philip14 Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Een maat van mij heeft het wel. hij heeft er toch wat last van. Hij overweegt ook om de xbox 360 versie te kopen.Ook omdat hij zijn ps3 hoogstwaarschijnlijk gaat verkopen na zijn 5de reparatie of zo. Toch wel raar dat het framedropes heeft. Dan ben ik beniewed hoevaak de xbox 360 wel niet bij de maat van jouw moet worden gerepareert, als hij het voor elkaar krijgt om de ps3 5 keer kapot te krijgen. Iedereen die ik ken en een ps3 heeft hebben nog nooit problemen van defecten gehad terwijl bij iedereen op 1 na de xbox al minstens 1 keer is kapot gegaan (mijn xbox is trouwens ook nog niet kapot gegaan, maar ik heb hem nog niet zo lang) Ik ken wel iemand waarvan zijn PS3 kapot is geweest Reageren
michael50000 Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Hoezo verlies? Dan gaat toch iedereen het kopen? Om een PS3 te maken kost veel geld voor Sony en als ze de PS3 zo goedkoop verkopen hebben ze vet verlies want toen de PS3 600 Euro koste hadden ze al verlies. dat is een feit! Maar al het geld dat ze bijvoorbeeld nog met de PS2 verdienen (meer dan je denkt!) pompen ze in de PS3. Btw nog een vraagje dat ik al veel gesteld heb maar nog geen antwoord heb gekregen -> Zijn de framedrops in HL2 van The Orange Box erg? Want de één heeft ze nooit, anderen zeggen dat de game een diashow is.. (Lijkt me toch echt overdreven..) Maar ik ga hem wel halen morgen denk ik. Een maat van mij heeft het wel. hij heeft er toch wat last van. Hij overweegt ook om de xbox 360 versie te kopen. Ook omdat hij zijn ps3 hoogstwaarschijnlijk gaat verkopen na zijn 5de reparatie of zo. Toch wel raar dat het framedropes heeft. toch wel raar dat 5 x kappot gegaan is,staat deze in goede omstandigheden?staat hij bvb in een heel klein kastje met weinig verluchting of heeft hij veel stof ofzo??Zoniet zou ik toch wel eens een heel boze mail sturen naar SONY dat dit absoluut niet kan maar hoe dan ook vindt ik het erg raar! Reageren
MNC3 Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Hoezo verlies? Dan gaat toch iedereen het kopen? Om een PS3 te maken kost veel geld voor Sony en als ze de PS3 zo goedkoop verkopen hebben ze vet verlies want toen de PS3 600 Euro koste hadden ze al verlies. dat is een feit! Maar al het geld dat ze bijvoorbeeld nog met de PS2 verdienen (meer dan je denkt!) pompen ze in de PS3. Btw nog een vraagje dat ik al veel gesteld heb maar nog geen antwoord heb gekregen -> Zijn de framedrops in HL2 van The Orange Box erg? Want de één heeft ze nooit, anderen zeggen dat de game een diashow is.. (Lijkt me toch echt overdreven..) Maar ik ga hem wel halen morgen denk ik. Een maat van mij heeft het wel. hij heeft er toch wat last van. Hij overweegt ook om de xbox 360 versie te kopen. Ook omdat hij zijn ps3 hoogstwaarschijnlijk gaat verkopen na zijn 5de reparatie of zo. Toch wel raar dat het framedropes heeft. toch wel raar dat 5 x kappot gegaan is,staat deze in goede omstandigheden?staat hij bvb in een heel klein kastje met weinig verluchting of heeft hij veel stof ofzo??Zoniet zou ik toch wel eens een heel boze mail sturen naar SONY dat dit absoluut niet kan maar hoe dan ook vindt ik het erg raar! Zijn PS3 staat gewoon recht op de kast. Zijn 2 xbox 360 steken in de kast. Die hebben nooit nog iets aan de hand gehad. Het is raar dat het zoveel keer stuk gaat. Hij heeft al paar keer kwaad gebeld. Sony gaat waarschijnlijk geld terug geven of zo en ps3 terug aannemen. Hij is het een beetje beu. