Gta-killer Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 (bewerkt) Zolang hij maar kan worden aangesloten via een USB kabel. Maar daar ga ik wel vanuit als hij zelfs verlichte knopjes heeft. Toch zou ik het nog even checken voor de zekerheid in de winkel, want als hij geen USB aansluiting heeft dan heb je er dus weinig aan op je PS3 Er bestaan omzetters van normale muisaansluiting (ps2) naar usb, maar waarschijnlijk heeft die wel usb aansluiting want door de normale muisaansluiting zit denk ik niet genoeg stroom op voor al die verlichting en meeste moderne toetsenborden hebben ook usb. Bewerkt: 10 januari 2008 door Gta-killer Reageren
Gta-killer Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Er is nu een manier om pc games op de ps3 te spelen. Je speelt ze niet echt op je ps3 maar wel voor je 26'' lcd tv. Lees dit maar, je pc draait het spel dus gewoon alleen de beelden worden via internet doorgestuurd naar je ps3 en daar via linux bekeken. Controls gaan gewoon via je muis en toetsen bord die je bij linux gebruikt. Beetje onnodig als je mij vraagt als je het net zo goed op pc kan doen maar voor wie het leuk vind kan ej het proberen. Reageren
M.Gordon Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Het word weer tijd dat ik mijn Ubuntu Linux op mijn PS3 weer een keer opstart. Reageren
Rullez Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 (bewerkt) PS3 Kopen Ja ja het is zover. ik heb bijna genoeg geld. En ik ben al wat aan het rond kijken. Ik heb momenteel 300 euro. Ben volgende week jarig. En mijn ouders betalen 100 euro mee. Dus wat raden jullie mij aan? Ik heb het liefst nog een 60GB versie. Maarja ik weet dat die bijna niet meer te verkrijgen zijn... Maar wiet eet komen er nog nieuwe pakketten ofzo.... Bewerkt: 22 januari 2008 door Rullez Reageren
philip14 Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 PS3 KopenJa ja het is zover. ik heb bijna genoeg geld. En ik ben al wat aan het rond kijken. Ik heb momenteel 300 euro. Ben volgende week jarig. En mijn ouders betalen 100 euro mee. Dus wat raden jullie mij aan? Ik heb het liefst nog een 60GB versie. Maarja ik weet dat die bijna niet meer te verkrijgen zijn... Maar wiet eet komen er nog nieuwe pakketten ofzo.... Ik vind het echt een kutstreek van Sony om die pakket van €500 euro er uit te halen Reageren
Black Force Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 PS3 KopenJa ja het is zover. ik heb bijna genoeg geld. En ik ben al wat aan het rond kijken. Ik heb momenteel 300 euro. Ben volgende week jarig. En mijn ouders betalen 100 euro mee. Dus wat raden jullie mij aan? Ik heb het liefst nog een 60GB versie. Maarja ik weet dat die bijna niet meer te verkrijgen zijn... Maar wiet eet komen er nog nieuwe pakketten ofzo.... Er gaan geruchten dat doordat GTA IV eraan komt, de ps3 en XBOX360 nog een keer in prijs gaan dalen, het zou voor de ps3 gaan om een daling van $100,-. Ik raad je aan te wachten tot sony antwoord heeft gegeven. Als de daling er komt, zou dit begin februari doorgevoerd worden. Greetz, Black Force Reageren
thug Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 PS3 KopenJa ja het is zover. ik heb bijna genoeg geld. En ik ben al wat aan het rond kijken. Ik heb momenteel 300 euro. Ben volgende week jarig. En mijn ouders betalen 100 euro mee. Dus wat raden jullie mij aan? Ik heb het liefst nog een 60GB versie. Maarja ik weet dat die bijna niet meer te verkrijgen zijn... Maar wiet eet komen er nog nieuwe pakketten ofzo.... als er een daling komt tegen dan heb je 100euro te veel en kun je gelijk gtaIV bij kopen je gaat dan nog even geduld moeten hebben Reageren
