Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Heyhey, meetlat is back :cya:

Backwards Compatibility getest

Gamespot heeft een test kunnen houden met de PS3 wat betreft de backwards compatibility. Ze hebben twee games getest waarvan één PS2 titel was en één PSX titel.

De PS2 titel was Gran Turismo 4 en die game draaide zonder problemen op de PS3. De PSx titel was Battle Arena Toshinden en ook deze titel werd succesvol gedraaid door de PS3.

Er werd ook nog een Japanse versie van Kingdom Hearts 2 op getest maar die deed het dan weer niet. Dit is te danken aan de regiocodering.

Alle games voor de PS2 en PSX zullen dus gewoon speelbaar zijn op de PS3, dat bewijst de test. Alleen moet je wel rekening houden met de regiocodering.

BRON

Backwards Compatibility deel 2

Eerder wist mijn collega Rastapopulos te vertellen dat de PS3 geheel Backwards Compatibility zou zijn en games voor de PS1 en PS2 werkten, maar hiervan zijn ook beelden.

0354.jpg

Jajaa de PS3 waarop gamespot de games testen.

6414.jpg

De PS3 vind de PS2 schijfje.

0297.jpg

De PS2 titel was Gran Turismo 4, u ziet het zonder problemen!!.

3198.jpg

1840.jpg

Ook werd er een PS1 game getoond: Battle Arena Toshiden 3 (ik heb nog nooit van deze game gehoord). Maar zoals u ziet werkt het Backwards Compatibility prima.

8839.jpg

Alles werkt alleen je moet wel rekening houden met de regiocodering.

5306.jpg

BRON

Link to comment
Delen op andere websites

Minder PS3's dan gehoopt in Japan

Nieuws | 31 oktober 2006 - Volgens de Japanse krant Nikkei Keizai Shimbun zal Sony slechts 80.000 PlayStation 3's hebben bij de Japanse launch van de console, in plaats van de eerdergenoemde 100.000. De reden hiervoor is een tekort aan bepaalde onderdelen. Om toch aan de grote vraag te voldoen heeft Sony aangegeven tegoedbonnen te gaan verkopen. Die zou je vanaf begin volgend jaar kunnen inwisselen voor een PS3 zodra die beschikbaar is.

De Amerikaanse launch zal overigens niet worden beïnvloedt door de tekorten. Een woordvoerder van Sony heeft dat laten weten aan GameDaily BIZ.

Bron: Insidegamer.nl

-----------------------

:tu::sst:

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

PLAYSTATION 3 SPEELBAAR OP GAMEPLAY

Het hoge woord is er uit, de kogel is door de kerk, de witte rook komt uit de schoorsteen. Sony heeft de PlayStation 3 speelbaar op Gameplay 2006. En met een paar hele fraaie games .

Gameplay 2006 was al mooi met de primeur van de revolutionaire Nintendo Wii en een groot aantal nieuwe sterke games op de Xbox 360 (Gears of War!!!). Maar met de komst van de PlayStation 3 naar Utrecht is toch wel het toefje slagroom op de taart gezet. Voor 99,99999% van de Nederlanders zal dit de allereerste keer zijn dat ze met deze console aan de slag kunnen. En je zult verbaast staan wat het krachtige apparaat allemaal kan.

Games die de bezoekers waarschijnlijk kunnen spelen, zijn Genji: Days of the Blade, Motorstorm, Formula One Championship edition, Ridge Racer 7 en nu al veelbesproken shooter Resistance: Fall of Men.

BRON GamePlay.nl

_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_

Bewerkt: door M.Gordon
Link to comment
Delen op andere websites

Virtua Tennis maakt gebruik van tilt

Nieuws | 3 november 2006 - Virtua Tennis voor de PlayStation 3 gaat gebruik maken van de tiltfunctie van de Sixaxis-controller. Door de controller te bewegen kun je je karakter over de tennisbaan verplaatsen.

Serveren zul je ook kunnen doen met de tiltfunctie, door snel omhoog te bewegen met de controller maak je een lob, beweeg snel naar beneden voor een slice en top spin doe je door de controller horizontaal te bewegen.

Uiteraard is het gebruiken van de tiltfunctie slechts een optie, dus je zult ook gewoon op de 'ouderwetse' manier kunnen spelen.

bron: www.insidegamer.nl

Link to comment
Delen op andere websites

-------------------------

PS3 Web Browser in actie!

