White Gold Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 (bewerkt) Ookal is het een goede game, je moet in je achterhoofd houden dat we het over EA hebben he Wat een bullshit, EA brengt meer goede games uit dan veel andere uitgevers.. Skate, Battlefield, fifa, etc. etc... Battlefield word echt niet door EA gemaakt hoor, daar is het spel veel te goed voor Om maar weer eens precies te zijn; Battlefield wordt gemaatk door DICE, EA geeft het spel alleen uit. The Orange Box wordt gemaakt door Valve en uitgegevend oor EA, vandaar dat er daar ook een EA logo opstaat. Skate, Fifa en Need for Speed worden gemaakt door EA's eigen studio's. Meestal bestaan de Studio's uit opgekochte studio's. Skate komt van EA Black Box. Eerst was het "Black Box Studios" (of iets in die trend), maar sinds EA ze heeft opgekocht staat er EA voor. Valve en Dice horen niet bij EA. EA geeft de spellen alleen maar uit. Wat er wel voor zorgt dat ze toptitels op hun naam krijgen. Dit ter achtergrond informatie. Greetz, WG. Bewerkt: 11 november 2007 door White Gold Reageren
michael50000 Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Ookal is het een goede game, je moet in je achterhoofd houden dat we het over EA hebben he Wat een bullshit, EA brengt meer goede games uit dan veel andere uitgevers.. Skate, Battlefield, fifa, etc. etc... Battlefield word echt niet door EA gemaakt hoor, daar is het spel veel te goed voor Om maar weer eens precies te zijn; Battlefield wordt gemaatk door DICE, EA geeft het spel alleen uit. The Orange Box wordt gemaakt door Valve en uitgegevend oor EA, vandaar dat er daar ook een EA logo opstaat. Skate, Fifa en Need for Speed worden gemaakt door EA's eigen studio's. Meestal bestaan de Studio's uit opgekochte studio's. Skate komt van EA Black Box. Eerst was het "Black Box Studios" (of iets in die trend), maar sinds EA ze heeft opgekocht staat er EA voor. Valve en Dice horen niet bij EA. EA geeft de spellen alleen maar uit. Wat er wel voor zorgt dat ze toptitels op hun naam krijgen. Dit ter achtergrond informatie. Greetz, WG. das dus warom EA games zo ZWAK is Reageren
michael50000 Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 (bewerkt) COD 4 moet je huren als je het niet online speelt want op 1 dag speel je het uit (op het makkelijkste niveau),er zijn gwn veel te weinig missisies voor zo een game,slechte zet van activision ! Dan speel je toch ook niet op het makkelijkste niveau? Je speelt hem inderdaad wel snel uit op het makkelijkste niveau, een paar graatjes moeilijker wordt het ook wat meer een uitdaging. Overigens is het ook meer een Online spel, daar is het gewoon nog leuker. jah natuurlijk,ik heb hem ook gekocht voor on-line,nu dat ik het een uurtje on-line kunnen spelen heb vindt ik het suppergoed en een paar graadjes moeilijker of niet,je speelt het heel snel uit! QUOTE(michael50000 @ 11 Nov 2007, 01:59:56) COD 4 moet je huren als je het niet online speelt want op 1 dag speel je het uit (op het makkelijkste niveau),er zijn gwn veel te weinig missisies voor zo een game,slechte zet van activision ! Okey, maar je krijgt wel een zeer strakke single-player die je de komende tijd niet vergeet. Daarbij komt dat COD 1 & 2 ook geen bijster lange single-player hadden en ze het toch moesten hebben van de multi-player. COD4 valt daar niet buiten en die koop je dan dus ook voor de multi-player. Trouwens, dit hoeft geen slechte zet van Activision te zijn, het spel wordt wel door hun uitgegeven, maar het wordt ontwikkeld door Infinity Ward. Verkopen doet COD4 toch wel, dus of je het een slechte zet kan noemen? das waar,dat ontken ik zeker en vast niet!het is 1 van de mooiste FSP's die ik ooit gezien heb!maar hij mocht van mij toch net iets langer geweest zijn,een uurtje of 5 meer zou perfect geweest zijn ! Bewerkt: 11 november 2007 door michael50000 Reageren
