Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Yellow Dog Linux wordt in Europa vanaf de 1ste dag al gratis dus je krijgt er FireFox er gewoon gratis bij. ;)

Voor meer info over de programma's die de PS3 krijgt: Klik

Ik had het niet over Firefox, maar over de browser van de ps3 zelf (zoals bij de psp).

@ Mania-92: Natuurlijk wel. Ze hebben er van te voren echt wel over na gedacht om de mensen die dat soort dingen regelen te betalen. Geloof me nou maar: Je moet voor de firmwire ook betalen. Niet direct, maar bij het kopen van je console. (zit gewoon bij de prijs inbegrepen)

Gast de PS3 gebruikt firefox als browser. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Yellow Dog Linux wordt in Europa vanaf de 1ste dag al gratis dus je krijgt er FireFox er gewoon gratis bij. ;)

Voor meer info over de programma's die de PS3 krijgt: Klik

Ik had het niet over Firefox, maar over de browser van de ps3 zelf (zoals bij de psp).

@ Mania-92: Natuurlijk wel. Ze hebben er van te voren echt wel over na gedacht om de mensen die dat soort dingen regelen te betalen. Geloof me nou maar: Je moet voor de firmwire ook betalen. Niet direct, maar bij het kopen van je console. (zit gewoon bij de prijs inbegrepen)

Gast de PS3 gebruikt firefox als browser. :-(

Ooh, sorry. Ik dacht dat er een zoals bij de PSP bij zat.

EDIT: Ik heb daarnet nog een keer naar dat filmpje gekeken en dat is zeker niet firefox...

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Link to comment
Delen op andere websites

Eerste PS3 titels vragen al om firmwareupdate

De eerste titels vragen al een Firmware-update volgens IGN.

Als je b.v Madden NFL 07 of Genji: Days of the Blade, Ridge Racer 7 of Resistance: Fall of Man in je PS3 stopt start de game niet en wordt om een firmware-update gevraagd.

Zo gaat het ook soms op de PSP.

Je ziet een alarmflash-scherm waarop staat dat je een firmware-update nodig hebt voordat je kunt gaan spelen.

Er is echter geen man overboord, je hoeft de firmware-update niet via het internet binnen te halen, die staat gewoon op de disk. Al deze games vragen om de firmware-update versie 1.02. Dus voordat je de game speelt eerst de firmware-update van de disk halen en dan staat je niets meer in de weg.

BRON

Link to comment
Delen op andere websites

Playstation 3 scoort goed op 2007 Sony Expo

Sony is goed aan het scoren op de 2007 Sony expo in het Ala Moana Hotel op Hawaï. Duizenden gamers zijn dit weekend afgereisd naar de expo met maar één doel voor ogen: spelen op de Playstation 3. Het nieuwe paradepaardje van Sony stelde hierbij absoluut niet teleur en een hoop gamers waren dan ook zeer positief. De spellen die de gamers voorgeschoteld kregen waren Resistance: Fall Of Men en NBA '07.

Over NBA '07 zei Alan Lee, een 18 jarige gamer, het volgende: "It's like watching a real game," en "It's a lot better than I expected." De 25 jarige sergeant Robert McDuffie was na het spelen van Resistance: Fall Of Man flink onder de indruk "I'm just trying to figure out how to get one, I didn't pre-order, so I'm going to have to stand in line overnight."

Bron: Ownage.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Actie in Devil May Cry 4 screens

Het hoofdpersonage in Devil May Cry 4 is Angelo en jij zal het op moeten gaan nemen tegen Dante. De game zal uitkomen op de PlayStation3. Capcom is de maker en het zou - héél misschien - wel eens zo kunnen zijn dat de game nog multiplatform zal worden. Capcom heeft namelijk aangegeven dat het idee van exclusives passé is. Who knows. Nu moet je het maar even doen met nieuwe PS3 screenshots van Devil May Cry 4.

[Klik hier voor de screens/filmpjes..]

Bron: Ownage.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Yellow Dog Linux wordt in Europa vanaf de 1ste dag al gratis dus je krijgt er FireFox er gewoon gratis bij. ;)

Voor meer info over de programma's die de PS3 krijgt: Klik

Ik had het niet over Firefox, maar over de browser van de ps3 zelf (zoals bij de psp).

@ Mania-92: Natuurlijk wel. Ze hebben er van te voren echt wel over na gedacht om de mensen die dat soort dingen regelen te betalen. Geloof me nou maar: Je moet voor de firmwire ook betalen. Niet direct, maar bij het kopen van je console. (zit gewoon bij de prijs inbegrepen)

Gast de PS3 gebruikt firefox als browser. :-(

Ooh, sorry. Ik dacht dat er een zoals bij de PSP bij zat.

EDIT: Ik heb daarnet nog een keer naar dat filmpje gekeken en dat is zeker niet firefox...

