Black Force Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 je kan niet bij elk spel zien hoeveel uren je hebt gespeelt hebt, dat ligt aan de maker van het spel of hij die optie in zijn spel heeft toegevoegd. toevallig kun je dit bij the godfather en stuntman zien, van die weet ik het zeker, omdat ik die spellen heb. en bij motorstorm, rainbow 6 Vegas kun je dit niet zien. The darkness weet ik niet zeker, maar ja, ik let er ook niet zo op. Greetz, Black Force Reageren
Gta-killer Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 (bewerkt) Maar kun je ook ergens zien hoeveel uur je een spel speelt ? Bij gat kan dit trouwens ook, als je in de stats kijkt. Bijn gta test hij alleen het aanta uur voor die savegame, als je niet opslaat verandert de tijd niet. Maar wat heb je er eigelijk aan, opscheppen bij vrienden dat je afgelopen week 25 uur hebt gegamed (niet dat ik er trots op zou zijn)? Als je al een psn account hebt aangemaakt en wil dat wij jouw kunnen toevoegen aan friend list kan je berichtje plaatsen in wat is je psn naam topic. Bewerkt: 11 oktober 2007 door Gta-killer Reageren
Black Force Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Maar kun je ook ergens zien hoeveel uur je een spel speelt ? Bij gat kan dit trouwens ook, als je in de stats kijkt. Bijn gta test hij alleen het aanta uur voor die savegame, als je niet opslaat verandert de tijd niet. Maar wat heb je er eigelijk aan, opscheppen bij vrienden dat je afgelopen week 25 uur hebt gegamed (niet dat ik er trots op zou zijn)? Als je al een psn account hebt aangemaakt en wil dat wij jouw kunnen toevoegen aan friend list kan je berichtje plaatsen in wat is je psn naam topic. Hij stelt gewoon een vraag dan kun je toch ook gewoon antwoord geven net als ik deed, en het gaat niet specifiek over GTA maar over ps3 games... Greetz, Black Force Reageren
thug Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 dat is niet mogelijk.. Althans ik ben het nog niet tegen gekomen en k heb de hele ps3 ondersteboven gehaald ondertussen, qua menu`s dan:P ik dacht het al wel grappig Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Er is ook al reclame van PS3 op de tv , het is tijd om er eentje te kopen. Volgend jaar mischien , 400 euro valt wel mee voor de nieuwste next-gen console. Reageren
Rullez Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Er is ook al reclame van PS3 op de tv , het is tijd om er eentje te kopen. Volgend jaar mischien , 400 euro valt wel mee voor de nieuwste next-gen console. Ik zag die reclame ook, en wat jij net ook al zei. Het is tijd om er 1 te kopen. Nou ga ik toch nog voor de 60GB versie. Ten eerste heeft die card readers. 20GB meer. En hij kan PS2 spellen afspelen. Dus dit betekend dat ik mijn oude PS2 nog kan verkopen. BTW ik zag die reclame netw eer geen seconden gelden. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Ik ook , best wel maffe reclame he. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Er is ook al reclame van PS3 op de tv , het is tijd om er eentje te kopen. Volgend jaar mischien , 400 euro valt wel mee voor de nieuwste next-gen console. Ik zag die reclame ook, en wat jij net ook al zei. Het is tijd om er 1 te kopen. Nou ga ik toch nog voor de 60GB versie. Ten eerste heeft die card readers. 20GB meer. En hij kan PS2 spellen afspelen. Dus dit betekend dat ik mijn oude PS2 nog kan verkopen. BTW ik zag die reclame netw eer geen seconden gelden. Dan zou ik maar opschieten als ik jouw was als je voor de 60 gb versie wilt gaan. Ik heb gelezen dat de 60 gb versie op erg veel plaatsen al op de eerste dag uitverkocht was, en hij wordt niet meer bijgemaakt. De enige mogelijkheid om over poosje nog aan de 60 gb versie te komen is door hem 2de hands te kopen. Reageren
