Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Meer details over Playstation 3 Network vrijgegeven

Nieuws | 26 oktober 2006 - Sony heeft meer details bekend gemaakt rond PlayStation Network, de online service waar de PlayStation 3 van gebruik maakt. PlayStation Network moet 11 november 2006 van start gaan in Japan, op de dag dat de PlayStation 3 lanceert. Vanaf die dag kunnen PlayStation 3-bezitters online spelen, chatten, friendslists bekijken en van alles en nog wat downloaden

In de PlayStation Store is het al gelijk mogelijk om demo's en arcadegames te downloaden. In totaal zijn er vijf arcadegames beschikbaar op de dag van lancering. Het gaat hier om:

  • Blow Factor
  • flOw
  • Lemmings 2
  • Kazuo
  • Mainichi Issho

Van de eerste vier zal er ook een demo te downloaden zijn. Van Mainichi Issho (wie kent hem niet) is er echter geen demo beschikbaar. Daarnaast is er één demo te downloaden van een echt PS3-spel, en wel van Ridge Racer 7. Daarnaast zijn er ook al een zooitje originele PlayStation-games klaar om te downloaden. Het gaat om de volgende games die op dag één verkrijgbaar zijn:

  • Biohazard Director's Cut (Resident Evil)
  • Konami Antics MSX Collection Vol. 1
  • Konami Antics MSX Collection Vol. 2
  • Bishi Bashi Special
  • Arc The Lad
  • Jumping Flash!
  • Everybody's Golf 2
  • Silent Bomber
  • Tekken 2
  • Mr. Driller

Iedere maand moeten er zo'n tien nieuwe (of moeten we zeggen oude) PlayStation-games beschikbaar worden. Deze spellen kun je vanaf de PS3 naar je PSP sturen om ze daarop te spelen. Je kunt ze op een later tijdstip pas op je PS3 spelen.

bron: www.insidegamer.nl

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Link to comment
Delen op andere websites

Europese PS3-website geupdate

Nieuws | 26 oktober 2006 - De Europese website van de PlayStation 3 is geupdate. Op de website kun je nu veel meer informatie krijgen over de hardware, de software en alle bijbehorende poespas. Ook is er meer te lezen over HDTV-resolutie en is het mogelijk je te registreren. Bij dat laatste krijg je om de zoveel tijd PlayStation 3-nieuwtjes via je e-mail.

Klik hier om een bezoek te brengen aan de Europese website van de PlayStation 3.

Bron: InsideGamer

-------------------------

Ik heb me al geregistreerd, wel zo handig. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Europese PS3-website geupdate

Nieuws | 26 oktober 2006 - De Europese website van de PlayStation 3 is geupdate. Op de website kun je nu veel meer informatie krijgen over de hardware, de software en alle bijbehorende poespas. Ook is er meer te lezen over HDTV-resolutie en is het mogelijk je te registreren. Bij dat laatste krijg je om de zoveel tijd PlayStation 3-nieuwtjes via je e-mail.

Klik hier om een bezoek te brengen aan de Europese website van de PlayStation 3.

Bron: InsideGamer

-------------------------

Ik heb me al geregistreerd, wel zo handig. :D

Wat is er dan veranderd? Ik zie niets nieuws... :N
Link to comment
Delen op andere websites

Europese PS3-website geupdate

Nieuws | 26 oktober 2006 - De Europese website van de PlayStation 3 is geupdate. Op de website kun je nu veel meer informatie krijgen over de hardware, de software en alle bijbehorende poespas. Ook is er meer te lezen over HDTV-resolutie en is het mogelijk je te registreren. Bij dat laatste krijg je om de zoveel tijd PlayStation 3-nieuwtjes via je e-mail.

Klik hier om een bezoek te brengen aan de Europese website van de PlayStation 3.

Bron: InsideGamer

-------------------------

Ik heb me al geregistreerd, wel zo handig. :D

Wat is er dan veranderd? Ik zie niets nieuws... :N

Er staan meer games op de site.

En camera 1 werkt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat de PS3 afspeelt

Net als de Xbox 360 speelt de Playstation 3 meer af dan alleen gamediscs. Vandaag is bekend gemaakt welke bestanden de PS3 afspeelt.

Op disc speelt de PS3 af: Blu-Ray (ROM, -R, -RE); DVD (ROM, -R, -RW, +R, +RW); CD (ROM, -R, -RW, Super Audio). Vrij standaard tot zover.

Het soort bestanden welk de PS3 afspeelt zijn vergelijkbaar met de PSP. De ondersteunde videobestanden: MPEG-1, MPEG-2 (PS, TS), MPEG-4 SP, and MPEG-4 AVC/H.264.

Ondersteunde audioformaten: ATRAC, AAC, MP3, and WAV. Geen WMA dus wat een Microsoft codec betreft voor geluid.

De ondersteunde afbeeldingformaten zijn JPEG, GIF, PNG, TIFF, and BMP.

Bron: www.gamed.nl

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben al aan het sparen weet je hoe duur die is??? Ik hoop dat er nog leukere spellen voor de playstation 3 aankomen. Ik heb zelf een playstation 2!!!

