Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Het beste keuze is dat je hem bij dixons moet gaan halen :tu: ...daar heb ik hem ook gehaald en de service is goed!

Geplaatst:
Een goede, waar hij het goed koopst is maar geen intertoys iig!

Is MediaMarkt een goede keuze??

Welke versie wil je halen, de 40 of de 60 gb versie?

Als je de 60 gb versie wil kan je het beste nu meteen alle winkels aflopen in de hoop dat er nog ergens een is.

Als je de 40 gb versie wil, kan je rustig aan doen want die is goed op vooraad. Mediamarkt, Bart Smit en Dynabite zijn alle 3 wel goed. Vooral bij mediamarkt hoor ik van mensen dat ze als hun playstation kapot is meteen een nieuwe meekrijgen (zal ook wel bij andere weinkels zijn).

Geplaatst:
Een goede, waar hij het goed koopst is maar geen intertoys iig!

Is MediaMarkt een goede keuze??

Mediamarkt is altijd een hele goede keuze. Maar eigenlijk maakt het niet zo heel veel uit qua prijs, de spellen schelen hoogstens een paar euro. Dus ja, je moet het gewoon zelf weten, want er zijn niet echt 'goede of een 'slechte' winkel waar je je PS3 kan halen ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Is het wel de moeite waard om een PS3 te kopen als je al een Xbox 360 hebt? Want ik zie nog geen leuke games voor de PS3 , en Killzone 2 ( de enige PS3 game die me boeit in 2008/2009 komt.

Bewerkt: door DenkaanHenk
Geplaatst:
Is het wel de moeite waard om een PS3 te kopen als je al een Xbox 360 hebt? Want ik zie nog geen leuke games voor de PS3 , en Killzone 2 ( de enige PS3 game die me boeit in 2008/2009 komt.

Eigenlijk, als je een Xbox 360 hebt, heb je wel genoeg. Want de meeste spellen die voor de PS3 uitkomen, zijn ook voor de 360 dus wel een beetje overbodig ja. En van dat geld kan je dan beter spellen kopen voor de 360 (of je Wii ofzo) ;)

Geplaatst:

nouja, ik denk dat het nu nog niet de moeite waard is, maar pas over een jaartje ofzo, als de ps3 meer eigen exclusives heeft die niet op 360 zijn, dus voor nu is een 360 wel genoeg denk ik, tenzei je echt een ps3 wil natuurlijk :D

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

Daar zijn er meer dan genoeg van hoor:

• Motorstorm
  • Resistance Fall of Men
  • Warhawk
  • Heavenly Sword
  • Uncharted: Drake's Fortune - eind oktober geloof ik
  • Killzone 2 - eerste kwartaal 2008
  • Gran Turismo 5 - medio 2008
  • God of War 3 - waarschijnlijk 2008
  • L.A Noire - 2009

Naast deze games zijn er waarschijnlijk nog veel meer exclusives die echt de moeite waard zijn, en er zijn ook heel veel opgepimpte 360 spellen voor de PS3 verkrijgbaar (Oblivion, Rainbow Six Vegas etc). Aangezien de prijs flink verlaagd is, en de PS3 een erg goed vooruitzicht heeft met features als Home of PlayTv zou ik hem zeker halen, ookal heb je al een 360 ;)

Geplaatst:

Daar zijn er meer dan genoeg van hoor:

• Motorstorm
  • Resistance Fall of Men
  • Warhawk
  • Heavenly Sword
  • Uncharted: Drake's Fortune - eind oktober geloof ik
  • Killzone 2 - eerste kwartaal 2008
  • Gran Turismo 5 - medio 2008
  • God of War 3 - waarschijnlijk 2008
  • L.A Noire - 2009

Naast deze games zijn er waarschijnlijk nog veel meer exclusives die echt de moeite waard zijn, en er zijn ook heel veel opgepimpte 360 spellen voor de PS3 verkrijgbaar (Oblivion, Rainbow Six Vegas etc). Aangezien de prijs flink verlaagd is, en de PS3 een erg goed vooruitzicht heeft met features als Home of PlayTv zou ik hem zeker halen, ookal heb je al een 360 ;)

Ik zal even melden dat Killzone 2 eind 2008 uitkomt en ik vul je lijstje even aan als je het niet erg vind ^^

