karamanci Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Beste, leden, ik had gisteren cod4 online gespeeld, en ik was bij lvl 46, en nu als ik aandoe ben ik weer lvl 43, ik had dit al 3x , ik word er gek van, kan iemand a.u.b helpen? hoop snel op reacties. Sluit niet af als je in een session zit, dan kan dit probleem zich voordoen. Ga naar het Find Match, Private Match, etc gedeelte en sluit dan pas af. Als je heel zeker wilt zijn ga je eerst nog even naar het Single Player menu, maar dat is niet perse nodig. Volgens mij had jij het wel gemerkt, ik had 3x tot lvl 46 getraind,,,, Reageren
karamanci Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Beste, leden, ik had gisteren cod4 online gespeeld, en ik was bij lvl 46, en nu als ik aandoe ben ik weer lvl 43, ik had dit al 3x , ik word er gek van, kan iemand a.u.b helpen? hoop snel op reacties. Sluit niet af als je in een session zit, dan kan dit probleem zich voordoen. Ga naar het Find Match, Private Match, etc gedeelte en sluit dan pas af. Als je heel zeker wilt zijn ga je eerst nog even naar het Single Player menu, maar dat is niet perse nodig. Volgens mij had jij het wel gemerkt, ik had 3x tot lvl 46 getraind,,,, Damn !!! Lukt nog steeds niet ,, ik had tot lvl 45 getraind,,,en sloot af hoe asfalt het zij,,,maar lukt nog steeds niet...volgens mij ben ik niet de enige..kij maar naar het topspeler..die gisteren lvl 47 was en nu 40. Reageren
karamanci Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Beste, leden, ik had gisteren cod4 online gespeeld, en ik was bij lvl 46, en nu als ik aandoe ben ik weer lvl 43, ik had dit al 3x , ik word er gek van, kan iemand a.u.b helpen? hoop snel op reacties. Sluit niet af als je in een session zit, dan kan dit probleem zich voordoen. Ga naar het Find Match, Private Match, etc gedeelte en sluit dan pas af. Als je heel zeker wilt zijn ga je eerst nog even naar het Single Player menu, maar dat is niet perse nodig. Volgens mij had jij het wel gemerkt, ik had 3x tot lvl 46 getraind,,,, Damn !!! Lukt nog steeds niet ,, ik had tot lvl 45 getraind,,,en sloot af hoe asfalt het zij,,,maar lukt nog steeds niet...volgens mij ben ik niet de enige..kij maar naar het topspeler..die gisteren lvl 47 was en nu 40. Yep, nu weet ik zeker dat ik niet de enige ben, check deze pagina eens : KLIK Reageren
osmgek11 Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 ik ga niet weer een nieuw topic aanmaken ik heb gister een Samsung SyncMaster 2032MW gekocht maar ik wil hem aansuiten op me 5.1 speakerset maar ik zie maar 1 geluids input. en dit staat er Boven HDMI/PC DVI-D AUDIO IN en hij is blauw van kleur als ik game met mijn pc dan heb ik gwn geluid uit mijn geluidskaart. maar als ik tv kijk heb ik gwn geluid uit die speakers van mijn scherm en ik wil over 1 maand mij ps3 derop aansluiten Reageren
Gta-killer Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 (bewerkt) ik ga niet weer een nieuw topic aanmaken ik heb gister een Samsung SyncMaster 2032MW gekocht maar ik wil hem aansuiten op me 5.1 speakerset maar ik zie maar 1 geluids input. en dit staat er Boven HDMI/PC DVI-D AUDIO IN en hij is blauw van kleur als ik game met mijn pc dan heb ik gwn geluid uit mijn geluidskaart. maar als ik tv kijk heb ik gwn geluid uit die speakers van mijn scherm en ik wil over 1 maand mij ps3 derop aansluiten Je moet niet je scherm op de 5.1 set aansluiten, je moet gewoon een kabeltje van je ps3 naar je 5.1 set laten lopen, je monitor hoeft er niks mee te doen. Monitor heeft niet eens een oudio uit uitgang dus het is zelfs onmogelijk het via de monitor te doen. Wat je kunt doen: - geluid via hdmi kabel (slechtere geluidskwaliteit en kan minder hard) - kabeltje van ps3 naar de 5.1 set leggen (wat je wilde, je moet alleen nog maar aan zon kabel komen) EDIT: zit er trouwens een koptelefoon aansluiting op het scherm? want een kopaansluiting is in feite een audio uitgang. Bewerkt: 6 december 2007 door Gta-killer Reageren
osmgek11 Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 nee ik heb geen koptelefoon aanlsuiting aan mij scherm Reageren
