Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
ja ik ook, maar als je dit zeker wilt weten kun je je ps3 aanzetten, en dan bij beeldinstellingen kijken, en daar moet je als het goed is appart kunnen kiezen voor een beelduitgang en een geluidsuitgang.

Greetz,

Black Force

Hey black,, voeg mij toe : karamanci

ps. heb je FoM :D

Bewerkt: door karamanci
Geplaatst:
ja ik ook, maar als je dit zeker wilt weten kun je je ps3 aanzetten, en dan bij beeldinstellingen kijken, en daar moet je als het goed is appart kunnen kiezen voor een beelduitgang en een geluidsuitgang.

Greetz,

Black Force

dat dacht ik eigenlijk ook al maar ik heb mijn playstation nu niet bij de hand en was toch nieuwschierig vandaar.

Geplaatst:

Hey, ik had gehoord dat er een ''YDL 5.1'' is maar wat is de beste lunix voor ps3? en hoe installer ik het en download ik het?

alvast bedankt

:cya:

Geplaatst:

De beste Linux mag je zelf weten. :puh:

Yellow Dog Linux is speciaal gemaakt voor de PS3

Fedore Linux is een vrij beroemde Linux

Ik zelf vind Ubuntu Linux het fijnst die gebruik ik nou ook op mijn PS3 :puh:

Geplaatst:

Ik heb fedore op me ps3 staan maar die heeft geen wifi ondersteuning. Ik zoek dus een linux versie die wel wifi ondersteund.

Greetz,

Black Force

Hey balck voeg mij toe : karamanci

ps. heb je FoM ??? :D

ik heb jouw al toegevoegd hoor, je staat al bij me in de vriendenlijst..

'PS3 als leadplatform om problemen te vermijden'

PlayStation 3 bezitters hebben de laatste maanden heel wat moeten wachten, verschillende multiplatformgames kwamen namelijk later op de PlayStation 3 dan op de Xbox 360 en de PC. Daarnaast waren ze dan ook meestal nog eens inferieur aan die versies.

Mike Bilder, producer van Stranglehold, denkt dat de problemen met de PlayStation 3 gemakkelijk te vermijden zijn. Als je de PlayStation 3 als lead platform kiest en niet de Xbox 360 of de PC, dan heb je geen problemen met het overzetten van de code naar de PS3 en je kunt het doen zonder de kwaliteit van de andere versies te comprimeren. De Midway producer bevestigt daarmee de uitspraken van Sony, Free Radical en Criterion die al lieten weten dat overzetten van PS3 naar Xbox 360 gemakkelijker is dan omgekeerd.

bron: Gamed.nl

Greetz,

Black Force

Bewerkt: door Black Force
Geplaatst:

Heeft iemand hier ooit last gehad dat PES 2008 demo die gisteren is uitgekomen vastliep.

Bij mij liep in korte tijd 2 keer me ps3 vast, en ik vroeg me af of het aan het spel ligt of aan mijn ps3, want ik heb namelijk iets met ps3 gedaan waar ik verder niks over mag zeggen op forum.

Ook heb ik gezien dat de Juiced 2 demo online kan, als meerdere mensen willen kunnen we evt met allen online spelen een keertje.

Ook nog een tip voor iedereen met amerikaans psn account, time shift demo en NFS pro street demo staan erin.

Geplaatst:
Heeft iemand hier ooit last gehad dat PES 2008 demo die gisteren is uitgekomen vastliep.

Bij mij liep in korte tijd 2 keer me ps3 vast, en ik vroeg me af of het aan het spel ligt of aan mijn ps3, want ik heb namelijk iets met ps3 gedaan waar ik verder niks over mag zeggen op forum.

Ook heb ik gezien dat de Juiced 2 demo online kan, als meerdere mensen willen kunnen we evt met allen online spelen een keertje.

Ook nog een tip voor iedereen met amerikaans psn account, time shift demo en NFS pro street demo staan erin.

ja had ik gezien, ik heb net een tijdje de PES08 demo gespeeld, maar hij liep niet vast... ook NFS pro street heb ik even gespeelt en die viel me zwaar tegen moet ik zeggen.

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

Problemen van vastlopen ps3 bij pes 2008 demo zijn over.

Het lag dus niet aan wat ik met me ps3 heb gedaan.

Maar toen ik gisteren pes 2008 met 2 spelers wilde spelen herkende het spel de 2de controller wel (ps2 controller met usb ding erop) maar ik kon er niet mee spelen.