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Zijn PS3 staat gewoon recht op de kast. Zijn 2 xbox 360 steken in de kast. Die hebben nooit nog iets aan de hand gehad. Het is raar dat het zoveel keer stuk gaat. Hij heeft al paar keer kwaad gebeld. Sony gaat waarschijnlijk geld terug geven of zo en ps3 terug aannemen. Hij is het een beetje beu. Lijkt me sterk dat hij uit zichzelf 5x kapot is gegaan, je vriend moet er toch wat lomp mee omgegaan zijn omdat de failure rate van de PS3 (volgens SCEE) op 0.02% ligt, dan doet die vriend van jou dus toch wat verkeerd. Reageren
Black Force Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Mensen, ik heb een vraag over Call of duty 4 op de ps3. Ik wil dan mensen adden in mijn party zeg maar. Soms krijg ik ook een bericht: psn naam wil je toevoegen aan zijn party, druk je op ja. Dan gaat ie downloading doen, na 10 minuten zegt ie, unable to connect to host. Weet iemand hoe dit kan, doe ik misschien iets verkeerd. Btw, ik kan wel gewoon online tegen anderen spelen. Greetz, Black Force Reageren
ASPHALT Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Mensen, ik heb een vraag over Call of duty 4 op de ps3. Ik wil dan mensen adden in mijn party zeg maar. Soms krijg ik ook een bericht: psn naam wil je toevoegen aan zijn party, druk je op ja. Dan gaat ie downloading doen, na 10 minuten zegt ie, unable to connect to host. Weet iemand hoe dit kan, doe ik misschien iets verkeerd.Btw, ik kan wel gewoon online tegen anderen spelen. Greetz, Black Force Ik heb dit ook weleens gehad maar ook dat het gewoon goed gaat. Dit probleem schijnt, voor alle platformen overigens, vaker voor te komen. Maar zover ik weet is er ook niets tegen te doen. Hopen dat Infinity Ward er iets tegen kan doen, een patch of zo. Verder kun je er wel voor zorgen dat alle andere internet gerelateerde dingen uitstaan op bijvoorbeeld je PC. Ik heb wel gemerkt dat het minder vaak voorkomt als je een goede verbinding hebt. Reageren
Black Force Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Oke, bedankt voor de snelle reactie ASPHALT. Greetz, Black Force Reageren
MNC3 Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Zijn PS3 staat gewoon recht op de kast. Zijn 2 xbox 360 steken in de kast. Die hebben nooit nog iets aan de hand gehad. Het is raar dat het zoveel keer stuk gaat. Hij heeft al paar keer kwaad gebeld. Sony gaat waarschijnlijk geld terug geven of zo en ps3 terug aannemen. Hij is het een beetje beu. Lijkt me sterk dat hij uit zichzelf 5x kapot is gegaan, je vriend moet er toch wat lomp mee omgegaan zijn omdat de failure rate van de PS3 (volgens SCEE) op 0.02% ligt, dan doet die vriend van jou dus toch wat verkeerd. Dan zou sony toch ook al wel iets gezegd hebben. Zeg nu zelf hij heeft er 600 euro ingestoken dan ga je toch er niet slecht mee omgaan? Ik speel zelf soms bij heb . Zijn PS3 staat goed. Maar zelf heb ik de vastlopers ook toen 3 keer gehad op 15 minuten. Soms is het wel wat eens warm in zijn kamer. Maar dat valt toch best mee. Reageren
