Advancegta Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 NEE daar ga jij in de fout,sommige bedrijven zijn alleen bezig met geld en niet met afwerking omdat ze denken dat het concept toch verkoopt,en dat is wat EA deed en nu aan het veranderen is,Rockstar games is echt wel bezig met afwerking en gameplay enzo,want ze konden GTA IV al op de markt gebracht hebben,maar dan vol met bugs en slecht afgewerkt enzo maar dat doen ze niet,omdat ze FIERHEID hebben,rockstar games is fier op ieder spel dat ze uitbrengen en dat is hoe het moet zijn Amen _O_ _O_ Reageren
karamanci Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 (bewerkt) hey mensen,,, kan ik socom 3 online op ps3 spelen? en wat is het niewste socom op ps2? Bewerkt: 13 november 2007 door karamanci Reageren
Black Force Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 NEE daar ga jij in de fout,sommige bedrijven zijn alleen bezig met geld en niet met afwerking omdat ze denken dat het concept toch verkoopt,en dat is wat EA deed en nu aan het veranderen is,Rockstar games is echt wel bezig met afwerking en gameplay enzo,want ze konden GTA IV al op de markt gebracht hebben,maar dan vol met bugs en slecht afgewerkt enzo maar dat doen ze niet,omdat ze FIERHEID hebben,rockstar games is fier op ieder spel dat ze uitbrengen en dat is hoe het moet zijn Amen _O_ _O_ Ik weet niet waar jij het over hebt, maar er zijn echt wel bedrijven die hun games keurig netjes afwerken zonder overbodige bugs. Kijk jij maar eens naar Assasins Creed, Uncharted Drake's Fortune, wedden dat die games keurig netjes zijn afgewerkt, en weet je ook waarom? Juist, omdat er dan meer winst word geboekt, omdat het spel gewoon af is. Zo kun je het natuurlijk ook bekijken he Greetz, Black Force Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 (bewerkt) hey mensen,,, kan ik socom 3 online op ps3 spelen? en wat is het niewste socom op ps2? Ja dat kan Je kunt gewoon met de PS3 PS2 games online spelen via de PS3. Moet je wel niét kiezen dat je WiFi gebruikt als apparaat om te spelen, en om maar meteen antwoord te geven op vraag 2: De nieuwste Socom op de PS2 is Socom Combined Assault. Bewerkt: 13 november 2007 door Steel Dogg Reageren
michael50000 Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 (bewerkt) NEE daar ga jij in de fout,sommige bedrijven zijn alleen bezig met geld en niet met afwerking omdat ze denken dat het concept toch verkoopt,en dat is wat EA deed en nu aan het veranderen is,Rockstar games is echt wel bezig met afwerking en gameplay enzo,want ze konden GTA IV al op de markt gebracht hebben,maar dan vol met bugs en slecht afgewerkt enzo maar dat doen ze niet,omdat ze FIERHEID hebben,rockstar games is fier op ieder spel dat ze uitbrengen en dat is hoe het moet zijn Amen _O_ _O_ Ik weet niet waar jij het over hebt, maar er zijn echt wel bedrijven die hun games keurig netjes afwerken zonder overbodige bugs. Kijk jij maar eens naar Assasins Creed, Uncharted Drake's Fortune, wedden dat die games keurig netjes zijn afgewerkt, en weet je ook waarom? Juist, omdat er dan meer winst word geboekt, omdat het spel gewoon af is. Zo kun je het natuurlijk ook bekijken he Greetz, Black Force ik praatte alleen over EA-games,assassins creed,daar wacht ik mega-nerveus op,dat is gewoon pure perfectie,er zijn enorm veel studios die het perfect doen,zoals activision en ubisoft ubisoft montreal studio,de PERFECTE CONCURRENT voor rockstar games en alle andere goede gamemakers! BTW,ik heb het hoofdstuk EA-games afgesloten en ik blijf bij mijn mening,EA-games heeft nog nooit een game als GTA SA en binnenkort GTA IV of een game als assassins creed,het is nog niet uit maar ik weet gewoon dat dat 1 van de beste games OOIT zal worden,hier zal zelfs rockstar games NOG niet kunnen evenaren,tot als GTA IV er komt,dan zal