philip14 Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Bedankt jongens. Dat met dat singstar is goedkoop maar ik koop er dan denk ik zelf een met een game. Mania wanneer denk je dat de Dualshock ook hier op de markt komt? En hoe duur zal die kosten en wat is rumble dat ie trilt?Alvast bedankt MVG, Omar Dualshock komt 'begin 2008' op de markt, wanneer weet ik ook niet precies, maar in ieder geval snel. Hij zal echter wel erg duur zijn heb ik begrepen, ergens rond de 70-80 euro. Het is de combinatie van de rumble en sixaxis functies. De rumble functie had je op de PS2, en daarmee kon je controller trillen, en op de PS3 heb je de sixaxis functie waardoor je door de controller te laten bewegen dingen kon besturen, net als zoals bij de Wii. Binnenkort komt de combinatie hier dus van Ik dacht toch echt dat sony had gezegt dat de DUALSHOCK3 gewoon 45 á 50 euro zou gaan kosten. Greetz, Black Force Zullen ze vast gezegd hebben, Sony kenende word ie toch wel duurder Reageren
M4X Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Ik dacht toch echt dat sony had gezegt dat de DUALSHOCK3 gewoon 45 á 50 euro zou gaan kosten. Greetz, Black Force Zullen ze vast gezegd hebben, Sony kenende word ie toch wel duurder In principe zou dat ook kunnen, maar als je even logisch nadenkt: alleen al met sixaxis kost een controller ongeveer 50 euro, en als je er dan nog iets komt dan zou het dus ongeveer evenveel moeten kosten. Was het maar zo Reageren
-Omar- Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 (bewerkt) Maar zijn er ook nog goedkopere controllers zoals die van Piranha? Ik bedoel gewoon om even met me buurjongetjes te spelen (van 3). EN wat voor spel is dan leuk wat ik ook online kan spelen? Ik hoor veel dat MotorStorm leuk is alleen hoe duur kost hij en heeft hij online functie's? En hoe werkt het online functie is het draadloos? En nog een vraag. Bij welke winkel moet ik hem kopen? BartSmit Intertoys? En een hele berlangrijkke vraag: Kun je op de 40gb van nu die nu is de winkels ligt Playstation 2 games afspelen? Alvast bedankt MVG, Omar Bewerkt: 6 februari 2008 door -Omar- Reageren
philip14 Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Maar zijn er ook nog goedkopere controllers zoals die van Piranha? Ik bedoel gewoon om even met me buurjongetjes te spelen (van 3). EN wat voor spel is dan leuk wat ik ook online kan spelen? Ik hoor veel dat MotorStorm leuk is alleen hoe duur kost hij en heeft hij online functie's? Die zijn er wel. Motorstorm kost ongeveer 65 Euro en hij kan online. Als alternatief kan je ook Burnout Paradise kopen. En hoe werkt het online functie is het draadloos? En nog een vraag. Bij welke winkel moet ik hem kopen? BartSmit Intertoys? Online is draadloos. Als het kan zou ik hem bij de Media Markt kopen, daar is ie €388 ipv €399 En een hele berlangrijkke vraag: Kun je op de 40gb van nu die nu is de winkels ligt Playstation 2 games afspelen? Alvast bedankt MVG, Omar Helaas niet Reageren
-Omar- Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Maar zijn er ook nog goedkopere controllers zoals die van Piranha? Ik bedoel gewoon om even met me buurjongetjes te spelen (van 3). EN wat voor spel is dan leuk wat ik ook online kan spelen? Ik hoor veel dat MotorStorm leuk is alleen hoe duur kost hij en heeft hij online functie's? Die zijn er wel. Motorstorm kost ongeveer 65 Euro en hij kan online. Als alternatief kan je ook Burnout Paradise kopen. En hoe werkt het online functie is het draadloos? En nog een vraag. Bij welke winkel moet ik hem kopen? BartSmit Intertoys? Online is draadloos. Als het kan zou ik hem bij de Media Markt kopen, daar is ie €388 ipv €399 En een hele berlangrijkke vraag: Kun je op de 40gb van nu die nu is de winkels ligt Playstation 2 games afspelen? Alvast bedankt MVG, Omar Helaas niet Jammer. Het word denk ik toch bij Bart Smit , of Intertoys . Ook hoorde ik dat je er Vista op kon installeren? Reageren
Black Force Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Vista op de ps3 is niet mogelijk om de volgende reden: Windows is van microsoft en is geschreven voor het x86 platform, de PS3 maakt gebruikt van powerPC processoren die op een totaal andere manier het besturings systeem benaderen en gebruiken. Hopelijk ben je bij deze voldoende ingelicht, maar natuurlijk raad ik je aan om je playstation3 gewoon standaard te houden. Greetz, Black Force Reageren