White Gold Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 das dus warom EA games zo ZWAK is Dat ze studio's opkopen betekent nog niet dat ze meteen zwak zijn. Need for Speed, Skate, Army of Two, Fifa, Medal of Honor, SSX, Command & Conquer en nog veel meer zijn allemaal uit eigen studio's. Je kunt zeggen wat je wilt, maar het zijn niet de minste games. Natuurlijk heeft EA een reputatie, maar als je verder kijtk zie je dat ze heus wel wat respect verdienen met bovengenoemde spellen. De laatste tijd gaat EA steeds meer de goede kant op met nieuwe franchises, concepten en kwaliteit. Dat laatste is natuurlijk het belangrijkste en dat beginnen ze zelf ook door te krijgen. Dat jij EA zwak vind moet je zelf weten, maar kom dan alsjeblieft met goed doorgronde argumenten.. Greetz, WG. Reageren
michael50000 Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 (bewerkt) das dus warom EA games zo ZWAK is Dat ze studio's opkopen betekent nog niet dat ze meteen zwak zijn. Need for Speed, Skate, Army of Two, Fifa, Medal of Honor, SSX, Command & Conquer en nog veel meer zijn allemaal uit eigen studio's. Je kunt zeggen wat je wilt, maar het zijn niet de minste games. Natuurlijk heeft EA een reputatie, maar als je verder kijtk zie je dat ze heus wel wat respect verdienen met bovengenoemde spellen. De laatste tijd gaat EA steeds meer de goede kant op met nieuwe franchises, concepten en kwaliteit. Dat laatste is natuurlijk het belangrijkste en dat beginnen ze zelf ook door te krijgen. Dat jij EA zwak vind moet je zelf weten, maar kom dan alsjeblieft met goed doorgronde argumenten.. Greetz, WG. de laatste medal of honor zit vol met fouten,ik dacht als dat spel bijna uitkwam,WAUW,EA games doet het goed,tot ik een review las in het TV-blad,die werken samen met OPM,daar vertelden ze dat het een erg mooie game is maar dat het heel spijtig is dat er te veel bugs inzitten,fifa 08 was de eerste fifa die ik echt goed vond maar ik vindt-zoals de meerderheid-pro evolution soccer beter,ik heb de laatste wel nog niet gespeelt en ga me er niet over oordelen,dan NFS,als je dat goed vind ,ze herhalen steeds opnieuw het zelfde behalve met de laatse nieuwe (NFS:pro streed),deze is dan wel weer goed denk ik,het schademodel toch,over de rest van de game kan ik ook niet oordelen want ik speelde alleen de demo,het is wel veel te gemakkelijk,die demo maar ik heb genoeg gezien van NFS en koop het niet meer,van veel mensen hoor ik,"SSX,nie kopen joch,het zal je grootste miskoop ooit zijn"ik heb er geen ervaring mee,command & conquer en army of two heb ik niks van ervaring mee en spreek ik me ook niet over uit Maar ik blijf er bij,het meeste wat van EA games zelf komt is meestal heel zwak,wat ze zelf niet maken maar wel in de winkels brengen is soms wel TOP,indien EA-games wel echt veel top-games zou kunnen maken zouden ze niet zoveel games van andere studios uitbrengen!! p.s. ik argumenteer gewoon graag tis niet da ik dit doe om u te pesten ma ik hoor gewoon graag andere mensen hun mening en als er ik dan eens weet wat jij goed of slecht vindt is dat leuk,dus kzou zeggen,haal maar argumenten aan om het tegendeel te bewijzen van wat ik zeg,als ik vindt dat je gelijk hebt zal je dat wel horen,ik ben daar erlijk in! Bewerkt: 11 november 2007 door michael50000 Reageren
White Gold Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 de laatste medal of honor zit vol met fouten,ik dacht als dat spel bijna uitkwam,WAUW,EA games doet het goed,tot ik een review las in het TV-blad,die werken samen met OPM,daar vertelden ze dat het een erg mooie game is maar dat het heel spijtig is dat er te veel bugs inzitten, Medal of Honor: Airborne is geen perfecte game ja, maar als we kijken naar recensies van het spel op Insidegamer, dan zien we dat we toch over een redelijk goed spel praten. Ik bedoel, niet alles hoeft een negen te zijn, maar een 7 a 8 staat toch wel voor een kwalitatief goede game of zie ik dat verkeerd? fifa 08 was de eerste fifa die ik echt goed vond maar ik vindt-zoals de meerderheid-pro evolution soccer beter,ik heb de