michael50000 Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Hij heeft het opgelost hij mocht ps3 naar winkel brengen. Hij heeft het geld terug gekregen. De games verkoopt die dan weer via internet. goed nieuws voor hem Reageren
M4X Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 (bewerkt) Hij heeft het opgelost hij mocht ps3 naar winkel brengen. Hij heeft het geld terug gekregen. De games verkoopt die dan weer via internet. Sorry, maar ik vind dat hij niet zo slim bezig is. Hij heeft gewoon te maken met een productiefout, en je moet niet denken dat dat bij alle PS3's zo is. Bij de PS3 komen juist heel weinig van dit soort probleempjes voor, in tegenstelling tot de Xbox360, waar er een aantal behoorlijke fouten in zaten die je discs beschadigen. Je zegt hij er 600 euro voro heeft betaald, dus daar kan je een gloednieuwe 80GB Playstation 3 van kopen. Als dat je allemaal te duur is dan is er ook de 40GB versie van 400 euro. In feiten heb je dan dus 200 euro winst. Dit is trouwens precies het goede moment om een PS3 aan te schaffen, omdat hij nu echt een beetje op gang is gekomen, en in 2008 komen er erg veel (goede) exclusives naar de PS3 (zie dit topic). Qua prijs is de 40GB versie zeker niet zo duur, in vergelijking met de Xbox360 waarbij je de Xbox Live kosten die erbij komen niet moet vergeten. Als ik jouw vriend was dan had ik nog even goed nagedacht, want dit is echt een hele goede timing om een PS3 aan te schaffen. Bewerkt: 28 december 2007 door M4X Reageren
MNC3 Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Hij heeft het opgelost hij mocht ps3 naar winkel brengen. Hij heeft het geld terug gekregen. De games verkoopt die dan weer via internet. Sorry, maar ik vind dat hij niet zo slim bezig is. Hij heeft gewoon te maken met een productiefout, en je moet niet denken dat dat bij alle PS3's zo is. Bij de PS3 komen juist heel weinig van dit soort probleempjes voor, in tegenstelling tot de Xbox360, waar er een aantal behoorlijke fouten in zaten die je discs beschadigen. Je zegt hij er 600 euro voro heeft betaald, dus daar kan je een gloednieuwe 80GB Playstation 3 van kopen. Als dat je allemaal te duur is dan is er ook de 40GB versie van 400 euro. In feiten heb je dan dus 200 euro winst. Dit is trouwens precies het goede moment om een PS3 aan te schaffen, omdat hij nu echt een beetje op gang is gekomen, en in 2008 komen er erg veel (goede) exclusives naar de PS3 (zie dit topic). Qua prijs is de 40GB versie zeker niet zo duur, in vergelijking met de Xbox360 waarbij je de Xbox Live kosten die erbij komen niet moet vergeten. Als ik jouw vriend was dan had ik nog even goed nagedacht, want dit is echt een hele goede timing om een PS3 aan te schaffen. Ik denk dat het slimmer is om geld dan ook wel terug te vragen. 5 keer is wel te... Hij heeft 2 Xbox 360's staan daar is nog niets aan geweest. Hij speelde ook niet zoveel op zijn PS3 was meer voor surfen. Omdat er weinig games waren die hem toch intersseren en ook voor 2008 vindt hij er maar 3 tal echt goed dusja. Zijn keuse denk ook dat hij wel het beste heeft gedaan. Hij werdt er soms erg nerveus van dus daar ben ik al vanaf Reageren
Harrison Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Weet iemand wanneer Gran Turismo 5 uitkomt voor de PlayStation 3? Reageren
M.Gordon Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Weet iemand wanneer Gran Turismo 5 uitkomt voor de PlayStation 3? Gran Turismo 5 Prologue in Maart 2008 Gran Turismo 5 in 2009 Voor meer games hier Reageren
Gta-killer Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Weet iemand wanneer Gran Turismo 5 uitkomt voor de PlayStation 3? Gran Turismo 5 Prologue in Maart 2008 Gran Turismo 5 in 2009 Voor meer games hier Is ie alweer verzet? Hij zou eigenlijk in 2008 uitkomen, op ign.com staat ook nog 2008 maar kan best dat ze het weer eens hebben uitgesteld Reageren
Harrison Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Op PS3 Only staat ook dat hij op Februari 2008 is gepland. Reageren
M.Gordon Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Gran Turismo 5 heeft eigenlijk geen specifieke release datum, want Sony heeft Polyphony Digital alle tijd gegeven om Gran Turismo 5 te maken als de game maar perfect is. Reageren
Harrison Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Maar hij is al uit in Japan Ik wil hem nu ook hier hebben, weet je... Reageren
M.Gordon Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Maar hij is al uit in Japan Ik wil hem nu ook hier hebben, weet je... Die in Japan al uit is Prologue die komt rond Maart 2008 hier in Europa maar de echte game laat nog lang op zich wachten. Reageren
MNC3 Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Kijk naar Gran Turismo 4: Mobile.... komt ergens in 2009 als GT5 klaar is. Terwijl game was verwacht bij de launch PSP. Reageren
Harrison Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Ik hoop dat ik in die tijd dat Gran Turismo 4: Mobile uit is de PSP Slim & Lite al heb, kan ik lekker updaten naar een hoger Firmware Misschien is er dan al 4.00 Reageren
Rullez Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Hij heeft het opgelost hij mocht ps3 naar winkel brengen. Hij heeft het geld terug gekregen. De games verkoopt die dan weer via internet. Sorry, maar ik vind dat hij niet zo slim bezig is. Hij heeft gewoon te maken met een productiefout, en je moet niet denken dat dat bij alle PS3's zo is. Bij de PS3 komen juist heel weinig van dit soort probleempjes voor, in tegenstelling tot de Xbox360, waar er een aantal behoorlijke fouten in zaten die je discs beschadigen. Je zegt hij er 600 euro voro heeft betaald, dus daar kan je een gloednieuwe 80GB Playstation 3 van kopen. Als dat je allemaal te duur is dan is er ook de 40GB versie van 400 euro. In feiten heb je dan dus 200 euro winst. Dit is trouwens precies het goede moment om een PS3 aan te schaffen, omdat hij nu echt een beetje op gang is gekomen, en in 2008 komen er erg veel (goede) exclusives naar de PS3 (zie dit topic). Qua prijs is de 40GB versie zeker niet zo duur, in vergelijking met de Xbox360 waarbij je de Xbox Live kosten die erbij komen niet moet vergeten. Als ik jouw vriend was dan had ik nog even goed nagedacht, want dit is echt een hele goede timing om een PS3 aan te schaffen. Komt de 80Gb versie in Nederland? Reageren
Gta-killer Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Komt de 80Gb versie in Nederland? Is nog niks over bekend, zijn alleen paar gehuchten gegaan. Maar de 80 GB ps3 is gewoon de 60 GB versie met 20 GB extra, er zit niet zoveel verschil als tussen de 60 en 40 gb versie. Als je zo graag extra ruimte wilt kun je beter een laptop harde schijf kopen van 250 GB en die in je ps3 stoppen. Reageren
Rullez Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Komt de 80Gb versie in Nederland? Is nog niks over bekend, zijn alleen paar gehuchten gegaan. Maar de 80 GB ps3 is gewoon de 60 GB versie met 20 GB extra, er zit niet zoveel verschil als tussen de 60 en 40 gb versie. Als je zo graag extra ruimte wilt kun je beter een laptop harde schijf kopen van 250 GB en die in je ps3 stoppen. Tja ik wil gewoon veel USB en die card readers. Dus dan wordt het wel een 60 of 80 GB verie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.