Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Er komt een nieuw starterspack:

PS3 console

2 SIXAXIS controllers

Uncharted: Drake's Fortune

Ratchet & Clank: Tools of Destruction

Prijs: 499.99 euro. Dan was dat eerste starters pakker toch beter :D

Bron

Ziet er goed uit, ik ga volgende week me PS3 halen. Dus ik denk dat ik hier niet echt op ga wachten, want echt voordeliger is het niet.

2 controllers is altijd handig dus je bent maar 50 euro meer kwijt voor 2 games.

Valt wel mee vind ik, zeker uncharted lijkt me wel leuk om te spelen.

PS3 + controler is 440 + Uncharted is rond de 500 euro. Dus dan kan je zeggen dat je 1 game gratis krijg. Jammer genoeg zijn het nou niet echt mijn Genres. ;) Dus is het voor mij niet echt voordeliger, want dan moet ik er evengoed nog nieuwe games gelijk bij kopen.

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:

uncharted is echt een topgame, laat ik dat als eerste wel even zeggen!! Maarja, de ps3 is het geld wel waard hoor, of je hem nou nu koopt of over 1 jaar.

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

Hallo jongens en meisjes :D.

Misschien is deze vraag al meer gesteld maar ik wou hem toch nog even stellen:

1. Wat voor TV moet je er nou voor hebben? Hoe groot een plasma of geen plasma etc.

Ik hoorde ook van iemand dat je niet zo'n formaat TV moet hebben als een normaal computer scherm want dan zie je soms een deel van het beeld niet. En ik hoorde iemand over een kabel en een plasma ofzo.

Wie o wie kan me helpen!

En oja waar is de Playstation 3 het goedkoopst en waar heb je er nog extra bij zoals controller en game?

Alvast bedankt

MVG,

Omar

Geplaatst:
Hallo jongens en meisjes :D.

Misschien is deze vraag al meer gesteld maar ik wou hem toch nog even stellen:

1. Wat voor TV moet je er nou voor hebben? Hoe groot een plasma of geen plasma etc.

Ik hoorde ook van iemand dat je niet zo'n formaat TV moet hebben als een normaal computer scherm want dan zie je soms een deel van het beeld niet. En ik hoorde iemand over een kabel en een plasma ofzo.

Wie o wie kan me helpen!

En oja waar is de Playstation 3 het goedkoopst en waar heb je er nog extra bij zoals controller en game?

Alvast bedankt

MVG,

Omar

De PS3 doet het gewoon op elke TV. Maar wil je echt van de graphics genieten. Dan raad ik een LCD aan, want ik had laatst wat gehoord over Plasma TV's gehoord. Plasma's TV's worden minder gemaakt. Dus slechter verkocht.

Over dat pakket. Nee die is er zover ik weet niet. Ik ga me PS3 Dinsdag kopen. PS3 40GB + Burnout Paradise + RFOM + Extra contoller. Kom je in de 500 euro uit.

Geplaatst:

Dat is onzin, je ziet het beeld altijd helemaal, en anders ligt het aan je eigen TV. Met de kabels zit het heel simpel: voor een normale tv krijg je een scart aansluiting erbij waarmee je hem moet aansluiten op je tv. Hetzelfde geld eigenlijk ook voor een HD TV, maar als je echt het optimale eruit wilt halen dan moet je een HDMI kabel kopen, en die aansluiten op je PS3 en je TV.

Geplaatst:

Dat is onzin, je ziet het beeld altijd helemaal, en anders ligt het aan je eigen TV. Met de kabels zit het heel simpel: voor een normale tv krijg je een scart aansluiting erbij waarmee je hem moet aansluiten op je tv. Hetzelfde geld eigenlijk ook voor een HD TV, maar als je echt het optimale eruit wilt halen dan moet je een HDMI kabel kopen, en die aansluiten op je PS3 en je TV.

M4X je quote staat verkeerd, want Omar heeft dat getypt. En niet ik.

Geplaatst:

Volgens mij heeft de ps3 maar 2 videouitgangen:

HD kwaliteit met verhouding van 16:9

en je hebt pal kwaliteit ver 4:3 verhouding.

Dus volgens mij krijg je echt geen full screen beeld op iedere monitor als je kwaliteit op hd zet. (tenzij ze verhouding 16:9 hebben)

Geplaatst:

ké bedankt jongens. Denken jullie dat er weer zo'n actie komt dat je bijv een game en controller want voordat dit pakket ook hier is duurt nog wel even. En volgens mij kost een ps3 + game + Controller geen 500 euro is dat niet meer? Een game kost 65 euro controller 45? Hmm dan kom je tog inderdaad wel rond de 500 euro uit.

Geplaatst:
ké bedankt jongens. Denken jullie dat er weer zo'n actie komt dat je bijv een game en controller want voordat dit pakket ook hier is duurt nog wel even. En volgens mij kost een ps3 + game + Controller geen 500 euro is dat niet meer? Een game kost 65 euro controller 45? Hmm dan kom je tog inderdaad wel rond de 500 euro uit.

