osmgek11 Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 (bewerkt) dit is toch die kabel Kabel Stereo 3.5 Jack M/M /1,5M voor het geluid van mij ps3 om geluid op me boxen te krijgen ik heb de oplosing ik heb uitgerekent dat ik December 700 euro te besteden heb. dus ik kijk op www.powerline.nl en wat zie ik daar een TFT scherm 380€ 320 + 400 = 720 € Weet iemand een winkel in gouda die hem wel heeft want powerline heeft hem niet in gouda alleen in zoetermeer Samsung SyncMaster 2032MW specs: HDMI DVI VGA TV-TUNER 3000:1 5 MS 1680×1050 dan ga ik hem morgen of maandag halen Bewerkt: 29 november 2007 door osmgek11 Reageren
Gta-killer Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 (bewerkt) dit is toch die kabel Kabel Stereo 3.5 Jack M/M /1,5M voor het geluid van mij ps3 om geluid op me boxen te krijgen ik heb de oplosing ik heb uitgerekent dat ik December 700 euro te besteden heb. dus ik kijk op www.powerline.nl en wat zie ik daar een TFT scherm 380€ 320 + 400 = 720 € Weet iemand een winkel in gouda die hem wel heeft want powerline heeft hem niet in gouda alleen in zoetermeer Samsung SyncMaster 2032MW specs: HDMI DVI VGA TV-TUNER 3000:1 5 MS 1680×1050 dan ga ik hem morgen of maandag halen Mooi scherm, kan je tenminste rechtstreeks met een hdmi kabel van 10 euro aansluiten, hoed je niet allemaal omzetters erbij te kopen. Voor geluid kan je geen Stereo 3.5 Jack M/M gebruiken. Je hebt tulp stekker --> 3.5 Male stereo (plaatje 1) of een tulp stekker --> tulp stekker (plaatje 2) Ik had zelf stekkertje 2 nodig om op mijn subwoofer en stereo aan te sluiten, maar dit kan anders zijn bij jouw. Trouwens, de tc heeft hdmi ingang, en hdmi stuurt in tegenstelling tot dvi en vga stuurt hdmi ook geluid door dus die kabel is niet noobzakelijk, het geeft alleen beter geluid natuurlijk dan ingebouwde pc speakers. Hier heb je een site met de prijzen van de Samsung SyncMaster 2032MW in verschillende webwinkels. Bovenaan zie je staan dat je al voor maar 290 euro inclusief verzending het scherm online koopt. Bewerkt: 29 november 2007 door Gta-killer Reageren
Advancegta Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Wat is dit voor ingewikkelde onzin? Ik heb de ps3 met de kabel die ik erbij kreeg op me tv aangesloten, de scart. En ik heb gewoon de 2 kabeltjes van audio eruitgehaald, de video kabel laten zitten, en die in de dvd speler aangezet waardoor ik nu prachtig geluid door de boxen heb. Reageren
osmgek11 Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 (bewerkt) ik heb een 5.1 speaker set met 3 inputs in me subwoofer. geel:CNT/SUB blauw:REAR groen:FRONT Ik gebruik alleen die Blauw en Groene input. en ik weet niet wat ik met die gele input moet er zit wel een Geel kabeltje bij. de 3.5 Male stereo moet dan zekker in de gele Bewerkt: 29 november 2007 door osmgek11 Reageren
Gta-killer Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 (bewerkt) ik heb een 5.1 speaker set met 3 inputs in me subwoofer.geel:CNT/SUB blauw:REAR groen:FRONT Ik gebruik alleen die Blauw en Groene input. en ik weet niet wat ik met die gele input moet er zit wel een Geel kabeltje bij. de 3.5 Male stereo moet dan zekker in de gele Kan je via google een palatje zoeken van achterkant van je 5.1 systeem of een die er op lijkt en zelfde aansluiting heeft. Een 3,5 mm Male aansluiting ziet er zo uit: (linkse op foto is 3,5 mm Male, de rechtse is Female) heeft jouw stereo een aansluiting waar zon kabeltje inpast? (probeer anders uit met oordopjes van mp3 speler, die zijn meestel 3,5 mm Male). Bewerkt: 29 november 2007 door Gta-killer Reageren
osmgek11 Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 (bewerkt) ja die oordopjes van mij MP3 speler pasen in alle INPUTS van mijn subwoofer en deze kabeltjes lagen toevalig in mijn kast het is deze speaker set alleen nog ff een foto van de achterkant vinde Bewerkt: 29 november 2007 door osmgek11 Reageren