Gta-killer Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 nee ik heb geen koptelefoon aanlsuiting aan mij scherm Nee maar het geluid moet ook niet door het scherm gaan, laat het gewoon via de vga kabel gaan naar je 5.1 set en via je hdmi kabel doe je dan het beeld. (ps3 heeft namelijk 2 uitgangen, vga en hdmi) Reageren
Harrison Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 (bewerkt) De PlayStation 3 is zo vet! Ik heb hem pas gekocht en heb daarvoor een Sony Bravia Full HDTV moeten kopen Maar het is het waard! Ik heb net op de PlayStation 3, Tony Hawk's: Proving Ground gespeeld Bewerkt: 7 december 2007 door Harrison Reageren
Black Force Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 De PlayStation 3 is zo vet! Ik heb hem pas gekocht en heb daarvoor een Sony Bravia Full HDTV moeten kopen Maar het is het waard! Ik heb net op de PlayStation 3, Tony Hawk's: Proving Ground gespeeld Hoe kom je erbij dat je Sony bravia full HD hebt moeten kopen. Volgens mij is dat toch echt een keuze van jezelf geweest, want een HDTV is wel aangeraden maar niet noodzakelijk om op een playstation 3 te kunnen gamen. Greetz, Black Force Reageren
Gangsta Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Hey, Ik ben van plan een PS3 te gaan kopen maar heb 2 vragen aan jullie; 1. Is Ps3 online snel? Dus lagt het niet? Of is het gewoon goed, mooi? 2. Liep jullie Ps3 ooit wel eens vast tijdens een game en gebeurt dat vaker? Reageren
thug Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 (bewerkt) ps3 online gaat zelf snel en makkelijk maar is het draadloos of met ethernet kabel ik zou dan voor het laatste gaan moest je nog geen hebben.(waarschijnelijk wel) ik heb online eigelijk nog geen problemen gehad maar ik gebruik ethernet kabel wat beter en gezonder is nja 2keer gehad mat skate maar dat is een maand ofso geleden nu eigelijk geen problemen meer dus de ps3 is te vertrouwen. alstublieft Bewerkt: 8 december 2007 door thug Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Hey,Ik ben van plan een PS3 te gaan kopen maar heb 2 vragen aan jullie; 1. Is Ps3 online snel? Dus lagt het niet? Of is het gewoon goed, mooi? 2. Liep jullie Ps3 ooit wel eens vast tijdens een game en gebeurt dat vaker? 1: Online mode is super, werkt perfect enzo, je moet alleen wel met een kabel doen, want ik heb hem draadloos (nog wel iig) en hij wil nog wel eens wegvallen,(maar dat ligt volgens mij ook aan de verbinding met de modem/router) dat is het enigste nadeel, maar als je een kabel aan legt dan heb je een goede verbinding! 2: Hij liep alleen vast met Assasins Creed, maar dat was een bug uit het spel, dat ligt niet aan de ps3. en voor de rest is de PS3 gewoon een superding!! Reageren
ASPHALT Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 1) Ligt aan je eigen verbinding. Als je een goede verbinding hebt is er, ook draadloos, niets aan de hand. Bij een vriend van me gaat alles draadloos gewoon goed, bij mij niet. Maar ik heb gewoon een klote internetverbinding. Met een goede verbinding is er dus ook draadloos niets aan de hand. 2) Nope, nog nooit. Reageren
M4X Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 2: Hij liep alleen vast met Assasins Creed, maar dat was een bug uit het spel, dat ligt niet aan de ps3. Als je Assassins Creed en verbinding hebt, dan heb je een korte tijd geleden een automatische update gekregen die je moest instaleren als je het spel opstartte. Voor zover ik weet zijn vrijwel alle bugs daarmee verholpen Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 2: Hij liep alleen vast met Assasins Creed, maar dat was een bug uit het spel, dat ligt niet aan de ps3. Als je Assassins Creed en verbinding hebt, dan heb je een korte tijd geleden een automatische update gekregen die je moest instaleren als je het spel opstartte. Voor zover ik weet zijn vrijwel alle bugs daarmee verholpen Er stnd ook LIEP vast. das verleden tijd dus! En dat betekent dus dat het opgelost is Ik heb er sinds de update geen last meer van gehad Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.