Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
De game is gereviewd door 2 verschillende personen, en geen 2 personen hebben precies dezelfde mening vandaar dit verschil. Overigens heeft de ontwikkelaar wel aangegeven dat de textures op de PS3 wat beter zijn, tenminste dat geloof ik, bron heb ik weer niet.

Maar die 2 personen moeten wel met elkaar overlegt hebben over de punten en ook even de versie van de andere console bekeken hebben, anders krijg je dat de ene beoordeler een echte COD fan is en voor alles (net geen) 10 geeft. En dat de andere versie een beoordeler krijgt die helemaal niet van COD houd en alles maar middelmatig vind. Ik denk dus dat de graphics echt wel merkbaar een klein beetje beter zijn op ps3.

En dat de hardware van de ps3 nog maar voor klein deel wordt gebruikt en de 360 hardware wordt nu al bijna op haar hoogtepunt berijkt is inderdaad ook rede dat ps3 games veel mooier kunnen zijn dan die van 360, als ze er maar mee om kunnen gaan.

Bewerkt: door Gta-killer
nou, reken er maar op dat het mierenneuken word om verschil in grafics te zien...

Zeker weten dat het gemiereneuk is om verschil in graphics te zien. Maar maak dat de Hardcore PS3 fanboy maar eens wijs. Vooral als die zo'n sig heeft ^^.

In ieder geval, ga jij je ogen maar eens testen op deze filmpjes als je denkt verschil te zien:

Filmpje 1

Filmpje 2

Als jij verschil ziet krijg je een koekje :tu:

Overigens iets veel leukers; er gaan nu sterke geruchten rond dat er PSN Cards verschijnen, want wanneer je naar het transactiebeheer in je account gaat, zul je opmerken dat daar sinds kort de tekst "Inlossen van PLAYSTATION©NETWORK Card of promotiecode" staat. Het ziet er dus naar uit dat wij op een niet al te lang termijn ook de cards mogen verwelkomen.

Bron.

Bewerkt: door White Gold
Geplaatst:

Firmware version 2.0 verschijnt morgen

De langverwachte Firmware 2.00 zal morgen te downloaden zijn. De firmware bevat nog steeds geen ingame-XMB toegan, wat wij erg teleurstellend vinden. Gelukkig zijn er wel genoeg nieuwe verbeteringen om ons tevreden te houden.

Zo kun je nu een playlist maken voor je muziek en foto's. Dankzij de nieuwe firmware van de PSP en PS3 is het nu ook mogelijk om via je PSP de PS3 aan te zetten en zo overal ter wereld te navigeren in je PS3.

Het XMB kun je ook veranderen door de kleur en helderheid te veranderen of door gewoon een heel ander thema te gebruiken. Verder zal er op het XMB een Information Board te vinden zijn, welk het laatste Playstation nieuws plaatst (waarschijnlijk door IGN). Er is ook een PSN categorie bijgekomen, dit om makkelijker te navigeren.

Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) announced today the availability of the latest version of the PLAYSTATION®3 (PS3™) system software. Version 2.00 features the ability to turn a PS3 system on and off remotely, using a PSP™ (PlayStation®Portable) system via the Remote Play1 function, allowing for a truly mobile partnership between the two systems.

Building on the success and potential of the Remote Play functionality, Version 2.00 will cement the partnership between PS3 and PSP and create a truly global experience. With the ability to turn your PS3 on and off from Wi-fi connection, there is now the opportunity to listen to the music, look at the photos and watch the videos saved on the PS3 Hard Disk Drive, anywhere in the world.

To further enhance the PS3 offering, Version 2.00 allows for the creation of personalised playlists in both the music and photo sections. This simple to use function gives users an opportunity to create unlimited music playlists for all occasions, as well as sharing favourite photos in glorious high definition.

Continuing with the idea of a personalised PS3, Version 2.00 allows for customisation of the XMB™ (XrossMediaBar) menu screen. Change the colour and brightness with the greatest of ease or have something completely different by setting a custom theme. With the potential for new backgrounds to become available on PLAYSTATION®Network in the future, Version 2.00 truly opens up a whole raft of options.

A host of other enhancements includes the addition of an Information Board on XMB to keep people up to date on the latest PlayStation® news, the inclusion of a new PLAYSTATION Network category and logo for easier navigation and Trend Micro Web Security, a free2, state of the art internet security system, designed to give parents peace of mind.

Foto's van Firmware 2.00

firmare2-1.jpg

firmare2-2.jpg

firmare2-3.jpg

firmare2-4.jpg

firmare2-5.jpg

firmare2-6.jpg

firmare2-7.jpg

BRON: PS3Focus.nl

Geplaatst:
Firmware version 2.0 verschijnt morgen

De langverwachte Firmware 2.00 zal morgen te downloaden zijn. De firmware bevat nog steeds geen ingame-XMB toegan, wat wij erg teleurstellend vinden. Gelukkig zijn er wel genoeg nieuwe verbeteringen om ons tevreden te houden.

Zo kun je nu een playlist maken voor je muziek en foto's. Dankzij de nieuwe firmware van de PSP en PS3 is het nu ook mogelijk om via je PSP de PS3 aan te zetten en zo overal ter wereld te navigeren in je PS3.

Het XMB kun je ook veranderen door de kleur en helderheid te veranderen of door gewoon een heel ander thema te gebruiken. Verder zal er op het XMB een Information Board te vinden zijn, welk het laatste Playstation nieuws plaatst (waarschijnlijk door IGN). Er is ook een PSN categorie bijgekomen, dit om makkelijker te navigeren.

Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) announced today the availability of the latest version of the PLAYSTATION®3 (PS3™) system software. Version 2.00 features the ability to turn a PS3 system on and off remotely, using a PSP™ (PlayStation®Portable) system via the Remote Play1 function, allowing for a truly mobile partnership between the two systems.