M4X Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Zijn PS3 staat gewoon recht op de kast. Zijn 2 xbox 360 steken in de kast. Die hebben nooit nog iets aan de hand gehad. Het is raar dat het zoveel keer stuk gaat. Hij heeft al paar keer kwaad gebeld. Sony gaat waarschijnlijk geld terug geven of zo en ps3 terug aannemen. Hij is het een beetje beu. Lijkt me sterk dat hij uit zichzelf 5x kapot is gegaan, je vriend moet er toch wat lomp mee omgegaan zijn omdat de failure rate van de PS3 (volgens SCEE) op 0.02% ligt, dan doet die vriend van jou dus toch wat verkeerd. Dan zou sony toch ook al wel iets gezegd hebben. Zeg nu zelf hij heeft er 600 euro ingestoken dan ga je toch er niet slecht mee omgaan? Ik speel zelf soms bij heb . Zijn PS3 staat goed. Maar zelf heb ik de vastlopers ook toen 3 keer gehad op 15 minuten. Soms is het wel wat eens warm in zijn kamer. Maar dat valt toch best mee. Als het goed is heb je garantie op je PS3, dus als dit echt het geval is dan moet je naar de winkel gaan want dan heb je er garantie op. Toch vind ik dit een beetje een raar verhaal, ik zou echt nog eens goed kijken of voor de rest alles wel goed is. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Ik ben misschien van plan een hdmi naar DVI omzetter te kopen. Maar heeft mijn monitor het 4/3 formaat. En op mijn monitor is geen mogelijkheid om het beeld zeg maar te vervormen van 16/9 naar 4/3 enzo. Krijg ik dan zo'n verneukt uitgerekt beeld of is HDMI misschien niet anamorphic ofzo? Reageren
Black Force Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Ik ben misschien van plan een hdmi naar DVI omzetter te kopen. Maar heeft mijn monitor het 4/3 formaat. En op mijn monitor is geen mogelijkheid om het beeld zeg maar te vervormen van 16/9 naar 4/3 enzo. Krijg ik dan zo'n verneukt uitgerekt beeld of is HDMI misschien niet anamorphic ofzo? Nee je krijgt dan zwarte balken onder en bovenaan je beeld, waardoor je beeld waarschijnlijk erg klein word. Greetz, Black Force Reageren
MNC3 Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Zijn PS3 staat gewoon recht op de kast. Zijn 2 xbox 360 steken in de kast. Die hebben nooit nog iets aan de hand gehad. Het is raar dat het zoveel keer stuk gaat. Hij heeft al paar keer kwaad gebeld. Sony gaat waarschijnlijk geld terug geven of zo en ps3 terug aannemen. Hij is het een beetje beu. Lijkt me sterk dat hij uit zichzelf 5x kapot is gegaan, je vriend moet er toch wat lomp mee omgegaan zijn omdat de failure rate van de PS3 (volgens SCEE) op 0.02% ligt, dan doet die vriend van jou dus toch wat verkeerd. Dan zou sony toch ook al wel iets gezegd hebben. Zeg nu zelf hij heeft er 600 euro ingestoken dan ga je toch er niet slecht mee omgaan? Ik speel zelf soms bij heb . Zijn PS3 staat goed. Maar zelf heb ik de vastlopers ook toen 3 keer gehad op 15 minuten. Soms is het wel wat eens warm in zijn kamer. Maar dat valt toch best mee. Als het goed is heb je garantie op je PS3, dus als dit echt het geval is dan moet je naar de winkel gaan want dan heb je er garantie op. Toch vind ik dit een beetje een raar verhaal, ik zou echt nog eens goed kijken of voor de rest alles wel goed is. Ik ben hem altijd gaan helpen als er iets was met zijn PS3. Dus kan niet gelogen zijn. Hij heeft inderdaad garantie. Maar hij is het beu. Reageren
