M4X Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Er zijn zat prijsvragen om een PS3 te winnen hoor, dat is slechts een kwestie van zoeken. Dat heb ik ook even voor je gedaan, en het resulteerde meteen in erg veel links (klik). Veel succes met de prijsvragen Reageren
Gta-killer Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Die kansen zijn zo klein dat je iets wint dat je net zo goed niet mee kan doen + de sites die het aanbieden moeten de ps3 ergens van betalen en dat doen ze bijvoorbeeld door jouw email adres door te verkopen en dan krijg je allemaal spam maar geen ps3... Reageren
M.Gordon Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 PSM; GTA, GTA II en Street Fighter Alpha naar PSNVeel mensen zullen ongetwijfeld goede herinneringen hebben als ze terug denken aan Grand Theft Auto voor de PC, welke heel wat jaren terug verscheen. Het spel was een groots succes en GTA II kwam dus al snel daar achteraan, nadat ook GTA London al op de markt was gekomen. Inmiddels heeft het PlayStation Magazine (PSM) bekend gemaakt dat de games terug zullen gaan komen en wel op het PlayStation netwerk. Naast GTA en GTA II zou ook Street Fighter Alpha binnenkort te downloaden zijn vanaf het Sony PlayStation netwerk. Sony zelf heeft het gerucht nog niet weten te bevestigen. BRON: Evilgamerz.com Kunnen we weer die goede oude GTA spelen. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Kunnen we weer die goede oude GTA spelen. Tenminste, als je een credit card hebt Als ze nou eerst maar eens met nieuws komen over waneer die soort prepaid kaarten komen. Reageren
Rullez Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Kunnen we weer die goede oude GTA spelen. Tenminste, als je een credit card hebt Als ze nou eerst maar eens met nieuws komen over waneer die soort prepaid kaarten komen. Gebruik de kaart van je ouders. En betaal ze contant terug.... Reageren
Gta-killer Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Kunnen we weer die goede oude GTA spelen. Tenminste, als je een credit card hebt Als ze nou eerst maar eens met nieuws komen over waneer die soort prepaid kaarten komen. Gebruik de kaart van je ouders. En betaal ze contant terug.... Als mijn ouders een credit card zouden hebben was ik ook wel zo ver gekomen dat ik die zou kunnen gebruiken. Maar mijn ouders hebben allee bankpasjes, geen credit cards... Reageren
philip14 Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Al die Amerikaanen hebben een credit card ja, wij niet Reageren
ASPHALT Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Kunnen we weer die goede oude GTA spelen. Tenminste, als je een credit card hebt Als ze nou eerst maar eens met nieuws komen over waneer die soort prepaid kaarten komen. Hopen maar dat ze gewoon gratis zijn, ze zijn immers ook gewoon op de PC gratis te downloaden. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Mijn vader heeft gewoon een creditcard Zo speciaal vind ik het niet. Heeft trouwens iemand een idee hoe je een PS3 game die op een externe harde schijf staat (en je sluit die via USB aan op je PS3) op de PS3 krijgt? Ik kan in het cross dinges menu onder de categorieën video, foto en audio wel de harde schijf een beetje (niet alles) verkennen. Maar onder de game categorie kan ik het ding niet eens verkennen. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Mijn vader heeft gewoon een creditcard Zo speciaal vind ik het niet.Heeft trouwens iemand een idee hoe je een PS3 game die op een externe harde schijf staat (en je sluit die via USB aan op je PS3) op de PS3 krijgt? Ik kan in het cross dinges menu onder de categorieën video, foto en audio wel de harde schijf een beetje (niet alles) verkennen. Maar onder de game categorie kan ik het ding niet eens verkennen. Wat bedoel je met een ps3 game op een externe harde schijf? Wou je zeggen dat je een spel hebt gedownload en het op een externe harde schijf hebt gezet?, in dat geval, zo dom is sony ook weer niet, tuurlijk werkt dat niet. Via een externe harde schijf kan je alleen maar foto, video en muziek bestanden afspelen. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Moet toch kunnen Bij een psp kan het ook. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Moet toch kunnen Bij een psp kan het ook. Bij psp kan het alleen maar als je een ''custom firmware'' erop hebt staan. (gehackte firmware) Voor ps3 heb je (nog) geen custom firmware, en het is op dit moment dus onmogelijk wat jij wil, maar het is ook nogal illegaal dus we mogen er niet eens over praten.. Reageren
