Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Ik vind het echt helmaal geweldig dat hij in prijs verlaagd word. Wat ik een paasr berichten boven mij heb gezet. Nou las ik gister op InsideGamer dat de 40GB versie de 60GB versie gaat vervangen. Nou is mij vraag. Kan de 40GB Versie gewoon hetzelfde als de 60GB Versie. (Buiten dat de 40 GB Versie geen oudere PS spellen af kan spelen 20GB hardeschijf minder heeft. En maar 2 USB poorten heeft.) En zullen er gewoon starters pack blijven. Dus de 40GB Versie 2 Spellen en 2 Draadlose Controllers.

Alvast Bedankt, Rullez

dat plus geen cardreaders zijn de enigste verschillen inderdaad.

Dat is mooi. Dan heb ik dnek ik rond Februari mijn PS3!

Nog 1 vraagje, dat Card reader gedoe is toch dat hij geen PS1 en PS2 spellen kan spelen. Kna je hier mischien iets voor kopen. Dit heb ik namelijk ergens gelezen.

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:

Volgens mijn komt er in het begin geen starterpack voor de 40GB versie en hij kan wel PS1 games spelen maar geen PS2 games ;)

Geplaatst:
Volgens mijn komt er in het begin geen starterpack voor de 40GB versie en hij kan wel PS1 games spelen maar geen PS2 games ;)
die komt er wel , http://ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=7243 ,

de card reader is de san disk kaartjes lezer en dergelijke.

Dit is geen Starterspack. Een starterspack bevat: Een PS3 2 draadlose controllers en 2 spellen.

Maar de 40GB versie bevat dus geen mogelijkheid om ps2 spellen af te spelen. Kan je hiervoor weer wta extra's kopen of niet?

Geplaatst:
Maar de 40GB versie bevat dus geen mogelijkheid om ps2 spellen af te spelen. Kan je hiervoor weer wta extra's kopen of niet?
Nee, dat kan gewoon niet. Wel gaan er enkele speculaties over het internet dat Sony dat later, dmv een patch, zou toevoegen. Maar ze hebben zelf al aangegeven van niet, dus reken er maar niet op. Om toch PS2 games te spelen zul je dus de 60 GB variant moeten hebben of een PS2. :O

Overigens is er voor Japan een witte versie aangekondigt. Ik moet toegeven; ziet er erg geil uit!

Geplaatst:
Nee, dat kan gewoon niet. Wel gaan er enkele speculaties over het internet dat Sony dat later, dmv een patch, zou toevoegen. Maar ze hebben zelf al aangegeven van niet, dus reken er maar niet op. Om toch PS2 games te spelen zul je dus de 60 GB variant moeten hebben of een PS2. :O

Overigens is er voor Japan een witte versie aangekondigt. Ik moet toegeven; ziet er erg geil uit!

Maar ik heb gister op InsideGamer gelezen dat Sony stopt met het produceren van de 60GB versie. Dus dan heb ik verder weunig kans.

Verder is dat card reader toe dat gedoe dat je geen PS2 spellen kan afspellen op de PS3 40GB versie...

maar ja, er komt naast de 40GB wel een andere ps3 versie te staan denk ik hoor, maybe 160GB :D

Greetz,

Black Force

Bewerkt: door Black Force
Geplaatst:
maar ja, er komt naast de 40GB wel een andere ps3 versie te staan denk ik hoor, maybe 160GB :D

Greetz,

Black Force

Ik vind dit nergens opslaan. Het zelfde als de Xbox 360 Elite. Met een 120 GB Hardeschijf. Ik bedoel wat moet je daar nou weer me. Ik dnekd at je aan 60 tot 80 GB genoeg heb.

Geplaatst:
Ik vind dit nergens opslaan. Het zelfde als de Xbox 360 Elite. Met een 120 GB Hardeschijf. Ik bedoel wat moet je daar nou weer me. Ik dnekd at je aan 60 tot 80 GB genoeg heb.

Ik heb nu nog maar 10 gb vrij, en ik denk dat aan eind van jaar me harde schijf vol staat.

Gelukkig kan je gewoon een laptop harde schijf kopen en die erin zetten, maar laptop harde schijven zijn best duur :duh:

Hey mensen !!

Ik heb sinds een uurtje ook een ps3 !! :dans::dans::dans:

Ik wou dit bericht eigenlijk in het grote ps3 topic plaatsen !!

>>> Door Froodooo: Uw wens is mijn opdracht!<<<

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:
Verder is dat card reader toe dat gedoe dat je geen PS2 spellen kan afspellen op de PS3 40GB versie...

Nee, dat is eerder ook al gezegd ;)

'Dat card reader gedoe', houd in dat je geheugenkaarten zoals die van Sandisk en Sony erin kan stoppen. Iets wat bij de 'oude' 60GB versie wél kon, maar de 40GB versie ondersteunt die optie dus níet ;)

Dat je geen PS2 spellen af kan spelen heeft niks met je card reader te maken maar met de backwards compatibility.

Welke ps3 heb je gehaald Only GrandTheftAuto?

De 60 of de 40 gb ps3. Ik denk dat je niet de enige bent die vandaag een ps3 heeft gekocht.

Post binnekort hier maar wat je van de playsatation vind of als je vragen hebt.

Bewerkt: door Gta-killer
Geplaatst:
Welke ps3 heb je gehaald Only GrandTheftAuto?

De 60 of de 40 gb ps3. Ik denk dat je niet de enige bent die vandaag een ps3 heeft gekocht.

Post binnekort hier maar wat je van de playsatation vind of als je vragen hebt.

Ik heb de 60GB gehaald. Omdat ik dan nog Ps2 games kan spelen en ik heb 20GB meer ruimte.

Maar kun je ook ergens zien hoeveel uur je een spel speelt ?

Geplaatst:

dat is niet mogelijk.. Althans ik ben het nog niet tegen gekomen en k heb de hele ps3 ondersteboven gehaald ondertussen, qua menu`s dan:P

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...