Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Amerikaanse prijzen PS3-accessoires bekend

Vandaag heeft Sony het bevestigd, dat jij het dacht te weten is een ander verhaal.

Ken Kutaragi: "Het interesseert ons niet"

Dat was niet hetzelfde als de vorige keer, misschien is het handig om het bericht eerst te lezen voordat je gaat beoordelen.

>>> Door GTA-Sheep: [...](waarvan ik iedere dag meer en meer geneigd wordt het gewoon botweg te sluiten trouwens)[...]<<<

“Als het schaap (:7) verdronken is dempt men de put.” Ik heb het al eerder gezegd, het is gewoon wachten tot het uit de hand loopt..

Warn/Ban gewoon die gebruikers in plaats van iedereen te duperen, er zitten hier zat leden die wel normaal kunnen posten en discusseren.. Een slotje zou ik heel erg matig vinden tegenover de rest die zich wel kan gedragen.. Maar wie ben ik.. :bonk:

>>> Door GTA-Sheep: Tsja.....volgens mij gedragen jullie je allemaal een beetje eenzijdig waar het de discussie betreft....allemaal even overtuigd van jullie eigen gelijk<<<

-----------------------

EA ontwikkelt meer dan dertig PS3-titels

Nieuws | 20 oktober 2006 - EA heeft bekend gemaakt dat het momenteel meer dan dertig games in ontwikkeling heeft voor de PlayStation 3. Wanneer de console in november in Amerika en Japan lanceert, zal EA gelijktijdig een aantal van de populairste games op de markt brengen. Daaronder zullen onder meer Madden NFL 07, Tiger woods PGA Tour 07 en Need for Speed: Carbon. In maart, wanneer de PlayStation 3 ook naar Nederland komt, zal EA nog zo'n acht tot tien titels releasen, waaronder Fight Night Round 3 en Def Jam: Icon.

Bron: InsideGamer

-----------------------

-----------------------

PlayStation3 doos getoond

Kaz Hirai heeft op de Gamers Day in San Fransisco de verpakking van de PlayStation3 getoond. Hieronder zie je een afbeelding van de verpakking zoals deze in Amerika te krijgen zal zijn. De PlayStation3 verschijnt begin november in Amerika en in maart 2007 kunnen wij de next generation console van Sony verwachten.

46273.jpg

Bron: Ownage

-----------------------

Bewerkt: door GTA-Sheep
Link to comment
Delen op andere websites

Ziede weeral, die doos ! allez man :s da heb ik nog gepost tijdje terug, accesoires wist ik ook, en dan dat dat sony het niet kan schelen wie er wint ofzo, zij ik nog dat 't knap was zoveel vertrouwen te hebben in je product.

* http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=9719&st=1965 (laatste post)

Sony in de aanval: Prijsvergelijking

Om gelijk een aantal dingen duidelijk te maken. De onderstaande prijsvergelijking is door Sony gemaakt. Wij ( ps3focus ) staan hier volledig los van. De vergelijking gaat over de ps3 ( 20 gb versie ) de 360 core en de Nintendo Wii. Zo dat gezegd te hebben is het nu tijd voor de vergelijking.

PS3 System (20 GB HDD)

Console: 499 Dollar

Los erbij kopen.

HDD (20GB): 0 Dollar

Blu-ray Drive: 0 Dollar

Wireless Controller: 0 Dollar

Free Online Access: 0 Dollar

Totaal 499 Dollar

Xbox 360 Core System

Console: 299 Dollar

Los erbij kopen.

HDD (20GB): 100 Dollar

HD DVD Drive: 199 Dollar

Wireless Controller: 50 Dollar

12-month Xbox Live Gold Subscription: 50 Dollar

Totaal 698 Dollar

Nintendo Wii

Console: 249 Dollar

Los erbij kopen.

HDD: N.V.T.

DVD Drive: N.V.T.

