Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:
euh srr het is ip adres dat ik bedoel exuseer dat vind hij niet ofso ik kan online met mn ps3 maar dan mee draad maar dan moet ik heel de tijd mn ps3 beneden zetten en dat is ook niet zo plezand voor mijn ouders

je kunt ook een langere kabel kopen en de kabel naar beneden trekken ;)

maar wie spelen hier Rainbow six vegas ? :puh:

In dit topic vind je een lijst van mensen met een PS3 account en hun games, dus ik denk dat je het beste even daar kunt kijken.

Geplaatst:
euh srr het is ip adres dat ik bedoel exuseer dat vind hij niet ofso ik kan online met mn ps3 maar dan mee draad maar dan moet ik heel de tijd mn ps3 beneden zetten en dat is ook niet zo plezand voor mijn ouders

In dit topic vind je een lijst van mensen met een PS3 account en hun games, dus ik denk dat je het beste even daar kunt kijken.

is goed bedankt maar ehm wat is er in dit topic dan te zoeken ?

Geplaatst:

is goed bedankt maar ehm wat is er in dit topic dan te zoeken ?

In dit topic kan je vragen stellen over bepaalde games. En natuurlijk over de console. Ook kan je hier nieuws over de PS3 posten.

Geplaatst:

probs met mijn router denk ik hij geefd altijd een time ou aan kan dat na een uurtje ofso weer herstellen?

is NIET draadloos. ik had er vroeger niks van problemen van en nu ineens wel :( das niet leuk!!!!

Geplaatst:
probs met mijn router denk ik hij geefd altijd een time ou aan kan dat na een uurtje ofso weer herstellen?

is NIET draadloos. ik had er vroeger niks van problemen van en nu ineens wel :( das niet leuk!!!!

Dan is het misschien onderhand tijd om een nieuwe router aan te schaffen.

Je hebt al voor 30 euro een draadloze router.

Geplaatst:

Er is een nieuw gehucht over de ps3 en GTA IV:

Het is bekend gemaakt dat sony op 12 oktober met groot nieuws komt, wat dit is weten we nog niet.

Eerder dacht men al dat het om nieuw type ps3 ging, de 40 GB ps3 voor 400 dollar.

Maar nu gaat het gehucht dat GTA IV voor de playstation 3 al dit jaar in oktober zal verschijnen, hier is een bericht van PS3 focus:

Er is de laatste tijd nogal een vreemde samenloop van omstandigheden. Zo werd onlangs nog bekend gemaakt dat Sony op 12 oktober met groot nieuws zal gaan komen. Zo doken er nieuwe serienummers op van PS3's, tevens testte de FCC een nieuw model PS3. Maar gaat het daarom?

Er duiken nu ook items op over GTA IV want daarover is ook nog veel onduidelijkheid ondanks het uitstel van enkele maanden terug. Het zou namelijk wel eens kunnen dat GTA IV voor de PS3 nog gewoon dit jaar uitkomt en wel eind oktober. Waarom? Op de officiële Playstation website staat de releasedatum van GTA IV nog altijd op oktober dit jaar. We weten uit ervaring dat die websites nou niet bepaald direct up to date word gehouden maar na twee maanden mag je verwachten dat zoiets inmiddels is aangepast.

Dit is eigenlijk pure speculatie, maar daar blijft het echter niet bij. Take Two kondigde in augustus aan dat de game was uitgesteld naar 2008, toch werd gemeld dat de ontwikkeling gewoon op schema lag. Toch werd deze game uitgesteld zodat alle verwachtingen waar gemaakt konden worden maar in hoeverre is dat relevant met een ontwikkeling die op schema ligt?

Naast dit gingen er enige tijd geruchten rond dat Sony Rockstar zou gaan kopen of een superdeal met hun ging afsluiten, ook dit zou een belangrijke rol kunnen spelen. Tevens word er op de officiële Take Two website gewoon gemeld dat de game in oktober dit jaar uit komt. Dit in tegenstelling tot de officiële Xbox site. Hieruit kun je opmaken dat de PS3 versie dit jaar nog komt en de Xbox versie met extra content pas volgend jaar.

Mogelijk meer nieuws op 12 oktober aanstaande, tevens zou dit een enorme klap richting Microsoft zijn, GTA kan je misschien net zoals Halo dat is een systemseller noemen.

