Gta-killer Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Als ze zeggen dat het 2008 wordt, dan wordt het bijna zeker 2009. Ik vertrouw de release data die sony geeft laatste tijd niet meer. Reageren
Harrison Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Waarom Dubble Post? Reageren
Gta-killer Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Waarom Dubble Post? Omdat ik zo meer posts krijg.. Nee, me pc dee een beetje raar, maar dat is bij bijna iedereen het geval als het gebeurd dus je hoeft niet te vragen wat reden is want die is altijd wel hetzelfde, gewoon een ongelukje. Reageren
Harrison Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 (bewerkt) Ohkay Bij de vorige forum waar ik zat was Dubble Posten verboden... Bewerkt: 14 december 2007 door Harrison Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Hier is dubbelposten ook verboden hoor . Als je zin hebt voor alle forumregels te lezen (zou ik wel vreemd vinden ) dan kan je hier is kijken. Waar ik nu voor post is het volgende, ik ga binnenkort een PS3 kopen voor GTA IV te kunnen spelen, maar nu is mijn vraag als jullie denken dat de PS3 voor IV uitkomt nog in prijs verlaagd word. Dus kan ik beter wachten met mijn PS3 te kopen en geld uit sparen, of gewoon nu voor mijn kerstmis kopen? Reageren
philip14 Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Hier is dubbelposten ook verboden hoor . Als je zin hebt voor alle forumregels te lezen (zou ik wel vreemd vinden ) dan kan je hieris kijken. Waar ik nu voor post is het volgende, ik ga binnenkort een PS3 kopen voor GTA IV te kunnen spelen, maar nu is mijn vraag als jullie denken dat de PS3 voor IV uitkomt nog in prijs verlaagd word. Dus kan ik beter wachten met mijn PS3 te kopen en geld uit sparen, of gewoon nu voor mijn kerstmis kopen? Licht eraan wanneer GTA IV uitkomt, maar als ik jou was zou ik wachten totdat de Dualshock 3 er is PS3 is nu trouwens al 388 euro Reageren
Gta-killer Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Licht eraan wanneer GTA IV uitkomt, maar als ik jou was zou ik wachten totdat de Dualshock 3 er is PS3 is nu trouwens al 388 euro Ik denk niet dat er nog voor de launch van gta 4 (3 a 4 maanden) nog een echte prijsverlaging komt. Misschien komt er een winkel die hem tijdelijk € 375, maar er zal geen echte grote komen want ik denk niet dat hij in 1ste jaar meer dan 200 in prijs daalt (wat hij al heeft gedaan). Er is dus wel een kans op prijsverlaging naar bijvoorbeeld 350 euro maar ik denk dat je beter nu kan kopen, kan je tenminste in de kerstvakantie en carnavalsvakantie gamen. En over dual shock 3, die kan je beter gewoon als die uit komt als 2de controller erbij nemen, kan je altijd kiezen welke controller je wilt gebruiken. Reageren
Harrison Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Als GTA IV ongeveer in maart uitkomt denk ik dat de PlayStation 3 ongeveer €370,- gaat kosten Reageren
Black Force Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Als GTA IV ongeveer in maart uitkomt denk ik dat de PlayStation 3 ongeveer €370,- gaat kosten Dat denk ik niet, ik denk dat de playstation 3 pas eind 2008 weer goedkoper word. Anders maakt sony gewoon nog veel meer verlies op de playstation 3 en ik denk niet dat sony daarop zit te wachten. Greetz, Black Force Reageren
Harrison Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Hoezo verlies? Dan gaat toch iedereen het kopen? Reageren
M.Gordon Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Hoezo verlies? Dan gaat toch iedereen het kopen? Om een PS3 te maken kost veel geld voor Sony en als ze de PS3 zo goedkoop verkopen hebben ze vet verlies want toen de PS3 600 Euro koste hadden ze al verlies. Reageren
michael50000 Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Hoezo verlies? Dan gaat toch iedereen het kopen? Om een PS3 te maken kost veel geld voor Sony en als ze de PS3 zo goedkoop verkopen hebben ze vet verlies want toen de PS3 600 Euro koste hadden ze al verlies. dat is een feit! Reageren
Velaro Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Hoezo verlies? Dan gaat toch iedereen het kopen? Om een PS3 te maken kost veel geld voor Sony en als ze de PS3 zo goedkoop verkopen hebben ze vet verlies want toen de PS3 600 Euro koste hadden ze al verlies. dat is een feit! Maar al het geld dat ze bijvoorbeeld nog met de PS2 verdienen (meer dan je denkt!) pompen ze in de PS3. Btw nog een vraagje dat ik al veel gesteld heb maar nog geen antwoord heb gekregen -> Zijn de framedrops in HL2 van The Orange Box erg? Want de één heeft ze nooit, anderen zeggen dat de game een diashow is.. (Lijkt me toch echt overdreven..) Maar ik ga hem wel halen morgen denk ik. Reageren
MNC3 Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Hoezo verlies? Dan gaat toch iedereen het kopen? Om een PS3 te maken kost veel geld voor Sony en als ze de PS3 zo goedkoop verkopen hebben ze vet verlies want toen de PS3 600 Euro koste hadden ze al verlies. dat is een feit! Maar al het geld dat ze bijvoorbeeld nog met de PS2 verdienen (meer dan je denkt!) pompen ze in de PS3. Btw nog een vraagje dat ik al veel gesteld heb maar nog geen antwoord heb gekregen -> Zijn de framedrops in HL2 van The Orange Box erg? Want de één heeft ze nooit, anderen zeggen dat de game een diashow is.. (Lijkt me toch echt overdreven..) Maar ik ga hem wel halen morgen denk ik. Een maat van mij heeft het wel. hij heeft er toch wat last van. Hij overweegt ook om de xbox 360 versie te kopen. Ook omdat hij zijn ps3 hoogstwaarschijnlijk gaat verkopen na zijn 5de reparatie of zo. Toch wel raar dat het framedropes heeft. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 (bewerkt) Een maat van mij heeft het wel. hij heeft er toch wat last van. Hij overweegt ook om de xbox 360 versie te kopen.Ook omdat hij zijn ps3 hoogstwaarschijnlijk gaat verkopen na zijn 5de reparatie of zo. Toch wel raar dat het framedropes heeft. Dan ben ik beniewed hoevaak de xbox 360 wel niet bij de maat van jouw moet worden gerepareert, als hij het voor elkaar krijgt om de ps3 5 keer kapot te krijgen. Iedereen die ik ken en een ps3 heeft hebben nog nooit problemen van defecten gehad terwijl bij iedereen op 1 na de xbox al minstens 1 keer is kapot gegaan (mijn xbox is trouwens ook nog niet kapot gegaan, maar ik heb hem nog niet zo lang) Bewerkt: 24 december 2007 door Gta-killer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.