js007 Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 het is een schatje ( de ps3 he ) hoeveel spelletjs zouden er nu al zijn Reageren
Black Force Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 het is een schatje ( de ps3 he )hoeveel spelletjs zouden er nu al zijn Hoeveel games er precies al zijn weet ik niet, maar dat maakt toch verder ook niet superveel uit ofzo? Het gaat mij erom dat er games op het platform uitkomen die mij aantrekken en interesseren. Greetz, Black Force Reageren
Mania-92 Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Maar zijn er ook nog goedkopere controllers zoals die van Piranha? Ik bedoel gewoon om even met me buurjongetjes te spelen (van 3). EN wat voor spel is dan leuk wat ik ook online kan spelen? Ik hoor veel dat MotorStorm leuk is alleen hoe duur kost hij en heeft hij online functie's? Die zijn er wel. Motorstorm kost ongeveer 65 Euro en hij kan online. Als alternatief kan je ook Burnout Paradise kopen. En hoe werkt het online functie is het draadloos? En nog een vraag. Bij welke winkel moet ik hem kopen? BartSmit Intertoys? Online is draadloos. Als het kan zou ik hem bij de Media Markt kopen, daar is ie €388 ipv €399 En een hele berlangrijkke vraag: Kun je op de 40gb van nu die nu is de winkels ligt Playstation 2 games afspelen? Alvast bedankt MVG, Omar Helaas niet Jammer. Het word denk ik toch bij Bart Smit , of Intertoys . Ook hoorde ik dat je er Vista op kon installeren? Je kunt wel Yellowdog linux en wat andere linux distributies installeren op de PS3, kun je inweze net zoveel mee als met vista. Reageren
-Omar- Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Maar zijn er ook nog goedkopere controllers zoals die van Piranha? Ik bedoel gewoon om even met me buurjongetjes te spelen (van 3). EN wat voor spel is dan leuk wat ik ook online kan spelen? Ik hoor veel dat MotorStorm leuk is alleen hoe duur kost hij en heeft hij online functie's? Die zijn er wel. Motorstorm kost ongeveer 65 Euro en hij kan online. Als alternatief kan je ook Burnout Paradise kopen. En hoe werkt het online functie is het draadloos? En nog een vraag. Bij welke winkel moet ik hem kopen? BartSmit Intertoys? Online is draadloos. Als het kan zou ik hem bij de Media Markt kopen, daar is ie €388 ipv €399 En een hele berlangrijkke vraag: Kun je op de 40gb van nu die nu is de winkels ligt Playstation 2 games afspelen? Alvast bedankt MVG, Omar Helaas niet Jammer. Het word denk ik toch bij Bart Smit , of Intertoys . Ook hoorde ik dat je er Vista op kon installeren? Je kunt wel Yellowdog linux en wat andere linux distributies installeren op de PS3, kun je inweze net zoveel mee als met vista. Dat bedoel ik! Ik moet nu maar eens gaan bietsen bij me ouders of ik 450/500 euro van me bankrekening mag om een ps3 te kopen . En ik denk dat ik een HD heb er staat: HD Ready. Is dat HD? Reageren
philip14 Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 En ik denk dat ik een HD heb er staat: HD Ready. Is dat HD? 1080i dus het is HD, geen Full HD trouwens Reageren
-Omar- Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 En wat is full HD is dat beter of slechter? Reageren
philip14 Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 En wat is full HD is dat beter of slechter? Iets beter, maar zo'n tv kost iets van €1500 dus beetje duur Reageren
M4X Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Eigenlijk zijn de verschillen tussen de verschillende HD versies niet zo heel groot, het grote verschil zit tussen een normale tv en een HD tv. Als je Full HD neemt is dat eigenlijk alleen maar beter, maar met een 'normale' HD heb je in principe ook al erg mooi beeld. Ik raad je dus eigenlijk aan je geld te bewaren voor CoD4, Devil may cry 4, Burnout Paradise en alle andere goede spellen die nog uit moeten komen Reageren
-Omar- Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Eigenlijk zijn de verschillen tussen de verschillende HD versies niet zo heel groot, het grote verschil zit tussen een normale tv en een HD tv. Als je Full HD neemt is dat eigenlijk alleen maar beter, maar met een 'normale' HD heb je in principe ook al erg mooi beeld. Ik raad je dus eigenlijk aan je geld te bewaren voor CoD4, Devil may cry 4, Burnout Paradise en alle andere goede spellen die nog uit moeten komen Ok dus: HD Ready is goed. Weet jij of iemand anders ook nog een leuk spel wat ook online kan wat jullie ook spelen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.