Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Craig Kornblua, hoofd van Universal Studios Home Entertainment, heeft gezegd dat hij denkt dat HD-DVD de winnaar zal zijn

Tuulijk, wij kunnen allemaal in de toekomst zien ja :duh: wa ne lozer, da haat ik dus aan ms, altijd maar zeggen dat hun produckt 't beste wordt voordat de concurrent nog niet eens deftig op de markt staat, bovendien zijn de verkoopcijfers van blu-ray hoger dan hd-dvd :ch:

Sony zegt al dat ze marktleider worden voordat zij 'zelf' op de markt staan... :)

By the way:

Zie de duivel huilen

Devil May Cry 4 zal speelbaar aanwezig zijn op de Tokyo Game Show. Laten we hopen dat we meer te zien krijgen van deze PlayStation3 game. Tot die tijd moeten we het doen met de screenshots. Vandaag hebben we in ieder geval weer een paar nieuwe shots erbij. (ps. de laatste is artwork, maar dat had je vast zelf ook wel door)

Bron: Ownage.nl

Heavenly Sword informatie

In een interview met Ninja Theory is gesproken over de PlayStation3 game Heavenly Sword. Hieronder vind je een samenvatting van dat interview in de vorm van een puntsgewijze bespreking van de hoofdzaken.

De game is hoofdzakelijk gebaseerd op films als Crouching Tiger Hidden Dragon & Hero.

Het Combat Systeem is reeds twee jaar in aanbouw en moet toegankelijk zijn, maar wel diepgang kennen. Het zal mogelijk zijn om enorm grote combo's te maken, maar hier zou dus een complexer systeem achter komen te zitten. Het idee achter het combat systeem zal neerkomen op 'easy to learn, hard to master'.

Het karakter waarmee je speelt kan verschillende fighting modes aannemen. In het interview wordt gesproken over een Speed Stance, Ranged Stance en een Power Stance. Deze verschillende stances hebben inlvoed op de manier waarop jij je wapen hanteert. Je hebt gedurende de gehele game steeds hetzelfde wapen tot je beschikking.

Ninja Theory werkte ook aan Kung Fu Chaos. Deze game werd de basis van Heavenly Sword. Alle dingen die men leerde en anders wilde, zullen in Heavenly Sword geschieden.

De game is en blijft een PlayStation3 exclusive

Camera controle is een beperkte mate mogelijk.

Er zitten zes chapters in de game, elk met een andere scenario en look 'n feel.

De game zal gebruik maken van de motion sensor in de controller, op welke wijze is nog niet bekend.

Bron: Ownage.nl

Bewerkt: door LucasV
Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar dat maakt me nouw kwaad als ik zeg dat hd-dvd nog niet kan winnen omdat br en hd-dvd er nog niet wereldwijd zijn, dan heb ik tog ook niet gezegd dat blu-ray kan winnen :bonk: 't is dan tog waar dat ik zeg, 'dat heb ik tog niet gezegd' :bonk:

En ik ben blij dat je 't hebt gezien na goed lezen :) eindelijk iemand :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hou er dan over op man

/ignore Meetlat

---

Ja ik las dat ze het gewoon simpele beat-em-up wilde maken, ben erg benieuwd naar het spel en het combat systeem...

Heavenly Sword is tot nu toe de enigste PS3 titel die mij echt interesseert.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hou er dan over op man

/ignore Meetlat

---

Ja ik las dat ze het gewoon simpele beat-em-up wilde maken, ben erg benieuwd naar het spel en het combat systeem...

Heavenly Sword is tot nu toe de enigste PS3 titel die mij echt interesseert.. :)

Grand Theft Auto IV niet dan?

Nieuws

Ninja Gaiden naar de PS3

Level 5 kondigt White Knight Story aan

Sony vertelt waarom je geen PS3 moet importeren

Bewerkt: door LucasV
Link to comment
Delen op andere websites

Hou er dan over op man

/ignore Meetlat

---

Ja ik las dat ze het gewoon simpele beat-em-up wilde maken, ben erg benieuwd naar het spel en het combat systeem...

Heavenly Sword is tot nu toe de enigste PS3 titel die mij echt interesseert.. :)

Grand Theft Auto IV niet dan?

Volgensmij bedoelt hij de exclusieve titels...

Link to comment
Delen op andere websites

Hou er dan over op man

/ignore Meetlat

---

Ja ik las dat ze het gewoon simpele beat-em-up wilde maken, ben erg benieuwd naar het spel en het combat systeem...

