Klokkie89 Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Nope, ik denk dat dit sowieso onmogelijk is, want dan zou hij ook tegelijk met de '360 versie moeten uitkomen, en het is inmiddels allang bekend dat hij pas in 2008 komt, dus ik denk dat een verassing onmogelijk is. Ook heeft Sony volgensmij al aangekondigd dat er geen prijsverlagingen komen binnenkort, dus ik vrees dat dat ook niet zal gebeuren, maar het is wel nog atlijd mogelijk. Nouja, we zien wel op 12 oktober of er iets van deze berichten waar is Wat zou het grotre nieuws anders kunnen zijn. Het staat idd op de officiele site van Sony, nu nog steeds, dat hij in oktober uit zou komen. En omdat Microsoft zonodig extra content wilde hebben waar ze toen miljoenen dollars aan besteed hebben lijkt het mij logisch dat hij niet optijd af kan zijn en dus uitgesteld wordt en aangezien de Playstation versie géén extra content heeft/krijgt zou hij dus gewoon uit kunnen komen in oktober omdat de productie volgens Rockstar gewoon op schema ligt. En dan mogen de Xbox bezitters die eerst zo blij waren dat ze exclusive content kregen, nu nog een half jaar wachten omdat een exclusive content nog niet af is! En het is altijd al zo geweest dat een GTA serie voor de Playstation altijd als eerste uit kwam en dan pas de Xbox en pc versie Reageren
Gta-killer Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 (bewerkt) Prijsverlaging ps3!! Goed nieuws voor iedereen die op het punt staat om een ps3 te gaan kopen. Er komt namelijk een prijsverlaging voor europa. Zo zal de 60 GB versie binnekort nog maar € 499 kosten, en er komt een nieuw model ps3, namelijk de 40 GB zonder cardreader die 399 gaat kosten. (bron) Op een andere site stond dat je voor die € 500 een ps3 met 2 controllers en 2 games krijgt, het starters pack dus. Bewerkt: 4 oktober 2007 door Gta-killer Reageren
Rullez Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Prijsverlaging ps3!!Goed nieuws voor iedereen die op het punt staat om een ps3 te gaan kopen. Er komt namelijk een prijsverlaging voor europa. Zo zal de 60 GB versie binnekort nog maar € 499 kosten, en er komt een nieuw model ps3, namelijk de 40 GB zonder cardreader die 399 gaat kosten. (bron) Op een andere site stond dat je voor die € 500 een ps3 met 2 controllers en 2 games krijgt, het starters pack dus. Echt geweldig... Ik wou al een PS3 kopen. En nou zie ik dat hij nog is 100 euro goedkoper wordt. Dit betekend dat ik hem weer eerder heb. Reageren
M.Gordon Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Volgende GTA exclusief voor de PS3? HDGameNews meldt dat volgens het november nummer van het Officiële Xbox Magazine, Sony de rechten bezit voor het volgende Grand Theft Auto deel. Dit zou betekenen dat het zevende deel uit de serie exclusief voor de PS3 zal verschijnen. Het gerucht wordt versterkt door uitspraken die Michael Shorrock, director bij SCEA voor third-party support, een tijd geleden deed. Shorrock wist destijds namelijk te bevestigen dat Rockstar Games aan een exclusief franchise werkt voor de PS3. Hoewel Shorrock sprak over een 'nieuw' franchise, is dit volgens het Officiële Xbox Magazine het volgende deel in de GTA serie. Rockstar wilt erg graag een game maken die, dankzij de Cell en Blu-ray disk, alleen op de PS3 kan draaien. De exclusieve deal met Sony geeft hun deze mogelijkheid. De exclusieve rechten zijn tot stand gekomen door de goeie relatie die bijde bedrijven met elkaar hebben, en het grote succes dat Grand Theft Auto dankzij de PlayStation is geworden. Wat we precies mogen verwachten blijft voorloppig nog even speculeren. Bovenstaand bericht kan sterk in verband worden gebracht met het eerdere gerucht dat Rockstar Games, na Grand Theft Auto IV, exclusief voor Sony gaat ontwikkelen. Wat denken jullie; een nieuw exclusief franchise, het volgende GTA deel exclusief, of beide? BRON: PS3Only.nl Reageren