dat ongeveer wel even goed zijn,nu nog wachten op een evengrote topper van EA-games waar niemand langer kan op wachten en die overal een schore van 9.0 tot 10 krijgt,welja misschien de laatste nieuwe NFS,maar das enkel voor de racers denk ik,assassins creed slaat echt bij veeeeeeeeel mensen aan,maar dit was mijn laatste onveranderlijke mening en hier stopt het voor mij,iedereen weet nu wat ik van EA denk en daar zal niets aan veranderen UBISOFT 1 ding is wel misbegrepen blijkbaar,naar mijn mening was EA enkel en alleen op geld uit en niet op gameplay(NOGMAALS:ik zie hier heel rustig aan verandering in komen maar ze hebben nog veel werk),rockstar is UITERAARD ook uit op geld en werken daarom ook af,maar ze willen ook hun eer hoog houden en zouden nooit echt volledig slechte games op de markt en ik vindt het toch OOOOO zo mooi dat ze games uitbrengen die volledig tegen gegaan worden door veel mensen;ze verleggen alle grenzen,iets wat niet veel firma's durven!en ze staan er nog steeds in pure perfectie! EN OOK HEEL BELANGRIJK,dit zijn doodgewone meningenen,dit hoeft zo niet te zijn en iedreen zijn gedacht en dan nog voor black force,bedankt om vriendelijk te reageren op een normale toon,er zijn er hier anderen,als hier iemand op deze zin reageert wil dat zeggen dat hij zich hier schuldig aan voelt en dat wil dan in mijn ogen zeggen dat hij/zij dat ook is,dus ik noem geen namen,je moet het maar weten van je eigen Bewerkt: 13 november 2007 door michael50000 Reageren
Black Force Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 NEE daar ga jij in de fout,sommige bedrijven zijn alleen bezig met geld en niet met afwerking omdat ze denken dat het concept toch verkoopt,en dat is wat EA deed en nu aan het veranderen is,Rockstar games is echt wel bezig met afwerking en gameplay enzo,want ze konden GTA IV al op de markt gebracht hebben,maar dan vol met bugs en slecht afgewerkt enzo maar dat doen ze niet,omdat ze FIERHEID hebben,rockstar games is fier op ieder spel dat ze uitbrengen en dat is hoe het moet zijn Amen _O_ _O_ Ik weet niet waar jij het over hebt, maar er zijn echt wel bedrijven die hun games keurig netjes afwerken zonder overbodige bugs. Kijk jij maar eens naar Assasins Creed, Uncharted Drake's Fortune, wedden dat die games keurig netjes zijn afgewerkt, en weet je ook waarom? Juist, omdat er dan meer winst word geboekt, omdat het spel gewoon af is. Zo kun je het natuurlijk ook bekijken he Greetz, Black Force ik praatte alleen over EA-games,assassins creed,daar wacht ik mega-nerveus op,dat is gewoon pure perfectie,er zijn enorm veel studios die het perfect doen,zoals activision en ubisoft ubisoft montreal studio,de PERFECTE CONCURRENT voor rockstar games en alle andere goede gamemakers! BTW,ik heb het hoofdstuk EA-games afgesloten en ik blijf bij mijn mening,EA-games heeft nog nooit een game als GTA SA en binnenkort GTA IV of een game als assassins creed,het is nog niet uit maar ik weet gewoon dat dat 1 van de beste games OOIT zal worden,hier zal zelfs rockstar games NOG niet kunnen evenaren,tot als GTA IV er komt,dan zal dat ongeveer wel even goed zijn,nu nog wachten op een evengrote topper van EA-games waar niemand langer kan op wachten en die overal een schore van 9.0 tot 10 krijgt,welja misschien de laatste nieuwe NFS,maar das enkel voor de racers denk ik,assassins creed slaat echt bij veeeeeeeeel mensen aan,maar dit was mijn laatste onveranderlijke mening en hier stopt het voor mij,iedereen weet nu wat ik van EA denk en daar zal niets aan veranderen UBISOFT 1 ding is wel misbegrepen blijkbaar,naar mijn mening was EA enkel en alleen op geld uit en niet op gameplay(NOGMAALS:ik zie hier heel rustig aan verandering in komen maar ze hebben nog veel werk),rockstar is UITERAARD ook uit op geld en werken daarom ook af,maar ze willen ook