Rullez Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Geloof het of niet, TOSHIBA gaat nu processors maken voor de PS3BRON Ik heb de ps3 al vanaf het begin en nu word ie alweer beter had beter kunnen w8ten met ut kopen Je kan het ook zo bekijken. Mensen die één jaartje hebben gewacht. Die hebben dus ook een jaar niet kunnen spelen. En jij wel. Zo had ik het nu ook nog niet bekeken, en eigelijk heb je wel GROOT gelijk Ik denk trouwens niet dat het zo een groot verschil gaat maken, ze gaan beter worden, daarmon zijn de processors van SONY niet slecht he Haha, correct maar ik hoop niet tegoed! Iemand enig idee wanneer de dualshock uitkomt in NL? Gr, Drunkendonkey Ik weet nog geen datum. Maar als ik het goed heb heeft het forum lid Dx11 ze al. En hij verkocht ze weer. Dus als je hem even een PB stuur. Dan kan je ze misschien van hem kopen als je er geïnteresseerd in bent.MVG Rullez Reageren
ASPHALT Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 (bewerkt) GTA IV Controls op de PS3 Controller Awh God, schieten met R2.. Was bij MoH ookal, zat ik de heletijd met een granaat in m'n hand. Waarom niet zoals bij elke shooter: R1. Hoop toch wel dat je ook nog zelf kunt instellen. Dom dat maar zo weinig games controls hebben die je naar je eigen wensen kunt instellen.. Bewerkt: 24 februari 2008 door ASPHALT Reageren
Gta-killer Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 GTA IV Controls op de PS3 Controller Awh God, schieten met R2.. Was bij MoH ookal, zat ik de heletijd met een granaat in m'n hand. Waarom niet zoals bij elke shooter: R1. Hoop toch wel dat je ook nog zelf kunt instellen. Dom dat maar zo weinig games controls hebben die je naar je eigen wensen kunt instellen.. Je went er wel aan hoor. Sinds ik tijdje COD 4 heb gespeeld (waar R2 ook schieten is) en ik weer resistance ging spelen (waar R1 schieten is) drukte ik ook hele tijd op R2. Je went er wel aan hoor, en na tijdje is het fijnar want R1 is toets en R2 is trigger. Maar volgens mij waren controls maar een gerucht. Ook staan dingen als wapen wisselen er niet bij. Ook bukken zie ik niet staan als Jump to cover geen bukken is tenminste. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Dat heb je dan zelf ingesteld, de Default controls van Call of Duty 4 zijn nog altijd R1 schieten en R2 een granaat gooien. Ik weet ook dat het wendt, bij MoH was R2 ook schieten. Alleen was R1 granaat selecteren, dus als ik iemand vol in het vizier had selecteerde ik steeds die verdomde granaat (xD) En dat wendde ook wel, alleen in het beging was het gewoon vreselijk irritant. Reageren
js007 Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 nog 64 lange dagen w8en maar iedere dag een dag minder, ik denk dat het er toch snel gaat zijn. Call taxi is wel lollig het gaat heel erg vlug Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 og 64-dagen is voor mij veel! Ik speel alleen nog lost planet online demo omdat ik op de rest uitgekeken ben, van mij mag de tijd nog wel wat sneller. Gr, Drunkendonkey Reageren
Rullez Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 og 64-dagen is voor mij veel! Ik speel alleen nog lost planet online demo omdat ik op de rest uitgekeken ben, van mij mag de tijd nog wel wat sneller.Gr, Drunkendonkey En die demo wordt ook saaier en saaier. Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 og 64-dagen is voor mij veel! Ik speel alleen nog lost planet online demo omdat ik op de rest uitgekeken ben, van mij mag de tijd nog wel wat sneller.Gr, Drunkendonkey En die demo wordt ook saaier en saaier. Haha komt gewoon omdat ik je own met een sniper en jij mij owned met de rest Lol, Wie gaat er vanavond mee Lostplaneten? Gr, drunken Reageren
Rullez Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 og 64-dagen is voor mij veel! Ik speel alleen nog lost planet online demo omdat ik op de rest uitgekeken ben, van mij mag de tijd nog wel wat sneller.Gr, Drunkendonkey En die demo wordt ook saaier en saaier. Haha komt gewoon omdat ik je own met een sniper en jij mij owned met de rest Lol, Wie gaat er vanavond mee Lostplaneten? Gr, drunken Ik Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Niceee, wie wil tegen mij en Rullez? Gewoon voor de lol, had net 18-6 Gr, Drunkendonkey Reageren
Gta-killer Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Dat heb je dan zelf ingesteld, de Default controls van Call of Duty 4 zijn nog altijd R1 schieten en R2 een granaat gooien. Ik weet ook dat het wendt, bij MoH was R2 ook schieten. Alleen was R1 granaat selecteren, dus als ik iemand vol in het vizier had selecteerde ik steeds die verdomde granaat (xD) En dat wendde ook wel, alleen in het beging was het gewoon vreselijk irritant. Nee ik heb xbox360 versie van COD 4 en daar is het wel L2 en R2 en ging er vanuit dat bij de ps3 het hetzelfde zou zijn . Maar misschien kom ik vanavond ook wel op lostplanet (als ik tijd heb^^) maar als ik server probeer te joine werken bijna alle servers niet bij mij (kan het eraan liggen dat ik amerikaanse versie heb??, ik heb wel de gefixte versie) Reageren
Dx11 Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Ik weet nog geen datum. Maar als ik het goed heb heeft het forum lid Dx11 ze al. En hij verkocht ze weer. Dus als je hem even een PB stuur. Dan kan je ze misschien van hem kopen als je er geïnteresseerd in bent.MVG Rullez Ze komen als het goed is in april naar europa. Ik heb nog 1 zwarte nieuwe liggen inderdaad. Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Dat heb je dan zelf ingesteld, de Default controls van Call of Duty 4 zijn nog altijd R1 schieten en R2 een granaat gooien. Ik weet ook dat het wendt, bij MoH was R2 ook schieten. Alleen was R1 granaat selecteren, dus als ik iemand vol in het vizier had selecteerde ik steeds die verdomde granaat (xD) En dat wendde ook wel, alleen in het beging was het gewoon vreselijk irritant. Nee ik heb xbox360 versie van COD 4 en daar is het wel L2 en R2 en ging er vanuit dat bij de ps3 het hetzelfde zou zijn . Maar misschien kom ik vanavond ook wel op lostplanet (als ik tijd heb^^) maar als ik server probeer te joine werken bijna alle servers niet bij mij (kan het eraan liggen dat ik amerikaanse versie heb??, ik heb wel de gefixte versie) hmm., denk het niet het gaan gwoon via je ps3 ip. Wat is je psn dan voeg ik die toe , iemand intresse in ut joine van een clan? Reageren
Gta-killer Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 (bewerkt) hmm., denk het niet het gaan gwoon via je ps3 ip.Wat is je psn dan voeg ik die toe , iemand intresse in ut joine van een clan? Me psn = David891 Maar als het aan ps3 ip zou liggen, dan kan ik toch geen enkele server joine, sommige werken wel bij me en de meeste niet. Misschien moet ik maar eens de EU versie downloaden. Vanavond lost planet demo haal ik denk ik niet, ik kom er net achter dat ik heel boekje van engels meot maken, en ik moet ook nog even COD 4 online doen op xbox Bewerkt: 25 februari 2008 door Gta-killer Reageren
philip14 Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Lost Planet is toch ruk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.