Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Meneer Ken moet zich inderdaad zorgen gaan maken. Als de Playstation 3 nu al slecht verkoopt in Japan en met in het achterhoofd de komst van 'Lost Odyssey' en daarbij de al beschikbare 'Blue Dragon' zullen veel Japanse RPG fans zich toch al snel op de Xbox 360 storten en daarbij de Playstation 3 laten schieten. Microsoft zal met het succes van beide games snel meer Xbox 360 exclusieve RPG's willen aankondigen en zo de Japanse Xbox 360 bezitters naar hun hand houden.

Daarintegen heeft de Playstation 3 ook veel exclusieve RPG's in de maak die met een eventuwele prijsdaling de verkoop toch een flinke boost kunnen geven, z'on grote boost dat hij de Xbox 360 voorbijschiet durf ik niet te voorspellen.

De Wii heb ik achterwege gehouden omdat die zich op een andere doelgroep richt.

De PS3 doet het slecht in japan, maar heeft toch meer verkocht dan de X360 in een jaar in japan. Dus waarom zou de 360 daar nu wel gaan verkopen?

Link to comment
Delen op andere websites

Meneer Ken moet zich inderdaad zorgen gaan maken. Als de Playstation 3 nu al slecht verkoopt in Japan en met in het achterhoofd de komst van 'Lost Odyssey' en daarbij de al beschikbare 'Blue Dragon' zullen veel Japanse RPG fans zich toch al snel op de Xbox 360 storten en daarbij de Playstation 3 laten schieten. Microsoft zal met het succes van beide games snel meer Xbox 360 exclusieve RPG's willen aankondigen en zo de Japanse Xbox 360 bezitters naar hun hand houden.

Daarintegen heeft de Playstation 3 ook veel exclusieve RPG's in de maak die met een eventuwele prijsdaling de verkoop toch een flinke boost kunnen geven, z'on grote boost dat hij de Xbox 360 voorbijschiet durf ik niet te voorspellen.

De Wii heb ik achterwege gehouden omdat die zich op een andere doelgroep richt.

De PS3 doet het slecht in japan, maar heeft toch meer verkocht dan de X360 in een jaar in japan. Dus waarom zou de 360 daar nu wel gaan verkopen?

Dankzij die twee RPG's, wel mijn hele post lezen in het vervolg ajb.

Link to comment
Delen op andere websites

Meneer Ken moet zich inderdaad zorgen gaan maken. Als de Playstation 3 nu al slecht verkoopt in Japan en met in het achterhoofd de komst van 'Lost Odyssey' en daarbij de al beschikbare 'Blue Dragon' zullen veel Japanse RPG fans zich toch al snel op de Xbox 360 storten en daarbij de Playstation 3 laten schieten. Microsoft zal met het succes van beide games snel meer Xbox 360 exclusieve RPG's willen aankondigen en zo de Japanse Xbox 360 bezitters naar hun hand houden.

Daarintegen heeft de Playstation 3 ook veel exclusieve RPG's in de maak die met een eventuwele prijsdaling de verkoop toch een flinke boost kunnen geven, z'on grote boost dat hij de Xbox 360 voorbijschiet durf ik niet te voorspellen.

De Wii heb ik achterwege gehouden omdat die zich op een andere doelgroep richt.

De PS3 doet het slecht in japan, maar heeft toch meer verkocht dan de X360 in een jaar in japan. Dus waarom zou de 360 daar nu wel gaan verkopen?

Dankzij die twee RPG's, wel mijn hele post lezen in het vervolg ajb.

Maarja hoezo zorgen maken?

Cijfers japan: (2006)

PS3: 457.588

XBOX 360: 191.291

Waar de 360 er dus in 12 maanden 200.000 verkoopt verkoopt de ps3 er in 2 maanden 500.000.

Cijfers zeggen genoeg.

Bewerkt: door Mania-92
Link to comment
Delen op andere websites

Nou zoek je de cijfers er ook wel op uit, iedereen weet dat de 360 dramatisch verkoopt in Japan en dat het dus ook niet zo moeilijk is om daar dik over heen te gaan. Neem de cijfers van over de rest van de wereld en je komt op een heel andere, realistischer, getal uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Sony levert alleen pre-orders

Uit een nieuwsbrief van gameshop en internetwinkel Nedgame blijkt dat Sony in ons land de PlayStation 3 alleen op maat zal leveren. Winkels krijgen uitsluitend pre-orders uitgeleverd. Er zal dus GEEN losse verkoop plaats vinden. Nedgame adviseert direct een pre-order te nemen om teleurstellingen te voorkomen.

Nedgame gaat, zoals verwacht werd, voorlopig alleen de 60GB versie van de PS3 verkopen voor een (pre-order) prijs van 599,- euro. Als verwachte lanceerdatum wordt 30 maart 2007 genoemd.

Bron: Ownage.nl

Link to comment
Delen op andere websites

PS2 en PS1 games werken perfect op de PS3

Zoals jullie misschien al wisten, waren PS2 en PS1 games niet helemaal schitterend op je PS3 door de progressive scan. Gelukkig is dit probleem nu verholpen door een firmware update (versie 1.50). De Amerikanen hebben hun PS2 games natuurlijk meteen gechecked en inderdaad de games zien er hetzelfde uit als op de PS2, misschien zelfs een stukje beter.

Waarschijnlijk zullen de Europese PS3's deze systeem updates al automatisch hebben. Weer een probleem verholpen.

bron: ps3focus.nl

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Link to comment
Delen op andere websites

Nou zoek je de cijfers er ook wel op uit, iedereen weet dat de 360 dramatisch verkoopt in Japan en dat het dus ook niet zo moeilijk is om daar dik over heen te gaan. Neem de cijfers van over de rest van de wereld en je komt op een heel andere, realistischer, getal uit.