Er is weer een filmpje verschenen over de web browser van de PlayStation 3, zoals we in het filmpje kunnen zien kan je 6 vensters tegenlijk open hebben. De invoer van de tekst gaat op de zelfde manier als een mobiele telefoon, er zitten dus meerdere letters onder een toets. Er bestaat ook een mogelijkheid om een USB of Bluetooth toetsenbord aan te sluiten om het browsen wat gemakkelijker te maken. Met de rechter analogestick kan je scrollen, de linker analogestick gebruik je om de muis te bedienen.

[»Filmpje«]

Bron: FutureGaming.nl

-------------------------

Link to comment
Delen op andere websites

Waar heb je een PC voor... Zelf vind ik dit (net als de browser in de PSP) nogal overbodig. Het enige grappige is dat je even snel tussen het gamen door even op GTAForum kan kijken :D , moet het trouwens wel goed werken (wat ik niet goed kan opmaken uit het filmpje).

Link to comment
Delen op andere websites

Waar heb je een PC voor... Zelf vind ik dit (net als de browser in de PSP) nogal overbodig. Het enige grappige is dat je even snel tussen het gamen door even op GTAForum kan kijken :D , moet het trouwens wel goed werken (wat ik niet goed kan opmaken uit het filmpje).
Je kan op internet kijken op je tv? :bonk: Ik vind ook dat je er niet echt veel aan hebt, maar je moet er allemaal wel voor betalen... Jammer
Link to comment
Delen op andere websites

Waar heb je een PC voor... Zelf vind ik dit (net als de browser in de PSP) nogal overbodig. Het enige grappige is dat je even snel tussen het gamen door even op GTAForum kan kijken :D , moet het trouwens wel goed werken (wat ik niet goed kan opmaken uit het filmpje).
Je kan op internet kijken op je tv? :bonk: Ik vind ook dat je er niet echt veel aan hebt, maar je moet er allemaal wel voor betalen... Jammer

Hoe kom je erbij dat je ervoor moet betalen? Ik dacht dat je hem gewoon tegen een kleine vergoeding kan downloaden...

Link to comment
Delen op andere websites

Waar heb je een PC voor... Zelf vind ik dit (net als de browser in de PSP) nogal overbodig. Het enige grappige is dat je even snel tussen het gamen door even op GTAForum kan kijken :D , moet het trouwens wel goed werken (wat ik niet goed kan opmaken uit het filmpje).
Je kan op internet kijken op je tv? :bonk: Ik vind ook dat je er niet echt veel aan hebt, maar je moet er allemaal wel voor betalen... Jammer

Hoe kom je erbij dat je ervoor moet betalen? Ik dacht dat je hem gewoon tegen een kleine vergoeding kan downloaden...

Ze moeten toch die mensen die de firmwires maken ook gewoon loon uitbetalen, of dacht jij dat die dat voor de lol doen? :cab: (die betaling zit inbegrepen bij de prijs van de ps3) Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Link to comment
Delen op andere websites

Waar heb je een PC voor... Zelf vind ik dit (net als de browser in de PSP) nogal overbodig. Het enige grappige is dat je even snel tussen het gamen door even op GTAForum kan kijken :D , moet het trouwens wel goed werken (wat ik niet goed kan opmaken uit het filmpje).
Je kan op internet kijken op je tv? :bonk: Ik vind ook dat je er niet echt veel aan hebt, maar je moet er allemaal wel voor betalen... Jammer

Hoe kom je erbij dat je ervoor moet betalen? Ik dacht dat je hem gewoon tegen een kleine vergoeding kan downloaden...

Ze moeten toch die mensen die de firmwires maken ook gewoon loon uitbetalen, of dacht jij dat die dat voor de lol doen? :cab: (die betaling zit inbegrepen bij de prijs van de ps3)

Niet dus, de prijs van de PS3 was al bekend voordat de browser bekend gemaakt werd. Totale kosten van het project "firefox" zouden toen dus nog nooit berekend kunnen worden en ook niet in de prijs kunnen ingevoegd. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Yellow Dog Linux wordt in Europa vanaf de 1ste dag al gratis dus je krijgt er FireFox er gewoon gratis bij. ;)

Voor meer info over de programma's die de PS3 krijgt: Klik

Ik had het niet over Firefox, maar over de browser van de ps3 zelf (zoals bij de psp).

@ Mania-92: Natuurlijk wel. Ze hebben er van te voren echt wel over na gedacht om de mensen die dat soort dingen regelen te betalen. Geloof me nou maar: Je moet voor de firmwire ook betalen. Niet direct, maar bij het kopen van je console. (zit gewoon bij de prijs inbegrepen)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...