Wireless Controller: 0 Dollar

Online Access: 0 Dollar voor de eerste 6 maanden

Totaal 249 Dollar

Er is ook een schema gemaakt van welke feature's in welke console zitten. Als je dit schema wilt lezen klik dan hier.

BRON

Bewerkt: door meetlat
Link to comment
Delen op andere websites

Ziede weeral, die doos ! allez man :s da heb ik nog gepost tijdje terug, accesoires wist ik ook, en dan dat dat sony het niet kan schelen wie er wint ofzo, zij ik nog dat 't knap was zoveel vertrouwen te hebben in je product.

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=9719&st=1965 (laatste post)

Mankeert er iets aan je ogen ofzo, zie je niet dat er verschil is tussen de dozen die jij gepost hebt en de doos die in m'n vorige post staan?

Ten tweede ging dat nieuwsbericht, dit is overigens al de tweede keer dat ik dit zeg, niet over hetzelfde dan het bericht waar jij op doelt. Deze uitspraak is kortgeleden pas gedaan, erg knap als jij dat van te voren al wist vindt je niet?

Prijzen van de Amerikaanse PS3-accessoires zijn bekend gemaakt en dus bevestigd, dat sommige sites gespeculeerd hebben wat de prijs zou kunnen zijn heeft niks met dit bericht te maken.

Jij moet je echt eens op die sites registreren en daar constant posten dat ze alsmaar met oud nieuws komen.. :schater:

Lees en kijk eerst naar de berichten voordat je een reactie post, dit is al de tweede keer dat je m'n berichten onterecht afzeikt..

------------

Over dat nieuws..

Bij de Xbox360 kan je met 299,- aan de slag, bij de PS3 zit je aan een minimum van 499,- vast. Dat de Xbox360 met alle opties duurder is dan de PS3 is alleen maar van toepassing als je er voor kiest om die opties te nemen. Bij de PS3 heb je die vrijheid niet en worden die opties opgedrongen.. ;)

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door GTA-Sheep: De warn kreeg je vanwege het schelden en niet vanwege het plaatsen van een foto, maar dit terzijde. Je hebt echter wél gelijk dat we het "flame" gehalte in dit topic (waarvan ik iedere dag meer en meer geneigd wordt het gewoon botweg te sluiten trouwens) tot een minimum moeten beperken. Foto dus verwijderd<<<

Goed idee om het ps3 topic te sluiten :D

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom ga je nou (wéér) zo offtopic meetlat? Dit topic is er om te discuseren over de PS3. En als je niet mee kan discuseren zonder al die loze argumeten moet je gewoon niet meedoen. Als je pérce een ban wilt stuur je gewoon een PM naar een admin en het is zo gedaan. Geen dank.

Om toch iets toe te voegen aan dit topic wil ik hier 'melden' dat er 4 nieuwe screens zijn verschenen van de PS3 versie van UT 2007 (de overige kan je Hier bekijken.

1161388135_1_2.jpg

1158685765_0_3.jpg

Om een vergelijking te maken tussen de X360 en de PS3, hierboven (^^) nog een screen van Gears of War. De bovenste is Unreal Tournament 2007 en de onderste Gears of War. Goed discuseren verbied ik hierbij (voor zover ik kan) niet :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Installeer Genji voor snellere laadtijden

Nieuws | 21 oktober 2006 - Tijdens de Gamers Day van Sony die donderdagnacht plaatsvond is een handige feature van Genji: Days of the Blade voor de PlayStation 3 onthuld. Het is mogelijk om Genji te installeren op de harde schijf van je PlayStation 3, om de laadtijden te verkorten. De laadtijden zouden hierdoor van 15 seconden naar 4 seconden gaan, je harde schijf zou 4GB aan ruimte moeten inleveren. Natuurlijk kun je altijd kiezen om Genji niet te installeren, maar zit je dus wel met langere laadtijden.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Resistance: Fall of Man krijgt een vervolg

Nieuws | 21 oktober 2006 - Ted Price heeft in zijn blog op IGN aangegeven dat Resistance: Fall of Man slechts 'één hoofdstuk uit een groter verhaal' is, en dat het zeker niet de enige game is uit de serie.