Rullez Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Volgende GTA exclusief voor de PS3?HDGameNews meldt dat volgens het november nummer van het Officiële Xbox Magazine, Sony de rechten bezit voor het volgende Grand Theft Auto deel. Dit zou betekenen dat het zevende deel uit de serie exclusief voor de PS3 zal verschijnen. Het gerucht wordt versterkt door uitspraken die Michael Shorrock, director bij SCEA voor third-party support, een tijd geleden deed. Shorrock wist destijds namelijk te bevestigen dat Rockstar Games aan een exclusief franchise werkt voor de PS3. Hoewel Shorrock sprak over een 'nieuw' franchise, is dit volgens het Officiële Xbox Magazine het volgende deel in de GTA serie. Rockstar wilt erg graag een game maken die, dankzij de Cell en Blu-ray disk, alleen op de PS3 kan draaien. De exclusieve deal met Sony geeft hun deze mogelijkheid. De exclusieve rechten zijn tot stand gekomen door de goeie relatie die bijde bedrijven met elkaar hebben, en het grote succes dat Grand Theft Auto dankzij de PlayStation is geworden. Wat we precies mogen verwachten blijft voorloppig nog even speculeren. Bovenstaand bericht kan sterk in verband worden gebracht met het eerdere gerucht dat Rockstar Games, na Grand Theft Auto IV, exclusief voor Sony gaat ontwikkelen. Wat denken jullie; een nieuw exclusief franchise, het volgende GTA deel exclusief, of beide? BRON: PS3Only.nl Nog een rede op een PS3 te kopen... Reageren
M4X Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Volgensmij is die exclusive game voor de PS3 van Rockstar gewoon 'L.A Noire', die verschijnt in 2009 pas. Het enige wat er tot nu toe over bekend is dat het zich gaat afspelen rond 1940 en dat het over de maffia gaat. Maargoed, een nieuwe GTA is natuurlijk ook altijd mogelijk, maar dat gaat dan nog wel een hele tijd duren. Maar waarschijnlijk zal de game zich dan aanpassen aan de hardware van de PS3, en dan kunnen we pas echt zien wat de PS3 allemaal kan. De prijsverlaging is wel goed nieuws, eigenlijk zat er al wel een beetje aan te komen. Een erg goede stap van Sony, ik denk dat de verkoopcijfers er flink op vooruit gaan, aangezien het de eerste echte prijsverlaging is in Europa. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Volgensmij is die exclusive game voor de PS3 van Rockstar gewoon 'L.A Noire', die verschijnt in 2009 pas. Rockstar zou een hele nieuwe exclusive franchise maken voor de ps3. L.A Noire is maar 1 game (denk ik) en was dacht ik al bevestigd dat die game niet de exclusive franchise is. Ik dacht zelf dat er een hele nieuwe serie aan zat te komen, maar in het bericht staat dat ze met nieuwe franchise de gta serie bedoelen. Als het waar is dat zou het erg goed zijn voor ps3 verkopen en ook nog eens goed voor ps3 beziters omdat het spel er dan mooieer uit komt te zien. Dit gehucht klinkt in ieder geval wel geloofwaardiger als het vorige (gta iv voor ps3 al eind dit jaar in winkels). Reageren
