Velaro Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Ok dus: HD Ready is goed. Weet jij of iemand anders ook nog een leuk spel wat ook online kan wat jullie ook spelen? Online spelen veel mensen Call of Duty 4. Dat is een oorlog-FPS. Ook Team Fortress 2 is populair, maar dan moet je de hele 'Orange Box' kopen met Half-Life 2 en Episode 1 en 2, Portal en natuurlijk Team Fortess 2. Verder is ook Resistance: FoM populair, er zijn altijd servers te vinden. Er zullen er nog wel meer zijn maar ik noem er nu maar even snel een paar op. Reageren
-Omar- Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Ok dus: HD Ready is goed. Weet jij of iemand anders ook nog een leuk spel wat ook online kan wat jullie ook spelen? Online spelen veel mensen Call of Duty 4. Dat is een oorlog-FPS. Ook Team Fortress 2 is populair, maar dan moet je de hele 'Orange Box' kopen met Half-Life 2 en Episode 1 en 2, Portal en natuurlijk Team Fortess 2. Verder is ook Resistance: FoM populair, er zijn altijd servers te vinden. Er zullen er nog wel meer zijn maar ik noem er nu maar even snel een paar op. En omdat ik een ps3 koop wil ik nog een klein zoethoudertje erbij tot GTA IV! Maar welke game moet ik dan kopen rond de 30 euro? Ook een die online kan. Reageren
Black Force Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Rond de 30 euro word denk ik lastig voor een spel wat populair is online, toevallig weet ik dat Resistance fall of man 45 euro kost, de rest, zoals call of duty 4, Burnout paradise gaan allemaal voor 59 euro over de toonbank, ten minste, bij de nedgame hier in apeldoorn wel. Het kan zijn dat de winkels in jou plaats en 5 of iets meer euro's boven zitten... Ik hoop dat je een goede keuze kunt maken. Greetz, Black Force Reageren
M4X Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Ok dus: HD Ready is goed. Weet jij of iemand anders ook nog een leuk spel wat ook online kan wat jullie ook spelen? Online spelen veel mensen Call of Duty 4. Dat is een oorlog-FPS. Ook Team Fortress 2 is populair, maar dan moet je de hele 'Orange Box' kopen met Half-Life 2 en Episode 1 en 2, Portal en natuurlijk Team Fortess 2. Verder is ook Resistance: FoM populair, er zijn altijd servers te vinden. Er zullen er nog wel meer zijn maar ik noem er nu maar even snel een paar op. En omdat ik een ps3 koop wil ik nog een klein zoethoudertje erbij tot GTA IV! Maar welke game moet ik dan kopen rond de 30 euro? Ook een die online kan. Ik zou dan voor WarHawk gaan, die is ongeveer 30 euro en het houd je zeker wel even zoet. Helaas geen singleplayer, maar de online mode is erg gezellig en je kan veel verschillende modes doen. Ook raak je er heel moeilijk op uitgekeken, als je de basis eenmaal doorhebt dan zul je er erg veel plezier aan hebben. In de Playstation Store kan je hem bestellen voor 30 euro, en de winkel kost hij 60 inclusief een erg goede headset Reageren
-Omar- Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Ok dus: HD Ready is goed. Weet jij of iemand anders ook nog een leuk spel wat ook online kan wat jullie ook spelen? Online spelen veel mensen Call of Duty 4. Dat is een oorlog-FPS. Ook Team Fortress 2 is populair, maar dan moet je de hele 'Orange Box' kopen met Half-Life 2 en Episode 1 en 2, Portal en natuurlijk Team Fortess 2. Verder is ook Resistance: FoM populair, er zijn altijd servers te vinden. Er zullen er nog wel meer zijn maar ik noem er nu maar even snel een paar op. En omdat ik een ps3 koop wil ik nog een klein zoethoudertje erbij tot GTA IV! Maar welke game moet ik dan kopen rond de 30 euro? Ook een die online kan. Ik zou dan voor WarHawk gaan, die is ongeveer 30 euro en het houd je zeker wel even zoet. Helaas geen singleplayer, maar de online mode is erg gezellig en je kan veel verschillende modes doen. Ook raak je er heel moeilijk op uitgekeken, als je de basis eenmaal doorhebt dan zul je er erg veel plezier aan hebben. In de Playstation Store kan je hem bestellen voor 30 euro, en de winkel kost hij 60 inclusief een erg goede headset Oké, en nog andere games die ook single player hebben? Ook voor een niet te hoge prijs? Reageren
M4X Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Oké, en nog andere games die ook single player hebben? Ook voor een niet te hoge prijs? Gran Turismo 5: Prologue komt binnenkort uit voor slechts 30 euro, en daarnaast kan je in de Playstation Store veel goede games voor een lage prijs vinden. Ook zijn er tegenwoordig veel klassiekers zoals Resistance Fall of men, Motorstorm, of Oblivion in de aanbieding voor 30 of 40 euro. Dat is uiteraard lang niet overal, maar je zult toch steeds vaker aanbiedingen tegenkomen naarmate de games ouder worden Reageren
Dastard Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Weet er iemand hoe ik m'n online naam op de PS3 verander? Ik zou graag [O (bolletje van controller, hoe doe ik dat?]Dastard willen hebben. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Weet er iemand hoe ik m'n online naam op de PS3 verander?Ik zou graag [O (bolletje van controller, hoe doe ik dat?]Dastard willen hebben. Dat kan alleen bij Call of Duty 4: Modern Warfare als clan tag. Je PSN naam moet beginnen met een alfabetische letter.. Reageren
Jericho Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 De patch die bij Cod 4 gaat komen, gaat die irritante clantags met R3 enzo en gekleurde namen verwijderen. Reageren
Dx11 Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Zojuist 2 dualshock 3's besteld. Reageren
Black Force Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 (bewerkt) De patch die bij Cod 4 gaat komen, gaat die irritante clantags met R3 enzo en gekleurde namen verwijderen. Ik heb gelezen dat de patch al uit is. Alleen gaat de patch die ik bedoel over de connectiviteit, oftewel de conectie van het online gedeelte van call of duty 4: Modern Warfare. De patch zorgt ervoor dat je nu veel sneller een game kan joinen en dat je een betere conectie hebt. bron: PS3Party Greetz, Black Force Bewerkt: 9 februari 2008 door Black Force Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 is er een prijzvraag voor de ps3 dat je een ps3 kan winnen heb geen zin om te kopen Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Ik heb even op het web gezocht maar er is op dit moment gene prijsvraag met als prijs een ps3. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Het zal wel kleine kans,hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.