Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Niet om of topic te gaan maar ik denk niet dat jij kan "weten" of het ontwikkelen van Games voor de PS3 (of elke andere console) moeilijk is.

Verder geloof ik dat nieuws niet zo, nadat ze eerst positieve berichten hebheb verspreid en een week daarop de release datum hebben verschoven zet ik twijfels bij "Sony's eerlijkheid"..

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ze de launch hebben uitgesteld, maar een week ervoor zeiden dat het goed ging komen is wel te verklaren.

Het eerste bericht kwam er namelijk voordat de PS3 in productie werd genomen. Nu dat het wel is gedaan, is Sony blijkbaar tegen een probleem opgelopen met het produceren van de blu-ray laser, waardoor blijkbaar al snel is gebleken dat er niet genoeg konden worden geproduceerd voor de wereldwijde launch ergens in November. Nja als je zoiets weet kan je beter ASAP het bekend maken dan het een paar week voor de launch nog eens te doen.

bron die ik heb gebruikt

Bewerkt: door Preddy
Link to comment
Delen op andere websites

Je zit fout, de ps3 was op dat moment al enkele weken in productie, het Blu-ray probleem dachten ze wel op te lossen, en kwam zomaar met het geluid dat het wel goed zou komen, waardoor velen al wisten dat er iets aan de hand was. Ze wisten op het moment dat ze zeiden dat het goed kwam, niet goed ging.

Link to comment
Delen op andere websites

Naam van PS3 controller, SIX AXIS ?

De controller voor de PSone heet de Dual Shock, voor de PS2 de Dual Shock 2. Maar aangezien de PS3 controller geen rumble functie heeft, moet er een andere naam worden verzonnen. Sony heeft al een naam gevonden.

Sony’s PR heeft al meerdere keren het woord SIX AXIS gebruikt. Ook bij de aankondiging op 8 mei dit jaar, toen de controller een motion sensor kreeg.

Volgende week is de TGS (Tokyo Game Show) dus niet raar opkijken als Ken Kutaragi met een PS3 controller in zijn hand staat en achter op het scherm het woord SIX AXIS ziet staan.

Bron: FutureGaming.nl

-------------------------

Aparte naam, maar het is wel grappig bedacht door de zes assen. Het is ook leuk dat het niet weer dual-shock heet. :puh::)

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit topic even vluchtig doorgelezen en wordt niet helemaal blij van het wat oorlogsachtige karakter van sommige posts. Het betreft hier een nieuws-topic omtrent de PS3 en daarover mag best gediscussieerd worden. Maar die discussie moet dan wel gewoon inhoudelijk gaan over het aangeboden nieuws-item en we zitten niet te wachten op een ordinair welles-nietes verhaal tussen PS3-fans en XBox-aanhangers. Kortom: geef je mening, luister naar de argumenten van anderen en post zinnige en inhoudelijke berichten. En anders post je gewoon niet :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je argumenten goed zijn Meetlat kun je vanzelfsprekend gewoon posten hier. En ook als je argumenten niet geheel kloppen mag dit natuurlijk. En van de anderen verwacht ik gewoon een open en eerlijke discussie met steekhoudende argumenten. Waarbij er in mijn ogen niet meer ten onrechte met het woord fanboy hoeft te worden gegooid. Zijn je argumenten goed dan zijn ze goed.....

En mijn dank voor je snelle reactie én je positieve instelling hierin :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

tjah tis maar, als ik iets post wat dan ook dan is de eerste volgende post 1 met 't woord fanboy der in, en daar kan ik dus nie bij.

Het is niks persoonlijks hoor, maar als je met argumenten komt die nergens op slaan dan ben je gewoon een fanboy. Als er een discussie is tussen bijvoorbeeld de PS3 van Sony en de Xbox360 van Microsoft, dan zuigt de Xbox360 volgens jou omdat je Microsoft haat. Dan kan je mij wel raar aankijken als ik je dan fanboy noemt, maar dat zou ik bij elke andere doen die met zulke flutargumenten komt. Ik ga graag met je in discussie, soms kan dat ook wel als je maar met goede argumenten komt. En aangezien dat niet altijd zo is kan het wel zo zijn dat ik je een fanboy noem. Btw, als je een nieuwtje plaats heeft dat niks met het geven van je mening te maken. Negen van de tien keer is het nieuws letterlijk overgenomen van een andere site. Daar heb ik je nooit fanboy voor genoemd, en dat zal niet gebeuren ook.

