Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

1. Online werkt ook goed draadloos hoor, misschien niet als je 20 meter van router afzit met 5 muren ertussen maar bij mij werkt het heel goed. Wat ik wel soms merk is dat soms na een playstation store update het downloaden sloom gaat. Online spelen gaat dan nog goed maar op dat moment zijn gewoon te veel mensen die demo aan het downloaden. Je moet ook rekening mee houden dat xbox live 60 euro per jaar kost, en ps3 gratis en daarom misschien wat sneller in downloads maar online werkt goed op ps3.

2. Bij mij is ps3 3 keer vastgelopen. 1 keer terwijl ik in vice city (ps2 spel) naar ander eiland reed en toen bleef die hangen in laadscherm.

2 keer is ie vastgelopen in het internetbrowser van ps3, is al tijdje geleden, misschien al verholpen dus maar weet ik niet zeker.

Bewerkt: door Gta-killer
Geplaatst:

Vanavond heb ik een account aangemaakt voor de Japanse Store. Gewoon om te kijken of daar leuke demo's in staan. Heb ik ook met de Amerikaanse Store gedaan (daar staan veel leukere demo's in). Ik heb al een ski-spel gedownload die je volledig met de Sixaxis moet besturen enzo. Die is best leuk.

Maar nu vroeg ik me af, weet iemand nog andere leuke demo's in de Japanse store en waar die ongeveer staan. Want mijn Japans is niet al te best :puh: .

Geplaatst:
Ik heb al een ski-spel gedownload die je volledig met de Sixaxis moet besturen enzo. Die is best leuk.

Heb je een amerikaanse creditcard?

feelski kost nemelijk 5 of 10 euro ofzo en je hebt een amerikaanse credit card nodig om hem te downloaden uit de store.

Geplaatst: (bewerkt)

ja ik heb idd de demo gedownload. hij heet trouwens go sports ski.

Bewerkt: door gta_rulez
Geplaatst:

Oh nou, dan heb ik hem toch gedownload want hij stond in de store onder de naam "GT5PD" wat natuurlijk staat voor Gran Turismo 5 Prologue Demo, en toen kreeg ik opeens Go Sports Skii...

Geplaatst:
De beste demo in de Japanse Store is natuurlijk Gran Turismo 5 Prologue Demo

Om dingen te kope uit de amerikaanse store moet je gewoon een echt adres uit Amerika opgeven, maar je CC mag gerust van hier zijn. Dan kun je alle dingen goedkoper en vroeger kopen. Overigens als je ene echt spel in Amerika koopt werkt het ook op een europese ps3, je kjunt bij sommige zelfs nederlands als taal kiezen:p. En je bespaard toch 45procent (70 euro tov 60 dollar) en in de store zo'n 30 procent

Geplaatst:

Dus als ik gewoon een Europese PlayStation 3 heb, moet ik wel in de Amerikaanse Store een echt Amerikaans adres geven om het spel te kunnen downloaden vanaf de Amerikaanse Store, en dat levert korting op?

Geplaatst:
Weet iemand wanneer die kaarten komen waarmee je dingen kan kopen(soort van prepaid kaarten :puh: ) op PSN?

ik verwacht ze volgend jaar toch zeker wel.

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

Als ze zeggen dat het 2008 wordt, dan wordt het bijna zeker 2009.

Ik vertrouw de release data die sony geeft laatste tijd niet meer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...