hun eer hoog houden en zouden nooit echt volledig slechte games op de markt en ik vindt het toch OOOOO zo mooi dat ze games uitbrengen die volledig tegen gegaan worden door veel mensen;ze verleggen alle grenzen,iets wat niet veel firma's durven!en ze staan er nog steeds in pure perfectie! EN OOK HEEL BELANGRIJK,dit zijn doodgewone meningenen,dit hoeft zo niet te zijn en iedreen zijn gedacht en dan nog voor black force,bedankt om vriendelijk te reageren op een normale toon,er zijn er hier anderen,als hier iemand op deze zin reageert wil dat zeggen dat hij zich hier schuldig aan voelt en dat wil dan in mijn ogen zeggen dat hij/zij dat ook is,dus ik noem geen namen,je moet het maar weten van je eigen Kijk dat veranderd de zaak ^^, nu gaat het alleen over EA games, en daarmee sluit ik me bij jouw mening aan, want ik vind ook dat EA games nooit een perfecte game uitgegeven heeft, alleen de sims 2 maar dat verkoopt als een trein hoe dan ook. Greetz, Black Force Reageren
michael50000 Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 @ hierboven(om alle quotes te vermeiden) bedankt,ik besefte dat ik niet duidelijk was geweest,maar wees gerust,ik vindt veel meer studios dan rockstar games héél goed!zoals ubisoft,activision,sony,criterion studio's,... en nog veel meer!! Reageren
Black Force Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 @ hierboven(om alle quotes te vermeiden)bedankt,ik besefte dat ik niet duidelijk was geweest,maar wees gerust,ik vindt veel meer studios dan rockstar games héél goed!zoals ubisoft,activision,sony,criterion studio's,... en nog veel meer!! Het is goed jongen, alleen 1 puntje, je vergeet het godalmachtige Naughty dog van Uncharted Drake's Fortune. Greetz, Black Force Reageren
Black Force Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Beste GTAforum mensen, Ik zat vandaag te kijken op een aantal sites van winkels die games verkopen, ik kwam daarbij ook even langs dynabyte, deze had echter de releasedatum van Assasins Creed al van de site gehaald, wat dus zou beteken dat deze winkel de game al zou verkopen. Toen ik dat had gezien, belde ik gelijk naar Nedgame, dat is de shop waar ik altijd mijn games afhaal, of hun Assasins Creed al hadden. Toen gaven ze mij het jaloerze antwoord, dat hun deze al binnen hadden, maar dat deze pas morgen officieel verkocht mag worden, dus dat hun morgen de game in de schappen hebben liggen. Helaas, want ik kan niet langer meer wachten op deze game. Ook heb ik gehoord dat de Playstation 3 versie van Assasins Creed een betere en stabielere framerate heeft waardoor deze soepeler en smoother speelt als de Xbox 360 versie. Wel moet ik hierbij vermelden dat de Xbox 360 zichtbaar betere belichting heeft. Zondag ga ik naar een vriend met een Xbox 360 en dan neem ik mijn playstation 3 mee naar hem toe, en dan zie ik wel of het verschil echt zichtbaar is. Greetz, Black Force Reageren
karamanci Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 (bewerkt) Beste GTAforum mensen,Ik zat vandaag te kijken op een aantal sites van winkels die games verkopen, ik kwam daarbij ook even langs dynabyte, deze had echter de releasedatum van Assasins Creed al van de site gehaald, wat dus zou beteken dat deze winkel de game al zou verkopen. Toen ik dat had gezien, belde ik gelijk naar Nedgame, dat is de shop waar ik altijd mijn games afhaal, of hun Assasins Creed al hadden. Toen gaven ze mij het jaloerze antwoord, dat hun deze al binnen hadden, maar dat deze pas morgen officieel verkocht mag worden, dus dat hun morgen de game in de schappen hebben liggen. Helaas, want ik kan niet langer meer wachten op deze game. Ook heb ik gehoord dat de Playstation 3 versie van Assasins Creed een betere en stabielere framerate heeft waardoor deze soepeler en smoother speelt als de Xbox 360 versie. Wel moet