SamShine Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Alleen Moterstorm lijk me leuk , op de Xbox 360 heb je free-roaming games als Saints Row en Crackdown. Zulke exclusieve titels zijn nog niet op de PS3 , ik denk dat ik de PS3 toch niet koopt , ik wil ook nog Pokemon Pearl kopen voor de DS Lite. En ik wil ook nog graag Call of Duty 4 kopen voor de Xbox 360 , dus ik denk dat ik de PS3 niet haal. Pas als tie 250 euro is over een paar jaar ofzo , ik ga denk een hardeschijf voor me Xbox 360 aanschaffen. En GTA IV komt ook op de Xbox 360 , genoeg redenen om de PS3 niet te kopen lijk mij. Het is ook wel een beetje overdreven om 400 euro voor een console uit te geven , want ik heb Xbox 360 , Wii , PSP , en DS Lite. Als je als zoveel consoles hebt is het inderdaad op dit moment overbodig om een ps3 te kopen, misschien over tijdje als er aantal goede games uit komen (zoals killzone 2, Gran turismo 5 en MGS 4).En even over de free-roam games, die komen ook nog wel naar de ps3. Zo komt Saints row 2, mafia 2, LA Noire (als het freeroam is??) naar de ps3 en driver 5 komt exclusief uit op ps3. Er zullen vast nog meer spellen bijkomen als de ps3 een succes wordt. Waar haal jij je informatie vandaan? Uit je neus ofzo? Saints Row 2 komt óók naar de Xbox 360, Mafia 2 komt óók naar de Xbox 360 en Driver 5 is nog nieteens aangekondigd. Daarbij noem je wél exclusieve titels en als we ervanuit gaan dat deze goed worden, zijn dat 3 redenen voor die € 400,- terwijl hij ook nog tig andere games voor de Xbox 360 kan kopen, waarvan ook een aardig deel in de budgetbakken liggen en je daar dus minder voor hoeft neer te leggen. En inderdaad, áls de Playstation 3 een succes word. Voorlopig licht hij nog wel achter op de Wii en de Xbox 360 en is het voor de ontwikkelaren dus intressanter om voor die consoles te ontwikkelen. Bovendien zullen die twee ook een boost krijgen als die nog meer(/hun) top-games krijgen. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 (bewerkt) Als je als zoveel consoles hebt is het inderdaad op dit moment overbodig om een ps3 te kopen, misschien over tijdje als er aantal goede games uit komen (zoals killzone 2, Gran turismo 5 en MGS 4). En even over de free-roam games, die komen ook nog wel naar de ps3. Zo komt Saints row 2, mafia 2, LA Noire (als het freeroam is??) naar de ps3 en driver 5 komt exclusief uit op ps3. Er zullen vast nog meer spellen bijkomen als de ps3 een succes wordt. Waar haal jij je informatie vandaan? Uit je neus ofzo? Saints Row 2 komt óók naar de Xbox 360, Mafia 2 komt óók naar de Xbox 360 en Driver 5 is nog nieteens aangekondigd. Daarbij noem je wél exclusieve titels en als we ervanuit gaan dat deze goed worden, zijn dat 3 redenen voor die € 400,- terwijl hij ook nog tig andere games voor de Xbox 360 kan kopen, waarvan ook een aardig deel in de budgetbakken liggen en je daar dus minder voor hoeft neer te leggen. En inderdaad, áls de Playstation 3 een succes word. Voorlopig licht hij nog wel achter op de Wii en de Xbox 360 en is het voor de ontwikkelaren dus intressanter om voor die consoles te ontwikkelen. Bovendien zullen die twee ook een boost krijgen als die nog meer(/hun) top-games krijgen. Er staat dat saints row 2 en mafia 2 naar ps3 komen, staat nergens dat ze niet naar 360 komen. Daarnaast heb ik gezet dat LA Noire exclusief is, alleen weet ik niet of dat wel een eecht freeroam spel is. Driver 5 heb ik ook gezegt dat het exclusief is, ookal het spel nog niet aangekonsigd. Nooit gezegt dat de andere titels exclusief zijn. Verder zie ik het succes van ps3 wel komen, maar daar zullen we maar niet mee beginnen met zon discussie. Update: heb net nog gevonden dat freeroam spel The Getaway 3 ps3 exclusief is. Bewerkt: 19 oktober 2007 door Gta-killer Reageren
