Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

De beste man heeft 100 % gelijk in zijn laatste zin :Y Daarom is wat hij probeert te zeggen (volgensmij in elk geval) bedankt Sony.

Doe niet zo schijtheilig. Jullie doen net of er wereldwijd uitstel is. Wie er echt een wilt krijgt er wel een met kerst. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

De beste man heeft 100 % gelijk in zijn laatste zin :Y Daarom is wat hij probeert te zeggen (volgensmij in elk geval) bedankt Sony.

Doe niet zo schijtheilig. Jullie doen net of er wereldwijd uitstel is. Wie er echt een wilt krijgt er wel een met kerst. :engel:

Hij bedoelt toch ook: de mensen die twijfelden? :engel:

Bewerkt: door SamShine
Link to comment
Delen op andere websites

De beste man heeft 100 % gelijk in zijn laatste zin :Y Daarom is wat hij probeert te zeggen (volgensmij in elk geval) bedankt Sony.

Doe niet zo schijtheilig. Jullie doen net of er wereldwijd uitstel is. Wie er echt een wilt krijgt er wel een met kerst. :engel:

Hij bedoelt toch ook: de mensen die twijfelden? :engel:

De mensen die twijfelen gaan voor de Wii. :schater:

Anyway m$ moet niet zeiken. SONY stelt tenminste uit, M$ releasde met een ruim tekort met als gevolg dat iedereen ook 5 maanden ofzo moest wachten. :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

Anyway m$ moet niet zeiken. SONY stelt tenminste uit, M$ releasde met een ruim tekort met als gevolg dat iedereen ook 5 maanden ofzo moest wachten. :sst:

Ten eerste waren er op de launch van de Xbox-360 meer consoles beschikbaar dan 500.000. Ten tweede zou Sony ons eens laten zien hoe je het wél moest doen. Ten derde stelt Sony het alleen in Europa uit én kampt het met grote tekorten in de Vs en Japan. Sony zeikte de launch van de Xbox-360 af, Microsoft zeikt de launch van de PlayStation 3 af, welkom in de game biz. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste waren er op de launch van de Xbox-360 meer consoles beschikbaar dan 500.000. Ten tweede zou Sony ons eens laten zien hoe je het wél moest doen. Ten derde stelt Sony het alleen in Europa uit én kampt het met grote tekorten in de Vs en Japan. Sony zeikte de launch van de Xbox-360 af, Microsoft zeikt de launch van de PlayStation 3 af, welkom in de game biz. ;)

QFT zeggen ze dan...

btw kwam zelf nog een aardige column tegen: link

Heeft wel een verfrissende kijk erop, beweert zelfs dat de PS3 het naast de 360 + Wii ook moet knokken tegen de PS2 ^^. Heeftie wel een punt mee imo. Zeker het lezen waard.

nog een

Xfire (xfire.com) dat mss op PS3 komt, vooralsnog alleen bij een release titel.

Bewerkt: door Preddy
Link to comment
Delen op andere websites

HAHAHA Xbox topman, zie 't al voor mij, zo'n smalle spriet zonder spieren met een bril, een brug en x-benen :schater:

* het is weer 1tje van microsoft ze, allemaal dikke nekken.

Met Xbox-topman word iemand bedoelt die een hoge functie heeft bij het onderdeel van MS genaamd Xbox... Je reactie slaat trouwens nergens op en nijgt ook nogal naar (opnieuw) een fanboy-war uitlokking...

Playstation is toch al eeuwen sponsor van de Champions League? Niet bepaald iets nieuws imo.

Dat zijn mooie PLAYSTATION 3 borden :puh: en geen PlayStation 2 borden. :klap:

Het is toch logisch dat je de oude borden van de (oude) PS2 weghaalt en vervangt door nieuwe borden van de (nieuwe) PS3?

Link to comment
Delen op andere websites

Met Xbox-topman word iemand bedoelt die een hoge functie heeft bij het onderdeel van MS genaamd Xbox... Je reactie slaat trouwens nergens op en nijgt ook nogal naar (opnieuw) een fanboy-war uitlokking...

Eeey ja da had ik echt nie door dat er "hoge" functie mee bedoeld werd :duh:

En heb je nu nog steeds nie door dat ik microsoft HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Met Xbox-topman word iemand bedoelt die een hoge functie heeft bij het onderdeel van MS genaamd Xbox... Je reactie slaat trouwens nergens op en nijgt ook nogal naar (opnieuw) een fanboy-war uitlokking...

Eeey ja da had ik echt nie door dat er "hoge" functie mee bedoeld werd :duh:

En heb je nu nog steeds nie door dat ik microsoft HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT :bonk:

Dat heb ik door ja :engel: Maar kan je dat niet iets minder laten blijken, laat ons hier nou gewoon rustig discuceren over de positieve en negatieve kanten van de PS3 en alles eromheen ipv ons steets lastig te vallen met jou fanboyisme. Doe mee of hou je mond, ik word echt gek van je opmerkingen die helemaal nergens op slaan!

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer komen er ook op het GTAForum regeltjes tegen extreem fanboyisme, wordt onderhand wel tijd.. :t

-------------------------

Ontwikkelen voor PlayStation 3 nog makkelijker

Nieuws | 13 september 2006 - In een interview heeft Vincent Scheib, werkzaam bij Emergent Technologies, gezegd dat ze bezig zijn om de Gambryo engine aan te passen aan de Cell processor van de PlayStation 3. Deze extreem flexibele engine is al eerder toegepast in Oblivion en Civilization IV. Dankzij het optimaliseren zal Gambryo beter gebruik maken van de Cell processor, waardoor het makkelijker wordt voor ontwikkelaars om alles uit de Cell processor te halen.

Bij het introduceren van de PlayStation 3 vonden veel ontwikkelaars dat het ontwikkelen hiervoor te moeilijk was, door de Cell processor. Inmiddels is dat veranderd, dankzij (uitgebreide) boeken en handleidingen over de processor. Het optimaliseren van de Gambryo engine zal het alleen maar nòg makkelijker maken voor ontwikkelaars.

Bron: InsideGamer

-------------------------

:)

Link to comment
Delen op andere websites

Pf trek ik me niet veel van aan, ge weet waar ge uwe commentaar kunt steke. ik ben nog steeds vrij om te staan, gaan en zeggen wat ik wil :*D

*Ik wist wel dat 't niet zo moeilijk kon zijn om games te maken voor een ps :puh:

Bewerkt: door meetlat
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...