Ik wil je best geen fanboy meer noemen, maar als je er als een gedraagt (dus geen argumenten gebruiken) dan moet je ook accepteren dat ik (en meerdere) je een fanboy vinden..

@Hieronder: Loop dan ook niet zo zielig te doen dat ik je fanboy noem.. :sst:

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Naam van PS3 controller, SIX AXIS ?

De controller voor de PSone heet de Dual Shock, voor de PS2 de Dual Shock 2. Maar aangezien de PS3 controller geen rumble functie heeft, moet er een andere naam worden verzonnen. Sony heeft al een naam gevonden.

Sony's PR heeft al meerdere keren het woord SIX AXIS gebruikt. Ook bij de aankondiging op 8 mei dit jaar, toen de controller een motion sensor kreeg.

Volgende week is de TGS (Tokyo Game Show) dus niet raar opkijken als Ken Kutaragi met een PS3 controller in zijn hand staat en achter op het scherm het woord SIX AXIS ziet staan.

Bron: FutureGaming.nl

-------------------------

Aparte naam, maar het is wel grappig bedacht door de zes assen. Het is ook leuk dat het niet weer dual-shock heet. :puh::)

is de Tokyo Game Show volgende week al? dan moet ik die oudere pu's maar eens uit gaan lezen :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

PS3 Cell-Processor toch 3.2GHz

cellll.JPG

De PLAYSTATION3 Cell-processor heeft de FCC goedkeurings tests doorstaan en daaruit bleek dat de kloksnelheid van de Cell-processor 3.2GHz is. FCC staat voor Federal Communications Commission. Dit is een onafhankelijk Amerikaans overheidsorgaan dat werd opgericht door de Communications Act (communicatiewetgeving) van 1934. De FCC is verantwoordelijk voor alle regelgeving met betrekking tot telecommunicatie, waaronder radio, televisie, kabel, satellietcommunicatie.

De kloksnelheid van de PLAYSTATION3's Cell-processor is al voor een tijdje onderwerp van discussie geweest, nadat zekere internet site's beweerde dat de Cell's kloksnelheid gedegradeerd was. Maar dit bericht ontkracht alle geruchten en geeft aan dat de Cell-Processor toch de genoemde specificaties die vorig jaar onthuld werden gewoon behaald.

Alhoewel Sony dit nog niet officieel naar buiten gebracht heeft kunnen wij echter wel bevestigen dat dit rapport wettig is omdat het momenteel op de officiele FCC site vermeld word.

http://ps3focus.nl/sitee/upload/upload/cpu32.jpg

UPDATE

Sony Legt Officieel de PS3 FCC Goedkeuring Voor !

De FCC Documenten aangaande de PLAYSTATION3 zijn door Sony goedgekeurd. De FCC overgave van Sony omvat ook de etiketten die door Sony op de console eenheden gestoken zullen worden. Interessant is dat er twee verschillende types zijn, één die gemaakt is door Sony Japan en de ander die gemaakt is door Asustek in China. Dit komt omdat Sony voor het eerst zijn productie deels uit handen heeft gegeven om zo de uiteindelijke hoeveelheid eenheden toch te behalen.

klik HIER

http://ps3focus.nl/sitee/upload/upload/PS3etiket.jpg

http://ps3focus.nl/sitee/upload/upload/PS3etiket2.jpg

BRON

>>> Door .Levi.: Overige afbeeldingen: Maximaal 640x480 pixels<<<

GOED NIEUWS DUS....

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Rekken jou de plaatjes de pagina niet uit ?

(even wat duidelijker ;) ) Dat doen ze, er moet even een Schaap/G-mod/Admin langskomen om er even links van te maken (of meetlat moet dat zelf doen...).

Trouwens, Insidegamer heeft (weer) een special gemaakt over de PS3. http://www.insidegamer.nl/hardware/playsta...rubrieken/11984 , alleen maar herhaling...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...