En als laatste, op de onderstaande afbeelding van de officiële Playstation site staat; "Grand Theft Auto IV is now finally on the horizon" coming Oct 2007. Zou het dan toch nog een release worden dit jaar voor GTA IV?

Als dit waar zou zijn zou het erg goed zijn voor de ps3 verkopen, maar het is nog maar een gehucht en we zullen 12 oktober wel zien wat het grote nieuws is.

Geplaatst: (bewerkt)

is al ontkracht door rockstar games zelf, rockstar heeft gezegt: GTA IV komt in de lente, niet eerder.

Greetz,

Black Force

Bron: link

Bewerkt: door Black Force
Geplaatst:

Nope, ik denk dat dit sowieso onmogelijk is, want dan zou hij ook tegelijk met de '360 versie moeten uitkomen, en het is inmiddels allang bekend dat hij pas in 2008 komt, dus ik denk dat een verassing onmogelijk is. Ook heeft Sony volgensmij al aangekondigd dat er geen prijsverlagingen komen binnenkort, dus ik vrees dat dat ook niet zal gebeuren, maar het is wel nog atlijd mogelijk. Nouja, we zien wel op 12 oktober of er iets van deze berichten waar is :)

Geplaatst:
Nope, ik denk dat dit sowieso onmogelijk is, want dan zou hij ook tegelijk met de '360 versie moeten uitkomen, en het is inmiddels allang bekend dat hij pas in 2008 komt, dus ik denk dat een verassing onmogelijk is. Ook heeft Sony volgensmij al aangekondigd dat er geen prijsverlagingen komen binnenkort, dus ik vrees dat dat ook niet zal gebeuren, maar het is wel nog atlijd mogelijk. Nouja, we zien wel op 12 oktober of er iets van deze berichten waar is :)

Net las ik dat het zelfs niet zeker meer is dat er 12 oktober groot nieuws uitkomt.

Dat GTA IV eerder uit zou komen is ook zoals Black Force al zei niet waar.

Prijsverlaging zal er hier in europa denk ik mogelijk wel kunnen komen, of er komt een nieuwe starter pack met 2 nieuwe games.

Wat wel bijna zeker is, is dat er een 40 gig ps3 aan zit te komen. Die $450 of $400 gaat kosten. Of dit model ook in europa uit komt weet ik niet. Het kan misschien wel voor verkoopboost zorgen voor mensen die $500 nog net wat te veel vonden.

Het 40 gb model zal dus waarschijnlijk $450 gaan kosten, dat is omgerekend maar 319 euro.

Geplaatst:

Net las ik dat het zelfs niet zeker meer is dat er 12 oktober groot nieuws uitkomt.

Prijsverlaging zal er hier in europa denk ik mogelijk wel kunnen komen, of er komt een nieuwe starter pack met 2 nieuwe games.

Wat wel bijna zeker is, is dat er een 40 gig ps3 aan zit te komen. Die $450 of $400 gaat kosten. Of dit model ook in europa uit komt weet ik niet. Het kan misschien wel voor verkoopboost zorgen voor mensen die $500 nog net wat te veel vonden.

Het 40 gb model zal dus waarschijnlijk $450 gaan kosten, dat is omgerekend maar 319 euro.

Ik heb nog even een reactie op dat opreken van dollars naar euro's. Meestal zetten bedrijven gewoon een ander tekentje ervoor. En gaan ze het niet helmaal oprekenen. :7

Geplaatst:

stel u eens voor een bericht op internet van rockstar ga morgen eens naar je games winkel in de buurt

you will see!!!

zou zo zot zijn van rockstar

Geplaatst:

Ik heb nog even een reactie op dat opreken van dollars naar euro's. Meestal zetten bedrijven gewoon een ander tekentje ervoor. En gaan ze het niet helmaal oprekenen. :7

Weet ik wel dat ze meestal dollar teken gewoon omwisselden met euro teken. Ik wilde alleen aangeven dat je in amerika de ps3 (60 GB) daar maar 350 euro kost en dat ze nog zitten te klagen over de prijs, moeten ze eens in europa gaan wonen. Een game die in europa 60 euro kost, kost in amerika ook maar 43 euro.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...