Hij heef het over japan, dus dan pak ik cijfers uit japan. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

PS2 en PS1 games werken perfect op de PS3

Zoals jullie misschien al wisten, waren PS2 en PS1 games niet helemaal schitterend op je PS3 door de progressive scan. Gelukkig is dit probleem nu verholpen door een firmware update (versie 1.50). De Amerikanen hebben hun PS2 games natuurlijk meteen gechecked en inderdaad de games zien er hetzelfde uit als op de PS2, misschien zelfs een stukje beter.

Waarschijnlijk zullen de Europese PS3's deze systeem updates al automatisch hebben. Weer een probleem verholpen.

bron: ps3focus.nl

Nou weten we al zeker dat PS3 meer verkocht wordt door die ene update ;)

Bewerkt: door gangstabadboys
Link to comment
Delen op andere websites

Nou zoek je de cijfers er ook wel op uit, iedereen weet dat de 360 dramatisch verkoopt in Japan en dat het dus ook niet zo moeilijk is om daar dik over heen te gaan. Neem de cijfers van over de rest van de wereld en je komt op een heel andere, realistischer, getal uit.

Hij heef het over japan, dus dan pak ik cijfers uit japan. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou zoek je de cijfers er ook wel op uit, iedereen weet dat de 360 dramatisch verkoopt in Japan en dat het dus ook niet zo moeilijk is om daar dik over heen te gaan. Neem de cijfers van over de rest van de wereld en je komt op een heel andere, realistischer, getal uit.

Hij heef het over japan, dus dan pak ik cijfers uit japan. :puh:

Van de 360 of PS3?

Link to comment
Delen op andere websites

Nou zoek je de cijfers er ook wel op uit, iedereen weet dat de 360 dramatisch verkoopt in Japan en dat het dus ook niet zo moeilijk is om daar dik over heen te gaan. Neem de cijfers van over de rest van de wereld en je komt op een heel andere, realistischer, getal uit.

Hij heef het over japan, dus dan pak ik cijfers uit japan. :puh:

Van de 360 of PS3?

De cijfers die ik poste komen beide uit japan. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Sony levert alleen pre-orders

Uit een nieuwsbrief van gameshop en internetwinkel Nedgame blijkt dat Sony in ons land de PlayStation 3 alleen op maat zal leveren. Winkels krijgen uitsluitend pre-orders uitgeleverd. Er zal dus GEEN losse verkoop plaats vinden. Nedgame adviseert direct een pre-order te nemen om teleurstellingen te voorkomen.

Nedgame gaat, zoals verwacht werd, voorlopig alleen de 60GB versie van de PS3 verkopen voor een (pre-order) prijs van 599,- euro. Als verwachte lanceerdatum wordt 30 maart 2007 genoemd.

Bron: Ownage.nl

Is dit een verbogen boodschap dat de PS3-productie nog steeds niet vloeiend loopt? Als dat zo is heeft Sony de zaakjes belabberd op orde... :N

Nou zoek je de cijfers er ook wel op uit, iedereen weet dat de 360 dramatisch verkoopt in Japan en dat het dus ook niet zo moeilijk is om daar dik over heen te gaan. Neem de cijfers van over de rest van de wereld en je komt op een heel andere, realistischer, getal uit.

Hij heef het over japan, dus dan pak ik cijfers uit japan. :puh:

Je hebt nog steeds mijn hele post niet gelezen :7. Ik zeg dat de Xbox 360 veel beter zal gaan verkopen als beide RPG's op de markt zijn, aangezien Jappen helemaal gek zijn op die dingen (wat ik overigens niet begrijp). Áls andere ontwikkelaars zien dat die het goed doen besluiten ze óók die gekke dingen voor de Xbox 360 te gaan ontwikkelen en zo krijg je een positieve kettingreactie :). En ik begreep je post trouwens wel in een keer, twee keer posten was niet nodig ;).

Bewerkt: door SamShine
Link to comment
Delen op andere websites

Europese launchdetails vannacht bekend

Volgens de semi offïciele blog:ThreeSpeech, worden de launch details van Europa vannacht al bekend gemaakt.

Na vele speculaties blijkt 23 maart toch het uiteindelijke datum te worden voor de launch. Met name ook omdat op 23 maart 2006, Sony stoptte met het produceren van de originele PlayStation. Met 23 maart 2007, zou Sony hiermee een "nieuw tijdperk" willen aankondigen. (herriner je je de vreemde plaatjes nog? Met die apen)

Houd PS3Focus dus goed in de gaten voor de laatste details omtrent de europese PS3 launch!

BRON

Link to comment
Delen op andere websites

Sony levert alleen pre-orders

Uit een nieuwsbrief van gameshop en internetwinkel Nedgame blijkt dat Sony in ons land de PlayStation 3 alleen op maat zal leveren. Winkels krijgen uitsluitend pre-orders uitgeleverd. Er zal dus GEEN losse verkoop plaats vinden. Nedgame adviseert direct een pre-order te nemen om teleurstellingen te voorkomen.

Nedgame gaat, zoals verwacht werd, voorlopig alleen de 60GB versie van de PS3 verkopen voor een (pre-order) prijs van 599,- euro. Als verwachte lanceerdatum wordt 30 maart 2007 genoemd.

Bron: Ownage.nl

Is dit een verbogen boodschap dat de PS3-productie nog steeds niet vloeiend loopt? Als dat zo is heeft Sony de zaakjes belabberd op orde... :N

Het was al langer bekend dat de PS3 productie niet zo heel snel gaat. daar heb je dit bericht niet voor nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...