Is dit de bedoeling dat je maar in je eentje kan spelen of kunnen andere wel met 2en spelen. Het ligt denk ik niet aan controller want ik kan wel met die ps2 controller in me eentje spelen.

Geplaatst:

Bij mij is de PES2008 demo de eerste keer vastgelopen, zo erg dat ik echt niets meer kon en hem uit moest zetten met de knop achterop. (Wat echt slecht is!) De tweede keer kwam ik wel verder alleen kon ik ook de tweede controller niet gebruiken. Waardeloze demo. En ik haalde hem niet uit de US store, want dan zou je je die problemen nog voor kunnen stellen.

Geplaatst:
Bij mij is de PES2008 demo de eerste keer vastgelopen, zo erg dat ik echt niets meer kon en hem uit moest zetten met de knop achterop. (Wat echt slecht is!) De tweede keer kwam ik wel verder alleen kon ik ook de tweede controller niet gebruiken. Waardeloze demo. En ik haalde hem niet uit de US store, want dan zou je je die problemen nog voor kunnen stellen.

Heb ik ook gehad ja :cry: Alleen de Pes 2008 demo staat niet in de US-Store ^^ Overigens kunnen we volgende week de demo van Uncharted uit de US Store halen :D

PS3 graphics beter dan die van 360 in COD 4

Meestal zijn de graphics op de xbox 360 net wat mooier da die van de ps3. Dit vind ik vaak jammer want xbox bezitters geloven mij nooit als ik zeg dat in toekomst ps3 games er beter uit komen te zien.

Maar in een review over COD 4 gaf gamezone de ps3 versie een hoger punt, hier zijn scores.

Xbox360 PS3

Gameplay: 9.5 (9.6)

Graphics: 9.5 (9.7)

Sound: 9.5 (9.5)

Concept: 9.5 (9.5)

Multiplayer: 9.5 (9.3)

Totaal: 9.5 (9.6) (bron)

Ps3 versie heeft dus 0,2 meer gekregen voor de graphics en ik wet wel zeker dat in de toekomst het erschil in de graphics alleen maar groter zal worden.

Volgens mij is rede dat in veel spellen de grapics op 360 beter zijn, dat de ontwikkelaars een 360 versie maken en die naar de ps3 porten, hier wordt het dus niet beter van.

Bewerkt: door Gta-killer
Geplaatst:
PS3 graphics beter dan die van 360 in COD 4

Meestal zijn de graphics op de xbox 360 net wat mooier da die van de ps3. Dit vind ik vaak jammer want xbox bezitters geloven mij nooit als ik zeg dat in toekomst ps3 games er beter uit komen te zien.

Maar in een review over COD 4 gaf gamezone de ps3 versie een hoger punt, hier zijn scores.

Xbox360 PS3

Gameplay: 9.5 (9.6)

Graphics: 9.5 (9.7)

Sound: 9.5 (9.5)

Concept: 9.5 (9.5)

Multiplayer: 9.5 (9.3)

Totaal: 9.5 (9.6) (bron)

Ps3 versie heeft dus 0,2 meer gekregen voor de graphics en ik wet wel zeker dat in de toekomst het erschil in de graphics alleen maar groter zal worden.

Volgens mij is rede dat in veel spellen de grapics op 360 beter zijn, dat de ontwikkelaars een 360 versie maken en die naar de ps3 porten, hier wordt het dus niet beter van.

De game is gereviewd door 2 verschillende personen, en geen 2 personen hebben precies dezelfde mening vandaar dit verschil. Overigens heeft de ontwikkelaar wel aangegeven dat de textures op de PS3 wat beter zijn, tenminste dat geloof ik, bron heb ik weer niet.

Wat wel zo is, is dat bij Uncharted: Drake's Fortune ongeveer 1/3 van de Cell processor is gebruikt. Dit heeft de ontwikkelaar, Naughty Dog, ook bekend van Jak and Dexter, zelf aangegeven.

Bron

Toch wel indrukwekkend dat er nog maar 1/3 gebruikt is, het kan dus allemaal nog groter, mooier en geavanceerder ^_^

Geplaatst:

ja dat is zeker mooi. En ontwikelaar Naughty Dog gaf ook aan een vervolg te maken op Uncharted: Drake's fortune. Deze zal volgens de ontwikelaar geavanceerder, mooier en beter worden als Drake's Fortune, en dat terwijl drake's fortune al heel mooi is.

Greetz,

Black Force

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...