Black Force Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 (bewerkt) ik denk niet dat GTA echt helemaal exclusief naar sony gaat, of sony is bezig met het kopen van Rockstar games, waar ook geruchten over rondgingen... De prijsdaling is super natuurlijk, hopelijk trekt het veel mensen over de lijn een ps3 te gaan aanschaffen. EDIT: LA noire word ook helemaal niet door rockstar zelf gemaakt, maar door Team Bondi, dusja, als rockstar werkt aan een exclusief frashise voor de ps3, is dat niet la noire, omdat rockstar daar niet aan werkt, rockstar is enkel de uitgever van deze game. Greetz, Black Force Bewerkt: 7 oktober 2007 door Black Force Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 dus misschien dan toch een exclusieve GTA voor de PS3 strax! Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 dus misschien dan toch een exclusieve GTA voor de PS3 strax! Het is niet waar . Er komt exclusieve content voor de Xbox 360. Dat is toch zeker niet uit de duim gezogen? Sowieso zou dat niet kunnen. Rockstar bevestigde officieel GTA IV voor beide consoles Reageren
Rullez Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 dus misschien dan toch een exclusieve GTA voor de PS3 strax! Het is niet waar . Er komt exclusieve content voor de Xbox 360. Dat is toch zeker niet uit de duim gezogen? Sowieso zou dat niet kunnen. Rockstar bevestigde officieel GTA IV voor beide consoles Ja GTAIV, maar ze kunnen toch alvast denken aand e volgende GTA. Of natuurlijk een gehele nieuwe serie. Reageren
Black Force Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 dus misschien dan toch een exclusieve GTA voor de PS3 strax! Het is niet waar . Er komt exclusieve content voor de Xbox 360. Dat is toch zeker niet uit de duim gezogen? Sowieso zou dat niet kunnen. Rockstar bevestigde officieel GTA IV voor beide consoles Ja GTAIV, maar ze kunnen toch alvast denken aand e volgende GTA. Of natuurlijk een gehele nieuwe serie. Neej GTA zal nooit 100% naar de ps3 komen, misschien wel timed exclusives, net als III, VC en SA. dat is ook goed genoeg, ik vind dat je niemand het spelen van een nieuwe GTA uit handen mag nemen, daarom is het ook zonde dat een PC versie nog onzeker is van IV Verder heb ik door dat de ps3 langzaam maar zeker toch lekker op gang gaat komen, je hoort minder negatief nieuws over de ps3, en meer positief, nu weer een pricedrop. 't komt nog wel goed met de mooiste next generation console van de wereld Bling Bling Black Greetz, Black Force Reageren
Scarface92 Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Ben super blij dat de prijs een beetje verlgaad is Maar ik vind het nog best veel..Dus wacht ik daarom nog maar weer af Reageren
Rullez Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Ik vind het echt helmaal geweldig dat hij in prijs verlaagd word. Wat ik een paasr berichten boven mij heb gezet. Nou las ik gister op InsideGamer dat de 40GB versie de 60GB versie gaat vervangen. Nou is mij vraag. Kan de 40GB Versie gewoon hetzelfde als de 60GB Versie. (Buiten dat de 40 GB Versie geen oudere PS spellen af kan spelen 20GB hardeschijf minder heeft. En maar 2 USB poorten heeft.) En zullen er gewoon starters pack blijven. Dus de 40GB Versie 2 Spellen en 2 Draadlose Controllers. Alvast Bedankt, Rullez Reageren
Dx11 Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 (bewerkt) Ik vind het echt helmaal geweldig dat hij in prijs verlaagd word. Wat ik een paasr berichten boven mij heb gezet. Nou las ik gister op InsideGamer dat de 40GB versie de 60GB versie gaat vervangen. Nou is mij vraag. Kan de 40GB Versie gewoon hetzelfde als de 60GB Versie. (Buiten dat de 40 GB Versie geen oudere PS spellen af kan spelen 20GB hardeschijf minder heeft. En maar 2 USB poorten heeft.) En zullen er gewoon starters pack blijven. Dus de 40GB Versie 2 Spellen en 2 Draadlose Controllers.Alvast Bedankt, Rullez dat plus geen cardreaders zijn de enigste verschillen inderdaad. Bewerkt: 9 oktober 2007 door Dx11 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.