Black Force Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Voor de PS3 kost die 60,- Net gebeld. Overigens hebben ze hem bij mijn MediaMarkt de PS3 versie nog niet binnen, dat wordt een nalevering, dus ik hoop dat ik morgenavond kan spelen. De 360 versie lag in ieder geval al in de rekken voor een actieprijs van 50,- Ach 10,- is nu ook weer niet zo veel en een dag is ook niet al te lang Ik denk wel dat ie gewoon op de release datum er is, Nedgame had hem overigens ook al binnen dus lijkt me vanzelfsprekend dat Mediamarkt hem ook netjes tussen de vracht heeft zitten Greetz, Black Force Reageren
michael50000 Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 (bewerkt) ik heb mijn reactie die hier stond weggehaalt op verzoek! Bewerkt: 15 november 2007 door michael50000 Reageren
Black Force Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 (bewerkt) -verwijderd- Greetz, Black Force Bewerkt: 15 november 2007 door Black Force Reageren
michael50000 Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 (bewerkt) @ hierboven:haal jij het jouwe ook even weg aub bedankt om weg te halen Bewerkt: 15 november 2007 door michael50000 Reageren
Black Force Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 Beste mensen, Ik zit met een probleem, mijn ps3 loopt zo nu en dan vast, onder andere bij Assasins Creed, hebben meer van jullie daar problemen mee of ben ik de enige, ik heb namelijk het vermoeden dat dit komt door het gare firmware 2.0. Greetz, Black Force Reageren
ASPHALT Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 Beste mensen,Ik zit met een probleem, mijn ps3 loopt zo nu en dan vast, onder andere bij Assasins Creed, hebben meer van jullie daar problemen mee of ben ik de enige, ik heb namelijk het vermoeden dat dit komt door het gare firmware 2.0. Greetz, Black Force Ik heb ook 2.00 en er werkelijk nooit last van hoor.. Reageren
Rullez Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 Beste mensen,Ik zit met een probleem, mijn ps3 loopt zo nu en dan vast, onder andere bij Assasins Creed, hebben meer van jullie daar problemen mee of ben ik de enige, ik heb namelijk het vermoeden dat dit komt door het gare firmware 2.0. Greetz, Black Force Ik heb dit gevonden op InsideGamer.nl . Reageren
Black Force Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 Bedankt Rulez, Ondanks dat ik zelf ook al het een en ander had opgezocht over het probleem, ik heb nu de standaard XMB ingesteld en die nieuws tooltje uitstaat, maar toen mijn ps3 vastliep stond dit ook al uit. Maar ik heb net weer zeker een uur Assasins Creed gespeelt, en hij liep niet vast, ik denk dat het misschien toevallig was dat hij vastliep, want gisteren had ik ook nog geen problemen, terwijl ik al sinds vorige week firmware 2.0 heb. Ik denk dat ik nu dus verder geen problemen meer heb met mijn playstation 3, gelukkig maar. En bij Assasins Creed, het was niet echt vastlopen, maar Altiar ging stilstaan met mijn paard toen ik hard aan het rijden was, en je kon nog wel met de camera op Altiar heendraaien, je kon ook nog de X en O knoppen indrukken en je zag dan ook rechtsboven in beeld dat je deze indrukte, maar Altiar deed hier verder niks mee. Misschien een bug in het spel, maar ik denk het niet , aangezien ik de enige ben die hier last van heeft. Greetz, Black Force Reageren
michael50000 Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Bedankt Rulez,Ondanks dat ik zelf ook al het een en ander had opgezocht over het probleem, ik heb nu de standaard XMB ingesteld en die nieuws tooltje uitstaat, maar toen mijn ps3 vastliep stond dit ook al uit. Maar ik heb net weer zeker een uur Assasins Creed gespeelt, en hij liep niet vast, ik denk dat het misschien toevallig was dat hij vastliep, want gisteren had ik ook nog geen problemen, terwijl ik al sinds vorige week firmware 2.0 heb. Ik denk dat ik nu dus verder geen problemen meer heb met mijn playstation 3, gelukkig maar. En bij Assasins Creed, het was niet echt vastlopen, maar Altiar ging stilstaan met mijn paard toen ik hard aan het rijden was, en je kon nog wel met de camera op Altiar heendraaien, je kon ook nog de X en O knoppen indrukken en je zag dan ook rechtsboven in beeld dat je deze indrukte, maar Altiar deed hier verder niks mee. Misschien een bug in het spel, maar ik denk het niet , aangezien ik de enige ben die hier last van heeft. Greetz, Black Force NIET DUS,ik heb net het zelfde probleem,mijn ps3 is al 2 of 3 keer vast gelopen en dit steeds opnieuw bij assassin's creed!(ook 1 keer on-line bij COD4:modern warfare),ik vindt het ook niet leuk enhoop dat er een update komt,maar wegens 2.00 pas uit is zal dat nog even wachten worden Reageren