Rullez Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 PS3 KopenJa ja het is zover. ik heb bijna genoeg geld. En ik ben al wat aan het rond kijken. Ik heb momenteel 300 euro. Ben volgende week jarig. En mijn ouders betalen 100 euro mee. Dus wat raden jullie mij aan? Ik heb het liefst nog een 60GB versie. Maarja ik weet dat die bijna niet meer te verkrijgen zijn... Maar wiet eet komen er nog nieuwe pakketten ofzo.... Er gaan geruchten dat doordat GTA IV eraan komt, de ps3 en XBOX360 nog een keer in prijs gaan dalen, het zou voor de ps3 gaan om een daling van $100,-. Ik raad je aan te wachten tot sony antwoord heeft gegeven. Als de daling er komt, zou dit begin februari doorgevoerd worden. Greetz, Black Force ik was van plan om over 3 weken hem te gaan kopen. Zou het bericht er dan al te zijn. Reageren
Black Force Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Dat verwacht ik wel, dat het dan al bekend is. Sony zal deze week of anders zeker volgende week een antwoord geven op de geruchten van de prijsdaling. Greetz, Black Force Reageren
Gta-killer Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Dat verwacht ik wel, dat het dan al bekend is. Sony zal deze week of anders zeker volgende week een antwoord geven op de geruchten van de prijsdaling.Greetz, Black Force Het antwoord is er al! lees dit maar, ze zeggen dat er geen prijsverlaging komt. Als ik jouw was zou ik toch tot de release van gta 4 wachten (tenminste als je niet op dit moment bepaald spel graag wil spelen) want een prijsverlaging is nog steeds mogelijk en misschien komt er gta 4 pack uit voor 430 euro (console + gta4). En dan is het altijd jammer als je te veel hebt uitgegeven (zeker als je al niet geld te veel hebt). Reageren
philip14 Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Dat verwacht ik wel, dat het dan al bekend is. Sony zal deze week of anders zeker volgende week een antwoord geven op de geruchten van de prijsdaling.Greetz, Black Force Het antwoord is er al! lees dit maar, ze zeggen dat er geen prijsverlaging komt. Als ik jouw was zou ik toch tot de release van gta 4 wachten (tenminste als je niet op dit moment bepaald spel graag wil spelen) want een prijsverlaging is nog steeds mogelijk en misschien komt er gta 4 pack uit voor 430 euro (console + gta4). En dan is het altijd jammer als je te veel hebt uitgegeven (zeker als je al niet geld te veel hebt). Jammer Maar dit stond er ook: Het is overigens niet de eerste keer dat Sony een aankomende prijsverlaging blijft ontkennen, tot het moment daar is. In het verleden ontkende Sony namelijk ook de geruchten omtrent een prijsverlaging in Amerika en het bestaan van het 40 GB model. De tijd zal ons leren of ook dit keer de waarheid wordt achtergehouden door Sony. Reageren
Rullez Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Dat verwacht ik wel, dat het dan al bekend is. Sony zal deze week of anders zeker volgende week een antwoord geven op de geruchten van de prijsdaling.Greetz, Black Force Het antwoord is er al! lees dit maar, ze zeggen dat er geen prijsverlaging komt. Als ik jouw was zou ik toch tot de release van gta 4 wachten (tenminste als je niet op dit moment bepaald spel graag wil spelen) want een prijsverlaging is nog steeds mogelijk en misschien komt er gta 4 pack uit voor 430 euro (console + gta4). En dan is het altijd jammer als je te veel hebt uitgegeven (zeker als je al niet geld te veel hebt). Tja ik ben al best lang aan het sparen. Ik wacht sowieso nog 3 weken. En dan zal ik nog alles goed checken voordat ik naar de winkel gaat. Reageren
Dx11 Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 PS3 KopenJa ja het is zover. ik heb bijna genoeg geld. En ik ben al wat aan het rond kijken. Ik heb momenteel 300 euro. Ben volgende week jarig. En mijn ouders betalen 100 euro mee. Dus wat raden jullie mij aan? Ik heb het liefst nog een 60GB versie. Maarja ik weet dat die bijna niet meer te verkrijgen zijn... Maar wiet eet komen er nog nieuwe pakketten ofzo.... Bij de kijkshop in Arnhem zijn er nog een paar als het goed is. Reageren
