Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Handig voor de mensen die van plan zijn om em te inporteren. :puh:

PS3 importeren? Jammer joh...

Aangezien wij arme Europeanen helemaal tot maart moeten wachten voordat we kunnen genieten van de Playstation 3 console, is het misschien een idee om deze alvast te importeren vanuit Japan of Amerika. Zeker gezien het feit dat de versies daar simpelweg goedkoper zijn dan hier. Als je dan een slimme importeur kan vinden dan is het zo gepiept en zit je volgende maand al jezelf te vergapen aan de fantastische next-genheid van deze console.

Maar helaas! Sony is hard bezig de zogenaamde "grijze importeurs" voor de rechter te slepen. "The law is clear, and grey importing PS2, PSP or PS3 into the EU, without the express permission of SCEE is illegal. Therefore, we will utilise the full scope of the law to put a stop to any retailers who chose to do this." Jammer hoor.

Waarom doet Sony dit? Je zou toch denken dat ze zoveel mogelijk de markt willen vullen met hun systemen, dan maar de importversies. Blijkbaar is het allemaal voor ons eigen bestwil: "Ultimately, we're trying to protect consumers from being sold hardware that does not conform to strict EU or UK consumer safety standards."

Alsof de consoles ineens zo radicaal anders zijn in een andere regio. Sony laat mij alsjeblieft zelf bepalen of ik een product wil dat aan de safety standards voldoet.

Bron: Ownage.nl

-------------------------

Dus dan hebben we er eigenlijk nog niks aan dat de games al in het Nederlands speelbaar zijn, maar aan de andere kant is het wel weer een pluspunt omdat we niet langer hoeven te wachten op vertalingen van nieuwe games ná maart 2007. :D

-------------------------

Eidos twijfelt aan strategie Sony

Ian Livingstone, executive Eidos, heeft in een recent interview duidelijk laten weten dat hij het uitstellen van de Playstation 3 in Europa op zijn minst raar vond.

Europa is namelijk de meest succesvolle markt geweest voor de Playstation 1 en Playstation 2. Volgens Livingstone zal het uitstellen van de Playstation 3 de loyaliteit van de Sony achterban tot het uiterste op de proef stellen.

Hoewel Livingstone er niet aan twijfelt dat Sony dit zo gewilt heeft, is het uitstel in zijn ogen ronduit, excuses voor mijn woorden, kut.

Zo laat Sony de Xbox360 twee keer de kerstperiode hebben, al zal deze de komende december moeten delen met de Wii. Met andere woorden, veel gamers zullen al een console in huis hebben staan voordat de Playstation 3 aangeschaft kan worden. Daarnaast is de PS3 de duurste en dan wil je niet als laatste op de markt komen.

Overigens denkt Livingstone dat Sony uiteindelijk wel zal winnen in Europa. De software bepaalt uiteindelijk hoe goed een console is en je ruikt het al, Livingstone verwacht dat Sony uiteindelijk de meeste exclusieve titels heeft.

Waar heeft die gast het in de eerste instantie dan eigenlijk over.

Bron: Ownage.nl

-------------------------

-------------------------

PS3 Web Interface getoond

We hebben enkele nieuwe foto's (en een movie dankzij Gamespot) van de gebruikersinterface van de PlayStation3. Hieronder zie je enkele zeer duidelijke beelden van de internetbrowser, het browser venster overzicht en de gebruikersinterface van de PS3 menu. Voor de movie, check hier.

Screens en filmpjes: Klik hier, hier of hier.

Bron: Ownage.nl

-------------------------

Ziet er goed uit! 8)

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Die interface is hetzelfde als PSP :O

Maar wel mooi _O_

I LOVE PS3 =] _O__O__O__O_

Eindelijk weer iemand die de PLAYSTATION 3 wardeerd. :klap:

En die zie je niet vaak :-)

Wat ik wel moet toegeven is dat de interface er best mooi uitziet, goed en overzichtelijk.

Bewerkt: door Crifox
Link to comment
Delen op andere websites

Die interface is hetzelfde als PSP :O

Maar wel mooi _O_

I LOVE PS3 =] _O__O__O__O_

Eindelijk weer iemand die de PLAYSTATION 3 wardeerd. :klap:

En die zie je niet vaak :-)

Ja hier op de forum wel, maar op de hele wereld niet. :bier:

Meer dan de helft van de gamers heeft een PlayStation. (PS1, PS2 of PSP) :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Die interface is hetzelfde als PSP :O

Maar wel mooi _O_

I LOVE PS3 =] _O__O__O__O_

Eindelijk weer iemand die de PLAYSTATION 3 wardeerd. :klap:

En die zie je niet vaak :-)

Ja hier op de forum wel, maar op de hele wereld niet. :bier:

Meer dan de helft van de gamers heeft een PlayStation. (PS1, PS2 of PSP) :sigaar:

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst... En waar haal je die gegevens vandaan, of anders gezegt: Wat is je bron?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hier op de forum wel, maar op de hele wereld niet. :bier:

De PS3 heeft anders veel kritiek te verduren gehad sinds de afgelopen E3. Zo enthousiast als jij het doet voorkomen is de wereld dus ook weer niet.