michael50000 Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Zijn PS3 staat gewoon recht op de kast. Zijn 2 xbox 360 steken in de kast. Die hebben nooit nog iets aan de hand gehad. Het is raar dat het zoveel keer stuk gaat. Hij heeft al paar keer kwaad gebeld. Sony gaat waarschijnlijk geld terug geven of zo en ps3 terug aannemen. Hij is het een beetje beu. Lijkt me sterk dat hij uit zichzelf 5x kapot is gegaan, je vriend moet er toch wat lomp mee omgegaan zijn omdat de failure rate van de PS3 (volgens SCEE) op 0.02% ligt, dan doet die vriend van jou dus toch wat verkeerd. Dan zou sony toch ook al wel iets gezegd hebben. Zeg nu zelf hij heeft er 600 euro ingestoken dan ga je toch er niet slecht mee omgaan? Ik speel zelf soms bij heb . Zijn PS3 staat goed. Maar zelf heb ik de vastlopers ook toen 3 keer gehad op 15 minuten. Soms is het wel wat eens warm in zijn kamer. Maar dat valt toch best mee. Als het goed is heb je garantie op je PS3, dus als dit echt het geval is dan moet je naar de winkel gaan want dan heb je er garantie op. Toch vind ik dit een beetje een raar verhaal, ik zou echt nog eens goed kijken of voor de rest alles wel goed is. Ik ben hem altijd gaan helpen als er iets was met zijn PS3. Dus kan niet gelogen zijn. Hij heeft inderdaad garantie. Maar hij is het beu. Jah ma eigelijk kan dit toch,ze dachten misschien altijd aan een ander probleem,maar hebben misschien nooit het echte probleem opgelost (onbewust uiteraard),ze zouden beter van de eerste keer een volledig nieuwe geven en dat is wat je aan sony moet vragen,een volledig nieuwe! Reageren
Gta-killer Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Zijn PS3 staat gewoon recht op de kast. Zijn 2 xbox 360 steken in de kast. Die hebben nooit nog iets aan de hand gehad. Het is raar dat het zoveel keer stuk gaat. Hij heeft al paar keer kwaad gebeld. Sony gaat waarschijnlijk geld terug geven of zo en ps3 terug aannemen. Hij is het een beetje beu. Lijkt me sterk dat hij uit zichzelf 5x kapot is gegaan, je vriend moet er toch wat lomp mee omgegaan zijn omdat de failure rate van de PS3 (volgens SCEE) op 0.02% ligt, dan doet die vriend van jou dus toch wat verkeerd. Dan zou sony toch ook al wel iets gezegd hebben. Zeg nu zelf hij heeft er 600 euro ingestoken dan ga je toch er niet slecht mee omgaan? Ik speel zelf soms bij heb . Zijn PS3 staat goed. Maar zelf heb ik de vastlopers ook toen 3 keer gehad op 15 minuten. Soms is het wel wat eens warm in zijn kamer. Maar dat valt toch best mee. Als het goed is heb je garantie op je PS3, dus als dit echt het geval is dan moet je naar de winkel gaan want dan heb je er garantie op. Toch vind ik dit een beetje een raar verhaal, ik zou echt nog eens goed kijken of voor de rest alles wel goed is. Ik ben hem altijd gaan helpen als er iets was met zijn PS3. Dus kan niet gelogen zijn. Hij heeft inderdaad garantie. Maar hij is het beu. Hij heeft gewoon de pech dat hij toevallig een console kreeg waar iets goed mis mee was (dat misschien maar bij 1 op de 50000 consoles voorkomt, bij andere zijn het simpele probleempjes die snel zijn opgelost). Dat hij toevallig een van die consoles heeft gekregen wil niet meteen zeggen dat de ps3 slecht is, want als je kijkt naar welke console in het algemeen het meeste problemen heeft is het de xbox 360. Volgens mij kreeg je ook bij mediamarkt als de console kapot was bij het afleveren van je oude meteen een nieuwe mee, maar dit kan anders zijn waar hij hem heeft gehaald. Reageren
MNC3 Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Hij heeft het opgelost hij mocht ps3 naar winkel brengen. Hij heeft het geld terug gekregen. De games verkoopt die dan weer via internet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.