Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Het lijkt me wel mogelijk dat Sony later nog komt met een controller die beide functies heeft. Als ik het goed heb had de PS1 ook 2 versies controllers, 1 met en 1 zonder schokken. Waarschijnlijk willen ze de eerste reeks PS3s niet te duur verkopen, maar wanneer de prijs (mogelijk) wat kan zakken, de betere controller erbij gaan verkopen.

Ik kan me iig niet voorstellen dat Sony, als ze het kunnen maken, het niet op de markt brengt.

Link to comment
Delen op andere websites

Sony wil haar imago verbeteren

Nieuws | 5 oktober 2006 - Het lijkt erop dat Sony het tijd vindt om haar imago eens een flinke poetsbeurt te geven. Op de Britse marketingsite Mad.co.uk staat namelijk dat Sony op zoek is naar een reclamebureau dat een complete corporate branding-campagne kan uitvoeren. Sony heeft ook al een consultancybedrijf ingehuurd om een analyse te doen van de huidige positionering en imago.

De electronicagigant is de laatste tijd regelmatig negatief in het nieuws geweest. Belangrijke voorbeelden hiervan zijn het moeten terugroepen van laptopaccu's die konden oververhitten en de uitstel van de PS3-launch in Europa.

Bron: InsideGamer

-------------------------

Succes, zullen ze nodig hebben.. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zouw ook zeggen dat 't niet mogelijk is bijde te combineren, als ik maar niks van da bedrijf moest kope da mij eerst heeft late betale en negatief door 't nieuws haalt, dan moete ze bij mij ni afkome om une rumble in m'n bakske te steken ze.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zouw ook zeggen dat 't niet mogelijk is bijde te combineren, als ik maar niks van da bedrijf moest kope da mij eerst heeft late betale en negatief door 't nieuws haalt, dan moete ze bij mij ni afkome om une rumble in m'n bakske te steken ze.

Gast praat eens ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands) ik snap er geen "ruk" van wat je allemaal zegt.

Ik zouw ook zeggen dat 't niet mogelijk is bijde te combineren, als ik maar niks van da bedrijf moest kope da mij eerst heeft late betale en negatief door 't nieuws haalt, dan moete ze bij mij ni afkome om une rumble in m'n bakske te steken ze.

Bewerkt: door Mania-92
Link to comment
Delen op andere websites

Allez omdat jij 't bent

Gast praat eens ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands) ik snap er geen "ruk" van wat je allemaal zegt.

Ik zouw ook zeggen dat 't niet mogelijk is bijde te combineren, als ik maar niks van dat bedrijf moest kopen dat mij eerst heeft laten betalen en negatief door 't nieuws haalt, dan moeten ze bij mij niet afkomen om hun rumble in m'n bakske te steken ze.

Snaptet nu, gwwn kwestie van paar letters aan 't antwerps te plakken en je kan 't lezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Actrice Lacey Chabert doet een stem in Sonic

Nieuws | 6 oktober 2006 - In Sonic the Hedgehog voor de PS3 en Xbox 360 zal actrice Lacey Chabert de stem van Prinses Elise inspreken. Lacey Chabert ken je misschien als Gretchen Wieners uit Mean Girls of als Amanda Becker uit Not Another Teen Movie.

Volgens SEGA is dit de eerste keer dat een Hollywoodster de stem van een Sonickarakter zal inspreken. Lacey's ervaring en talent maken haar ideaal voor de diepere verhaallijn van de next-gen Sonicgame. Zij kan de "powerful emotional connection" die gamers gewend zijn van Sonicgames perfect overbrengen, aldus SEGA. (GP)

Bron:Insidegamer

Link to comment
Delen op andere websites

Kunnen we nu weer ophouden met bashen, nu wordt het irritant.. :sst: Bvd.. :)

-------------------------

Sony: “Europa vindt het niet erg om te wachten”

Sony laat weer van zich horen over de Europese vertraging van hun aankomende console. Deze keer weten ze te vertellen dat wij Europeanen het helemaal niet erg vinden om te wachten op de PlayStation 3.

Sony Computer Entertainment Worldwide Europe Vice President Jamie Mac Donald denkt dat de Europeanen het verschil tussen de Amerikaanse en Japanse launchdata volgende maand en de Europese launch volgend jaar maart niet zo erg vinden. Gamesindustry.biz vroeg hem wat hij tegen de Europese consumenten zou zeggen als deze zouden vragen waarom zij altijd de laatste zijn. Hij antwoordde dat de Europeanen in de geschiedenis bewezen hebben dat ze het niet erg vinden om te wachten, omdat ze uiteindelijk toch even veel, al dan niet meer, PlayStations zouden kopen als de Japanners en de Amerikanen.

