Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:
Volledige game lijst van de PS3

Klik hier :puh:

waarom worden alle toppers uitgesteld!! :S wordt er een beetje gek van :-(

Omdat ze dan nog beter worden. ;)

We willen niet net als bij microsoft dat de games snel gemaakt zijn en dan super slecht zijn bijv: pgr4 nog amper een jaar in ontwikkeling. :D

En bij sony is gran turismo 5 al super lang in maak dus dat word een veel betere game waar ze echt aandacht aan besteed hebben. ;)

Project Gotham Racing 4 is niet persé slecht omdat het amper een jaar in de maak is geweest. Ze hadden ervaring met de engine en als je er 100 man achter zet, dan kan zoiets in rap tempo gaan. Ik weet dan niet of ze wel een schademodel hebben, maar je hebt wel motors enzo.

Gran Turismo 5 is natuurlijk een apart geval, sommige dingen zijn echt fotorealistich en ze doen 180 dagen over het programmeren van 1 auto en dan gaan dingen ook lang duren, maar dan krijg je ook kwaliteit.

Overigens lijken het alsof alle toppers zijn uitgesteld, maar als jij straks Assasin's Creed, Call Of Duty 4, Guitar Hero III, Uncharted: Drake's Fortune en Ratchet and Clank Future: Tools of Destruction in je bezit hebt, dan heb je toch een paar vette spellen hoor. Overigens zou ik niet al je geld meteen uitgeven, want in begin 2008 komen Midnight Club: Los Angeles, Metal Gear Solid 4: Guns Of The Patriots, Tom Clancy's Endwar, Home (is wel gratis ^^), Grand Theft Auto IV en natuurlijk nog wat andere spellen. Het duurt gewoon eventjes voordat een nieuwe console op gang komt.

Geplaatst:

Ik heb een vraag: Is het slim om nu de 60 GB versie te kopen of moet ik afwachten met kerst om te kijken of ze het nog verlagen?

Geplaatst:
Ik heb een vraag: Is het slim om nu de 60 GB versie te kopen of moet ik afwachten met kerst om te kijken of ze het nog verlagen?
Hangt er van af of je nu echt bent geintresseerd aan de Games Aanbod. Heb jij een game in gedachten die je echt echt wilt spelen en niet kan wachten ? Haal dan de PS3. Heb je nog niet echt Games in gedachten of een game in gedachten maar nu nog het geld waard wacht dan nog ff. Er zullen binnenkort wel mooie acties komen.
Geplaatst:
Hangt er van af of je nu echt bent geintresseerd aan de Games Aanbod. Heb jij een game in gedachten die je echt echt wilt spelen en niet kan wachten ? Haal dan de PS3. Heb je nog niet echt Games in gedachten of een game in gedachten maar nu nog het geld waard wacht dan nog ff. Er zullen binnenkort wel mooie acties komen.

Ik heb hem gelukkig al maar het is voor mijn neef. Ik vraag het voor hem omdat hij geen zin heeft voor dit een account open te maken. ;)

Geplaatst:

Het is heel dom om tot kerst te wachten want dan ik de 60 gb ps3 98% zeker op, en hij wordt niet bijgemaakt.

Ook zal er voor de 60 gb model nooit meer een prijsverlaging komen. Als het uitverkocht is komt er gewoon geen nieuwe meer.

Als je de 40 gb versie wil, verwacht ik ook geen prijsverlaging met kerst.

Geplaatst:

Vraagje: als je een virtuele memorycard voor de PS2 op de ahrde schijf van de PS3 hebt staan (om savegames van PS2 spellen te kunnen laden en opslaan), heb je dan nog ArMax nodig? Ik kan gewoon van PS3 naar PSP naar PC doen voor alle andere bestanden als foto's en video's.

Geplaatst:
Vraagje: als je een virtuele memorycard voor de PS2 op de ahrde schijf van de PS3 hebt staan (om savegames van PS2 spellen te kunnen laden en opslaan), heb je dan nog ArMax nodig? Ik kan gewoon van PS3 naar PSP naar PC doen voor alle andere bestanden als foto's en video's.

Je kunt ze gewoon op een USB apparaat zetten zoals een USB Stick maar ook, zoals je vroeg, op je PSP. ArMAX is dus niet meer nodig. Maar pas wel op, ArMax bestanden zullen niet werken. ArMax pakt ze in tot een .max bestandje. De bestanden van je PS3 zijn .PSV bestanden.

Geplaatst:
Weet iemand dan ook hoe je het cheatdevice op de PS3 krijgt?

Onmogelijk voor ps3. Op ps3 kan je alleen button cheats gebruiken.