karamanci Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 (bewerkt) KLIKHey mensen.. ik zit vast bij AC,,namelijk bij de memory block 4.. ik moet iemand kille in demascus...maar als ik van de Assasins bureau uitkom zie ik mijn doel niet op mijn ''gps''...Ik zit echt vast,,ik weet neit wat ik moet inverstigaten...wie heeft dit gehaald en kan mij vertellen hoe ik uitkom? En die FW 2.00 kan je oplossen door die ''news balkje'' weg te halen... En sony komt binnenkort (heel snel ,,met een niewe FW..namelijk de : FW 2.01,,die de problemen van fw 2.00 oplost... BRON : KLIK Gratz, Karamanci Bewerkt: 17 november 2007 door karamanci Reageren
Rullez Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 (bewerkt) Bedankt Rulez,Ondanks dat ik zelf ook al het een en ander had opgezocht over het probleem, ik heb nu de standaard XMB ingesteld en die nieuws tooltje uitstaat, maar toen mijn ps3 vastliep stond dit ook al uit. Maar ik heb net weer zeker een uur Assasins Creed gespeelt, en hij liep niet vast, ik denk dat het misschien toevallig was dat hij vastliep, want gisteren had ik ook nog geen problemen, terwijl ik al sinds vorige week firmware 2.0 heb. Ik denk dat ik nu dus verder geen problemen meer heb met mijn playstation 3, gelukkig maar. En bij Assasins Creed, het was niet echt vastlopen, maar Altiar ging stilstaan met mijn paard toen ik hard aan het rijden was, en je kon nog wel met de camera op Altiar heendraaien, je kon ook nog de X en O knoppen indrukken en je zag dan ook rechtsboven in beeld dat je deze indrukte, maar Altiar deed hier verder niks mee. Misschien een bug in het spel, maar ik denk het niet , aangezien ik de enige ben die hier last van heeft. Greetz, Black Force NIET DUS,ik heb net het zelfde probleem,mijn ps3 is al 2 of 3 keer vast gelopen en dit steeds opnieuw bij assassin's creed!(ook 1 keer on-line bij COD4:modern warfare),ik vindt het ook niet leuk enhoop dat er een update komt,maar wegens 2.00 pas uit is zal dat nog even wachten worden Dan heb ik goed nieuws voor jou, want kijk maar is hier. EDIT: Ik zag het bercht boven mij niet. EDIT2: Karamanci ik heb dit voor je gevonden hopelijk heb je er wat aan. Bewerkt: 17 november 2007 door Rullez Reageren
Black Force Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Laat die update patch alstublieft snel komen Ubisoft, jullie hebben zo'n perfect spel uitgebracht, nu moet ie alleen nog even geperfectioneerd worden met die patch. Reageren
Rullez Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Ik heb gehoord dat je op de 60Gb versie draadloos internet heb. En op de 40GB versie niet. Klopt dit? Reageren
Preddy Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Ik heb gehoord dat je op de 60Gb versie draadloos internet heb. En op de 40GB versie niet. Klopt dit?Volgens mij is dat onzin, kijk je de specs erop na die op internet staan dan staat er nog altijd de draadloze internet functie bij. Sowieso zou dat tegen de filosofie achter de 40 gb versie in gaan, welke is om het goedkoper te maken door functies te schrappen die de gebruiker niet meteen handig vindt (aldus Sony dan). Reageren
Black Force Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Ik heb gehoord dat je op de 60Gb versie draadloos internet heb. En op de 40GB versie niet. Klopt dit?Volgens mij is dat onzin, kijk je de specs erop na die op internet staan dan staat er nog altijd de draadloze internet functie bij. Sowieso zou dat tegen de filosofie achter de 40 gb versie in gaan, welke is om het goedkoper te maken door functies te schrappen die de gebruiker niet meteen handig vindt (aldus Sony dan). De 40GB playstation 3 heeft ook gewoon ondersteuning voor draadloos internet hoor... Greetz, Black Force Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.