Capodaano Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Ik wil de 40gb versie gaan kopen, 50% eigenlijk voor GTA IV maar ik ga beginnen met MotorStorm, ik kan echt niet wachten op de graphics!! Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Motorstorm ziet er niet zo super goed uit vind ik, je moet de demo's van DiRT en GT Prologue maar eens downloaden als vergelijkingsmateriaal.. dan zie je meteen het verschil. Reageren
Black Force Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Motorstorm ziet er niet zo super goed uit vind ik, je moet de demo's van DiRT en GT Prologue maar eens downloaden als vergelijkingsmateriaal.. dan zie je meteen het verschil. Grapjas, motorstorm is een launchgame, toen de ontwikelaars dat maakten wisten ze amper iets met de hardware van de ps3 en hadden er geen ervaring mee. Lochies dat die dan minder mooi is, en Motorstorm heeft zeker nog wel acceptabele grafics hoor. Greetz, Black Force Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Als je als zoveel consoles hebt is het inderdaad op dit moment overbodig om een ps3 te kopen, misschien over tijdje als er aantal goede games uit komen (zoals killzone 2, Gran turismo 5 en MGS 4). En even over de free-roam games, die komen ook nog wel naar de ps3. Zo komt Saints row 2, mafia 2, LA Noire (als het freeroam is??) naar de ps3 en driver 5 komt exclusief uit op ps3. Er zullen vast nog meer spellen bijkomen als de ps3 een succes wordt. Waar haal jij je informatie vandaan? Uit je neus ofzo? Saints Row 2 komt óók naar de Xbox 360, Mafia 2 komt óók naar de Xbox 360 en Driver 5 is nog nieteens aangekondigd. Daarbij noem je wél exclusieve titels en als we ervanuit gaan dat deze goed worden, zijn dat 3 redenen voor die € 400,- terwijl hij ook nog tig andere games voor de Xbox 360 kan kopen, waarvan ook een aardig deel in de budgetbakken liggen en je daar dus minder voor hoeft neer te leggen. En inderdaad, áls de Playstation 3 een succes word. Voorlopig licht hij nog wel achter op de Wii en de Xbox 360 en is het voor de ontwikkelaren dus intressanter om voor die consoles te ontwikkelen. Bovendien zullen die twee ook een boost krijgen als die nog meer(/hun) top-games krijgen. Er staat dat saints row 2 en mafia 2 naar ps3 komen, staat nergens dat ze niet naar 360 komen. Daarnaast heb ik gezet dat LA Noire exclusief is, alleen weet ik niet of dat wel een eecht freeroam spel is. Driver 5 heb ik ook gezegt dat het exclusief is, ookal het spel nog niet aangekonsigd. Nooit gezegt dat de andere titels exclusief zijn. Verder zie ik het succes van ps3 wel komen, maar daar zullen we maar niet mee beginnen met zon discussie. Update: heb net nog gevonden dat freeroam spel The Getaway 3 ps3 exclusief is. Kijk maar op Insidegamer , Saints Row 2 en Mafia 2 zijn aangekondigd voor Xbox 360 en PS3. En ik speel niet online , dus boeit het me niet als het op de PS3 gratis is of niet. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Grapjas, motorstorm is een launchgame, toen de ontwikelaars dat maakten wisten ze amper iets met de hardware van de ps3 en hadden er geen ervaring mee. Lochies dat die dan minder mooi is, en Motorstorm heeft zeker nog wel acceptabele grafics hoor.Greetz, Black Force Kan wel zo wezen, maar meneer De Plag kan niet wachten op de graphics van Motorstorm. Dan zeg ik, als je toch een PS3 hebt staan, download dan meteen de demos van DiRT en GT Prologue als je echt van zijn kracht wilt genieten. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Trouwens Moterstorm 2 is al een tijdje aangekondigd , dus dan kan je beter wachten tot Moterstorm 2. Reageren
Rullez Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Hoe meer ik het topic bekijk. Hoe meer ik naar een PS3 loop te snakken. Jammer genoeg moet ik nog 3 a 4 maanden wachten... Reageren
