Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Moet toch kunnen :puh: Bij een psp kan het ook.

Bij psp kan het alleen maar als je een ''custom firmware'' erop hebt staan. (gehackte firmware)

Voor ps3 heb je (nog) geen custom firmware, en het is op dit moment dus onmogelijk wat jij wil, maar het is ook nogal illegaal dus we mogen er niet eens over praten..

Nee hoor :N Stel nu dat het een demo is die ik gratis op de PS3 heb gedownload, en toen via de PSP op de PC heb gekregen, en die ik nu omdat de memory stick van de PSP met de meeste ruimte stuk is via een andere manier op de PS3 wil krijgen? Is het dan nog illegaal?

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:
Btw iemand een zwarte dualshock3 kopen?

Waarom zou je die verkopen? :duh:

Ik denk dat hij tegen valt...

Nu misschien maar in de toekomst denk ik niet. Waar heb je dat ding eigenlijk gekocht?

Geplaatst:
Nee hoor :N Stel nu dat het een demo is die ik gratis op de PS3 heb gedownload, en toen via de PSP op de PC heb gekregen, en die ik nu omdat de memory stick van de PSP met de meeste ruimte stuk is via een andere manier op de PS3 wil krijgen? Is het dan nog illegaal?

Als het om een demo gaat, gewoon opnieuw downloaden lijkt mij het handigste.

Er bestaat wel een manier om een demo van de pc naar de ps3 over te zetten (heb ik zelf gebruikt bij de warhawk beta) op die manier kan je ook 2 PSN games waar je normaal voor moet betalen gratis op de ps3 krijgen.

Maar die manier is redelijk moeilijk, dus als het om een demo gaat, gewoon opnieuw downloaden (of is dat niet mogelijk?)

Geplaatst:

heyo, is het mogelijk om games te huren, dan op je ps3 op te slaan en dan zonder cd te spelen, of gwn games downloaden? als het illigaal is sorry dan ;)

Geplaatst:
heyo, is het mogelijk om games te huren, dan op je ps3 op te slaan en dan zonder cd te spelen, of gwn games downloaden? als het illigaal is sorry dan ;)

Je kan games wel opslaan op je PS3 (save data), maar zonder bluraydisc kan je games niet spelen, behalve als ze gedownload zijn van de Playstation Store. Daar kan je veel kleine, of oude games, tegen een klein prijsje vinden en downloaden.

Geplaatst:

Niet mogelijk volgens mij en ook illegaal :puh:

Geplaatst:

Het is bijde onmogelijk (tenminste tot nu toe) en het is beide ook illegaal.

Je mag spel alleen spelen als je het origineel in bezit hebt. (dus je mag wel backup van het spel spelen zolang je het origineel maar bezit).

Geplaatst:

OUD NIEUWS OF NIEUWTJE ?

Toshiba trekt zich terug uit strijd

'De strijd om de standaard van hoge kwaliteits-dvd's heeft nu al lang genoeg geduurd', moet Toshiba gedacht hebben toen het Japanse electronicaconcern gisteren liet blijken dat het de handdoek in de ring gooit en de figuurlijke stekker van de HD-DVD-speler uittrekt. Toshiba was al een hele tijd in felle strijd met concurrent Blu-Ray van Sony en sinds Warner de Sony-kant koos, bleek de HD-DVD als met en stok geslagen.

Toen vlak voor het weekend Wall-Mart (de grootste warenhuisketen van de Verenigde Staten) besliste enkel Blu-Ray's te gaan verkopen, moet de spreekwoordelijke druppel geweest zijn. Zelfs de prijsverlagen van de HD-DVD-spelers en schijfjes zelf mocht niet baten.

Deze feiten lijken te leiden tot een enkele standaard voor HD, die voortaan waarschijnlijk Blu-Ray zal heten. Of heeft de HD-DVD toch nog iets achter de hand?

BRON

Geplaatst:

Was meer dan voorspelbaar, de laatste tijd werd al steeds meer bevestigt dat bluray zou winnen. Toch een behoorlijke meevaller voor de Playstation 3. Microsoft heeft al aangekondigd met een bluray add on voor de Xbox te komen, maar daar gaat uiteraard een behoorlijk prijskaartje aan hangen. Ik denk dat dat toch erg belangrijk gaat worden op de lange duur, in de console strijd.

Geplaatst:

Lang leve de PS3 :D Ik heb er geen, maar vind het nog altijd een betere machine als de Xbox 360. Ik had zelf eigenlijk ook al verwacht dat Blue Ray zou winnen, de mogelijkheden zijn weer een tikkeltje meer als de HD-DVD. Punt is dat je met een PS3 wel een voordeel heb, want ik verwacht dat je op het begin van de verkoop van de Blu-Ray addon van Microsoft misschien nog niet eens onder de 200 euro uitkomt, aangezien de HD-DVD speler destijds volgens mij ook ruim 120 euro kostte :7

Geplaatst:
OUD NIEUWS OF NIEUWTJE ?

Niet oud maar ik was 2 dagen eerder (...).

Ik had al zeer lange tijd gedacht dat blu ray zou gaan winnen, en is ook gebeurd.

Zal waarschijnlijk ook een verkoopboost geven.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...