laatste wel nog niet gespeelt en ga me er niet over oordelen, Fifa of PES is een questie van smaak. Op Insidegamer scoorden ze alle twee een 9-, het zijn dus twee zeer goede spellen die aan elkaar gewaagd zijn. Het is alleen een questie van smaak welk spel je kiest. Fifa is meer casual en er hangt meer sfeer, daarentegen is PES weer wat meer hardcore en een wat betere gameplay. dan NFS,als je dat goed vind ,ze herhalen steeds opnieuw het zelfde behalve met de laatse nieuwe (NFS:pro streed),deze is dan wel weer goed denk ik,het schademodel toch,over de rest van de game kan ik ook niet oordelen want ik speelde alleen de demo,het is wel veel te gemakkelijk,die demo maar ik heb genoeg gezien van NFS en koop het niet meer, Zoals ik al in mijn vorige bericht meldde gaat EA de laatste tijd de betere kant op. Carbon was niet de beste uit de serie, maar nu gaan ze een totaal andere kant op. De eerste previeuws die zijn langsgekomen beloven in ieder geval veel goeds. De game is nog niet 100% af en dat zagen we ook aan de demo, maar ik weet zeker dat de demo op een zeer laag AI niveau stond ingesteld, want iedereen kan daarzo eerst worden. Dat zullen ze zelf ook nog wel begrijpen hoop ik. Zelf denk ik dat EA niet de domste is en dat er ook een wat uitdagendere moeilijksheidgraden inzitten. van veel mensen hoor ik,"SSX,nie kopen joch,het zal je grootste miskoop ooit zijn"ik heb er geen ervaring mee, Je hebt er zelf geen ervaring mee, maar de recensies op Insidegamer over SSX 3 zeggen heel wat anders. SSX on Tour was ook een goed spel en met SSX Blur is het niet anders. command & conquer en army of two heb ik niks van ervaring mee en spreek ik me ook niet over uit Command & Conquer schijnt volgens de recensies ook een goed spel te zijn en Army of Two gooit ook hoge ogen. Maar ik blijf er bij,het meeste wat van EA games zelf komt is meestal heel zwak,wat ze zelf niet maken maar wel in de winkels brengen is soms wel TOP,indien EA-games wel echt veel top-games zou kunnen maken zouden ze niet zoveel games van andere studios uitbrengen!! Hoeveel games van andere studio's geven ze nu uit? Voor een übergroot bedrijf als EA valt dat zwaar mee. De spellen die van eigen hand komen zijn ook van goede kwaliteit, dus ik denk dat je je ogen even moet openen en wat minder naar je vrienden moet luisteren die er waarschijnlijk geen bal verstand van hebben en EA niet mogen omdat de laatste Fifa die ze hebben kocht weer eens tegenviel. p.s. ik argumenteer gewoon graag tis niet da ik dit doe om u te pesten ma ik hoor gewoon graag andere mensen hun mening en als er ik dan eens weet wat jij goed of slecht vindt is dat leuk,dus kzou zeggen,haal maar argumenten aan om het tegendeel te bewijzen van wat ik zeg,als ik vindt dat je gelijk hebt zal je dat wel horen,ik ben daar erlijk in! Ik weet niet wat jij nu allemaal lult[/font], maar volgens mij heb jij iets verkeerd begrepen... Dat jij EA zwak vind moet je zelf weten, maar kom dan alsjeblieft met goed doorgronde argumenten.. Dat zei ik, nadat jij deze gare post geplaatst had, die ik zelf als spam zie: das dus warom EA games zo ZWAK is Dat was lekker geargumenteerd wilde je zeggen.. Trouwens een mening van een vriend kan ik zelf niet na checken, maar recensies op het internet wel. Dus misschien dat je voortaan met duidelijkere argumenten kan komen. Nog een leuke tip is om aan je ABN te werken, dan kom je wat beschaafder en duidelijker over. ABN is overigens Algemeen Beschaafd Nederlands en dat werkt met hoofdletters, interpunctie (met komma's, hoofdletters en punten) en duidelijke alinea's. Greetz, WG. Reageren
