Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:
;) Mwah, aan het eind van de rit zal de PS3 naar alle waarschijnlijkheid wel aan het langste eind trekken. Zo'n apparaat is nu alleen in huis gehaald door de early-adopters, maar wanneer de prijs daalt en er meer topgames voor uitkomen (categorie GTAIV) zijn ze niet meer aan te slepen. Ik schat dat hij eind 2008 / begin 2009 de Wii en 360 in zijn stof laat bijten, wat verkoopcijfers betreft dan. Want wanneer het volk kan kiezen tussen een Ferrari en een Fiat Panda voor dezelfde prijs, is het hek compleet van de dam.
Krijgen de Xbox 360 en de Wii dan geen goeie games? Dalen die dan niet in prijs? (oke, Nintendo heeft aangegeven dat nog niet te doen, maar ze zullen wel meemoeten als Sony en Microsoft in de buurt komen qua prijs) En waar maak je uit op dat de Playstation 3 een Ferrari is en de Wii/Xbox 360 een Fiat Panda? Kom is met feiten aanzetten in plaats van lulkoek.. :duh:
Geplaatst:

Nou kijk, ik wist niks van consoles. Dus toen ik de Intertoys binnenstapte vroeg ik gewoon aan de verkoopster wat de verschillen waren. Ze zei; "Je weet niks van consoles, maar vergelijk ze maar met auto's. Deze Wii, dat is een Fiat Panda. Lekker goedkoop, leuk in het gebruik maar ziet er niet zo denderend uit verder. De XboX 360 hier zou je kunnen vergelijken met een Dodge Caliber. Logge Amerikaanse bak die een hoop herrie maakt maar een hoge topsnelheid haalt. Staat ook meer in de garage dan op de weg. En dan hebben we hier de Ferrari onder de consoles. (Ze wees de PS3 aan). Jongeman ik maak er verder geen woorden vuil aan maar verzeker jou een spontane ejaculatie wanneer jij deze in jouw kamertje aansluit en voor het eerst kennis maakt met zijn kracht." Dus ja wie ben ik om daar tegenin te gaan. Die vrouw zal er wel meer verstand van hebben dan een simpele ziel als ik.

Geplaatst:
Nou kijk, ik wist niks van consoles. Dus toen ik de Intertoys binnenstapte vroeg ik gewoon aan de verkoopster wat de verschillen waren. Ze zei; "Je weet niks van consoles, maar vergelijk ze maar met auto's. Deze Wii, dat is een Fiat Panda. Lekker goedkoop, leuk in het gebruik maar ziet er niet zo denderend uit verder. De XboX 360 hier zou je kunnen vergelijken met een Dodge Caliber. Logge Amerikaanse bak die een hoop herrie maakt maar een hoge topsnelheid haalt. Staat ook meer in de garage dan op de weg. En dan hebben we hier de Ferrari onder de consoles. (Ze wees de PS3 aan). Jongeman ik maak er verder geen woorden vuil aan maar verzeker jou een spontane ejaculatie wanneer jij deze in jouw kamertje aansluit en voor het eerst kennis maakt met zijn kracht." Dus ja wie ben ik om daar tegenin te gaan. Die vrouw zal er wel meer verstand van hebben dan een simpele ziel als ik.

Komop de intertoys? :schater:

Wat weet een verkoopster bij de intertoys nou van gamen? Ze baseert dat waarschijnlijk gewoon op de prijs en op vooroordelen!

Het zijn gewoon alledrie prachtige apparaten met hun voor en nadelen! Wil je gewoon 100% genieten van games, koop ze alledrie. 0_0

Geplaatst:
:schater:

Geweldig, ik ben ineens helemaal overtuigd van de PS3...wat kunnen metaforen toch nuttig zijn.

Geplaatst: (bewerkt)

Of het is misschien een simpel verkooptruckje? Een playstation 3 met 60 GB harde schijf gaan liever zien verkopen dan een WII, aangezien zijn prijs hoger is. Het citaat "klant is koning" moet je dan ook nooit vertrouwen :7

Bewerkt: door Merticus XVII

Geweldig nieuws! :tu:

Top Gear in Gran Turismo 5

Op het Sony Welcome Home Event van een aantal weken terug werd ons verteld dat Gran Turismo een aparte TV sectie krijgt waarin er allemaal auto programma's getoond zullen worden. Zo werd een voorbeeld van Top Gear gegeven, en nu hebben we goed nieuws.