Er zijn altijd wel pakketen en aanbiedingen hoor, en het zullen er alleen nog maar meer worden. Mocht je er echt geen één vinden, dan zou ik voor Resistance Fall of Men, of een ander afgesprijsd spel gaan, die kosten inmiddels nog maar 30 euro. Ook meen ik gehoord te hebben dat er binnenkort platinum games zullen verschijnen voor de PS3, en dan zal er weinig over blijven van de nu nog hoge prijzen. Maar meestal ligt is het bij elke winkel anders. Ik zou gewoon even informeren hoe je het goedkoopste aan een PS3 met een spel en een controller kan komen in de winkel ;)

Geplaatst:

Er zijn altijd wel pakketen en aanbiedingen hoor, en het zullen er alleen nog maar meer worden. Mocht je er echt geen één vinden, dan zou ik voor Resistance Fall of Men, of een ander afgesprijsd spel gaan, die kosten inmiddels nog maar 30 euro. Ook meen ik gehoord te hebben dat er binnenkort platinum games zullen verschijnen voor de PS3, en dan zal er weinig over blijven van de nu nog hoge prijzen. Maar meestal ligt is het bij elke winkel anders. Ik zou gewoon even informeren hoe je het goedkoopste aan een PS3 met een spel en een controller kan komen in de winkel ;)

Ik heb net even gekeken (op internet) maar ik zie geen acties. Zie jij of iemand anders er een paar. En hoe duur kost een controller?

Geplaatst:
Ik heb net even gekeken (op internet) maar ik zie geen acties. Zie jij of iemand anders er een paar. En hoe duur kost een controller?

Een Sixaxis controller (de officiële), kost rond de 50 euro. Andere controllers van bijvoorbeeld Madcatz of Logitech zijn meestal ongeveer 30-40 euro. Die controllers hebben geen sixaxis, de functie die je in sommige spellen nodig hebt maar meestal wel kan uitschakelen als je niet over een sixaxis controller beschikt. Ik heb ook even gekeken voor je, voor een paar acties. Momenteel kan je op Bol een PS3, inclusief een controller en singstar, aanschaffen voor 439 euro. Ik denk dat je dat nu het beste kan doen. Als dat je te duur uitvalt is Marktplaats er ook nog altijd ;)

Geplaatst:

Een Sixaxis controller (de officiële), kost rond de 50 euro. Andere controllers van bijvoorbeeld Madcatz of Logitech zijn meestal ongeveer 30-40 euro. Die controllers hebben geen sixaxis, de functie die je in sommige spellen nodig hebt maar meestal wel kan uitschakelen als je niet over een sixaxis controller beschikt. Ik heb ook even gekeken voor je, voor een paar acties. Momenteel kan je op Bol een PS3, inclusief een controller en singstar, aanschaffen voor 439 euro. Ik denk dat je dat nu het beste kan doen. Als dat je te duur uitvalt is Marktplaats er ook nog altijd ;)

Koop geen SIXAXIS maar koop de dualshock 3, die is op dit moment nog niet op de markt in Nederland maar gaat er binnenkort wel komen, deze controller bevat rumble, iets wat de SIXAXIS niet bevat.

Geplaatst:

Bedankt jongens. Dat met dat singstar is goedkoop maar ik koop er dan denk ik zelf een met een game. Mania wanneer denk je dat de Dualshock ook hier op de markt komt? En hoe duur zal die kosten en wat is rumble dat ie trilt?

Alvast bedankt

MVG,

Omar

Geplaatst: (bewerkt)
Bedankt jongens. Dat met dat singstar is goedkoop maar ik koop er dan denk ik zelf een met een game. Mania wanneer denk je dat de Dualshock ook hier op de markt komt? En hoe duur zal die kosten en wat is rumble dat ie trilt?

Alvast bedankt

MVG,

Omar

Dualshock komt 'begin 2008' op de markt, wanneer weet ik ook niet precies, maar in ieder geval snel. Hij zal echter wel erg duur zijn heb ik begrepen, ergens rond de 70-80 euro. Het is de combinatie van de rumble en sixaxis functies. De rumble functie had je op de PS2, en daarmee kon je controller trillen, en op de PS3 heb je de sixaxis functie waardoor je door de controller te laten bewegen dingen kon besturen, net als zoals bij de Wii. Binnenkort komt de combinatie hier dus van :)

Bewerkt: door M4X
Geplaatst:

Alvast bedankt

MVG,

Omar

Dualshock komt 'begin 2008' op de markt, wanneer weet ik ook niet precies, maar in ieder geval snel. Hij zal echter wel erg duur zijn heb ik begrepen, ergens rond de 70-80 euro. Het is de combinatie van de rumble en sixaxis functies. De rumble functie had je op de PS2, en daarmee kon je controller trillen, en op de PS3 heb je de sixaxis functie waardoor je door de controller te laten bewegen dingen kon besturen, net als zoals bij de Wii. Binnenkort komt de combinatie hier dus van :)

Ik dacht toch echt dat sony had gezegt dat de DUALSHOCK3 gewoon 45 á 50 euro zou gaan kosten.

Greetz,

Black Force

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...