ik hierbij vermelden dat de Xbox 360 zichtbaar betere belichting heeft. Zondag ga ik naar een vriend met een Xbox 360 en dan neem ik mijn playstation 3 mee naar hem toe, en dan zie ik wel of het verschil echt zichtbaar is. Greetz, Black Force ZE VEKOPEN HEM NU!!!! VOOR 50 euro BIJ MEDIAMARKT!!!!!! (ACTIE GELDIG TOT ZONDAG) (DEZE ZONDAG) YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HEB HEM NET GEHAALD!!!!IK MGA NU SPELN EDIT : kijk maar zelf in de flyer http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/st...lash/nationaal/ Bewerkt: 14 november 2007 door karamanci Reageren
M4X Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 ZE VEKOPEN HEM NU!!!! VOOR 50 euro BIJ MEDIAMARKT!!!!!! (ACTIE GELDIG TOT ZONDAG) (DEZE ZONDAG)YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HEB HEM NET GEHAALD!!!!IK MGA NU SPELN EDIT : kijk maar zelf in de flyer http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/st...lash/nationaal/ Is dat ook wel de PS3 versie, want in het krantje kon ik alleen de '360 versie terugvinden. Hoe dan ook, 1 dagje maakt nu niet zoveel meer uit na langer dan een jaar wachten op deze game. Morgen ligt hij gewoon voor iedereen in de winkel Zelf heb ik hem overigens gepre orderd op Bol.com, daar duurt het misschien iets langer, maar waarschijnlijk krijg ik hem morgen of overmorgen ook gewoon door de brievenbus. Reageren
Rullez Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 ZE VEKOPEN HEM NU!!!! VOOR 50 euro BIJ MEDIAMARKT!!!!!! (ACTIE GELDIG TOT ZONDAG) (DEZE ZONDAG)YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HEB HEM NET GEHAALD!!!!IK MGA NU SPELN EDIT : kijk maar zelf in de flyer http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/st...lash/nationaal/ Is dat ook wel de PS3 versie, want in het krantje kon ik alleen de '360 versie terugvinden. Hoe dan ook, 1 dagje maakt nu niet zoveel meer uit na langer dan een jaar wachten op deze game. Morgen ligt hij gewoon voor iedereen in de winkel Zelf heb ik hem overigens gepre orderd op Bol.com, daar duurt het misschien iets langer, maar waarschijnlijk krijg ik hem morgen of overmorgen ook gewoon door de brievenbus. Waarschijnlijk niet, want er staat alleen XBOX 360 Games boven. Maar ik ga morgen naar de mediamarkt. Hij gaat hem voor de PS3 kopen. Reageren
karamanci Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 ZE VEKOPEN HEM NU!!!! VOOR 50 euro BIJ MEDIAMARKT!!!!!! (ACTIE GELDIG TOT ZONDAG) (DEZE ZONDAG)YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HEB HEM NET GEHAALD!!!!IK MGA NU SPELN EDIT : kijk maar zelf in de flyer http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/st...lash/nationaal/ Is dat ook wel de PS3 versie, want in het krantje kon ik alleen de '360 versie terugvinden. Hoe dan ook, 1 dagje maakt nu niet zoveel meer uit na langer dan een jaar wachten op deze game. Morgen ligt hij gewoon voor iedereen in de winkel Zelf heb ik hem overigens gepre orderd op Bol.com, daar duurt het misschien iets langer, maar waarschijnlijk krijg ik hem morgen of overmorgen ook gewoon door de brievenbus. Waarschijnlijk niet, want er staat alleen XBOX 360 Games boven. Maar ik ga morgen naar de mediamarkt. Hij gaat hem voor de PS3 kopen. Nou,, wat is de reden dat ze de ps3 niet verlagen maar de 360 wel?! Anyway het is dus ook voo de ps3 ,, heb net gecheckt! !!!! YIHAAAAAAAAAAAAAAAAA Reageren
White Gold Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Voor de PS3 kost die 60,- Net gebeld. Overigens hebben ze hem bij mijn MediaMarkt de PS3 versie nog niet binnen, dat wordt een nalevering, dus ik hoop dat ik morgenavond kan spelen. De 360 versie lag in ieder geval al in de rekken voor een actieprijs van 50,- Ach 10,- is nu ook weer niet zo veel en een dag is ook niet al te lang Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.