michael50000 Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 (bewerkt) @ hierboven(om alle quotes te vermijden) smaken verschillen gewoon,ook op vlak van gamen,en dat mijn kameraden iets bepaalt goed of slecht vinden,dat is hun mening,ik ben heel veel bezig met gamen en ik weet meestal welke producer iets te maken heeft met een bepaalde game en ik heb het gehad met EA maar mijn vrienden houden hun daar niet mee bezig,hun mening is objectief en zeggen dus niet dat het een slechte game is omdat het van EA komt ze vinden dat gwn zo en als ik vind dat EA eens iets goed doet dan zal ik dat ook zeggen zoals nu met NFS:pro streed,dat is voor mij de eerste stap naar de goede weg,maar geef toch eens gewoon toe dat EA-games graag profiteerd en alleen bezig is met geld,want allemaal games op de markt brengen van films MAAR ze minderen er wel in maar bij EA KREEG ik het gevoel dat ze het gedacht hadden "ach ja,het verkoopt toch goed door het concept,dus waarom zouden we er een degelijke afwerking achter steken",maar dat verminderd hoe dan ook meer en meer en EA wordt beter maar ik zal EA nooit als beste producer zien maar wel rockstar games mss is het grootste probleem dat ik EA niet op zen eigen vergeleken heb maar wel in vergelijking met rockstar games,en als ik EA vergelijk met rockstar games is rockstar games toch wel beter denk ik,dat is toch mijn ervaring,rockstargames maakt veel minder games maar ze zijn altijd heel goed,als EA wat minder hooi op de vork zou nemen zouden ze hunzelf naar een hoger niveau kunnen tillen!! dan over mijn taalgebruik,soms let ik er op,soms niet,sorry daar voor maar hoofdletters gebruik ik gewoonweg niet op fora en leestekens ook niet altijd en met allinias hou ik me totaal niet mee bezig :s op school pas ik dit wel allemaal als de beste toe maar waarom zou ik het hier doen ,ik bedoel dan de hoofdletters en de allinias,ik zal wel proberen letten dat ik mijn woordgebruik een beetje verzorg maar dat is niet altijd even gemakkelijk voor mij omdat ik zowat nooit ABN praat,en ik in belgie woon en in een oost-vlaams dialect leef en op een school zit met grotendeels west-vlamingen en dat is helemaal anders(meestal begrijpt een oost-vlaming een west-vlaming niet) en dan maak ik een mix en dan typ ik dat soms :$ Bewerkt: 11 november 2007 door michael50000 Reageren
Mania-92 Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 smaken verschillen gewoon,ook op vlak van gamen,en dat mijn kameraden iets bepaalt goed of slecht vinden,dat is hun mening,ik ben heel veel bezig met gamen en ik weet meestal welke producer iets te maken heeft met een bepaalde game en ik heb het gehad met EA maar mijn vrienden houden hun daar niet mee bezig,hun mening is objectief en zeggen dus niet dat het een slechte game is vinden ze dat gwn zo en als ik vind dat EA eens iets goed doet dan zal ik dat ook zeggen zoals nu met NFS:pro streed,dat is voor mij de eerste stap naar de goede weg,maar geef toch eens gewoon toe dat EA-games graag profiteerd en alleen bezig is met geld,want allemaal games op de markt brengen van films MAAR ze minderen er wel in maar bij EA KREEG ik het gevoel dat ze het gedacht hadden "ach ja,het verkoopt toch goed door het concept,dus waarom zouden we er een degelijke afwerking achter steken",maar dat verminderd hoe dan ook meer en meer en EA wordt beter maar ik zal EA nooit als beste producer zien maar wel rockstar gamesmss is het grootste probleem dat ik EA niet op zen eigen vergeleken heb maar wel in vergelijking met rockstar games,en als ik EA vergelijk met rockstar games is rockstar games toch wel beter denk ik,dat is toch mijn ervaring,rockstargames maakt veel minder games maar ze zijn altijd heel goed,als EA wat minder hooi op de vork zou nemen zouden ze hunzelf naar een hoger niveau kunnen tillen!! Elk maar dan ook ELK bedrijf dat games maakt of uitgeeft is alleen bezig met geld en maakt graag winst.. EA maakt gewoon goede games en geeft ook goede games uit, dat is gewoen vrij moeilijk te ontkennen. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 command & conquer en army of two heb ik niks van ervaring mee en spreek ik me ook niet over uit De eerste Command & Conquer en Red Alert, gemaakt door Westwood Studios, waren zwaar geniaal. Tiberian Sun en Red Alert 2 vond ik ook nog wel speelbaar. Maar de laatste paar delen zijn jammer genoeg zuivere EA-bagger. Reageren