Polyphony Digital heeft vandaag de samenwerking tussen hun en de BBC aangekondigd wat dus in houd dat niet alleen Engeland Top Gear kan bekijken in Gran Turismo, maar gewoon heel Europa.

Er zijn een veertigtal afleveringen beschikbaar gesteld, hier blijft het echter niet bij. Zo bestaat er een kans dat je in de Prologue versie van Gran Turismo 5 het Top Gear Test Track tegen zult komen. Binnenkort zal Gran Turismo 5 Prologue uitkomen in Nederland, dan zullen we alle aspecten buiten het racen om eens goed bekijken en bespreken in de recensie.

gran5bbc-01.jpg

BRON: PS3Focus.nl

Eindelijk Top Gear kijken op mijn PS3! :dans: Geweldig programma! 8)

Bewerkt: door M.Gordon
Geplaatst:
De Wii is ook niet gehackt hoor , Xbox 360 mischien wel maar Wii niet hoor. :7

Helaas, de Wii is al gehackt...

Het heet: ''WiiKey''

Geplaatst:

Of het is misschien een simpel verkooptruckje? Een playstation 3 met 60 GB harde schijf gaan liever zien verkopen dan een WII, aangezien zijn prijs hoger is. Het citaat "klant is koning" moet je dan ook nooit vertrouwen:7

Inderdaad. Bij een aantal winkels krijgen de verkopers (naast hun standaard salaris) een extra percentage over de dingen die ze verkopen, ze hebben dus liever dat je een console voor € 600,- dan voor € 250,- of € 400,- koopt, omdat 1% daarvan veel minder is. ;) Logish dat ze je dan een Playstation 3 probeert aan te smeren. Gebruik je hersens is.. -.-'

Of het is misschien een simpel verkooptruckje? Een playstation 3 met 60 GB harde schijf gaan liever zien verkopen dan een WII, aangezien zijn prijs hoger is. Het citaat "klant is koning" moet je dan ook nooit vertrouwen:7

Inderdaad. Bij een aantal winkels krijgen de verkopers (naast hun standaard salaris) een extra percentage over de dingen die ze verkopen, ze hebben dus liever dat je een console voor € 600,- dan voor € 250,- of € 400,- koopt, omdat 1% daarvan veel minder is. ;) Logish dat ze je dan een Playstation 3 probeert aan te smeren. Gebruik je hersens is.. -.-'

tjha maar heb je dan ook nog eens gehoord van een marge? (verschil tussen inkoop en verkoop?) Ik durf er bijna voor te wedden dan je op een playstation 3 misschien een paar euro verdiendt. Het verschil tussen inkoop en verkoop ligt bij een WII denk ik hoger. Dan lijkt het mij logisch dat je bij de verkoop van een wii een hogere provisie krijgt ;)

En zelf vindt ik dat als je een console gaat kopen meer moet kijken naar wat voor soort gamer je bent. ben je een echte hardcoregamer, dan moet je een PS3 of 360 in huis halen. Als je meer een gezeligheidsspeler bent di eliever met een stel vrienden met een krat bier en een zak chips wilt spelen, dan is de wii weer veel en veel leuker! ;

Bewerkt: door Klokkie89
Geplaatst:
En zelf vindt ik dat als je een console gaat kopen meer moet kijken naar wat voor soort gamer je bent. ben je een echte hardcoregamer, dan moet je een PS3 of 360 in huis halen. Als je meer een gezeligheidsspeler bent di eliever met een stel vrienden met een krat bier en een zak chips wilt spelen, dan is de wii weer veel en veel leuker! ;

Ach dat is toch onzin. Playstation is echt niet meer 'hardcore' dan Nintendo, integendeel zelfs. Denk jij dat die 120 miljoen PS2-bezitters allemaal 'hardcoregamers' zijn? Sowieso ben ik wel benieuwd wat jij verstaat onder het begrip 'hardcoregamer': iemand die heel veel gamed, iemand die heel veel games heeft, iemand die alleen stoere games speelt, wat bedoel je precies?