• Motorstorm
  • Resistance Fall of Men
  • Warhawk
  • Heavenly Sword
  • Eye Of Judgement - oktober 2007
  • Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction - eind oktober 2007
  • Uncharted: Drake's Fortune - december 2007
  • LittleBigPlanet - eerste kwartaal 2008
  • Metal Gear Solid 4: Guns of the patriots - eerste kwartaal 2008
  • Gran Turismo 5 - lente/zomer 2008
  • Afrika - 2008
  • Aqua - 2008
  • Final Fantasy (meerdere) - 2008/2009
  • Killzone 2 - vierde kwartaal 2008
  • God of War 3 - waarschijnlijk 2008/2009
  • L.A Noire - 2009
  • Onbekende franchise van R* - ?

Natuurlijk zijn er nog wel meer, waaronder vele japanse RPG's, maar daar ben ik niet zo bekend mee. Al met al is dit een aardig lijstje om toch een PS3 voor aan te schaffen. Ook kun je Blu-Ray films bekijken en heeft de PS3 een Eye Toy, waar zeer leuke en geinige downloadable spellen voor komen.

Al met al zie ik geen reden om geen PS3 aan te schaffen, ook al is een PS3, 360 en een Wii iets teveel van het goede ^^ Op de lange termijn is de PS3 een juiste aankoop.

Succes met je keuze!

Geplaatst:

heeey

Heb een klein vraagje voor de PS3 kenners.(de niet PS3 kenners mogen ook meeposten hoor ^_^ )

Ga een PS3 kopen.Maar als ik een geheugen wil uploaden van mijn PS2 of PS1 heb ik een adaptor nodig.

Hoeveel kost zo'n ding nou.Overal is het verschillend ?

En welke games moet ik kopen.Ben een echte Race en F1 fan.

Maar hou ook van serieuze zeken zoals GTA.

Bij men PS3 zit zoiezo de games Motorstorm en zo'n vechtspel (naam vergeten :puh: )

alvast dikke kus :schater::schater:

>>> Door Froodooo: Samengevoegd met het 'Grote PS3 topic'. <<<

Geplaatst:
heeey

Heb een klein vraagje voor de PS3 kenners.(de niet PS3 kenners mogen ook meeposten hoor ^_^ )

Ga een PS3 kopen.Maar als ik een geheugen wil uploaden van mijn PS2 of PS1 heb ik een adaptor nodig.

Hoeveel kost zo'n ding nou.Overal is het verschillend ?

Bij men PS3 zit zoiezo de games Motorstorm en zo'n vechtspel (naam vergeten :puh: )

alvast dikke kus :schater::schater:

Vraag 1: Die adapter kun je hier voor 14,99 kopen ;)

Vraag 2: F1 Championship Edition, Colin McRae DIRT, Grand Theft Auto IV (na uitkomst) Saints Row II, Assasins Creed. Dat was het wel zo'n beetje :puh:

Geplaatst:
heeey

Vraag 2: F1 Championship Edition, Colin McRae DIRT, Grand Theft Auto IV (na uitkomst) Saints Row II, Assasins Creed. Dat was het wel zo'n beetje :puh:

Ik weet niet of het 60 gb pack (met motorstorm en resistance) nog goed te verkrijgen is.

In een aantal winkels is het namelijk al uitverkocht en de vooraad wordt alleen bijgevuld met de 40 gb versie.

Je zult dus moeten opschieten als je voor de 60 gb versie wilt gaan.

En de game die ik niet in Steel Dogg's lijstje zag staan is Gran Turismo 5, het is nog niet uit maar er zal wel binnekort prologue versie van uit komen. Verder heb je ook nog NFS carbon op ps3 en over halve maand komt NFS prostreet uit.

Geplaatst:
Volledige game lijst van de PS3

Klik hier :puh:

waarom worden alle toppers uitgesteld!! :S wordt er een beetje gek van :-(

Omdat ze dan nog beter worden. ;)

We willen niet net als bij microsoft dat de games snel gemaakt zijn en dan super slecht zijn bijv: pgr4 nog amper een jaar in ontwikkeling. :D

En bij sony is gran turismo 5 al super lang in maak dus dat word een veel betere game waar ze echt aandacht aan besteed hebben. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...