Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Ja ok, der zit 1 controller bij, wouw daar kun je echt wel multiplayer mee doen.

en ja de ps3 heeft accesoires zoals een memorycard adapter van 8€ om je save's over te zetten.

Met één controller kun je inderdaad niet geen multiplayer spelen. Nou en? Dat kan met de PS3 ook niet, dus wat is het probleem?

Voor de PS3 komen ook hele ladingen dure accesoires, dat is echt niet exclusief op de Xbox360 :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Het feit is gewoon dat de Playstation 3 erg duur wordt en is door de overbodige en extra functies. Ze zouden dan beter 2 versies maken, een starterspack en een premium pack maar je toch direct kan spelen. Zoals de Psp, dat kan je toch geen game-console meer noemen ? Tegenwoordig gebruiken ze die al als MP3-speler.. Zeshonderd € is toch echt te veel voor een game-console..? :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Het feit is gewoon dat de Playstation 3 erg duur wordt en is door de overbodige en extra functies. Ze zouden dan beter 2 versies maken, een starterspack en een premium pack maar je toch direct kan spelen. Zoals de Psp, dat kan je toch geen game-console meer noemen ? Tegenwoordig gebruiken ze die al als MP3-speler.. Zeshonderd € is toch echt te veel voor een game-console..? :cab:

Een ferrari is ook velen malen duurder dan een citroen, maar betekent dat dat een ferrari te duur is? Hij is duur maar dat is wat anders als te duur.

Link to comment
Delen op andere websites

Het feit is gewoon dat de Playstation 3 erg duur wordt en is door de overbodige en extra functies. Ze zouden dan beter 2 versies maken, een starterspack en een premium pack maar je toch direct kan spelen. Zoals de Psp, dat kan je toch geen game-console meer noemen ? Tegenwoordig gebruiken ze die al als MP3-speler.. Zeshonderd € is toch echt te veel voor een game-console..? :cab:

Een ferrari is ook velen malen duurder dan een citroen, maar betekent dat dat een ferrari te duur is? Hij is duur maar dat is wat anders als te duur.

Als de PS3 net zo 'goed' gaat verkopen als een type Ferrari is hij dus officeel volledig geflopt! Net zoals Velaro al zei: Het feit is dat hij té duur is voor de normale mensen (Net zoals een Ferrari), en terwijl de Xbox 360 en de Wii veel goedkoper zijn (met jou voorbeeld bijvoorbeeld een Citroen en Peugot).

Link to comment
Delen op andere websites

niet goed gaat verkopen laat me niet lagen. :schater:

Reserveren PS3 niet meer mogelijk

In de USA was het zover, het voorinschrijven van de PS3 was begonnen. Gisterennacht ging het verhaal rond dat EB Games en GameStop stores aan de voorinschrijvingen gingen beginnen. Dat was dus ook zo.

ps3-sells-out-20061010003052533.jpg

Veel early adapters hebben zelfs voor de winkels van EB Games en GameStop overnacht om zeker te zijn van hun reservering. Gezien het launchaantal van 400.000 stuks op dag 1 zouden bovenstaande winkels van de ketens ieder minder als 20 PS3 krijgen. Gamers moesten $100 dollar aanbetalen

ps3-sells-out-20061010003049549.jpg

Vandaag werden de preorders van alle EB Games en GameStop winkels al stopgezet...uitverkocht dus.

De 60 gig versie wordt het meest gereserveerd, al hadden de winkels nog geen idee in welke verhouding ze de 20 en 60 gig versie zouden binnenkrijgen.

ps3-sells-out-20061010010303697.jpg

Ben benieuwd hoe dat hier in Europa in Maart zal toegaan.

ps3-sells-out-20061010010305243.jpg

BRON

Link to comment
Delen op andere websites

Launchvoorraden zijn bijna altijd direct uitverkocht, zeker als er maar 500.000 zijn. Erg veel zegt dit dat nog niet zoveel over het verdere leven van de PS3, want zeg nou zelf: Hoeveel zijn 500.000 mensen op de vele miljoenen mensen in de VS en Japan? Niet zo gek dus dat er wel 500.000 mensen zijn (op de vele inwoners van de VS) die een PS3 willen.

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

Als er meer lunch units waren waren er ook wel meer verkocht he, als ze nu al allemaal op besteld zijn.

En trouwens nog effie over dit,

Heb ik nouw gezegd dat de ps3 geen accesoires heeft ? NEE !

Ik zeg alleen maar dit

1 controller = 50€

1 antenne voor draadloos = 70€

1 hd-dvd addon 200€

1 xbox360 met een nageaapte gta = 436€ +

----------

756€

Dus iemand die er alles voor over heeft moet maar zwijgen over de prijs van de ps3 hoor :bonk:

*en kom nu weer niet af met da gez*ver van "maar de ps3 heeft ook accesoires" want dat weet ik, maar zo duur zijn ze tenminste niet.

*en als je dan tog wilt zagen doe het dan met pm aub.

Bewerkt: door meetlat
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een xbox360 om mee te gamen, niet om HDDVD's mee te kijken, dus die valt al af, persoonlijk heb ik ook geen antenne nodig, maar ik kan goed inzien dat de meeste die wel nodig hebben, dus die hoort er idd bij.

PS3 600

Na-geaapte ps3 controller :) 40

------------------------------------------ +

640

Lijkt me meer dan 556, of niet :)

Bewerkt: door Crifox
Link to comment
Delen op andere websites

Als er meer lunch units waren waren er ook wel meer verkocht he, als ze nu al allemaal op besteld zijn.

En trouwens nog effie over dit,

Heb ik nouw gezegd dat de ps3 geen accesoires heeft ? NEE !

Ik zeg alleen maar dit

1 controller = 50€

1 antenne voor draadloos = 70€

1 hd-dvd addon 200€

1 xbox360 met een nageaapte gta = 436€ +

----------

756€

Dus iemand die er alles voor over heeft moet maar zwijgen over de prijs van de ps3 hoor :bonk:

*en kom nu weer niet af met da gez*ver van "maar de ps3 heeft ook accesoires" want dat weet ik, maar zo duur zijn ze tenminste niet.

*en als je dan tog wilt zagen doe het dan met pm aub.

Misschiem is het zo duidelijker voor je...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...