Black Force Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Er is ook al reclame van PS3 op de tv , het is tijd om er eentje te kopen. Volgend jaar mischien , 400 euro valt wel mee voor de nieuwste next-gen console. Ik zag die reclame ook, en wat jij net ook al zei. Het is tijd om er 1 te kopen. Nou ga ik toch nog voor de 60GB versie. Ten eerste heeft die card readers. 20GB meer. En hij kan PS2 spellen afspelen. Dus dit betekend dat ik mijn oude PS2 nog kan verkopen. BTW ik zag die reclame netw eer geen seconden gelden. Dan zou ik maar opschieten als ik jouw was als je voor de 60 gb versie wilt gaan. Ik heb gelezen dat de 60 gb versie op erg veel plaatsen al op de eerste dag uitverkocht was, en hij wordt niet meer bijgemaakt. De enige mogelijkheid om over poosje nog aan de 60 gb versie te komen is door hem 2de hands te kopen. Klopt, ik las dat Bart Smit nog een aantal exemplaren had, en nog wat andere winkels, maar ook heel veel winkels hebben hem al niet meer en zeggen hem ook niet meer te krijgen, zoals GTA killer ook al zei. Omdat hij op = op is, hij word niet meer geproduceert. als de vooraad helemaal op is, is de 40GB variant de enige ps3 die er dan op de markt is, maar ik denk dat sony nog wel weer met een nieuw model op de markt komt met meer hard disc ruimte, meer mogelijkheden enzovoort, maar zeker weet ik dit niet, dit is slechts een vermoeden wat vast wel meer mensen hebben. Greetz, Black Force Reageren
Rullez Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Er is ook al reclame van PS3 op de tv , het is tijd om er eentje te kopen. Volgend jaar mischien , 400 euro valt wel mee voor de nieuwste next-gen console. Ik zag die reclame ook, en wat jij net ook al zei. Het is tijd om er 1 te kopen. Nou ga ik toch nog voor de 60GB versie. Ten eerste heeft die card readers. 20GB meer. En hij kan PS2 spellen afspelen. Dus dit betekend dat ik mijn oude PS2 nog kan verkopen. BTW ik zag die reclame netw eer geen seconden gelden. Dan zou ik maar opschieten als ik jouw was als je voor de 60 gb versie wilt gaan. Ik heb gelezen dat de 60 gb versie op erg veel plaatsen al op de eerste dag uitverkocht was, en hij wordt niet meer bijgemaakt. De enige mogelijkheid om over poosje nog aan de 60 gb versie te komen is door hem 2de hands te kopen. Klopt, ik las dat Bart Smit nog een aantal exemplaren had, en nog wat andere winkels, maar ook heel veel winkels hebben hem al niet meer en zeggen hem ook niet meer te krijgen, zoals GTA killer ook al zei. Omdat hij op = op is, hij word niet meer geproduceert. als de vooraad helemaal op is, is de 40GB variant de enige ps3 die er dan op de markt is, maar ik denk dat sony nog wel weer met een nieuw model op de markt komt met meer hard disc ruimte, meer mogelijkheden enzovoort, maar zeker weet ik dit niet, dit is slechts een vermoeden wat vast wel meer mensen hebben. Greetz, Black Force Als ze dit niet doen vind ik dat ze erg dom bezig zijn, want het 40GB model is bedoelt als instap model. Dus voor de mnesen die nog nooit een PS hebben gehad. Dus mensen met een PS2 die een PS3 willen kopen en dan hun oude PS2 willen verkopen. Kunnen dit niet met een 40GB model. Reageren
karamanci Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Ik vind het dom van sony, zo maken ze meer verlies... En er komt toch nog wel een emulator voor ps3 dat je ps2 spellen kan spelen... Reageren
Gijsso Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 In welke winkel is het beste om een PS3 te kopen??? >>> Door Froodooo: Topic samengevoegd<<< Reageren
Advancegta Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Een goede, waar hij het goed koopst is maar geen intertoys iig! Reageren
Gijsso Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 (bewerkt) Een goede, waar hij het goed koopst is maar geen intertoys iig! Is MediaMarkt een goede keuze?? Bewerkt: 13 oktober 2007 door GTAGijsso Reageren
Galiorix Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Ja, maar zorg er voor dat je als je thuis bent alles zo goed mogelijk controlleert en of alles erbij zit. Want ik heb bij Radar, een hele tijd geleden, maar toch, gezien dat ze bij MediaMarkt soms dingen die mensen terug brengen repareren en verkopen als 'nieuw'. Dus mensen die hem kopen, weten niet dat ze al de 2e of misschien wel 3e gebruiker zijn. Als je er niet tevreden mee bent kan je hem natuurlijk terug brengen, in ieder geval succes met de aankoop Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.