philip14 Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Dinsdag 22 januari 2008 - Ondanks dat Sony ontkent geen prijsverlaging in de planning te hebben, duiden steeds meer geruchten erop dat dit wel het geval is, en vanaf maandag het 40 GB model in Amerika met 100 dollar in prijs wordt verlaagd. Eerder vandaag onthulde de goedkeuringsgegevens van de FCC dat het witte 40 GB model ook in Amerika wordt uitgebracht. Naar verluid zal de nieuwe variant aankomende vrijdag nacht de Amerikaanse winkels bereiken, en vanaf maandag te koop zijn voor $299,99. Het zwarte 40 GB model zal tevens in prijs worden verlaagd naar $299,99. Het 80 GB model wordt met $50 in prijs verlaagd, waardoor de totale prijs neerkomt op $449,99. Vanaf maandag 28 januari zou het er dan zo uit moeten zien: Quote: 40GB White Playstation 3 - $299.99 (missing B/C, 2 USB ports, and memory-card readers) 40GB Black Playstation 3 - $299.99 (missing B/C, 2 USB ports, and memory-card readers) 80GB Black Playstation 3 - $449.99 (software based B/C, 4 USB pots, has memory card readers) Sony's plan is om voor 31 maart 2008 zoveel mogelijk PS3 units te verkopen, om op die manier het doel van 11 miljoen verkochte PS3's te kunnen halen. Tevens zou de prijsverlaging te maken hebben met de exclusieve Blu-ray overeenkomst die Sony heeft gesloten met Warner Bros. Harde bewijzen blijven vooralsnog uit, maar met de toenemende geruchten lijkt het steeds waarschijnlijker dat de prijs van de PS3 opnieuw wordt verlaagd. De officiële aankondiging wordt aankomende maandag verwacht. Wat betreft de Europese markt is er niks bekend, maar het lijkt sterk dat deze wordt overgeslagen. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Dinsdag 22 januari 2008 - Ondanks dat Sony ontkent geen prijsverlaging in de planning te hebben, duiden steeds meer geruchten erop dat dit wel het geval is, en vanaf maandag het 40 GB model in Amerika met 100 dollar in prijs wordt verlaagd. Eerder vandaag onthulde de goedkeuringsgegevens van de FCC dat het witte 40 GB model ook in Amerika wordt uitgebracht. Naar verluid zal de nieuwe variant aankomende vrijdag nacht de Amerikaanse winkels bereiken, en vanaf maandag te koop zijn voor $299,99. Het zwarte 40 GB model zal tevens in prijs worden verlaagd naar $299,99. Het 80 GB model wordt met $50 in prijs verlaagd, waardoor de totale prijs neerkomt op $449,99. Vanaf maandag 28 januari zou het er dan zo uit moeten zien: Quote: 40GB White Playstation 3 - $299.99 (missing B/C, 2 USB ports, and memory-card readers) 40GB Black Playstation 3 - $299.99 (missing B/C, 2 USB ports, and memory-card readers) 80GB Black Playstation 3 - $449.99 (software based B/C, 4 USB pots, has memory card readers) Sony's plan is om voor 31 maart 2008 zoveel mogelijk PS3 units te verkopen, om op die manier het doel van 11 miljoen verkochte PS3's te kunnen halen. Tevens zou de prijsverlaging te maken hebben met de exclusieve Blu-ray overeenkomst die Sony heeft gesloten met Warner Bros. Harde bewijzen blijven vooralsnog uit, maar met de toenemende geruchten lijkt het steeds waarschijnlijker dat de prijs van de PS3 opnieuw wordt verlaagd. De officiële aankondiging wordt aankomende maandag verwacht. Wat betreft de Europese markt is er niks bekend, maar het lijkt sterk dat deze wordt overgeslagen. Ten eerste, in bericht kan je duidelijk zien dat het om een gerucht gaat en dat mensen het gewoon hebben bedacht omdat ze denken dat sony het gaat doen (kan natuurlijk waar zijn). Maar als er in amerika een prijsverlaging komt, hoeft er hier nog geen te komen. In bericht staat niks over een europese prijsverlaging, dus ALS er al een prijsverlaging komt lang niet zeker of het ook hier komt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.