michael50000 Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 smaken verschillen gewoon,ook op vlak van gamen,en dat mijn kameraden iets bepaalt goed of slecht vinden,dat is hun mening,ik ben heel veel bezig met gamen en ik weet meestal welke producer iets te maken heeft met een bepaalde game en ik heb het gehad met EA maar mijn vrienden houden hun daar niet mee bezig,hun mening is objectief en zeggen dus niet dat het een slechte game is vinden ze dat gwn zo en als ik vind dat EA eens iets goed doet dan zal ik dat ook zeggen zoals nu met NFS:pro streed,dat is voor mij de eerste stap naar de goede weg,maar geef toch eens gewoon toe dat EA-games graag profiteerd en alleen bezig is met geld,want allemaal games op de markt brengen van films MAAR ze minderen er wel in maar bij EA KREEG ik het gevoel dat ze het gedacht hadden "ach ja,het verkoopt toch goed door het concept,dus waarom zouden we er een degelijke afwerking achter steken",maar dat verminderd hoe dan ook meer en meer en EA wordt beter maar ik zal EA nooit als beste producer zien maar wel rockstar gamesmss is het grootste probleem dat ik EA niet op zen eigen vergeleken heb maar wel in vergelijking met rockstar games,en als ik EA vergelijk met rockstar games is rockstar games toch wel beter denk ik,dat is toch mijn ervaring,rockstargames maakt veel minder games maar ze zijn altijd heel goed,als EA wat minder hooi op de vork zou nemen zouden ze hunzelf naar een hoger niveau kunnen tillen!! Elk maar dan ook ELK bedrijf dat games maakt of uitgeeft is alleen bezig met geld en maakt graag winst.. EA maakt gewoon goede games en geeft ook goede games uit, dat is gewoen vrij moeilijk te ontkennen. NEE daar ga jij in de fout,sommige bedrijven zijn alleen bezig met geld en niet met afwerking omdat ze denken dat het concept toch verkoopt,en dat is wat EA deed en nu aan het veranderen is,Rockstar games is echt wel bezig met afwerking en gameplay enzo,want ze konden GTA IV al op de markt gebracht hebben,maar dan vol met bugs en slecht afgewerkt enzo maar dat doen ze niet,omdat ze FIERHEID hebben,rockstar games is fier op ieder spel dat ze uitbrengen en dat is hoe het moet zijn Reageren
Black Force Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 smaken verschillen gewoon,ook op vlak van gamen,en dat mijn kameraden iets bepaalt goed of slecht vinden,dat is hun mening,ik ben heel veel bezig met gamen en ik weet meestal welke producer iets te maken heeft met een bepaalde game en ik heb het gehad met EA maar mijn vrienden houden hun daar niet mee bezig,hun mening is objectief en zeggen dus niet dat het een slechte game is vinden ze dat gwn zo en als ik vind dat EA eens iets goed doet dan zal ik dat ook zeggen zoals nu met NFS:pro streed,dat is voor mij de eerste stap naar de goede weg,maar geef toch eens gewoon toe dat EA-games graag profiteerd en alleen bezig is met geld,want allemaal games op de markt brengen van films MAAR ze minderen er wel in maar bij EA KREEG ik het gevoel dat ze het gedacht hadden "ach ja,het verkoopt toch goed door het concept,dus waarom zouden we er een degelijke afwerking achter steken",maar dat verminderd hoe dan ook meer en meer en EA wordt beter maar ik zal EA nooit als beste producer zien maar wel rockstar gamesmss is het grootste probleem dat ik EA niet op zen eigen vergeleken heb maar wel in vergelijking met rockstar games,en als ik EA vergelijk met rockstar games is rockstar games toch wel beter denk ik,dat is toch mijn ervaring,rockstargames maakt veel minder games maar ze zijn altijd heel goed,als EA wat minder hooi op de vork zou nemen zouden ze hunzelf naar een hoger niveau kunnen tillen!! Elk maar dan ook ELK bedrijf dat games maakt of uitgeeft is alleen bezig met geld en maakt graag winst.. EA maakt gewoon goede games en geeft ook goede games uit, dat is gewoen vrij moeilijk te ontkennen. NEE daar ga jij in de