2fast{0} Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Waar kan ik leuke thema's maken/vinden voor mijn ps3, en hoe zet ik ze er dan op ? Gewoon via mijn ps3 naar die site gaan ? mvg,2fast{0} Reageren
the max Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Waar kan ik leuke thema's maken/vinden voor mijn ps3, en hoe zet ik ze er dan op ? Gewoon via mijn ps3 naar die site gaan ?mvg,2fast{0} http://www.mediafire.com/?sharekey=a2c2e31...f9cec146d6e4aaa op deze site kan je heel veel zelfgemaakte thema's vinden, zelf heb ik het nog niet uitgeprobeerd, omdat ik tevreden ben met mijn retro thema voor mijn normale account en killzone voor mijn US account. ik weet niet of er een programma bestaat, waarmee je zelf thema's maakt. het bestaat waarschijnlijk wel, maaar kost dan veel geld Reageren
Velaro Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) Waar kan ik leuke thema's maken/vinden voor mijn ps3, en hoe zet ik ze er dan op ? Gewoon via mijn ps3 naar die site gaan ?mvg,2fast{0} Er staan er ook in de Playstation Store. Je hebt heel veel wallpapers, maar ook wel 10 thema's. Ik heb zelf 'Manga' en dat vind ik een heel mooi thema. De thema's vind je bij de Playstation Store bij de categorie 'Media'. Dan kies je "thema's" en download je welke je mooi vind. Je kan de thema activeren door naar instellingen te gaan, daar 'thema-instellingen' te kiezen en tot slot het gewenste thema activeren. Bewerkt: 2 januari 2008 door Velaro Reageren
Harrison Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Of je gaat gewoon naar de officele PlayStation-website, en doet de thema's gewoon op een Memory Stick Reageren
Harrison Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Of je gaat gewoon naar de officele PlayStation-website, en doet de thema's gewoon op een Memory Stick Reageren
Harrison Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 He! Stomme computer! Ik kreeg dit nou elke keer op mijn vorige Forum Ik begin de pest te hebben aan een Mac! Reageren
Rullez Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) He! Stomme computer! Ik kreeg dit nou elke keer op mijn vorige Forum Ik begin de pest te hebben aan een Mac! Het licht niet aan Mac hoor , want ik heb dit ook. Ik druk meestal 4 keer op de post button. Omdat hij vaak sloom laad. En dan okrijg je dit soort Dubbel/Tripple posten. Bewerkt: 3 januari 2008 door Rullez Reageren
philip14 Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 He! Stomme computer! Ik kreeg dit nou elke keer op mijn vorige Forum Ik begin de pest te hebben aan een Mac! Het licht niet aan Mac hoor , want ik heb dit ook. Ik druk meestal 4 keer op de post button. Omdat hij vaak sloom laad. En dan okrijg je dit soort Dubbel/Tripple posten. Dan moet je geduld hebben Reageren
M4X Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Waar kan ik leuke thema's maken/vinden voor mijn ps3, en hoe zet ik ze er dan op ? Gewoon via mijn ps3 naar die site gaan ?mvg,2fast{0} Er staan er ook in de Playstation Store. Je hebt heel veel wallpapers, maar ook wel 10 thema's. Ik heb zelf 'Manga' en dat vind ik een heel mooi thema. De thema's vind je bij de Playstation Store bij de categorie 'Media'. Dan kies je "thema's" en download je welke je mooi vind. Je kan de thema activeren door naar instellingen te gaan, daar 'thema-instellingen' te kiezen en tot slot het gewenste thema activeren. Hier wil ik nog aan toevoegen dat je op de Amerikaanse PlayStation Store veel meer keuze hebt. Een Amerikaans accountje aanmaken is heel simpel als je een adres hebt met de postcode die erbij hoort. Zelf was ik lang eigenwijs en ik hield lang vast aan de Nederlandse PS Store, maar ik raad eigenlijk iedereen eigenlijk aan een Amerikaans accountje te nemen (niet alleen voor thema's). Reageren
Harrison Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Is het ook mogelijk om een gewone toetsenbord aan de PlayStation 3 te verbinden? Ik hoop dat dit geen Dubbel/Trippel word Reageren
Rullez Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Is het ook mogelijk om een gewone toetsenbord aan de PlayStation 3 te verbinden?Ik hoop dat dit geen Dubbel/Trippel word Je kan simpelweg elk toetsenbord aan je PS3 verbinden. Zolang het maar met een USB poort is. Heb je een gewoon toestenboord. Zal je voor 1 a 2 euro gerust wel ergens een verloop stukje kunnen kopen. Reageren
Harrison Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Mijn toetsenbord heeft USB-verbinding Ik ga toch nieuwe toetsenbord kopen met verlichte knopjes van Trust dus, ik kan het gerust erop doen Toch? Reageren
M4X Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Mijn toetsenbord heeft USB-verbinding Ik ga toch nieuwe toetsenbord kopen met verlichte knopjes van Trust dus, ik kan het gerust erop doen Toch? Zolang hij maar kan worden aangesloten via een USB kabel. Maar daar ga ik wel vanuit als hij zelfs verlichte knopjes heeft. Toch zou ik het nog even checken voor de zekerheid in de winkel, want als hij geen USB aansluiting heeft dan heb je er dus weinig aan op je PS3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.