Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

ik heb 2 vraagjes :

als ik een ps3 koop kan dan mteeen op internet of moet ik weer zo'n access disc kopen?

en als er dan een slimline ps3 uitkomt, kan ik dan gewoon gratis op internet spelen?

1. Ja, je kan je meteen gratis aansluiten aan het PlayStation Network.

2. Het zal nog wel een paar jaar duren voordat er een slimline versie uitkomt (als die er al komt), maar daar kan je dan natuurlijk ook gratis mee op internet spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb 2 vraagjes :

als ik een ps3 koop kan dan mteeen op internet of moet ik weer zo'n access disc kopen?

en als er dan een slimline ps3 uitkomt, kan ik dan gewoon gratis op internet spelen?

1. Ja, je kan je meteen gratis aansluiten aan het PlayStation Network.

2. Het zal nog wel een paar jaar duren voordat er een slimline versie uitkomt (als die er al komt), maar daar kan je dan natuurlijk ook gratis mee op internet spelen.

maar die 20 gigabyte versie, is die dan niet slimline?

om het is wel veel handiger, heb nu ook de ps2 slimline met beeldschermpje, is egt handig, je kan overal spelen

Link to comment
Delen op andere websites

maar die 20 gigabyte versie, is die dan niet slimline?

om het is wel veel handiger, heb nu ook de ps2 slimline met beeldschermpje, is egt handig, je kan overal spelen

Nee, die heeft gewoon 40GB minder harde schijf en mist een paar andere functies. Hij is niet kleiner.
Link to comment
Delen op andere websites

PS3; 50.000 voor de Benelux

Lang hebben we moeten wachten 23 maart is het eindelijk zover, vanavond was de infoavond voor de retailers, en de info die is uitlekt is dat de Benelux 50.000 PS3's krijgt op 23 maart.

Dat is een enorm verschil bij de release van de PS2 op 24 november 2000, toen waren er 50.000 voor heel europa en zo'n 5000 voor Nederland op dag 1 beschikbaar.

BRON: PS3Focus.nl

Link to comment
Delen op andere websites

PS3; 50.000 voor de Benelux

Lang hebben we moeten wachten 23 maart is het eindelijk zover, vanavond was de infoavond voor de retailers, en de info die is uitlekt is dat de Benelux 50.000 PS3's krijgt op 23 maart.

Dat is een enorm verschil bij de release van de PS2 op 24 november 2000, toen waren er 50.000 voor heel europa en zo'n 5000 voor Nederland op dag 1 beschikbaar.

BRON: PS3Focus.nl

50.000 :*D:*D:*D

Nintendo en Microsoft bite the dust. _O_

50.000 is echt masterlijk veel, iig kunnen er veel mensen blij gemaakt worden. :)

------------------------------------------------------------------------------------

Nieuws | 13 februari 2007 - De PlayStation 3 is in het Verenigd Koninkrijk nu al een groot succes. Elke twintig seconde wordt er nieuwe PlayStation 3 bij een grote winkel gepre-orderd, waarmee de PS3 het succes van zijn voorganger met gemak overtreft.

De PlayStation 3 ligt vanaf 23 maart in de winkel.

--------------------------------------------------------------------------

Go sony. :D

Bewerkt: door Mania-92
Link to comment
Delen op andere websites

PS3; 50.000 voor de Benelux

Lang hebben we moeten wachten 23 maart is het eindelijk zover, vanavond was de infoavond voor de retailers, en de info die is uitlekt is dat de Benelux 50.000 PS3's krijgt op 23 maart.

Dat is een enorm verschil bij de release van de PS2 op 24 november 2000, toen waren er 50.000 voor heel europa en zo'n 5000 voor Nederland op dag 1 beschikbaar.

BRON: PS3Focus.nl

50.000 :*D:*D:*D

Nintendo en Microsoft bite the dust. _O_

50.000 is echt masterlijk veel, iig kunnen er veel mensen blij gemaakt worden. :)

------------------------------------------------------------------------------------

Nieuws | 13 februari 2007 - De PlayStation 3 is in het Verenigd Koninkrijk nu al een groot succes. Elke twintig seconde wordt er nieuwe PlayStation 3 bij een grote winkel gepre-orderd, waarmee de PS3 het succes van zijn voorganger met gemak overtreft.

De PlayStation 3 ligt vanaf 23 maart in de winkel.

--------------------------------------------------------------------------

Go sony. :D

Is de PS3 er dan al in Engeland? Ik dacht dat EU het pas op 23 maart kreeg :? Of geldt dat alleen voor NL?

Link to comment
Delen op andere websites

PS3; 50.000 voor de Benelux

Lang hebben we moeten wachten 23 maart is het eindelijk zover, vanavond was de infoavond voor de retailers, en de info die is uitlekt is dat de Benelux 50.000 PS3's krijgt op 23 maart.

Dat is een enorm verschil bij de release van de PS2 op 24 november 2000, toen waren er 50.000 voor heel europa en zo'n 5000 voor Nederland op dag 1 beschikbaar.

BRON: PS3Focus.nl

50.000 :*D:*D:*D

Nintendo en Microsoft bite the dust. _O_

50.000 is echt masterlijk veel, iig kunnen er veel mensen blij gemaakt worden. :)

------------------------------------------------------------------------------------

Nieuws | 13 februari 2007 - De PlayStation 3 is in het Verenigd Koninkrijk nu al een groot succes. Elke twintig seconde wordt er nieuwe PlayStation 3 bij een grote winkel gepre-orderd, waarmee de PS3 het succes van zijn voorganger met gemak overtreft.