fout,sommige bedrijven zijn alleen bezig met geld en niet met afwerking omdat ze denken dat het concept toch verkoopt,en dat is wat EA deed en nu aan het veranderen is,Rockstar games is echt wel bezig met afwerking en gameplay enzo,want ze konden GTA IV al op de markt gebracht hebben,maar dan vol met bugs en slecht afgewerkt enzo maar dat doen ze niet,omdat ze FIERHEID hebben,rockstar games is fier op ieder spel dat ze uitbrengen en dat is hoe het moet zijn Ik weet niet waar jij het nu weer over hebt, maar EA games is ook zeker uit op winst. Als ze dat niet waren konden ze net zo goed gelijk hun hele organisatie verkopen. En over wat jij zei over Rockstar Games, dat ze FIERHEID hebben volgens jouw. Wat FIERHEID is zou ik echt niet weten, maar het is vast geen nederlands woord. In ieder geval, geen enkele game is perfect, maar om nu gelijk te doen alsof Rockstar heilig is omdat jij hebt gehoord dat ze GTA IV gaan optimaliseren, dat vind ik weer een beetje onzinnig. Want GTA San Andreas zit ook vol met bugs, er is zelfs een vrachtwagen die een achterwiel mist op de ps2 en op de pc mist ie dat wiel ook nog. Greetz, Black Force Reageren
Gta-killer Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 NEE daar ga jij in de fout,sommige bedrijven zijn alleen bezig met geld en niet met afwerking omdat ze denken dat het concept toch verkoopt,en dat is wat EA deed en nu aan het veranderen is,Rockstar games is echt wel bezig met afwerking en gameplay enzo,want ze konden GTA IV al op de markt gebracht hebben,maar dan vol met bugs en slecht afgewerkt enzo maar dat doen ze niet,omdat ze FIERHEID hebben,rockstar games is fier op ieder spel dat ze uitbrengen en dat is hoe het moet zijn Wat denk je dat de rede is dat ze het uitstellen om alle bug enzo eruit te halen en beter afwerken. Een game die niet goed afgewerkt is verkoopt veel minder (o.a. door slechte reviews) dan een game die heel goed is afgewerkt. Ieder bedrijf wil winst maken, ook R* natuurlijk. De enige rede dat ze het uitstellen is omdat ze denken als we half jaar langer er aan werken verkoopt het spel misschien 2 keer zo goed omdat het veel beter is. Reageren
michael50000 Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 smaken verschillen gewoon,ook op vlak van gamen,en dat mijn kameraden iets bepaalt goed of slecht vinden,dat is hun mening,ik ben heel veel bezig met gamen en ik weet meestal welke producer iets te maken heeft met een bepaalde game en ik heb het gehad met EA maar mijn vrienden houden hun daar niet mee bezig,hun mening is objectief en zeggen dus niet dat het een slechte game is vinden ze dat gwn zo en als ik vind dat EA eens iets goed doet dan zal ik dat ook zeggen zoals nu met NFS:pro streed,dat is voor mij de eerste stap naar de goede weg,maar geef toch eens gewoon toe dat EA-games graag profiteerd en alleen bezig is met geld,want allemaal games op de markt brengen van films MAAR ze minderen er wel in maar bij EA KREEG ik het gevoel dat ze het gedacht hadden "ach ja,het verkoopt toch goed door het concept,dus waarom zouden we er een degelijke afwerking achter steken",maar dat verminderd hoe dan ook meer en meer en EA wordt beter maar ik zal EA nooit als beste producer zien maar wel rockstar gamesmss is het grootste probleem dat ik EA niet op zen eigen vergeleken heb maar wel in vergelijking met rockstar games,en als ik EA vergelijk met rockstar games is rockstar games toch wel beter denk ik,dat is toch mijn ervaring,rockstargames maakt veel minder games maar ze zijn altijd heel goed,als EA wat minder hooi op de vork zou nemen zouden ze hunzelf naar een hoger niveau kunnen tillen!! Elk maar dan ook ELK bedrijf dat games maakt of uitgeeft is alleen bezig met geld en maakt graag winst.. EA maakt gewoon goede games en geeft ook goede games uit, dat is gewoen vrij moeilijk te ontkennen. NEE daar ga jij in de fout,sommige bedrijven zijn alleen bezig met geld en niet met afwerking omdat ze denken dat het concept