Gta-killer Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 (bewerkt) Wat jij nodig hebt is denk ik een female tulp stekker --> male 3,5 mm. site kabel die ik noemde De ps3 geeft als audio uitgang de rode en witte tulp stekkertjes. Die kabel zet die stekkertjes om in een 3,5 jack male kabel die in een van de openingen in je 5.1 set moet (welke opening moet je maar uitproberen) Bewerkt: 29 november 2007 door Gta-killer Reageren
osmgek11 Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 maar wat voor ingang zit er dan op de playstation 3 ik kan gewoon deze RODE en WITTE kabel op me PS3 aansluiten en die zwarte in mij gele input op mijn subwoofer. ik heb ook nog een geluidskaart kan daar iets mee Reageren
Gta-killer Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 maar wat voor ingang zit er dan op de playstation 3 ik kan gewoon deze RODE en WITTE kabel op me PS3 aansluiten en die zwarte in mij gele input op mijn subwoofer. ik heb ook nog een geluidskaart kan daar iets mee De ps3 geeft een male uitgang (mannelijk) van de 3 kleuren tulp stekkertjes. Aan de gele heb je niet veel want die is voor beeld maar je gaat hdmi gebruiken voor beeld. De rode en witte kabel zijn male dus passen niet in de kabel die jij hebt liggen, die is ook male. Je hebt dus die ik noemde nodig als je audio via je 5.1 systeem wil doen. Ik moet er bij zegen dat je via tulpstekkers geen surround geluid krijgt, alleen maar stereo geluid met bas (zo heb ik ook) ookal is dat geluid vele malen beter dan pc speaker geluid. Je kan ook gewoon geluid via hdmi doen en op je pc speakers afspelen. Reageren
osmgek11 Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 (bewerkt) Bedankt voor alle Info. als ik het scherm en de Ps3 heb dan kijken we wel verder deze heb ik net van me Ps2 gehaald dat is toch ook male Bewerkt: 29 november 2007 door osmgek11 Reageren
Gta-killer Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Ps2 kabel is denk ik zlefde kabel als de ps3 kabel. Male (mannelijk) is als er een uitsteeksel is (ijzere ding in midden van kabel. Bij Female (vrouwlijk) zit er een gat in het midden zodat het uitsteeksel van de male erin past (niet doordenken) De male uitgang van ps3 kan je dus alleen verbinden met een female kabel, of je moet net als ik een female aansluiting op je surround set hebben. Reageren
Dx11 Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 het is deze speaker set Ik zal je ff uit de brand helpen ik heb dezelfde speakerset en een ps3, de enige mogelijheid om geluid uit alle boxen te krijgen is alleen het groene stekkertje aan te sluiten aan de achterkant van de set en die in het oordop-plugje te stoppen van je tv, dan heb je geluid uit alle 6 boxen, weliswaar is dat alleen 2.1 als je echt 5.1 geluid wilt kan je dat alleen krijgen met een compatibele dvd speler, echtwaar, ik heb er naar gezocht en gevraagd, er is geen mogelijkheid om met deze set 5.1 geluid uit je ps3 te krijgen, dan moet je dus een digitale 5.1 hebben, die zijn wel wat duurder. nog een tip: haal de gele en de blauwe absoluut achter uit je subwoofer anders heb je zelfs maar 2.0 geluid. en zijn er 4 boxen stil. Reageren
osmgek11 Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 (bewerkt) je heb mij zkkr uit de brand geholpen toen dat blauwe kabeltje er nog inzat had ik geen geluid uit mijn Rear speakers en nu wel l Bewerkt: 30 november 2007 door osmgek11 Reageren
karamanci Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Beste, leden, ik had gisteren cod4 online gespeeld, en ik was bij lvl 46, en nu als ik aandoe ben ik weer lvl 43, ik had dit al 3x , ik word er gek van, kan iemand a.u.b helpen? hoop snel op reacties. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Beste, leden, ik had gisteren cod4 online gespeeld, en ik was bij lvl 46, en nu als ik aandoe ben ik weer lvl 43, ik had dit al 3x , ik word er gek van, kan iemand a.u.b helpen? hoop snel op reacties. Sluit niet af als je in een session zit, dan kan dit probleem zich voordoen. Ga naar het Find Match, Private Match, etc gedeelte en sluit dan pas af. Als je heel zeker wilt zijn ga je eerst nog even naar het Single Player menu, maar dat is niet perse nodig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.