Capodaano Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 PSM; GTA, GTA II en Street Fighter Alpha naar PSNVeel mensen zullen ongetwijfeld goede herinneringen hebben als ze terug denken aan Grand Theft Auto voor de PC, welke heel wat jaren terug verscheen. Het spel was een groots succes en GTA II kwam dus al snel daar achteraan, nadat ook GTA London al op de markt was gekomen. Inmiddels heeft het PlayStation Magazine (PSM) bekend gemaakt dat de games terug zullen gaan komen en wel op het PlayStation netwerk. Naast GTA en GTA II zou ook Street Fighter Alpha binnenkort te downloaden zijn vanaf het Sony PlayStation netwerk. Sony zelf heeft het gerucht nog niet weten te bevestigen. BRON: Evilgamerz.com Kunnen we weer die goede oude GTA spelen. Mag maar beter gratis zijn, want op de computer zijn ze gewoon gratis te downloaden. En als ze toch geld zouden kosten.. GTA en GTA II zijn de enige PSN titels waar ik ooit geld voor zou over hebben Reageren
Gta-killer Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Mag maar beter gratis zijn, want op de computer zijn ze gewoon gratis te downloaden.En als ze toch geld zouden kosten.. GTA en GTA II zijn de enige PSN titels waar ik ooit geld voor zou over hebben Ja maar sommige andere PSN titels zijn toch ook gratis te spele op een site als spele.nl omdaat het gewoon een simpel java spelletje is. Ik denk wel dat ze er geld voor vragen, want een bedrijf moet natuurlijk winst maken. En dat lukt niet zo goed als je een spel eerst helemaal gaat omzetten naar ps3 hardware en dan gratis gaat aanbieden. En over het laatste, ik weet bijna zeker dat er in de toekomst minstens 1 psn titel komt waar jij geld voor over hebt. Er komt nog enorm veel aan en vast wel iets dat jouw ook intereseert (op dit moment is er ook maar weinig dat mij euk lijkt, alleen pain misschien, maar die is nog niet in europa) Reageren
M4X Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Als dat echt gaat gebeuren dan koop ik ze uiteraard allebei, want het lijkt me uiteraard erg leuk om GTA I en II die ik in geen 5 jaar heb gespeeld op de PS3 te spelen. Aangezien ze ook niet zo extreem duur zijn in de winkel denk ik dat ze ook voor een klein prijsje in de Ps Store verschijnen Nog een leuk nieuwtje: Nieuws | 16 februari 2008 - In Engeland heeft Sony aan journalisten van de BBC een demonstratie gegeven van PlayTV. Het nog te lanceren product verandert de PlayStation 3 in een digitale televisierecorder.Het apparaatje wordt aan de PlayStation 3 gesloten via usb, om vervolgens je spelcomputer in een videorecorder om te toveren. In Engeland kunnen gebruikers in combinatie met Freeview gratis kanalen ontvangen, om deze vervolgens op te nemen, live televisie stil te zetten en terug te spoelen. Ook is het mogelijk om programma's op vooraf ingestelde tijden automatisch te laten opnemen, zo blijkt uit het verslag van de BBC. Wanneer je over een PSP bezit, wordt het zelfs mogelijk om van afstand programma's te bekijken; en dit kan allemaal live. Bevind je je in het buitenland of ergens buiten huis, dan heb je de mogelijkheid om via het internet op je PSP toch je favoriete kanalen te bekijken. Het is ook mogelijk om op deze manier programma's te configureren om op te nemen. Dit maakt deze dienst uiterst interessant. De release van deze dienst zou volgens de BBC 'later dit jaar' zijn. Bron: PSonly Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.