Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Kutaragi bezorgt over Sony

Nieuws | 11 september 2006 - Dat er veel negatief nieuws is gemeld over Sony de laatste tijd, dat is wel duidelijk. Het is nu echter voor het eerst dat er vanuit eigen gelederen geluiden komen dat er serieuze problemen zijn binnen het bedrijf. Ken Kutaragi heeft in een interview toegegeven dat hij zich zorgen maakt over de hardware-afdeling van Sony. Kutaragi is van mening dat de hardwarekwaliteit van Sony de laatste jaren achteruit is gegaan

De afgelopen weken zijn de laptop-accu's van Sony massaal teruggeroepen doordat ze zouden kunnen ontploffen. Bovendien heeft Sony bij lange na niet het aantal BluRay laserdiodes kunnen fabriceren, waardoor ze de beloofde wereldwijde launch van de PS3 niet heeft kunnen waarmaken.

Bron: InsideGamer

-------------------------

De eerste keer dat Sony geen arrogantie uitstraalt, respect! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Als ' t maar slecht nieuws is, iets anders kent Jowx niet.

Allereerste PS3 Box Art onthuld!

De allereerste Box Art van de PlayStation 3 is onthuld. Wat meteen opvalt is dat het zwarte balkje zoals bij de PS2, nu niet horizontaal staat, maar verticaal. Wat net zo was als bij de PSX tijdperk.

De Box Art weergeeft de game: Untold Legends: Dark Kingdom, dat met de launch zal gaan verschijnen.

IGN heeft ook weergegeven hoe het er "ongeveer" uit zal gaan zien met BluRay kader weergegeven. Dat zie je namelijk nog niet op het eerste en officiele Box Art van Sony.

f57aa118f088af838641a3717091.jpg

BRON

Link to comment
Delen op andere websites

Playstation 3 aan de zijkant is wel mooi, maar die balk met Blu-ray disc aan de bovenkant is werkelijk afschuwelijk! De boxart's van de X360 vind ik persoon een stuk mooier.

En trouwens meetlat, waar slaat die eerste opmerking over Jowx op?

Link to comment
Delen op andere websites

Als ' t maar slecht nieuws is, iets anders kent Jowx niet.

Want er is ook zo veel goed nieuws over de PS3 de laatste tijd.. :Y Als ik het niet post dan zie je hier alleen maar ''goed'' nieuws, helaas bestaat er ook negatief nieuws over de PS3. Volgens mij heb je nu de indruk dat ik anti-Ps3 ben, ook dan zit je er naast. Maar het verschil tussen ons is dat ik de concurrentie niet afsluit en ook de negatieve kanten accepteer. Sommige hier, ik noem geen namen, zien alleen de positieve kanten en staan daarom ook wel bekend als fanboy. :Y

Allereerste PS3 Box Art onthuld!

De allereerste Box Art van de PlayStation 3 is onthuld. Wat meteen opvalt is dat het zwarte balkje zoals bij de PS2, nu niet horizontaal staat, maar verticaal. Wat net zo was als bij de PSX tijdperk.

De Box Art weergeeft de game: Untold Legends: Dark Kingdom, dat met de launch zal gaan verschijnen.

IGN heeft ook weergegeven hoe het er "ongeveer" uit zal gaan zien met BluRay kader weergegeven. Dat zie je namelijk nog niet op het eerste en officiele Box Art van Sony.

f57aa118f088af838641a3717091.jpg

BRON

Opzich is de boxart wel mooi, toch had ik liever gezien dat het ''balkje'' gewoon boven in stond, maar dat is meer een kwestie van smaak. Ik hoop dat het Blu-ray gedeelte heel erg afwijkt van het ontwerp van IGN, dat is echt verschrikkelijk lelijk. Een simpel Blu-ray logo in de rechter onderkant had veel beter gestaan imo..

Link to comment
Delen op andere websites

Euhm sommige mogen dan wel fanboy zijn, ik noem mijn naam. maar je kan gewoon niet aan 't slechte nieuws ontkomen of denk je dat ik nog niet wist dat de ps3 pas in maart gaat komen :{

No offence, maar er zijn nog meer mensen die hier komen op jou na. Zou het daarom niet gepost mogen worden, staat er ergens een regel dat alleen goed nieuws is toegestaan? Als je iets persoonlijks tegen mij hebt kan je het per pb afhandelen ipv telkens flame berichten te plaatsen.. ;)

-------------------------

Lekker veel Riiiidge Racer 7 screens

Namco heeft weer eens nieuwe informatie en vooral veel nieuwe screens van Ridge Racer 7 vrijgegeven. Met 160 carriere mogelijkheden, 44 tracks en een nieuwe modus (The Machine Connector) waarin jij je auto kan bewerken, lijkt Ridge Racer 7 weer een lekkere game te worden. Deze racegame zal onder andere online races met 14 spelers ondersteunen. De game zal exclusief blijven voor de PlayStation3.

De screens zijn » hier « te bekijken! :)

Bron: Ownage.nl

-------------------------

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet waar jullie het over hebben hoor. Maar ik vindt dat blauwe Blu Ray blakje wel mooi.

Het is eens wat anders. En dat doet het hem.

Ik ben tevreden over de Box Art van de Playstation3. En daarnaast vind ik ook het lettertype erg mooi waar Playstation3 mee geschreven is. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

-------------------------

Meer details over de PS3 online en launch

Nieuws | 12 september 2006 - In een gesprek met analisten heeft SCEA (Sony Computer Entertainment America) enkele nieuwe informatie gegeven rond de lancering en het online netwerk van de PlayStation 3. Zo zal 80 procent van de beschikbare PlayStation 3 consoles in de winkels uit de 60GB versie bestaan en slechts 20 procent de 20GB versie.

Naast de standaardplannen voor videochat, audiochat, tekstchat, gamerankings zullen er naast game gerelateerde downloads (updates, extra’s) ook andere downloads beschikbaar zijn zoals muziek, video en user-generated content. Daarnaast zou het ook mogelijk zijn om op internet te browsen. Sony gaf ook aan dat het in het begin niet mogelijk zal zijn om volledige games te downloaden in verband met opslag- en bandbreedtebeperkingen.

Bron: InsideGamer

-------------------------

-------------------------

Xbox-baas gooit met modder

Nieuws | 12 september 2006 - De topman van Xbox in Australië, David McLean, heeft verklaard dat hij geenszins verbaasd is over het feit dat Sony de wereldwijde launch niet heeft kunnen waarmaken. Bovendien betwijfelt hij dat de PS3 in maart zal verschijnen in de PAL-gebieden.

Hier een paar quotes van de man:

(The PS3 delay) doesn’t surprise me. And it further wouldn’t surprise me if this product wasn’t seen in March next year either.

We have always been comfortable with our strategy for Christmas irrespective of Sony. We are completely unsurprised by this situation.

We have actually been a little surprised at how surprised other people have been.

It would have been nice for people to really contrast what the Xbox 360 had to offer versus Sony this Christmas, so the vapourware aspect could go away.

Bron: InsideGamer

-------------------------

Link to comment
Delen op andere websites

Is maar afvragen in hoeverre die Xbox-man gelijk heeft erin... Zou wel weer een grote domper worden als hij gelijk heeft. Persoonlijk denk ik dat het onzin is, een beetje jezelf ophemelen en Sony afzeiken. Natuurlijk is dat hun(Xbox) goed recht. ;)

Bewerkt: door Preddy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...