Hoe moeten jullie 2 fanboys nou weten wat de hele wereld van een console vind? Jullie zijn toch niet de hele wereld, of wel soms?

>>> Door GTA-Sheep: Nu de rust een beetje is weergekeerd in dit topic gaan we niet weer beginnen met dat domme gezeur over fanboys enzo...laten we het gewoon zinnig houden :Y <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hier op de forum wel, maar op de hele wereld niet. :bier:

De PS3 heeft anders veel kritiek te verduren gehad sinds de afgelopen E3. Zo enthousiast als jij het doet voorkomen is de wereld dus ook weer niet.

Hoe moeten jullie 2 fanboys nou weten wat de hele wereld van een console vind? Jullie zijn toch niet de hele wereld, of wel soms?

Nou ben ik zeker de fanboy :schater: En waarom ben ik dan een fanboy? :schater:

Ik volg verschillende gamessites, fora en lees een hoop meningen van anderen, dus ik kan inderdaad weten hoe een hoop mensen tegen de PS3 aankijken.

De PS3 is op het moment gewoon (nog) niet populair, face it.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hier op de forum wel, maar op de hele wereld niet. :bier:

De PS3 heeft anders veel kritiek te verduren gehad sinds de afgelopen E3. Zo enthousiast als jij het doet voorkomen is de wereld dus ook weer niet.

Hoe moeten jullie 2 fanboys nou weten wat de hele wereld van een console vind? Jullie zijn toch niet de hele wereld, of wel soms?

Nou ben ik zeker de fanboy :schater: En waarom ben ik dan een fanboy? :schater:

Ik volg verschillende gamessites, fora en lees een hoop meningen van anderen, dus ik kan inderdaad weten hoe een hoop mensen tegen de PS3 aankijken.

De PS3 is op het moment gewoon (nog) niet populair, face it.

Sorry, je hebt gelijk. Jij bent niet een fanboy (meer het tegenovergestelde...), maar die andere wel. En ik bedoelde het niet om de sfeer te verzieken, maar ik vind het gewoon erg eritant dat zoveel mensen hier steeds ruzie over maken. Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Link to comment
Delen op andere websites

Ook Ridge Racer 7 en Mobile Suit Gundam zijn te installeren

Eerder lieten we al weten dat het mogelijk is om Genji: Days of the Blade op de harde schijf van de PlayStation 3 te installeren voor snellere laadtijden. Nog eens twee games voegen zich aan het rijtje toe.

Famitsu maakt namelijk bekend dat ook Ridge Racer 7 en Mobile Suit Gundam: Target in Sight van Bandai Namco te installeren zijn. Beide spellen kosten je ongeveer vijf GB ruimte op de harde schijf, maar zorgen ervoor dat spellen sneller laden.

bron: www.gamed.nl

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Link to comment
Delen op andere websites

IGN positief over the Sixaxis

Diverse medewerkers van IGN hebben met de sixaxis gespeeld en hun bevindingen waren allemaal positief.

Wel misten de meeste toch de rumble functie. Ze waren zeer tevreden over de tiltfunctie, die werkte echt perfect in de games, een lichte kanteling is al genoeg om je main karakter de gevraagde beweging te laten maken.

Ze vonden over het algemeen de controller licht, maar dat kwam omdat ze de dualshock gewend zijn, maar het werd niet als nadeel gezien. door sommigen zelfs een voordeel.

Over de buttons waren ze positief, ook over de nieuwe R2 en L2 buttons, die hadden een rubberfeel en je vingers glijden er niet van af. Ook de plaatsing van de buttons waren goed.

Over het algemeen hadden ze allemaal de zelfde mening;

"Thumbs up for the Sixaxis!"

bron: www.ps3focus.nl

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Link to comment
Delen op andere websites

IGN positief over the Sixaxis

Diverse medewerkers van IGN hebben met de sixaxis gespeeld en hun bevindingen waren allemaal positief.

Wel misten de meeste toch de rumble functie. Ze waren zeer tevreden over de tiltfunctie, die werkte echt perfect in de games, een lichte kanteling is al genoeg om je main karakter de gevraagde beweging te laten maken.

Ze vonden over het algemeen de controller licht, maar dat kwam omdat ze de dualshock gewend zijn, maar het werd niet als nadeel gezien. door sommigen zelfs een voordeel.

Over de buttons waren ze positief, ook over de nieuwe R2 en L2 buttons, die hadden een rubberfeel en je vingers glijden er niet van af. Ook de plaatsing van de buttons waren goed.

Over het algemeen hadden ze allemaal de zelfde mening;

"Thumbs up for the Sixaxis!"

bron: www.ps3focus.nl

Beter :bier:

OMG wat heb ik zin in de PS3, soms wens ik dat ik een jap was :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...