Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Alsnog is er veel veranderd qua releasedatums waardoor ook ik mijn vertrouwen langzaam kwijtraak, maar het is nog niet zover gekomen dat ik heb ztten kwijlen op de 360.

In het begin van dit topic (17 mei 2005) stond nog dat de nieuwe GTA een releasedatum zou zijn (dus gelijkertijd) en de PS3 in maart 2006 zou komen.

Geplaatst:

Iedereen verliest de vertrouwen in de Playstation3 en Sony.

Ik niet hoor, ook al word de release datum elke keer weer verschoven.

Je kunt het ook zo zien: Doordat ze elke keer de release datum verschuiven zien ze elke keer weer fouten in de Playstation 3 waardoor je op het laatst een hele goede Console hebt met heel weinig fouten.

Geplaatst:

kijk naar ms die werken heel snel aan x360 om hem eerst op markt te krijgen maar zijn hebben 2 3 fouten terwijl ps3 weinig of geen zullen bevatten. dus vertrouw hun, ze willen alleen maar het beste en veiligste voor mensen.

Geplaatst:

Kan je ze niet zien dan ??? doe dan rechtermuisknop op die kruisjes en kijk dan naar de url kopieer hem plak hem in je titelbalk en bekijk de afbeelding dan :*D als het dan niet werkt

Geplaatst:
kijk naar ms die werken heel snel aan x360 om hem eerst op markt te krijgen maar zijn hebben 2 3 fouten terwijl ps3 weinig of geen zullen bevatten. dus vertrouw hun, ze willen alleen maar het beste en veiligste voor mensen.

Ms zijn zakken ze hebben geen eens ervaring met consoles bill gates zag gwwn eens een ps2 staan in z'n privé supermarkt en dacht ooh daar valt geld mee te rapen ik ga ook consoles verkopen die dan vanbinnen eigenlijk gwwn een pc zijn en na een jaartje zal mijn portemonee nog dikker zijn... Dus het draait gwwn om het geld bij hem :puh:

Geplaatst:

Ms zijn zakken ze hebben geen eens ervaring met consoles bill gates zag gwwn eens een ps2 staan in z'n privé supermarkt en dacht ooh daar valt geld mee te rapen ik ga ook consoles verkopen die dan vanbinnen eigenlijk gwwn een pc zijn en na een jaartje zal mijn portemonee nog dikker zijn... Dus het draait gwwn om het geld bij hem :puh:

bij bill gates gaat het egt niet om het geld hoor, weet je wel hoeveel geld hij elk jaar aan goede doelen geeft

Geplaatst:

bij bill gates gaat het egt niet om het geld hoor, weet je wel hoeveel geld hij elk jaar aan goede doelen geeft

Dat is om liefdadig over te komen hetgeen dat ie weggeeft is maar 1/10 000 000 000 000 van wat hij heeft.

Geplaatst:

die goede doelen worden zo upgefuckt als iets ;)

• 2 weken later...
Geplaatst:
Nee hoor hij geeft veel geld uit aan die goede doelen en die belanden niet in Bush zn portefuille. ;)

Bwahahahah dat kan ook wel.

Maar is er nog ps3 nieuws ???

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...