Gta-killer Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 (bewerkt) Weten jullie hoe ik de SKATE demo download in de PS Store? Die staat alleen in de amrikaanse playstation store. Om die demo te doemloaden moet je een amerikaans account aanmaken dus, gewoon ff in google intypen amerikaans ps3 account en het wordt uitgelegt hoe het moet. In die amerikaanse store staan ook veel meer demos die je hier niet hebt zoals timeshift demo, uncharted demo, NFS prostreet demo enz. Bewerkt: 10 november 2007 door Gta-killer Reageren
Advancegta Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Ik wou even meldden dat ik skate gisteren heb gekocht en ik denk dat het een goede keus was. Vooral de 2 player mode met die hoge ramp was leuk. Eerst nu de game uitspelen dan heb ik vast nog een heleboel dingen unlocked. Reageren
White Gold Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Ik wou even meldden dat ik skate gisteren heb gekocht en ik denk dat het een goede keus was. Vooral de 2 player mode met die hoge ramp was leuk. Eerst nu de game uitspelen dan heb ik vast nog een heleboel dingen unlocked. Ik zag je het spelen ja, ik wacht nog even met het kopen van Skate. Eerst wil ik namelijk Assassin's Creed en Call Of Duty 4 nog kopen In ieder geval veel plezier ermee. Overigens heb ik de Uncharted demo nu 3 keer uitgespeeld en hij blijft gruwelijk vet. De graphics, animaties en teksten zijn geweldig. Alleen op "moeilijk" is het me nog niet gelukt. Lekker old-school puzelen en af en toe schieten, geweldig spel. Toch maar overwegen om die misschien toch maar te kopen. Overigens is er weer een nieuwe trailer van PAIN, die wat uitleg geeft over de gamemodes. Lijkt me echt een gaaf spel worden om straks van het PSS af te halen. Reageren
thug Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 skate online is nog leuker Reageren
michael50000 Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 WAAAAAAAAAAAAAA COD 4:modern warfare,zo ZALIG die game,nie normaal,veel mensen boos omda het nu modern is en nie meer 1945 maar ik ben doodgelukkig,tziet er gwn te goed uit Reageren
the max Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Overigens heb ik de Uncharted demo nu 3 keer uitgespeeld en hij blijft gruwelijk vet. De graphics, animaties en teksten zijn geweldig. Alleen op "moeilijk" is het me nog niet gelukt. Lekker old-school puzelen en af en toe schieten, geweldig spel. Toch maar overwegen om die misschien toch maar te kopen. het meest vette vind ik dat als je onder een waterval gaat staan je dan ook echt helemaal nat wordt Reageren
Advancegta Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 skate online is nog leuker Dat gedeelte vind ik een beetje saai en het beeld loopt bij mij dan ook veel slomer? Reageren
White Gold Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 skate online is nog leuker Dat gedeelte vind ik een beetje saai en het beeld loopt bij mij dan ook veel slomer? Ik geloof dat EA weer niet goed geport had *zucht*. Het schijnt dat de framerate offline af en toe wil haperen en dat er bij de online mode skaters her en der zijn vanwege lag. Desondanks is het offline gewoon een zeer goed spel, misschien dat Skate 2 een betere online mode brengt. Dat mag ook wel anders is natuurlijk weer te weinig vernieuwing voor de recenceurs. ^^ Trouwens, weet iemand of er ook een split-screen mode bij zit en of die ook soepel werkt? Greetz, WG. Reageren
thug Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 daar heb je gelijk in zelf de servers liggen af en toe plat Reageren
Advancegta Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Ookal is het een goede game, je moet in je achterhoofd houden dat we het over EA hebben he Reageren
michael50000 Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 COD 4 moet je huren als je het niet online speelt want op 1 dag speel je het uit (op het makkelijkste niveau),er zijn gwn veel te weinig missisies voor zo een game,slechte zet van activision ! Reageren
White Gold Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Ookal is het een goede game, je moet in je achterhoofd houden dat we het over EA hebben he Zeker, EA heeft natuurlijk een reputatie COD 4 moet je huren als je het niet online speelt want op 1 dag speel je het uit (op het makkelijkste niveau),er zijn gwn veel te weinig missisies voor zo een game,slechte zet van activision ! Okey, maar je krijgt wel een zeer strakke single-player die je de komende tijd niet vergeet. Daarbij komt dat COD 1 & 2 ook geen bijster lange single-player hadden en ze het toch moesten hebben van de multi-player. COD4 valt daar niet buiten en die koop je dan dus ook voor de multi-player. Trouwens, dit hoeft geen slechte zet van Activision te zijn, het spel wordt wel door hun uitgegeven, maar het wordt ontwikkeld door Infinity Ward. Verkopen doet COD4 toch wel, dus of je het een slechte zet kan noemen? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Ookal is het een goede game, je moet in je achterhoofd houden dat we het over EA hebben he Wat een bullshit, EA brengt meer goede games uit dan veel andere uitgevers.. Skate, Battlefield, fifa, etc. etc... Reageren
ASPHALT Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 (bewerkt) COD 4 moet je huren als je het niet online speelt want op 1 dag speel je het uit (op het makkelijkste niveau),er zijn gwn veel te weinig missisies voor zo een game,slechte zet van activision ! Dan speel je toch ook niet op het makkelijkste niveau? Je speelt hem inderdaad wel snel uit op het makkelijkste niveau, een paar graatjes moeilijker wordt het ook wat meer een uitdaging. Overigens is het ook meer een Online spel, daar is het gewoon nog leuker. Bewerkt: 11 november 2007 door ASPHALT Reageren
Black Force Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Ookal is het een goede game, je moet in je achterhoofd houden dat we het over EA hebben he Wat een bullshit, EA brengt meer goede games uit dan veel andere uitgevers.. Skate, Battlefield, fifa, etc. etc... Battlefield word echt niet door EA gemaakt hoor, daar is het spel veel te goed voor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.