De PlayStation 3 ligt vanaf 23 maart in de winkel.

--------------------------------------------------------------------------

Go sony. :D

Dat zegt nog helemaal niks, als er rond de 100.000 Playstation 3's worden verkocht in een korte periode na de launch heeft Sony daar nog niks mee gewonnen. Dit gaat pas echt op gang komen als de meeste mainstream-gamers hem gaan kopen, áls dat gebeurt. Zo was het bij de Playstation 1 én 2 ook het geval. Als je alleen maar een (klein) groepje hardcore gamers hebt schiet Sony daar weinig tot niks mee op. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

PS3; 50.000 voor de Benelux

Lang hebben we moeten wachten 23 maart is het eindelijk zover, vanavond was de infoavond voor de retailers, en de info die is uitlekt is dat de Benelux 50.000 PS3's krijgt op 23 maart.

Dat is een enorm verschil bij de release van de PS2 op 24 november 2000, toen waren er 50.000 voor heel europa en zo'n 5000 voor Nederland op dag 1 beschikbaar.

BRON: PS3Focus.nl

50.000 :*D:*D:*D

Nintendo en Microsoft bite the dust. _O_

50.000 is echt masterlijk veel, iig kunnen er veel mensen blij gemaakt worden. :)

------------------------------------------------------------------------------------

Nieuws | 13 februari 2007 - De PlayStation 3 is in het Verenigd Koninkrijk nu al een groot succes. Elke twintig seconde wordt er nieuwe PlayStation 3 bij een grote winkel gepre-orderd, waarmee de PS3 het succes van zijn voorganger met gemak overtreft.

De PlayStation 3 ligt vanaf 23 maart in de winkel.

--------------------------------------------------------------------------

Go sony. :D

Is de PS3 er dan al in Engeland? Ik dacht dat EU het pas op 23 maart kreeg :? Of geldt dat alleen voor NL?

Pre-orderen is het van tevoren bestellen van producten zodat je meer kans hebt op een console op launchday. Oftewel elke 20 seconden wordt er een PS3 "bestelt".

Bewerkt: door Mania-92
Link to comment
Delen op andere websites

De PS3 kost misschien duur maar je krijgt er ook iets voor. ^_^

Bij de 360 betaal je 100 euro minder maar dan moet je er nog van alles bij kopen. :-(

Moet? Komt Microsoft anders achter je aan als je het niet doet, dan zou ik ook alles kopen ja. Zolang het niet verplicht is kan je niet van 'moeten' spreken, je mag er nog van alles bij kopen. En dat mag bij de PS3 ook, alleen daar moet je wel alles in een keer erbij kopen. In dat opzicht is het bij de 360 beter geregeld dan bij de PS3, de Xbox 360 als excuus voor de hoge prijs van de PS3 gebruiken is sowieso een slap excuus. De PlayStation 3 is gewoon duur, daar kan je zelfs als grootste fanboy niet omheen. Waarom zou je er excuses voor verzinnen, hij blijft even duur. Alsof je voor de 360 niet iets voor je geld terug krijgt, de PS3 is op papier krachtiger, maar moet zichzelf nog gaan bewijzen. Daarnaast heb je vrij weinig aan kracht als die niet of nauwelijks gebruikt wordt, ergens las ik dat de PS3 over 5 jaar pas vol benut wordt. Over 5 jaar zal de volgende PlayStation ook wel aangekondigd gaan worden, dan lopen ze imo te ver op de zaken vooruit door het nu al te gaan gebruiken.

Beetje vaag verwoord, als je het niet snapt ligt het niet aan jou.. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

De PS3 kost misschien duur maar je krijgt er ook iets voor. ^_^

Bij de 360 betaal je 100 euro minder maar dan moet je er nog van alles bij kopen. :-(

Moet? Komt Microsoft anders achter je aan als je het niet doet, dan zou ik ook alles kopen ja. Zolang het niet verplicht is kan je niet van 'moeten' spreken, je mag er nog van alles bij kopen. En dat mag bij de PS3 ook, alleen daar moet je wel alles in een keer erbij kopen. In dat opzicht is het bij de 360 beter geregeld dan bij de PS3, de Xbox 360 als excuus voor de hoge prijs van de PS3 gebruiken is sowieso een slap excuus. De PlayStation 3 is gewoon duur, daar kan je zelfs als grootste fanboy niet omheen. Waarom zou je er excuses voor verzinnen, hij blijft even duur. Alsof je voor de 360 niet iets voor je geld terug krijgt, de PS3 is op papier krachtiger, maar moet zichzelf nog gaan bewijzen. Daarnaast heb je vrij weinig aan kracht als die niet of nauwelijks gebruikt wordt, ergens las ik dat de PS3 over 5 jaar pas vol benut wordt. Over 5 jaar zal de volgende PlayStation ook wel aangekondigd gaan worden, dan lopen ze imo te ver op de zaken vooruit door het nu al te gaan gebruiken.

Beetje vaag verwoord, als je het niet snapt ligt het niet aan jou.. :-(

Als de "PS4" aangekondigd is hoeft dat toch niet te betekenen dat de PS3 dood is?:puh:

De PS2 gaat ook nog wel even mee. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...