Gta-killer Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 (bewerkt) Wat was er nou met de verlaging? Kon je nou GEEN ps2 games erop spelen? inderdaad en 2 USB's minder en ook geen cardreaders erin en 20 GB minder en hij gebruikt wat minder stroom en maakt wat minder geluid dan 60 gb model (ookal is doe best stil vergeleken met xbox360). Eerste post op de 200ste pagina van topic Bewerkt: 23 november 2007 door Gta-killer Reageren
gta_rulez Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Goeiemiddag medeforumers Is het waar dat de Playstation 3 geen WPA-2 ondersteunt of is dit inmiddels al opgelost met een firmware upgrade? Reageren
Gta-killer Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 (bewerkt) Goeiemiddag medeforumers Is het waar dat de Playstation 3 geen WPA-2 ondersteunt of is dit inmiddels al opgelost met een firmware upgrade? Lees dit maar even door, daar bevestigen enkele mensen dat het kan. En blijkt het niet te werken kan je de instellingen van je router veranderen zodat je gewone wpa hebt. Mijn router staat op wpa/wpa-2Personal en me ps3 werkt er goed op (draadloos). Bewerkt: 25 november 2007 door Gta-killer Reageren
osmgek11 Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Ja, zo'n kabel bedoelde ik ook, en ik snap wel wat breedbeeld is hoor . Zo'n beetje 90% van de Nederlandse programma's wordt in 16/9 uitgezonden. Maar ik heb een 4:3 tv dus das wel balen. Toch neem ik wel zo'n kabel denk ik omdat ik het scherpste beeld wil. Thanks. Ik heb ook een LCD monitor(1280×1024) ik wou daar ook eerst een PS3 op aansluiten maar dan krijg je die stomme balken onder en boven op je scherm dus nu koop ik een XBOX 360 en dat kan je via deze kabel op je monitor plaatsen het is wel een VGA aansluiting 360 VGA HD AV kabel Reageren
White Gold Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Ja, zo'n kabel bedoelde ik ook, en ik snap wel wat breedbeeld is hoor . Zo'n beetje 90% van de Nederlandse programma's wordt in 16/9 uitgezonden. Maar ik heb een 4:3 tv dus das wel balen. Toch neem ik wel zo'n kabel denk ik omdat ik het scherpste beeld wil. Thanks. Ik heb ook een LCD monitor(1280×1024) ik wou daar ook eerst een PS3 op aansluiten maar dan krijg je die stomme balken onder en boven op je scherm dus nu koop ik een XBOX 360 en dat kan je via deze kabel op je monitor plaatsen het is wel een VGA aansluiting 360 VGA HD AV kabel Ik speel op m'n TV en in spellen heb ik dan ook van boven en onder balken, bij de demo fan U:DF en Assassin's Creed in ieder geval wel. Ik weet niet of het uitmaakt of dat ik iets verkeerd heb ingesteld, in het hoofdmenu heb ik het in ieder geval niet. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Ik heb ook een LCD monitor(1280×1024) ik wou daar ook eerst een PS3 op aansluitenmaar dan krijg je die stomme balken onder en boven op je scherm dus nu koop ik een XBOX 360 en dat kan je via deze kabel op je monitor plaatsen het is wel een VGA aansluiting 360 VGA HD AV kabel Dus je koopt een xbox 360 speciaal omdat je daar een vga kabel op aan kan sluiten? Vga beeld is toch niet-hd, het beeld zal dus een veel slechtere kwaliteit erdoor krijgen. Voor ps3 heb een dvi kabel, waarmee je wel-hd beelden op je pc monitor kan krijgen. Als de rede voor de 360 een vga kabel is vind ik het een slechte rede. Reageren
Black Force Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Ik heb ook een LCD monitor(1280×1024) ik wou daar ook eerst een PS3 op aansluitenmaar dan krijg je die stomme balken onder en boven op je scherm dus nu koop ik een XBOX 360 en dat kan je via deze kabel op je monitor plaatsen het is wel een VGA aansluiting 360 VGA HD AV kabel Dus je koopt een xbox 360 speciaal omdat je daar een vga kabel op aan kan sluiten? Vga beeld is toch niet-hd, het beeld zal dus een veel slechtere kwaliteit erdoor krijgen. Voor ps3 heb een dvi kabel, waarmee je wel-hd beelden op je pc monitor kan krijgen. Als de rede voor de 360 een vga kabel is vind ik het een slechte rede. Jah ik ook, echt een hele slechte reden om inneens van ps3 naar xbox 360 te gaan. Want ik dacht dat je eerst een ps3 wilde. En op een gewone TV is het ook nog zeker wel te doen hoor, ik speel nu ook op een gewone TV. Maar toch moet ik je eerlijk bekennen dat ik blij ben dat ik met kerst een HDTV ga kopen. Greetz, Black Force Reageren