Hij gaat (wat je al heel wat keer hebt kunnen lezen in dit topic) € 600,- voor de dure verie 'kosten' en de goedkopere versie moet je € 500,- neerleggen. Het verschil is 40 GB hardeschijfruimte. De goedkope heeft een hardeschijf van 20 GB, de duurdere 60 GB. En met leuke spellen zit het niet mis bij de PS3 hoor. Gewoon ff googlelen en je vindt genoeg, dit topic doorlezen kan ook aardig helpen :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben al aan het sparen weet je hoe duur die is??? Ik hoop dat er nog leukere spellen voor de playstation 3 aankomen. Ik heb zelf een playstation 2!!!

Hij gaat (wat je al heel wat keer hebt kunnen lezen in dit topic) € 600,- voor de dure verie 'kosten' en de goedkopere versie moet je € 500,- neerleggen. Het verschil is 40 GB hardeschijfruimte. De goedkope heeft een hardeschijf van 20 GB, de duurdere 60 GB. En met leuke spellen zit het niet mis bij de PS3 hoor. Gewoon ff googlelen en je vindt genoeg, dit topic doorlezen kan ook aardig helpen :) .

En jij ook dit topic goed lezen want in europa heb je geen 20GB versie alleen de 60GB versie is hier in EU te koop.

Dus gewoon €599,95 :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Weet jij dat wel zeker? Er staat bij mij dat bij het bericht van de prijsverlaging van de 20gb versie in Japan stond: 'In ieder geval in Japan, want de prijsverlaging geldt niet in Amerika om over Europa maar helemaal niet te spreken.'

(van deze pagina)

Staat overigens hier ook:

"In een interview met Wired heeft Phil Harrison gezegd dat de prijs van de PlayStation 3 in Amerika en Europa niet verlaagd zal worden."

Lijkt mij nogal raar dat dat er dan staat, alhoewel ik er niet zo heel veel van af weet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben al aan het sparen weet je hoe duur die is??? Ik hoop dat er nog leukere spellen voor de playstation 3 aankomen. Ik heb zelf een playstation 2!!!

Hij gaat (wat je al heel wat keer hebt kunnen lezen in dit topic) € 600,- voor de dure verie 'kosten' en de goedkopere versie moet je € 500,- neerleggen. Het verschil is 40 GB hardeschijfruimte. De goedkope heeft een hardeschijf van 20 GB, de duurdere 60 GB. En met leuke spellen zit het niet mis bij de PS3 hoor. Gewoon ff googlelen en je vindt genoeg, dit topic doorlezen kan ook aardig helpen :) .

En jij ook dit topic goed lezen want in europa heb je geen 20GB versie alleen de 60GB versie is hier in EU te koop.

Dus gewoon €599,95 :puh:

Bron?

@Hieronder: Ik geloof hem niet, juist daarom vraag ik hem naar de bron die hij zou gebruiken.

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

:schater: , en jij gelooft hem??? Die gozer zegt al zoveel, waar misschien 10% van waar kan zijn. Ik geloof er niks van, als de PS3 zijn prijzen niet veranderd durf ik te wedden dat er zo weinig gekochtb wordt en dat Sony falliet gaat, want Europa koopt het meest aan Sony dan Japan en Amerika. De PS2 is ook verlaagd in zijn prijs, dus zal en durf ik te wedden dat het hier hetzelfde verhaal zal zijn, geeneen product blijft maanden op dezelfde prijs. :bonk:
Link to comment
Delen op andere websites

Foto's PS3 box.

Over 3 weken is het dan zo ver, de eerste lucky bastards kunnen dan hun Playstation3 kopen. Voor ons duurt het nog wel wat langer, er gaan trouwens geruchten dat de Europese launch op 7 Maart is, maar dat horen wij nog allemaal wel.

Sony heeft alvast een paar foto's gemaakt van hun 20 en 60GB boxen.

PS3-1.jpg

PS3-2.jpg

bron: www.ps3focus.nl

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Link to comment
Delen op andere websites

Metal Gear Solid 4 naar de Xbox 360

Gerucht | 29 oktober 2006 - Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots zou nog wel eens naar de Xbox 360 kunnen komen. In de nieuwste uitgave van het tijdschrift Electronic Gaming Monthly staat in de geruchtenrubriek dat er een kans is dat dit gaat gebeuren.

De hoge heren bij Konami zetten Kojima Productions, de ontwikkelaar van de Metal Gear Solid-serie, onder druk. Het spel lijkt namelijk zoveel te kosten waardoor Konami graag ziet dat het spel ook op andere platformen verschijnt. Of het natuurlijk daadwerkelijk nog naar de Xbox 360 komt moeten we nog afwachten.

Bron: Insidegamer

----------------------------

Als dit echt waar is zou het wel eens de nekslag voor Sony kunnen zijn. Er zijn de laatste tijd immers al wat PS3-exclusives weggekaapt door Microsoft en MGS was dé exclusive voor de PS3. Let wel op: dit is slechts een gerucht.

Link to comment
Delen op andere websites

hier geloof ik niet veel van, Kojima heeft namelijk zelf gezegd dat MGS4 niet op de 360 komt omdat het spel niet op een dvd9 past...

Er zijn manieren om zoiets te comprimeren (kleiner maken), maar Sony doet dat niet omdat ze toch al genoeg schijfruimte hebben... Ik ben trouwens wel enthausiast over MGS op de Xbox 360. Kan ik het ook een keertje proeven _O_ .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...