Ik wist niet eens dat er een cheatdevice voor de ps3 was, ik dacht dat er alleen psp versies waren (die ik zelf ook heb gehad).

Geplaatst:
Is het wel de moeite waard om een PS3 te kopen als je al een Xbox 360 hebt? Want ik zie nog geen leuke games voor de PS3 , en Killzone 2 ( de enige PS3 game die me boeit in 2008/2009 komt.

Daar zijn er meer dan genoeg van hoor:

• Motorstorm
  • Resistance Fall of Men
  • Warhawk
  • Heavenly Sword
  • Uncharted: Drake's Fortune - eind oktober geloof ik
  • Killzone 2 - eerste kwartaal 2008
  • Gran Turismo 5 - medio 2008
  • God of War 3 - waarschijnlijk 2008
  • L.A Noire - 2009

Naast deze games zijn er waarschijnlijk nog veel meer exclusives die echt de moeite waard zijn, en er zijn ook heel veel opgepimpte 360 spellen voor de PS3 verkrijgbaar (Oblivion, Rainbow Six Vegas etc). Aangezien de prijs flink verlaagd is, en de PS3 een erg goed vooruitzicht heeft met features als Home of PlayTv zou ik hem zeker halen, ookal heb je al een 360 ;)

Alleen Moterstorm lijk me leuk , op de Xbox 360 heb je free-roaming games als Saints Row en Crackdown. Zulke exclusieve titels zijn nog niet op de PS3 , ik denk dat ik de PS3 toch niet koopt , ik wil ook nog Pokemon Pearl kopen voor de DS Lite. En ik wil ook nog graag Call of Duty 4 kopen voor de Xbox 360 , dus ik denk dat ik de PS3 niet haal. Pas als tie 250 euro is over een paar jaar ofzo , ik ga denk een hardeschijf voor me Xbox 360 aanschaffen. En GTA IV komt ook op de Xbox 360 , genoeg redenen om de PS3 niet te kopen lijk mij. Het is ook wel een beetje overdreven om 400 euro voor een console uit te geven , want ik heb Xbox 360 , Wii , PSP , en DS Lite. :)

Geplaatst:
Alleen Moterstorm lijk me leuk , op de Xbox 360 heb je free-roaming games als Saints Row en Crackdown. Zulke exclusieve titels zijn nog niet op de PS3 , ik denk dat ik de PS3 toch niet koopt , ik wil ook nog Pokemon Pearl kopen voor de DS Lite. En ik wil ook nog graag Call of Duty 4 kopen voor de Xbox 360 , dus ik denk dat ik de PS3 niet haal. Pas als tie 250 euro is over een paar jaar ofzo , ik ga denk een hardeschijf voor me Xbox 360 aanschaffen. En GTA IV komt ook op de Xbox 360 , genoeg redenen om de PS3 niet te kopen lijk mij. Het is ook wel een beetje overdreven om 400 euro voor een console uit te geven , want ik heb Xbox 360 , Wii , PSP , en DS Lite. :)

Daar ben ik het mee eens, want je hebt dan wel erg veel consoles. Over de prijs kan je nog discuseren, want voor een Xbox met Xbox Live betaal je in feiten net zoveel. Bij de PS3 betaal je in 1x 400 euro, en bij de Xbox betaal je iets minder, maar daar komt dan 60 per jaar bij. Ook is de PS3 online veel beter, en dat zal alleen nog maar beter worden als 'Home' in februari verschijnt. De Xbox stelt daar vrij weinig tegenover, behalve dat de online games erg goed lopen omdat er 2x zoveel xbox'es zijn verkocht als Ps3's. Daarnaast heeft de Xbox games als Gears of War die online een groot succes zijn geworden, maar daar staan Warhawk en Resistance Fall of Men tegenover.

Nogmaals, ik kan er mee leven dat je geen PS3 neemt als je al een Xbox360 en een Wii hebt, maar de prijs is echt niet zo hoog als hij lijkt hoor, in vergelijking met de 360 ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Als je als zoveel consoles hebt is het inderdaad op dit moment overbodig om een ps3 te kopen, misschien over tijdje als er aantal goede games uit komen (zoals killzone 2, Gran turismo 5 en MGS 4).

En even over de free-roam games, die komen ook nog wel naar de ps3. Zo komt Saints row 2, mafia 2, LA Noire (als het freeroam is??) naar de ps3 en driver 5 komt exclusief uit op ps3. Er zullen vast nog meer spellen bijkomen als de ps3 een succes wordt.

Bewerkt: door Gta-killer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...