Heavenly Sword is tot nu toe de enigste PS3 titel die mij echt interesseert.. :)

Grand Theft Auto IV niet dan?

Volgensmij bedoelt hij de exclusieve titels...

Dat moet hij dan zeggen. Maar wat vind men van het nieuws dat ik in mijn vorige post heb verwerkt?

Link to comment
Delen op andere websites

En Metal Gear Solid 4 niet te vergeten!!! :D

Hoezo? Het is Yohan zijn mening, dus hoe jij hem daar dan bij verbeteren :D . En Sony heeft gelijk met die redenen ( @ Lucas zijn nieuws :), ik heb mijn PSP uit China en kan hem nieteens registreren op Yourpsp.com... Maar dat is terzijde :cab: .

Link to comment
Delen op andere websites

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots en Grand Theft Auto IV zijn voor mij de twee toekomstig beste games op de PlayStation 3.

Ik vind het wel jammer dat Ninja Gaiden 3 niet op de PlayStation 3 verschijnt, want een gloednieuwe titel heb ik altijd liever dan een port.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeggen ze eerst dat je jezelf moet verdedigen door argumenten en dergerlijken, als ik 't dan eens doe dan moek er over ophouden, jullie weten ook niet wat je wilt he :duh:ma bon kzal zwijge.

>>> Door .Levi.: Stop die discussie Meetlat! Ik heb al een aantal keren gezegt dat het nu afgelopen moet zijn. Nu begin jij weer offtopic een discussie te voeren. Hierdoor gaan andere ook weer tegen je keren. Wees verstandig en negeer.<<<

Bewerkt: door meetlat
Link to comment
Delen op andere websites

Reclame van Sony voor PS3, gevonden op Flabber.

http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=4533

Is als in het echt: Eerst even (lees maanden) wachten totdat je het eindelijk krijgt -> eerste 80% van de reclame is onzin, laatste 20% is dan eindelijk wat je wilt.

Oud filmpje. En saai filmpje.

Bewerkt: door LucasV
Link to comment
Delen op andere websites

Gran Turismo HD komt dit jaar uit in Japan

Nieuws | 21 september 2006 - Voor het einde van het jaar brengt Sony een nieuwe Gran Turismo in Japan op de markt voor de PS3. Het betreft hier niet Gran Turismo 5, maar Gran Turismo HD. Dit schijfje is in twee delen gesplitst: Classic, een showcase voor Gran Turismo's online modus, en Premium, een showcase van de grafische mogelijkheden.

Het Classic-gedeelte zal voornamelijk gebaseerd zijn op de Gran Turismo HD-demo die op de E3 te vinden was. Deze versie bestaat voornamelijk uit een online multiplayer en heeft verder nauwelijks content. Voor deze versie zul je auto's en banen tegen betaling kunnen downloaden. De auto's zullen tussen de 50 en 100 Yen gaan kosten (tussen de 33 en 66 eurocent) en prijzen van de tracks zitten tussen 200 en 500 Yen (tussen 1,33 en 3,35 euro).

Het Premium-gedeelte van de disc bevat een soort voorproefje van Gran Turismo 5. Dit gedeelte zal niet online kunnen, maar bevat wel twee nieuwe tracks bevatten en 30 auto's die de kracht van de PS3 volledig moeten gaan benutten. Misschien krijgt dit gedeelte ook dynamische weersomstandigheden tijdens de races.

Bron: InsideGamer

-------------------------

Link to comment
Delen op andere websites

PS3 verpakking op de TGS?

We kwamen een aantal intressante fotos tegen vanuit de TGS. Waarschijnlijk is dit de officele PLAYSTATION 3 verpakking.

http://ps3focus.nl/sitee/upload/upload/ps3pack-1.jpg

http://ps3focus.nl/sitee/upload/upload/ps3pack-2.jpg

http://ps3focus.nl/sitee/upload/upload/ps3pack-3.jpg

http://ps3focus.nl/sitee/upload/upload/ps3pack-4.jpg

http://ps3focus.nl/sitee/upload/upload/ps3pack-5.jpg

http://ps3focus.nl/sitee/upload/upload/ps3pack-6.jpg

>>> Door .Levi.: Overige afbeeldingen: Maximaal 640x480 pixels. Alvast bedankt voor de medewerking. Deze rode tekst mag je verwijderen nadat je de juiste maten hebt neergezet.<<<

BRON

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...