Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:
Piet-Herr, in jouw post te lezen ben je idd geen gamer voor een 360/ps3. Je geeft niks om graphics en specs en fotorealisme. De meeste ps3/360 games (waaronder ik) willen juist wel zo mooi mogelijke graphics, zo goed mogelijke hardware en zo fotorealistsch mogelijk. Dat bied de wii allemaal niet en hebben we dus een ps3/360. Ook zijn er veel games die de wii niet heeft/ niett aankan die wel naar ps3 en 360 komen (zoals gta iv, assasins creed, veel shooters en actiegames), dat is ook nog een rede waarom we voor ps3/360 kiezen en niet voor wii. Ik weet niet precies waar de discussie over gaat (over wat hardcore gamer is :?) maar wij zien meer voordelen in 360/ps3 en voor jouw is wii beter als je kijkt naar wat jij leuk vind.

Dat is niet helemaal waar. Ik heb inderdaad een Wii en daar vermaak ik me prima mee, maar ik ben ook zeker aan het overwegen om een Xbox 360 te halen. Vorige generatie had ik als enige console een PS2 en daar heb ik ook eindeloos veel plezier aan gehad (nu nog steeds trouwens), gewoon omdat er ontzettend veel leuke games voor zijn uitgekomen. Nu is de Wii is erg leuk, maar met alleen een Wii mis je toch net iets te veel van precies de games die jij noemt. GTA IV, Assassin's Creed, Call of Duty 4 en consorten zijn gewoon te leuk om te laten liggen. Het discussiepunt van m'n laatste bericht was trouwens inderdaad de definitie van een 'hardcore' gamer, wat in mijn ogen een achterhaald en elitair begrip is.

Geplaatst:
Iemand die veel gamed en daar zijn hobby van gemaakt heeft.

Uiteraard, maar in mijn ogen doet iedere gamer dat.

Ja dat is waar maar je hebt gamers die er per maand heel veel geld aan uitgeven om de vetste games te hebben en de vetste accesoires. En je hebt gamers die misschien eens per 3 maanden weer eens een nieuwe game kopen. Voor mij zijn dus de eerst genoemde echt hardcoregamers. Want iemand die af en toe een game speelt zie ik ook niet zo snel een console van €600 euro in huis nemen. Iemand die naast gamen bijvoorbeeld ook nog postzegels verzamelt zal minder uitgeven aan gamen en is dus minder een 'hardcoregamer"

Geplaatst:
Iemand die veel gamed en daar zijn hobby van gemaakt heeft.

Uiteraard, maar in mijn ogen doet iedere gamer dat.

Ja dat is waar maar je hebt gamers die er per maand heel veel geld aan uitgeven om de vetste games te hebben en de vetste accesoires. En je hebt gamers die misschien eens per 3 maanden weer eens een nieuwe game kopen. Voor mij zijn dus de eerst genoemde echt hardcoregamers. Want iemand die af en toe een game speelt zie ik ook niet zo snel een console van €600 euro in huis nemen. Iemand die naast gamen bijvoorbeeld ook nog postzegels verzamelt zal minder uitgeven aan gamen en is dus minder een 'hardcoregamer"

Volgensmij heeft het meer te maken met hoe fanatiek je bent. Jullie noemen allemaal verschillende dingen die er mee te maken hebben, maar het gaat er gewoon om hoe fanatiek je bent. Je kan gamen als hobby hebben en het af en toe doen, of je kan gamen als hobby hebben en het erg vaak doen en de hele tijd erover praten etc. Vergelijk het maar eens met bijvoorbeeld voetbal of hockey; je kan in de A1 zitten of in de A6. De mensen die in de A1 zitten zijn beter, fanatieker, en doen er veel meer voor. En als je in de A6 zit dan is het nog steeds je hobby, maar dan heb je er gewoon iets minder voor over.

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb de PS3 gekocht omdat ik denk dat hij een grotere toekomst heeft. Geen boze reacties a.u.b. _O_

Bewerkt: door pilot
Geplaatst:

ik heb de ps3 ook gekocht omdat ik denk dat er meer toekomst in zit, en het is natuurlijk een gelikt apparaat, die nog vele goede games gaat krijgen :D

Greetz,

Black force

Geplaatst:

Hoi, ik wil muzieks en filmpjes op mijn ps3 zetten, hoe doe ik dat? Ik heb een Memory stick PRO DUO, maar waar moet ik die files zetten?

Geplaatst: (bewerkt)
Hoi, ik wil muzieks en filmpjes op mijn ps3 zetten, hoe doe ik dat? Ik heb een Memory stick PRO DUO, maar waar moet ik die files zetten?

Maak op de Memory Stick een mapje aan met de naam PS3. Daarin maak je voor de muziek files een mapje MUSIC. Filmpjes werkten op de oudere FW nog niet, ik heb het nog niet op de aller nieuwste geprobeerd. Maar in de USA PlayStation Store staan er ook veel..?

Bewerkt: door ASPHALT
Geplaatst:

Maak op de Memory Stick een mapje aan met de naam PS3. Daarin maak je voor de muziek files een mapje MUSIC. Filmpjes werkten op de oudere FW nog niet, ik heb het nog niet op de aller nieuwste geprobeerd. Maar in de USA PlayStation Store staan er ook veel..?

Thanx! PS. toevoeg mij als je een ps3 hebt : karamanci

Geplaatst:
Ja, het geluk heeft me maar mogen treffen. Ik heb een PS3! Mooier kan het leven toch niet? :7

Jah voeg mij ook maar even toe als je wil, mijn playstation network naam is: Black__force , met 2 keer een laagstreepje :puh:.

En gefeliciteerd met je PS3 :dans:

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

beeld via de HDMI kabel naar de televisie en geluid via de optische kabel naar de surround set. is dat mogelijk? of gaat het beeld en geluid dan alleen nog maar via de HDMI kabel. alleen feiten geen suggesties A.U.B liefst ook een eigen ervaring.

Geplaatst:

neej je kan bij de ps3 instellen waar het beeld door gaat en waar het geluid door gaat, kies voor geluid via optisch en beeld via HDMI, veel succes.

Greetz,

Black Force

Geplaatst:
neej je kan bij de ps3 instellen waar het beeld door gaat en waar het geluid door gaat, kies voor geluid via optisch en beeld via HDMI, veel succes.

Greetz,

Black Force

ok bedankt dan weet ik dat als ik over een half jaar mijn HD TV aanschaf en later mijn dolbysuround.

Geplaatst:

ja ik ook, maar als je dit zeker wilt weten kun je je ps3 aanzetten, en dan bij beeldinstellingen kijken, en daar moet je als het goed is appart kunnen kiezen voor een beelduitgang en een geluidsuitgang.

Greetz,

Black Force

Geplaatst:
ja ik ook, maar als je dit zeker wilt weten kun je je ps3 aanzetten, en dan bij beeldinstellingen kijken, en daar moet je als het goed is appart kunnen kiezen voor een beelduitgang en een geluidsuitgang.

Greetz,

Black Force

Hey balck voeg mij toe : karamanci

ps. heb je FoM ??? :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...