Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:
Lost Planet is toch ruk :D

Het is ook niet mijn favorite shooter hoor, vind call of duty 4 veel beter, maar het is wel even leuk voor afwisseling, maar ik zou he zeker niet kopen.

Geplaatst:
Lost Planet is toch ruk :D

Het is ook niet mijn favorite shooter hoor, vind call of duty 4 veel beter, maar het is wel even leuk voor afwisseling, maar ik zou he zeker niet kopen.

Haha ik own daar zohard mte sniper gister avond 15-2:D het is gewoon temakkelijk!

Owja GTA Clan continues! Wil je joinen stuur een PB, dan krijg je link naar het forum.

Gr, drunkendonkey

Geplaatst:

Ik moet jullie helaas teleurstellen, want het is inmiddels ook al bekend geworden dat ten eerste de movie pack Niet in Nederland zal verschijnen en dat het Grand Tourismo 5 Prologue pakket misschien zal verschijnen ons koude kikkerlandje.

Dus voor iedereen die te vroeg heeft gejuicht: Helaas :N .

Geplaatst: (bewerkt)

In game XMB eindelijk bevestigd.

Sony heeft bij de bekendmaking dat in Engeland 1 miljoen PS3's zijn verkocht, ook aangekondigt dat deze zomer in-game xmb zal komen. Namelijk in firmware update 2.4 (bron).

Vind het zelf wel leuk dat het eindelijk komt, was er al lang op aan het wachten, alleen snap ik niet waarom sony nog tot de zomer wacht, en niet binnekort al uitbrengt.

Trouwens mijn 1000ste post, wilde het in het grote ps3 topic posten dus moest maar ff wat interesants vinden...

(waar kan je trouwens die tekst aanpassen met bv. Vercetti gang baas?? :clown::bonk: )

Bewerkt: door Gta-killer
Geplaatst:
waar kan je trouwens die tekst aanpassen met bv. Vercetti gang baas?? :clown::bonk:

Lid Menu> Instellingen> Pesoonlijk Profiel> Profielinformatie> Eigen Gebruikerstitel

Geplaatst: (bewerkt)

BLU-RAY strikes again, Xbox360 sucks again

HIER VERSCHOOT IK EVEN VAN

‘Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots’ is een titel die exclusief op de PS3 zal verschijnen. In deze game kruip je dan ook in de huid van de legendarische Snake. Maar dat weten jullie allemaal, dus laten we maar meteen naar de essentie gaan. Via de laatste Kojima Production podcast zijn we iets te weten gekomen. De game blijkt nu te groot te zijn om op een schijfje te passen. Maar wees niet ongerust, het gaat hem over de Japanse Blu-Ray disc. Daar is gene plaats genoeg meer op om de Engelstalige stemmen erbij te voegen. Op zich geen groot probleem (dit is nu eens een game die werkelijk niet mooier is in de originele taal, want een Amerikaan die Japans praat, staat ook zo raar) alleen jammer voor diegene die hoopten om de Japanse voice mee te krijgen in de Europese versie. Ze hebben zelfs heel wat werk gehad om de game zelf en de ‘Metal Gear Online’ starters pack erop te krijgen, comprimeren was dan ook het sleutelwoord en gelukkig voor hen moeten ze niet met twee schijfjes te werken.

Ik vraag me alleen af wat er gaat gebeuren als dit dan toch ooit op de Xbox 360 verschijnt… Vijf schijfjes ofzo?

bron:klik hier

Bewerkt: door michael50000
Geplaatst:

‘Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots’ is een titel die exclusief op de PS3 zal verschijnen. In deze game kruip je dan ook in de huid van de legendarische Snake. Maar dat weten jullie allemaal, dus laten we maar meteen naar de essentie gaan. Via de laatste Kojima Production podcast zijn we iets te weten gekomen. De game blijkt nu te groot te zijn om op een schijfje te passen. Maar wees niet ongerust, het gaat hem over de Japanse Blu-Ray disc. Daar is gene plaats genoeg meer op om de Engelstalige stemmen erbij te voegen. Op zich geen groot probleem (dit is nu eens een game die werkelijk niet mooier is in de originele taal, want een Amerikaan die Japans praat, staat ook zo raar) alleen jammer voor diegene die hoopten om de Japanse voice mee te krijgen in de Europese versie. Ze hebben zelfs heel wat werk gehad om de game zelf en de ‘Metal Gear Online’ starters pack erop te krijgen, comprimeren was dan ook het sleutelwoord en gelukkig voor hen moeten ze niet met twee schijfjes te werken.

Ik vraag me alleen af wat er gaat gebeuren als dit dan toch ooit op de Xbox 360 verschijnt… Vijf schijfjes ofzo?

Stelletje zeikerds bij Kojima :duh:

Geplaatst:

Stelletje zeikerds bij Kojima :duh:

hahah als je dan een film wil kijken of spel wil spelen moet je heletijd van schijfje wisselen :schater::schater::schater:

Geplaatst:
In game XMB eindelijk bevestigd.

Sony heeft bij de bekendmaking dat in Engeland 1 miljoen PS3's zijn verkocht, ook aangekondigt dat deze zomer in-game xmb zal komen. Namelijk in firmware update 2.4 (bron).

Vind het zelf wel leuk dat het eindelijk komt, was er al lang op aan het wachten, alleen snap ik niet waarom sony nog tot de zomer wacht, en niet binnekort al uitbrengt.

Trouwens mijn 1000ste post, wilde het in het grote ps3 topic posten dus moest maar ff wat interesants vinden...

(waar kan je trouwens die tekst aanpassen met bv. Vercetti gang baas?? :clown::bonk: )

Volgens mij zitten ze wat te lullel, we zitten nog maar ana firmware 2.1 denk ik? (is al zo lang geleden dat er nog is een nieuwe kwam)

Geplaatst:

Mijn Playstation 3 leest geen disc meer .

Heb mijn 40 GB geformateerd en ook dat leverde niks op .

Na een dag heb ik weer geprobeerd of mijn Playstation 3 disc zou lezen maar helaas .

Ik heb mijn Playstation 3 moeten opsturen naar Sony Service reparatiedienst .

Aankoop datum is 06-11-2007 .

Stel voor dat je Playstation 3 na een jaar deze problemen krijgt , wat dan ?????

Is de hardware dan toch niet vetrouwbaar van de Playstation 3 en krijgen wij Playstation 3 bezitters hetzelfde probleem zoals de Ring of Death van de Xbox 360 waar de garantie werd verlengd tot 3 jaar .

De problemen komen voor bij de oudere modellen en de nieuwere modellen .

De problemen komen meer voor als jij denkt en als jij hetzelfde lees probleem met disc hebt doe je er verstandig aan om in deze forum dat te melden zodat Radar van de Tros contact met Sony opneemt vanwege garantie verlenging .

Hier link : http://forum.trosradar.nl:80/viewtopic.php?t=57438

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...