gta_rulez Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Ik heb even een vraagje. Als je een Playstation 3 zou aansluiten op een Samsung LCD monitor/tv met een resolutie van 1280x1024, wordt het beeld dan wel scherp? Er zit namelijk geen HDMI op. Wel de standaard tv aansluitingen. Of krijg je dan maar een resolutie van 800x600? Want met de PS2 wordt het beeld een beetje wazig. Reageren
Twankala Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Ik heb ook een vraagje: Ik heb sinds kort ook een PS3, en ik heb daarbij het spel DIRT. Ik probeer dan om online te gaan racen, maar als ik daar kijk, kan ik het nergens vinden. Ik zie alleen maar iets van Voting staan ofzo. Weet iemand wat ik dan moet doen? Reageren
gta_rulez Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Nog ff een vraagje . Zijn er verschillen tussen de 80 en 60 gig versie? Behalve dan de hdd ruimte. Thanks. Reageren
thug Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 ja zo ondersteunt de 40gig geen ps2 compatible maar op de us store vind je er een soort path dat het toch mogelijk is. dan heb je bij de 60gig 4usb poorten,bij de 40gig heb je er maar 2. er zullen nog dingen zijn maar ik kom er niet direct op. ps.kijk eens op google Reageren
Dx11 Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 ja zo ondersteunt de 40gig geen ps2 compatiblemaar op de us store vind je er een soort path dat het toch mogelijk is. dan heb je bij de 60gig 4usb poorten,bij de 40gig heb je er maar 2. er zullen nog dingen zijn maar ik kom er niet direct op. ps.kijk eens op google GTA_RULEZ vroeg het verschil tussen 60 en 80, wat er niet is, behalve de ruimte. De 80gb versie is netals de 20gb versie alleen in Amerika uit gekomen dus je hebt er niks aan, je zou kunnen zeggen dat de 20 de amerikaanse versie is van de 40 hier en de 80 van de 60 hier. Je kan trouwense zelf de schijf vervangen door een 2,5 inch S-ATA schijf, wat ik ook heb gedaan, heb nu een 250gb ps3... Reageren
gta_rulez Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Oke, bedankt Dx11. Maar weet je dan misschien ook het antwoord op mijn eerste vraag? "Als je een Playstation 3 zou aansluiten op een Samsung LCD monitor/tv met een resolutie van 1280x1024, wordt het beeld dan wel scherp? Er zit namelijk geen HDMI op. Wel de standaard tv aansluitingen. Of krijg je dan maar een resolutie van 800x600? Want met de PS2 wordt het beeld een beetje wazig." Reageren
Gta-killer Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Oke, bedankt Dx11. Maar weet je dan misschien ook het antwoord op mijn eerste vraag?"Als je een Playstation 3 zou aansluiten op een Samsung LCD monitor/tv met een resolutie van 1280x1024, wordt het beeld dan wel scherp? Er zit namelijk geen HDMI op. Wel de standaard tv aansluitingen. Of krijg je dan maar een resolutie van 800x600? Want met de PS2 wordt het beeld een beetje wazig." Wat noem jij de standaard TV aansluiting? bedoel je daarmee dvi of vga aansluiting of een andere (als je niet weet van dvi is google het ff bij afbeeldingen). Er bestaan namelijk hdmi-->dvi kabels waarmee je dus hd beeld op een pc scherm moet krijgen. Met vga kan je geen hd beelden krijgen, maar volgens mij heeft bijna iedere lcd-pc monitor wel een dvi ingang. Reageren
michael50000 Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 voor wat de LCD-tv's van tegenwoordig nog kosten met HDMI raad ik toch aan een LCD te kopen(voor 600€ kan je er al een mooitje hebben als je een klein budjet hebt) Reageren
gta_rulez Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 (bewerkt) Er zit gewoon DVI op. Dat is toch zo'n monitor kabel die je ook met je pc gebruikt? Dan komt het wel goed . Edit: Je hebt dan dus wel een omzetter nodig. Dat ie het zeg maar omzet van HDMI naar DVI? Bewerkt: 20 november 2007 door gta_rulez Reageren
Black Force Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 (bewerkt) Er zit gewoon DVI op. Dat is toch zo'n monitor kabel die je ook met je pc gebruikt? Dan komt het wel goed .Edit: Je hebt dan dus wel een omzetter nodig. Dat ie het zeg maar omzet van HDMI naar DVI? Er bestaat ook gewoon een HDMI naar DVI kabel, hieronder een plaatje ervan: Maar ik heb nog wel een waarschuwing voor je: Als je een monitor hebt, die niet breedbeeld is, krijg je zwarte strepen onder en boven je beeld van ca. 2 tot 3 centimeter per streep. Dus je hebt boven en onder een aantal centimeter minder beeld, waardoor het beeld wel erg klein word. Als je wel een breedbeeld monitor hebt, dan krijg je geen strepen boven en onder in je beeld. Even een uitleg waarom je bij een niet breedbeeld monitor wel strepen krijgt en bij een breedbeeld monitor niet: Dit komt door de HDMI, de HDMI word enkel uitgezonden in 16:9, en niet in 4:3. 4:3 = voor niet breedbeeld TV's/monitoren. 16:9 = voor breedbeeld TV's/monitoren. Hopelijk snap je het allemaal, en als je het niet snapt, dan moet je het nog maar eens vragen Greetz, Black Force Bewerkt: 20 november 2007 door Black Force Reageren
gta_rulez Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Ja, zo'n kabel bedoelde ik ook, en ik snap wel wat breedbeeld is hoor . Zo'n beetje 90% van de Nederlandse programma's wordt in 16/9 uitgezonden. Maar ik heb een 4:3 tv dus das wel balen. Toch neem ik wel zo'n kabel denk ik omdat ik het scherpste beeld wil. Thanks. Reageren
Black Force Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Ja, zo'n kabel bedoelde ik ook, en ik snap wel wat breedbeeld is hoor . Zo'n beetje 90% van de Nederlandse programma's wordt in 16/9 uitgezonden. Maar ik heb een 4:3 tv dus das wel balen. Toch neem ik wel zo'n kabel denk ik omdat ik het scherpste beeld wil. Thanks. ja, mooi dat jij het wel snapte. Maar er zijn ook mensen die dit lezen, en niet veel van resoluties en Tv's enzo afweten. Vandaar dat ik het even uitgebreid en duidelijk uitlegde zodat iedereen het snapt Greetz, Black Force Reageren
Gta-killer Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Ja, zo'n kabel bedoelde ik ook, en ik snap wel wat breedbeeld is hoor . Zo'n beetje 90% van de Nederlandse programma's wordt in 16/9 uitgezonden. Maar ik heb een 4:3 tv dus das wel balen. Toch neem ik wel zo'n kabel denk ik omdat ik het scherpste beeld wil. Thanks. Voor het scherpste beeld heb je een (evt full) hd-tv nodig, maar ik kan begrijpen dat je er niet zo veel aan wil uitgeven en dan is dit idd een goedkope oplossing om toch goed beeld te krijgen en geen 4 a 500 aan een hd-tv uit te geven. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Wat was er nou met de verlaging? Kon je nou GEEN ps2 games erop spelen? Reageren
michael50000 Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Wat was er nou met de verlaging? Kon je nou GEEN ps2 games erop spelen? inderdaad en 2 USB's minder en ook geen cardreaders erin Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.