"(FFObsessed86:) Also, will Resistance be just the one game? Or is it going to be a new franchise? Personally, I'd love to see a full blown Sci-Fi one!”

Ted Price: Nope. Resistance is the first chapter in a much larger story.

Meer wou de man achter Resistance: Fall of Man jammergenoeg niet kwijt.

Link to comment
Delen op andere websites

Geen achievements voor de PS3

Enkele maanden geleden kwam het bericht dat Sony het Achievements systeem van Microsoft letterlijk zou kopiëren en het simpelweg Entitlements zou noemen.

Chris Kohler zei nu rechtuit dat er wel interesse bestaat in zo'n systeem, maar niet op dezelfde manier als bij Microsoft. Sony ziet liever een systeem op gamebasis, het is niet omdat je veel achievements gehaald hebt, dat je goed bent in een bepaalde game. Jack Tretton van SCEA zei simpelweg dat Madden spelers bijvoorbeeld niets geven om je score in SOCOM, ze willen enkel weten hoe goed je bent in Madden. Het PlayStation online gebeuren zal dan ook een rankingsysteem aanbieden op een game per gamebasis, een totale GamerScore zal er niet komen.

bron: www.gamed.nl

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Link to comment
Delen op andere websites

Bij Xbox Live kan je zien bij welke games iemand de meeste achievements heeft gehaald, zo kan je dat alsnog bekijken en als iemand veel waarde hecht aan een totale score kan je daar ook makkelijk(er) naar kijken :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Bij Xbox Live kan je zien bij welke games iemand de meeste achievements heeft gehaald, zo kan je dat alsnog bekijken en als iemand veel waarde hecht aan een totale score kan je daar ook makkelijk(er) naar kijken :) .

Als dat waar is, is dat van X-box Live beter ja... Beetje vreemd dat ze bij Sony dan net doen alsof je bij X-box Live alleen de totale score kan zien. :?

Link to comment
Delen op andere websites

Bij Xbox Live kan je zien bij welke games iemand de meeste achievements heeft gehaald, zo kan je dat alsnog bekijken en als iemand veel waarde hecht aan een totale score kan je daar ook makkelijk(er) naar kijken :) .

Als dat waar is, is dat van X-box Live beter ja... Beetje vreemd dat ze bij Sony dan net doen alsof je bij X-box Live alleen de totale score kan zien. :?

Dat klopt 100% :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Veel PS3 games nu al in het Nederlands speelbaar.

Nieuws | 23 oktober 2006 - Sony was zojuist bij ons op de redactie op bezoek met een PlayStation 3 en een 1080p-TV. Eén van de eerste dingen die ons tijdens het bezoek opviel was dat de preview builds van Resistance: Fall of Man en MotorStorm nu al speelbaar zijn in het Nederlands

Wanneer je je PlayStation 3 instelt op de Nederlandse taal, dan zullen de meeste games ook automatisch in het Nederlands zijn. Wees echter niet bang voor BurnOut Revenge-taferelen, waarbij je verplicht in het Nederlands moet spelen en termen als "Zijspiegeltje Krak" blijft tegenkomen. Op de PS3 zal de Engelse taal namelijk altijd optioneel zijn.

Bovendien heeft Sony gezegd dat de releasedates tussen de verschillende continenten dichter bij elkaar zouden kunnen gaan liggen, doordat het lokalisatieproces eenvoudiger is geworden. Hopelijk zijn de tijden dat wij maanden, of zelfs jaren, moeten wachten op een game die in Amerika al lang uit is (zoals Animal Crossing) voorbij.

bron: www.insidegamer.nl

Handig voor de mensen die van plan zijn om em te inporteren. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...