osmgek11 Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 (bewerkt) mijn pc-monitor is groter dan mij TV op me kamer die doet het ook niet al te best meer maar wat moet ik dan ? ik heb een pc monitor met alleen een VGA aansluiting. en een ps3 zent geen 4:3 uit dus krijg ik die zwarte balken aan de onderkant. ------------------------------------------------------------------------- maar als ik nou een HDMI->DVI Kabel koop. en ik zet op de VGA ingang van me Monitor een VGA-to-DVI adapter. kan ik dan wel 1280×1024 spelen of nog steeds die zwarte balken en hoe moet ik dat dan doen met het geluid. ik heb een 5.1 speaker set Bewerkt: 27 november 2007 door osmgek11 Reageren
Black Force Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 van VGA naar DVI, en daarna nog een naar HDMI gaat nooit werken, omdat je monitor dan geen HDCP ondersteuning heeft, dat is een soort codec voor HD. Hoe je wel VGA beeld op je VGA monitor kan krijgen zonder die zwarte balken kun je een VGA BOX aanschaffen. Deze zijn helaas alleen op internet te koop. Als even goed googled naar X2VGA kom je op de site van die VGA box, die kan beeld naar je monitor zenden tot 1080p, indien je monitor dat ondersteunt natuurlijk. En wel zonder zwarte balken. Ik plaats de link naar de stie van die VGA BOX even niet, want de site ligt er momenteel af, en is dus niet toegankelijk. Hoe met het geluid: Om geluid te krijgen moet je de witte en de rode plug achterin je versterker stoppen. Hopelijk heb je bij deze een beetje antwoord op je vragen gekregen, zo niet? vraag gewoon weer wat je niet snapt en we helpen je met plezier Greetz, Black Force Reageren
osmgek11 Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 ok dat is een goed idee maar ik weet niet of mijn scherm 1080p ondersteunt Reageren
Black Force Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Weet je misschien wat je maximale resolutie is van je monitor? 1024x756 is in ieder geval 720p, en dat staat dan voor HD ready,en dat is ook al heel erg mooi. Als je resolutie hoger is dan dat heb je misschien een tussenmaat, dus tussen de 720p en 1080p. Maarja, 720p en 1080p zullen niet superveel verschillen op het formaat monitor dat jij hebt Greetz, Black Force Reageren
osmgek11 Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 mijn resolutie van het scherm is 1280×1024 75 Hz Reageren
Black Force Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Daarvan ben ik bijna zeker dat die resolutie een tussenmaat is van 720p en 1080p. Maar ik denk dat als je een VGA BOX hebt, je dat allemaal wel kan instellen. Reageren
osmgek11 Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 ok bedankt dan koop ik een PS3 en Die VGA BOX en zit er bij die VGA BOX ook kabels voor het geluid Reageren
Gta-killer Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 (bewerkt) 1024x756 is in ieder geval 720p, en dat staat dan voor HD ready,en dat is ook al heel erg mooi. Vanaf 1280 x 720 heb je hd ready, bij 1024 niet dus. mijn resolutie van het scherm is 1280×1024 75 Hz Deze kan hd ready aan want hij heeft meer dan 1280 x 720. Hoe de vga box het met de beeldverhouding oplost weet ik niet, op deze site las ik dit: (iemand die vga box heeft en op zijn 4:3 verhouding pc scherm heeft aangesloten) op PS3 een PS3 game = 1080p beeld Wel zie je op de bovenste "regel" van de monitor een dunne witte streep omdat de verhoudingen van een monitor iets anders zijn dan van een TV. Als je 720p of 1080i neemt zullen er denk ik gewoon witte of zwarte lijnen boven en onder het beeld komen. Als je hem op 576p insteld krijg je dit niet maar dan heb je wel geen HD beeld. En als geluidskabels er niet bij zitten, die heb je waarschijnlijk wel thuis liggen of je kan ze heel goedkoop aankomen. Het zijn gewoon die rood en witte tulpstekkertjes. 3000ste post in dit topic Bewerkt: 28 november 2007 door Gta-killer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.