Gta-killer Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 (bewerkt) Kijk maar op Insidegamer , Saints Row 2 en Mafia 2 zijn aangekondigd voor Xbox 360 en PS3.En ik speel niet online , dus boeit het me niet als het op de PS3 gratis is of niet. Dat zeg ik ook, dat die 2 spellen naar allebij de consoles komen, alleen driver 5,the getaway en la noire zijn exclusive. Maar speel je echt nooit online , op xbox 360 kan ik me nog voorstellen als je de 60 euro niet de moeite waard vind maar als het gratis is ga je vanzelf wel online spelen. En ben je trouwens van plan om gta iv online te gaan spelen, voor het geval dat je nog nooit online hebt gegamed moet je het echt eens proberen, is echt leuker als singleplayer vind ik (als je het spel hebt uitgespeeld). Bewerkt: 19 oktober 2007 door Gta-killer Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Het kan wel leuk zijn dat online gamen , en dat geloof ik ook wel. Maar ik heb er niet echt zin in , ik ben echt een single player gamer. En voor die 60 euro per jaar koop ik liever een leuke game , maar als het gratis is zoals op de PS3 ben ik nog niet online te vinden. En je noemt trouwens ook games op die niet eens aangekondigd zijn , waar haal je die info vandaan als ik vragen mag? Reageren
Rullez Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Het kan wel leuk zijn dat online gamen , en dat geloof ik ook wel. Maar ik heb er niet echt zin in , ik ben echt een single player gamer. En voor die 60 euro per jaar koop ik liever een leuke game , maar als het gratis is zoals op de PS3 ben ik nog niet online te vinden.En je noemt trouwens ook games op die niet eens aangekondigd zijn , waar haal je die info vandaan als ik vragen mag? Op insidegamer.nl kan je veel info vinden over aangekondigde games, Verder heb je ook een hele releaselijst. Voor elke console/Platform. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Ja ik kom zelf ook regelmatig op Insidegamer , maar Driver 5 zie ik er niet tussen staan hoor. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Het kan wel leuk zijn dat online gamen , en dat geloof ik ook wel. Maar ik heb er niet echt zin in , ik ben echt een single player gamer. En voor die 60 euro per jaar koop ik liever een leuke game , maar als het gratis is zoals op de PS3 ben ik nog niet online te vinden.En je noemt trouwens ook games op die niet eens aangekondigd zijn , waar haal je die info vandaan als ik vragen mag? Ik denk dat je driver 5 bedoelt met waar ik info van haal, want de andere games die ik noemde zoals the getaway zijn wel aangekondigd. Op ign staat driver 5 wel bij en er staat ook bij [unofficial title] dus het is nog niet aangekondigd maar wel verwacht. Ook staat in de lijst met ps3 exclusives die sony lange tijd geleden heeft gegeven (link), zie je driver bij staan. Reageren
SamShine Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Het kan wel leuk zijn dat online gamen , en dat geloof ik ook wel. Maar ik heb er niet echt zin in , ik ben echt een single player gamer. En voor die 60 euro per jaar koop ik liever een leuke game , maar als het gratis is zoals op de PS3 ben ik nog niet online te vinden.En je noemt trouwens ook games op die niet eens aangekondigd zijn , waar haal je die info vandaan als ik vragen mag? Ik denk dat je driver 5 bedoelt met waar ik info van haal, want de andere games die ik noemde zoals the getaway zijn wel aangekondigd. Op ign staat driver 5 wel bij en er staat ook bij [unofficial title] dus het is nog niet aangekondigd maar wel verwacht. Ook staat in de lijst met ps3 exclusives die sony lange tijd geleden heeft gegeven (link), zie je driver bij staan. Dat is 2005 mannetje, het is nu 2007 en het feit is dat de Xbox 360 en de Wii ruime voorsprongen hebben op de Playstation 3 en het dus veel intressanter is om voor de Xbox 360 of de Wii een game te maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.