RonaldVC Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Het feit dat Blu-ray "gewonnen" heeft is juist aan de PS3 te danken. Sony's allereerste intentie met de PS3 was ervoor zorgen dat koste wat het kost veel huishoudens een Blu-ray speler in huis hebben, en niet zozeer een next-gen game console. Ga maar na. Met de release van de PS3 was een "normale" blu-ray speler bijna 300 euro duurder dan de PS3, logisch dus dat filmfanaten (waaronder ik) kiezen voor een PS3. Dat heeft ervoor gezorgt dat de vraag naar Blu-ray films gigantisch gestegen is en steeds meer filmmaatschappijen kiezen voor het blu-ray formaat in plaats van HD-dvd. Sony heeft voor lange tijd pure verlies gedraaid op de PS3. Fabricagekosten van rond de 900 dollar, ten opzichte van een gemiddelde verkoopprijs van 600 dollar. Sony haalt zijn winst uit blu-ray films. En als het aanbod wat breder wordt in de games.. Op zich een goede maar wel gevaarlijke strategie... Ik heb na zeer lang overwegen ook de PS3 gekocht. Maar meer vanwege zijn blu-ray speler, daarnaast is recentelijk bekend gemaakt dat het in de toekomst mogelijk is tv uitzendingen op te nemen met de PS3, en wat nu al mogelijk is het streamen van media-bestanden, bijna alle gangbare optische formaten slikt, én daarnaast ook nog eens een game-console is, maakt de PS3 voor mij het ideale "multi-media device".. Reageren
Dx11 Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Over die dualshock 3 als iemand die wil kopen moet je maar ff pm'en, hij valt niet tegen maar ik wilde toch liever een witte. Reageren
Hepburn High Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 De PS3 heeft geen invloed gehad op het feit dat de blu-ray disc heeft gewonnen. Het zijn de grote filmmaatschappijen zoals Warner Bros. en MGM die gekozen hebben om hun films voortaan alleen uit te brengen op DVD en Blu-ray. Toen maakte HD-DVD natuurlijk geen schijn van kans meer. Sony heeft nu dus gewoon veel geluk gehad. In het verleden was dat wel anders voor Sony, denk aan MiniDisc en SuperAudio CD. Beide geen succes. Dus hier geldt: Win some, lose some Reageren
Rullez Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 PS3 heeft zeker wel geholpen. Het feit was eerst dat je een PS3 voor 600 euro. En een gewone speler die blue ray discs af kon spelen. Kosten toen nog rond de 1000 euro. Dus was een PS3 een goedkoper. En daardoor heb de PS3 zeker wel geholpen. Reageren
michael50000 Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 (bewerkt) Geloof het of niet, TOSHIBA gaat nu processors maken voor de PS3 BRON Bewerkt: 23 februari 2008 door michael50000 Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 Geloof het of niet, TOSHIBA gaat nu processors maken voor de PS3BRON Ik heb de ps3 al vanaf het begin en nu word ie alweer beter had beter kunnen w8ten met ut kopen Reageren
Rullez Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Geloof het of niet, TOSHIBA gaat nu processors maken voor de PS3BRON Ik heb de ps3 al vanaf het begin en nu word ie alweer beter had beter kunnen w8ten met ut kopen Je kan het ook zo bekijken. Mensen die één jaartje hebben gewacht. Die hebben dus ook een jaar niet kunnen spelen. En jij wel. Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Geloof het of niet, TOSHIBA gaat nu processors maken voor de PS3BRON Ik heb de ps3 al vanaf het begin en nu word ie alweer beter had beter kunnen w8ten met ut kopen Je kan het ook zo bekijken. Mensen die één jaartje hebben gewacht. Die hebben dus ook een jaar niet kunnen spelen. En jij wel. Haha daar heb je helemaal gelijk, en ik ben hardstikke tevreden met men PS3. Offtopic: Join de GTA IV Clan op PS3, kijk het topic hieronde! Gr, Drunkendonkey Reageren
michael50000 Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Geloof het of niet, TOSHIBA gaat nu processors maken voor de PS3BRON Ik heb de ps3 al vanaf het begin en nu word ie alweer beter had beter kunnen w8ten met ut kopen Je kan het ook zo bekijken. Mensen die één jaartje hebben gewacht. Die hebben dus ook een jaar niet kunnen spelen. En jij wel. Zo had ik het nu ook nog niet bekeken, en eigelijk heb je wel GROOT gelijk Ik denk trouwens niet dat het zo een groot verschil gaat maken, ze gaan beter worden, daarmon zijn de processors van SONY niet slecht he Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Geloof het of niet, TOSHIBA gaat nu processors maken voor de PS3BRON Ik heb de ps3 al vanaf het begin en nu word ie alweer beter had beter kunnen w8ten met ut kopen Je kan het ook zo bekijken. Mensen die één jaartje hebben gewacht. Die hebben dus ook een jaar niet kunnen spelen. En jij wel. Zo had ik het nu ook nog niet bekeken, en eigelijk heb je wel GROOT gelijk Ik denk trouwens niet dat het zo een groot verschil gaat maken, ze gaan beter worden, daarmon zijn de processors van SONY niet slecht he Haha, correct maar ik hoop niet tegoed! Iemand enig idee wanneer de dualshock uitkomt in NL? Gr, Drunkendonkey Reageren
michael50000 Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Geloof het of niet, TOSHIBA gaat nu processors maken voor de PS3BRON Ik heb de ps3 al vanaf het begin en nu word ie alweer beter had beter kunnen w8ten met ut kopen Je kan het ook zo bekijken. Mensen die één jaartje hebben gewacht. Die hebben dus ook een jaar niet kunnen spelen. En jij wel. Zo had ik het nu ook nog niet bekeken, en eigelijk heb je wel GROOT gelijk Ik denk trouwens niet dat het zo een groot verschil gaat maken, ze gaan beter worden, daarmon zijn de processors van SONY niet slecht he Haha, correct maar ik hoop niet tegoed! Iemand enig idee wanneer de dualshock uitkomt in NL? Gr, Drunkendonkey denk niet dat er al een releasedate is eigelijk. Reageren
Rullez Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Ik zit er eigenlijk niet op te wachten. Heb net alles aangeschaft. En zo'n controller kosten gewoon rond de 50 euro. Dus dan ga ik later niet alles nog is aan schaffen. Sowieso zouden mijn ouders dat niet eens goed vinden. Reageren
M.Gordon Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 GTA IV Controls op de PS3 Controller Reageren
Rullez Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 GTA IV Controls op de PS3 Controller Weinig veranderd op een paar toetsen na dan. Reageren
michael50000 Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 nog 64 lange dagen w8en maar iedere dag een dag minder, ik denk dat het er toch snel gaat zijn. Call taxi is wel lollig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.