Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Craig Kornblua, hoofd van Universal Studios Home Entertainment, heeft gezegd dat hij denkt dat HD-DVD de winnaar zal zijn

Tuulijk, wij kunnen allemaal in de toekomst zien ja :duh: wa ne lozer, da haat ik dus aan ms, altijd maar zeggen dat hun produckt 't beste wordt voordat de concurrent nog niet eens deftig op de markt staat, bovendien zijn de verkoopcijfers van blu-ray hoger dan hd-dvd :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Craig Kornblua, hoofd van Universal Studios Home Entertainment, heeft gezegd dat hij denkt dat HD-DVD de winnaar zal zijn

Tuulijk, wij kunnen allemaal in de toekomst zien ja :duh: wa ne lozer, da haat ik dus aan ms, altijd maar zeggen dat hun produckt 't beste wordt voordat de concurrent nog niet eens deftig op de markt staat, bovendien zijn de verkoopcijfers van blu-ray hoger dan hd-dvd :ch:

Weer zo'n fanboy-uitspraak. Dat doet Sony zeker nooit? :schater::schater:

Het is trouwens geen uitspraak van Microsoft, maar van een onafhankelijk bedrijf. Beter lezen volgende keer ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het feit dat een groot bedrijf als Universal voor de HD DVD kiest is al een klap opzich voor Sony, deze films worden dus als HD DVD'tje verkocht en niet als hun BR Disc, zoals ze het liever hadden gezien.

Dit staat los van de verkoopcijfers.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dus wil men Universal Studios films kijken, moet men perse een NEC of Toshiba DVD speler hebben. Yea right. Ik weet niet hoe men dit gaat oplossen, maar er zal er eentje komen. UniStu wil echt niet al die verkopen mislopen omdat men liever een Samsung, Sony, Philips DVD speler wil dan een NEC en Toshiba. Ik bedoel, met alle respect, die laatste 2 zijn niet bepaald topmerken. Aan de andere kant, dat zijn Philips, Sony en Samsung wel.

Dan kunnen Microsoft en Intel zoveel HD-DVD aanhangers zijn, imo komt er eerder een Blu-ray DVD speler in een computer te zitten waar hun producten ook inzit/op staat.

Imo zijn de aanhangers van de Blu-ray disk sterker/hebben meer invloed dan die van de HD-DVD.

(en pls, laat dat fanboy discussie weg. Heeft toch totaal geen invloed omdat men hier toch niet zijn gedrag veranderd nav zo'n discussie)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb meetlat zojuist een PM gestuurd...

---

Preddy, Toshiba is echt geen slecht merk hoor en zeker ook niet onbekend misschien wel minder bij ons Westerse mensen (heb btw zelf een Toshiba Video/DVD Combi) maar in Japan enz bekender denk ik.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik niet gelezen, recht de vuilbak in, kan al zo raden dat er een woord 'fanboy' in voorkomt.

Maar ik zeg tog dat MS er het hardste mee 'hoe zal ik het zeggen' licht op te scheppen terwijl hd-dvd en blu-ray nog niet eens wereldwijd gestart zijn dus hd-dvd kan nog totaal niet aan de winnende hand zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee er staat helemaal niks wat betreft "fanboys" of dergelijke in, paar dagen terug is gevraagd dit te stoppen en stop dus ook, ook via PM ga ik daar dus niet aan beginnen.

Kortom je denkt dat je het weet but really you don't know...

---

terwijl hd-dvd en blu-ray nog niet eens wereldwijd gestart zijn dus hd-dvd kan nog totaal niet aan de winnende hand zijn.

Dan kan Blu-Ray dat toch ook niet ?

Bewerkt: door Yohan
Link to comment
Delen op andere websites

Goh ik vergis me wat moet jij nu een lol hebben zeg...

Maar ik ben niet zo moeilijk let maar op: "Ow meetlat je hebt gelijk ik heb het verkeerd gelezen en zelfs verkeerd gequote...

Daarbij hoef je geen caps te gebruiken zoals je misschien weet lezen wij de kleine letters ook prima...

De Pm ging overigens over je ietwat overdreven "kinderachtige" gedrag,

Zeg ik dat dan

Wat hoop je nou dat er gebeurt?. dat iemand reageert en zegt "Hij heeft toch ook niet gezegd dat jij dat wel gezegd hebt" ? Serieus man het is hier geen creche doe me dus een lol en typ gewoon een keer normaal reageer normaal als iemand een fout maak en reageer niet zo overdreven met je caps enz wijs iemand er op een normale manier op, echt hoe oud ben je ?

Bewerkt: door Yohan
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik in ieder geval wel weet is dat Universal Studios niet het eerste de beste kleine bedrijfje is, en hun mening toch wel zwaar licht. Trouwens, ik geloof ook niet dat iedereen een ps3 gaat kopen om dvd'tjes te kijken....

Bewerkt: door Crifox
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...