toch verkoopt,en dat is wat EA deed en nu aan het veranderen is,Rockstar games is echt wel bezig met afwerking en gameplay enzo,want ze konden GTA IV al op de markt gebracht hebben,maar dan vol met bugs en slecht afgewerkt enzo maar dat doen ze niet,omdat ze FIERHEID hebben,rockstar games is fier op ieder spel dat ze uitbrengen en dat is hoe het moet zijn Ik weet niet waar jij het nu weer over hebt, maar EA games is ook zeker uit op winst. Als ze dat niet waren konden ze net zo goed gelijk hun hele organisatie verkopen. En over wat jij zei over Rockstar Games, dat ze FIERHEID hebben volgens jouw. Wat FIERHEID is zou ik echt niet weten, maar het is vast geen nederlands woord. In ieder geval, geen enkele game is perfect, maar om nu gelijk te doen alsof Rockstar heilig is omdat jij hebt gehoord dat ze GTA IV gaan optimaliseren, dat vind ik weer een beetje onzinnig. Want GTA San Andreas zit ook vol met bugs, er is zelfs een vrachtwagen die een achterwiel mist op de ps2 en op de pc mist ie dat wiel ook nog. Greetz, Black Force je moet me wel eens zeggen welke vrachtwagen dat is Reageren
Black Force Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 (bewerkt) link Je ziet dat er aan de linker achterkant 2 wielen zitten en aan de rechterkant maar 1, veel plezier ermee Greetz, Black Force Bewerkt: 11 november 2007 door Black Force Reageren
Mania-92 Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 smaken verschillen gewoon,ook op vlak van gamen,en dat mijn kameraden iets bepaalt goed of slecht vinden,dat is hun mening,ik ben heel veel bezig met gamen en ik weet meestal welke producer iets te maken heeft met een bepaalde game en ik heb het gehad met EA maar mijn vrienden houden hun daar niet mee bezig,hun mening is objectief en zeggen dus niet dat het een slechte game is vinden ze dat gwn zo en als ik vind dat EA eens iets goed doet dan zal ik dat ook zeggen zoals nu met NFS:pro streed,dat is voor mij de eerste stap naar de goede weg,maar geef toch eens gewoon toe dat EA-games graag profiteerd en alleen bezig is met geld,want allemaal games op de markt brengen van films MAAR ze minderen er wel in maar bij EA KREEG ik het gevoel dat ze het gedacht hadden "ach ja,het verkoopt toch goed door het concept,dus waarom zouden we er een degelijke afwerking achter steken",maar dat verminderd hoe dan ook meer en meer en EA wordt beter maar ik zal EA nooit als beste producer zien maar wel rockstar gamesmss is het grootste probleem dat ik EA niet op zen eigen vergeleken heb maar wel in vergelijking met rockstar games,en als ik EA vergelijk met rockstar games is rockstar games toch wel beter denk ik,dat is toch mijn ervaring,rockstargames maakt veel minder games maar ze zijn altijd heel goed,als EA wat minder hooi op de vork zou nemen zouden ze hunzelf naar een hoger niveau kunnen tillen!! Elk maar dan ook ELK bedrijf dat games maakt of uitgeeft is alleen bezig met geld en maakt graag winst.. EA maakt gewoon goede games en geeft ook goede games uit, dat is gewoen vrij moeilijk te ontkennen. NEE daar ga jij in de fout,sommige bedrijven zijn alleen bezig met geld en niet met afwerking omdat ze denken dat het concept toch verkoopt,en dat is wat EA deed en nu aan het veranderen is,Rockstar games is echt wel bezig met afwerking en gameplay enzo,want ze konden GTA IV al op de markt gebracht hebben,maar dan vol met bugs en slecht afgewerkt enzo maar dat doen ze niet,omdat ze FIERHEID hebben,rockstar games is fier op ieder spel dat ze uitbrengen en dat is hoe het moet zijn Je moet echt eens beter opletten met economie, R* stelt die shit niet uit omdat ze hem zo beter willen maken, ze stellen hem uit omdat ze hem beter willen maken, hij daardoor meer verkoopt en er daardoor meer winst gemaakt zal worden. Zo gaat dat bij elk bedrijf en bij R* niet anders. Tevens EA stelt ook genoeg uit dus volgens jou beredenering zou EA ook niet op winst uit zijn.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.