Miss komt dat omdat ze de User Inteface hebben aangepast. :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn jullie nog steeds over die browser aan het discusieeren? :bonk: FireFox is al bevestigd als PlayStation 3 browser, al ga je ondersteboven staan, daar breng je toch geen verandering meer in. En tuurlijk betalen wij voor die browser, niks in het leven is gratis. Overal betaal je voor, wellicht indirect, maar toch betaal je. De prijs van alle 'gratis' functies van de PS3, Wii en Xbox360 zitten allemaal in de prijs inbegrepen. Ook daarover kan je eindeloze discussies houden, het is gewoon zo. Niks is gratis, het is geen liefdadigheidsfonds. Tuurlijk prijzen ze het als gratis aan, dat is alleen maar marketing. Denk bijvoorbeeld aan zo'n busreis waarbij je een gratis gereedsschapkoffer krijgt, terwijl je er eigenlijk gewoon voor betaald. Als er geen extra kosten voor de browser worden gevraagd kan je er van uit gaan dat het al bij de PS3 in de prijs berekend is, mochten ze er een kleine vergoeding voor vragen is hij evemin 'gratis'.

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

En tuurlijk betalen wij voor die browser, niks in het leven is gratis. Overal betaal je voor, wellicht indirect, maar toch betaal je. De prijs van alle 'gratis' functies van de PS3, Wii en Xbox360 zitten allemaal in de prijs inbegrepen. Ook daarover kan je eindeloze discussies houden, het is gewoon zo. Niks is gratis, het is geen liefdadigheidsfonds. Tuurlijk prijzen ze het als gratis aan, dat is alleen maar marketing. Denk bijvoorbeeld aan zo'n busreis waarbij je een gratis gereedsschapkoffer krijgt, terwijl je er eigenlijk gewoon voor betaald. Als er geen extra kosten voor de browser worden gevraagd kan je er van uit gaan dat het al bij de PS3 in de prijs berekend is, mochten ze er een kleine vergoeding voor vragen is hij evemin 'gratis'.
Helemaal mee eens.

@ mania-92: Sorry, dat wist ik niet. Ik dacht dat ze die webbrowsers voor de psp en ps3 zelf maken.

Link to comment
Delen op andere websites

PS3 richting Hong Kong en Taiwan

category_news_nl.pngVanaf zaterdag 11 november is de PlayStation 3 officieel verkrijgbaar in het land van de rijzonde zon. Ook andere delen van Azië zullen de next-gen console van Sony nog dit najaar te zien krijgen.

Sony Computer Entertainment kondigde op een persconferentie in Taipei aan dat de PlayStation 3 op 17 november ook in Taiwan en Hong Kong op de markt wordt gebracht. De console wordt in twee verschillende uitvoeringen in beide regionen gelanceerd. De 20 GB versie kost 3180 HKD (€322), terwijl de 60 GB over de toonbanken gaat voor 3780 HKD (€382). Hoeveel units Sony voorzien heeft voor Taiwan en Hong Kong is nog niet bekend, maar de Japanse markt moet het doen met slechts 80.000 stuks.

Bron: Arena51.be

Wat vinden jullie hiervan, dat in Azië ed, de PS3 zo goedkoop is?

Bewerkt: door Rekam
Link to comment
Delen op andere websites

Tel er 20% belasting bij op, rond het op een mooi bedrag naar boven af en je hebt de Europese prijs.
In azië betalen ze ook belasting... en €382 x 1.19 is €454,58, dus dan zouden ze het eerder naar €499,99 of €449,99 dan naar €599 afronden, als ze europa niet zouden willen uitmelken. Het zijn ook niet de import rechten, want er is geen één bedrijf in europa die ook consoles maakt, dus hoeven ze de Europese markt ook niet tegen concurentie te beschermen*. Ik vind het gewoon echt een naaistreek van Sony en ik heb echt geen idee waarom ze dit doen... :N

* Als iemand dit niet begrijpt en/of er niets van af weet, stuur me dan een PB en schrijf niet iets onzinnigs in het topic...

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Link to comment
Delen op andere websites

Tel er 20% belasting bij op, rond het op een mooi bedrag naar boven af en je hebt de Europese prijs.
In azië betalen ze ook belasting... en €382 x 1.19 is €454,58, dus dan zouden ze het eerder naar €499,99 of €449,99 dan naar €599 afronden, als ze europa niet zouden willen uitmelken. Het zijn ook niet de import rechten, want er is geen één bedrijf in europa die ook consoles maakt, dus hoeven ze de Europese markt ook niet tegen concurentie te beschermen.* Ik vind het gewoon echt een naaistreek van Sony en ik heb echt geen idee waarom ze dit doen... :N

Het is gewoon een feit dat we een Europa veel meer belasting betalen op consoles en games dan in de rest van de wereld. Dat zie je bij de Wii, dat zie je bij de Xbox360 en dat zie je dus ook bij de PS3. Dat kun je Sony niet kwalijk nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...