Ach dat is toch onzin. Playstation is echt niet meer 'hardcore' dan Nintendo, integendeel zelfs. Denk jij dat die 120 miljoen PS2-bezitters allemaal 'hardcoregamers' zijn? Sowieso ben ik wel benieuwd wat jij verstaat onder het begrip 'hardcoregamer': iemand die heel veel gamed, iemand die heel veel games heeft, iemand die alleen stoere games speelt, wat bedoel je precies?

De personen die op goeie graphics uit zijn, goeie sound verwachten. De personen die vooral veel FPS shooters spelen, maar vooral zijn ze uit op de specificaties. En natuurlijk de verslaving. Dat allemaal is een hardcore-gamer

Bewerkt: door Steel Dogg

Iemand die veel gamed en daar zijn hobby van gemaakt heeft. Want ik zie iemand die veel gamed nou niet uren achter elkaar met een wii mote staan zwaaien. En ik geef toe ik vind die wii zelf ook een superding. maar na een uur ofzo dan heb ik het echt wel weer even gehad. Met een ps3 kan ik mijzelf uren vermaken.

EDIT: en idd wat Steel Dog allemaal opsomt.

Bewerkt: door Klokkie89
Geplaatst:
De personen die op goeie graphics uit zijn, goeie sound verwachten. De personen die vooral veel FPS shooters spelen, maar vooral zijn ze uit op de specificaties. En natuurlijk de verslaving. Dat allemaal is een hardcore-gamer

Nou, dat is anders eerder mijn beeld van een zogeheten 'casual' gamer. Vooral uit op graphics, vooral shooters, maar de gameplay doet er kennelijk niet toe? Hardcore is gewoon een achterhaald begrip, wat in de wereld is geholpen door gamers die zich verheven voelen en dat graag laten merken aan anderen. Echter, met de enorme groei van de game-industrie zijn er zoveel gamers bij gekomen dat het gewoon onmogelijk is om allemaal in twee hokjes te proppen. Ik speel nauwelijk shooters en graphics kunnen mij geen donder schelen, verslaafd noem ik mezelf ook niet echt. Ben ik nu niet 'hardcore' meer? En is Sjonnie, die geilt op fotorealistische graphics en allemaal stoere shooters speelt, dat wel? En specificaties, wat bedoel je daar nou weer mee :?

Iemand die veel gamed en daar zijn hobby van gemaakt heeft.

Uiteraard, maar in mijn ogen doet iedere gamer dat.

Want ik zie iemand die veel gamed nou niet uren achter elkaar met een wii mote staan zwaaien. En ik geef toe ik vind die wii zelf ook een superding. maar na een uur ofzo dan heb ik het echt wel weer even gehad. Met een ps3 kan ik mijzelf uren vermaken.

Te veel Wii-reclames gezien? De Wii staat niet synoniem aan de hele tijd staan de zwaaien hoor, mocht je dat soms denken. Ik zie dan ook niet in waarom iemand dat niet uren achter elkaar zou kunnen doen, zeker niet met het oog op het pas verschenen Metroid Prime 3 of binnekort Mario Galaxy. Dat jij liever op de PS3 gamed is natuurlijk puur persoonlijk en heeft weinig met de definitie van 'hardcore' te maken.

Geplaatst:

Piet-Herr, in jouw post te lezen ben je idd geen gamer voor een 360/ps3. Je geeft niks om graphics en specs en fotorealisme. De meeste ps3/360 games (waaronder ik) willen juist wel zo mooi mogelijke graphics, zo goed mogelijke hardware en zo fotorealistsch mogelijk. Dat bied de wii allemaal niet en hebben we dus een ps3/360. Ook zijn er veel games die de wii niet heeft/ niett aankan die wel naar ps3 en 360 komen (zoals gta iv, assasins creed, veel shooters en actiegames), dat is ook nog een rede waarom we voor ps3/360 kiezen en niet voor wii. Ik weet niet precies waar de discussie over gaat (over wat hardcore gamer is :?) maar wij zien meer voordelen in 360/ps3 en voor jouw is wii beter als je kijkt naar wat jij leuk vind.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...