Building on the success and potential of the Remote Play functionality, Version 2.00 will cement the partnership between PS3 and PSP and create a truly global experience. With the ability to turn your PS3 on and off from Wi-fi connection, there is now the opportunity to listen to the music, look at the photos and watch the videos saved on the PS3 Hard Disk Drive, anywhere in the world.

To further enhance the PS3 offering, Version 2.00 allows for the creation of personalised playlists in both the music and photo sections. This simple to use function gives users an opportunity to create unlimited music playlists for all occasions, as well as sharing favourite photos in glorious high definition.

Continuing with the idea of a personalised PS3, Version 2.00 allows for customisation of the XMB™ (XrossMediaBar) menu screen. Change the colour and brightness with the greatest of ease or have something completely different by setting a custom theme. With the potential for new backgrounds to become available on PLAYSTATION®Network in the future, Version 2.00 truly opens up a whole raft of options.

A host of other enhancements includes the addition of an Information Board on XMB to keep people up to date on the latest PlayStation® news, the inclusion of a new PLAYSTATION Network category and logo for easier navigation and Trend Micro Web Security, a free2, state of the art internet security system, designed to give parents peace of mind.

Foto's van Firmware 2.00

firmare2-1.jpg

firmare2-2.jpg

firmare2-3.jpg

firmare2-4.jpg

firmare2-5.jpg

firmare2-6.jpg

firmare2-7.jpg

BRON: PS3Focus.nl

klopt ja, alleen je plaatjes doen het niet, deze wel, maar dan zonder img tags helaas.:

http://www.ps3only.nl/screenshot.php?image...-002_610408.jpg

http://www.ps3only.nl/screenshot.php?image...-004_129636.jpg

http://www.ps3only.nl/screenshot.php?image=002-001_85785.jpg

http://www.ps3only.nl/screenshot.php?image...-003_372164.jpg

http://www.ps3only.nl/screenshot.php?image...-005_301776.jpg

http://www.ps3only.nl/screenshot.php?image=psn_en_717602.jpg

http://www.ps3only.nl/screenshot.php?image...e_en_123682.jpg

Geplaatst:

Uncharted demo is nu te downloaden in USA store _O_

Ook zijn er 3 themes voor firmware 2.0 te downloaden.

Verder viel me op aan fw 2.0 dat het internet browser erg is vernieuwd, nieuste versie van java wost nu ook ondersteund en je kan dus op veel meer sites 9handig voor mij want wij hebben maar 1 pc en die is vaak bezet)

Geplaatst:

Ik heb hem zojuist ook even gedownload, en het ziet er allemaal erg geil uit. De thema's vrolijken het een beetje op, en daarnaast zijn er ook veel nieuwe mogelijkheden die hierboven al genoemd werden. Way to go Sony, en binnenkort ook nog eens een paar (exclusieve) toppers :Y

Die demo van uncharted werkt helemaal niet, je krijgt een zwart scherm na het opstarten :@ :@ (als je niet geloofd of wil kijkejn of het bij jouw anders is download hem maar).

Er is in ieder geval nog iemand met het zelfde probleem dus het zal wel niet aan mij liggen, de uncharted demo werkt gewoon niet op een EU PS3 :(

Jammer voor iedereen zoals ik die naar de demo uitkeken

Bewerkt: door Gta-killer
Geplaatst:
Had het op internet ook al gelezen die uncharted demo werkt niet op een PAL console.

klopt, en daar breekt sony weer een belofte, de playstation 3 zou qua games regiovrij zijn, we zien hier dus dat het tegendeel bewezen is, maar ik geloof dat er voor een zo snel mogelijke oplossing zou worden gezorgt.

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

hey mensen,, ik heb gehoord als je je ps3 afsluit met een ps3 game disc erin dat dat niet goed is.... is that true?...?

Geplaatst:
hey mensen,, ik heb gehoord als je je ps3 afsluit met een ps3 game disc erin dat dat niet goed is.... is that true?...?

Nee daar is helemaal niets van waar :)

Geplaatst:
Ik heb hem zojuist ook even gedownload, en het ziet er allemaal erg geil uit. De thema's vrolijken het een beetje op, en daarnaast zijn er ook veel nieuwe mogelijkheden die hierboven al genoemd werden. Way to go Sony, en binnenkort ook nog eens een paar (exclusieve) toppers :Y

Jup, ik vind dat hippie thema met die regenboog en dat hartje als achtergrond zo geweldig hé. Veel beter dan dat formele golfje de hele tijd. Straks de nieuwe thema's eens proberen. Kijken of die ook mijn hart kunnen veroveren.

Nee daar is helemaal niets van waar :)

Nee, zoals Advancegta zegt is daar niets van waar, zolang je maar niet de knop aan de achterkant uit zet als je PS3 nog gewoon aanstand. Alleen als het de enigste oplossing is mag je die knop gebruiken als alles nog aanstaat, anders is het ten strengste afgeraden. Behalve als die al op standby staat natuurlijk.

Iedereen zeer teleurgesteld over de demo van Uncharted, ik zelf ook hoor, maar ze proberen er alles aan te doen om het ook op PAL-consoles te laten draaien. Lukt dat niet, dan kunnen wij op 22 November ermee aan de slag. Nog 2 weekjes, maar dan zit ik midden in Assassin's Creed, dus of ik daar dan nog tijd voor heb :7

Bron

Geplaatst:

De demo van uncharted werkt nu wel.

Ik heb nog niet gekeken in de US playstation store maar wat ik uit dit bericht haal is dat de oude demo is vervangen door de gefixte demo.

En dat thema met die hartjes en regenboog vind ik ook geweldig, heb hem nu ook :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...