“In Europa lijkt het of de release van onze platformen na die in Amerika en Japan uiteindelijk niets uitmaakt over het gevoel dat consumenten hebben. Als we hier zouden zitten over vijf jaar, denk ik niet dat we iets zouden merken, doordat we de PlayStation 3 vier of vijf maanden later uit gebracht hadden in Europa. Ik denk dat de PlayStation 3 uiteindelijk toch een succes gaat worden omdat het een geweldig product is met geweldige software die we ervoor maken”. wist Jamie te vertellen.

De scherpe bevindingen van MacDonald zullen niet overal in goede aarde vallen. Zeker niet bij de Europeanen die de PS3 liever op de oorspronkelijke datum zouden zien verschijnen. Maar aan de andere kant staat hij zij aan zij met de Engelse Sony baas Ray Maguire. Hij deed een maand geleden vrijwel dezelfde bevindingen. Hoewel Maguire toen wel duidelijk maakte dat Engeland zeer teleurgesteld was. “We kunnen echt meevoelen met iedereen die zich verheugde op de PS3. We zullen dan ook dubbel zo hard werken om de release in maart 2007 de grootste te maken uit de geschiedenis van de industrie”, voegde Maguire toe.

Bron: GameZ

-------------------------

-------------------------

Nieuw personage Final Fantasy XIII onthuld

Nieuws | 9 oktober 2006 - In een brochure van ontwikkelaar Square Enix, die overigens alleen in Japan is uitgegeven, zien we een poster van Final Fantasy XIII. Op deze poster staat een personage wat we nog niet eerder zijn tegengekomen in eerdere nieuwsfeiten en in beeldmateriaal.

Klik op de afbeelding voor een grotere weergave

Het (vrouwelijke) personage staat bij 'Final Fantasy Agito XIII' (in het midden), wat voor de mobiele telefoon verschijnt. Mogelijk zien we het personage dus alleen terug in dat spel.

Bron: InsideGamer

-------------------------

-------------------------

Sony bericht over demopods

Nieuws | 9 oktober 2006 - Dat er zeer veel dempods aanwezig zouden zijn bij de launch van de PlayStation 3, was al bekend, maar nu is er ook meer inhoudelijke informatie over deze demopods vrijgekomen. De PlayStation 3-demopods die binnenkort in winkels in Amerika en Japan zullen verschijnen zullen allemaal beschikken over een 66cm Sony Bravia TV. Bovendien zullen de PS3's misschien een grotere harde schijf hebben dan de consumentenversies en zullen de demopods beschikken over draadloze routers. De reden hiervoor is dat er nieuwe demo's en filmpjes gedownload kunnen worden.

Sony zal de gebruiksgegevens van de demopods verzamelen en een ranglijst opstellen van de meest populaire demo's en video's.

Bron: InsideGamer

-------------------------

-------------------------

Japanse prijzen PS3-games onthuld

Nieuws | 9 oktober 2006 - Sony heeft de Japanse prijzen van drie first party games bekend gemaakt. Motorstorm, Genji: Days of the Blade en Resistance: Fall of Man gaan 5980 Yen kosten. Omgerekend is dat zo'n veertig euro. Motorstorm zal vanaf zeven december in de Japanse winkels te vinden zijn, de andere twee titels zijn al vanaf de launch op elf november verkrijgbaar.

Wat de PS3-games in Europa gaan kosten is nog niet bekend, maar de geschiedenis leert ons dat wij moeten kijken naar de Amerikaanse prijzen en niet naar de Japanse. Aangezien de games in Amerika $59,99 gaan kosten, kunnen wij erop rekenen dat we zo'n zestig euro moeten gaan neertellen voor een PlayStation 3-game.

Bron: InsideGamer

-------------------------

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is het nou voor onzin dat wij (de Europeanen) het niet erg vinden om te wachten op de PS3? Dat in het verleden de PSX en de PS2 zo veel zijn verkocht (en de laatste nog steeds heel veel word verkocht) is omdat op die console's de leukste games verkrijgbaar waren. De zoveelste hoge pief van Sony is weer bezig... Minder Zeiken meer Doen Sony!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...