ASPHALT Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 (bewerkt) Ach, Sony's klanten service is altijd dik in orde dus een belletje en je kunt 'm opsturen. Zo erg als bij MS/Xbox zal het nooit worden. Bewerkt: 6 maart 2008 door ASPHALT Reageren
Gta-killer Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 In game XMB eindelijk bevestigd.Sony heeft bij de bekendmaking dat in Engeland 1 miljoen PS3's zijn verkocht, ook aangekondigt dat deze zomer in-game xmb zal komen. Namelijk in firmware update 2.4 (bron). Vind het zelf wel leuk dat het eindelijk komt, was er al lang op aan het wachten, alleen snap ik niet waarom sony nog tot de zomer wacht, en niet binnekort al uitbrengt. Trouwens mijn 1000ste post, wilde het in het grote ps3 topic posten dus moest maar ff wat interesants vinden... (waar kan je trouwens die tekst aanpassen met bv. Vercetti gang baas?? ) Volgens mij zitten ze wat te lullel, we zitten nog maar ana firmware 2.1 denk ik? (is al zo lang geleden dat er nog is een nieuwe kwam) Als Sony het zelf heeft bevestigd, zal het wel waar zijn hoor. En over die sprong, bij psp had je ook eerst firmware 2.0 en daarna kwam 2.5 uit. Hoe sony dat allemaal precies doet met firmwares weet ik ook niet, maar vertrouw er maar op dat we deze zomer in-game xmb krijgen. Sony heeft dacht ik ook al een hele planning met alle firmwares die er aan komen en de feateres die die firmware zal hebben, amar die lijst wordt niet vrijgegeven. Reageren
Rullez Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 In game XMB eindelijk bevestigd.Sony heeft bij de bekendmaking dat in Engeland 1 miljoen PS3's zijn verkocht, ook aangekondigt dat deze zomer in-game xmb zal komen. Namelijk in firmware update 2.4 (bron). Vind het zelf wel leuk dat het eindelijk komt, was er al lang op aan het wachten, alleen snap ik niet waarom sony nog tot de zomer wacht, en niet binnekort al uitbrengt. Trouwens mijn 1000ste post, wilde het in het grote ps3 topic posten dus moest maar ff wat interesants vinden... (waar kan je trouwens die tekst aanpassen met bv. Vercetti gang baas?? ) Volgens mij zitten ze wat te lullel, we zitten nog maar ana firmware 2.1 denk ik? (is al zo lang geleden dat er nog is een nieuwe kwam) Als Sony het zelf heeft bevestigd, zal het wel waar zijn hoor. En over die sprong, bij psp had je ook eerst firmware 2.0 en daarna kwam 2.5 uit. Hoe sony dat allemaal precies doet met firmwares weet ik ook niet, maar vertrouw er maar op dat we deze zomer in-game xmb krijgen. Sony heeft dacht ik ook al een hele planning met alle firmwares die er aan komen en de feateres die die firmware zal hebben, amar die lijst wordt niet vrijgegeven. Wie weet zit er tussen die 2.0 en 2.5 allemaal test versies. Dus dat ze die gewoon meetellen. Reageren
L-Yah Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 (bewerkt) Hallo PS3 bezitters, Afgelopen woensdag, 05-03-08, heb ik wat geld gewonnen en kan nu een PS3 kopen met een scherm erbij. De PS3 kan ik met korting krijgen via iemand van de tax-free shop op Schiphol. Ben nu ook alvast aan het kijken voor een scherm, en heb op dit moment een scherm op het ook. Alleen de resolutie baard mij zorgen. Deze is namelijk 1680 x 1050 pixels. Als ik mijn PS3 hierop aansluit wat kan ik dan verwachten wat betreft oprekking van het beeld. Heeft iemand hier ervaring mee? Edit: Zijn er btw nog mensen die hun PS3 gebruiken op een oude beeldbuis tv? Hoe ziet dat eruit? Bewerkt: 10 maart 2008 door L-Yah Reageren
Dx11 Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Hallo PS3 bezitters,Afgelopen woensdag, 05-03-08, heb ik wat geld gewonnen en kan nu een PS3 kopen met een scherm erbij. De PS3 kan ik met korting krijgen via iemand van de tax-free shop op Schiphol. Ben nu ook alvast aan het kijken voor een scherm, en heb op dit moment een scherm op het ook. Alleen de resolutie baard mij zorgen. Deze is namelijk 1680 x 1050 pixels. Als ik mijn PS3 hierop aansluit wat kan ik dan verwachten wat betreft oprekking van het beeld. Heeft iemand hier ervaring mee? Edit: Zijn er btw nog mensen die hun PS3 gebruiken op een oude beeldbuis tv? Hoe ziet dat eruit? Jup, ook geweldig hoor! (vooral Uncharted) Reageren
Ikkes Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Ben nu ook alvast aan het kijken voor een scherm, en heb op dit moment een scherm op het ook. Alleen de resolutie baard mij zorgen.Deze is namelijk 1680 x 1050 pixels. Als ik mijn PS3 hierop aansluit wat kan ik dan verwachten wat betreft oprekking van het beeld. Heeft iemand hier ervaring mee? Zou ik mogen vragen welke TV/scherm je op het oog hebt? Hiermee kunnnen we wat meer dan alleen de resolutie .Edit: Zijn er btw nog mensen die hun PS3 gebruiken op een oude beeldbuis tv? Hoe ziet dat eruit? Ik heb erop gespeeld en het ziet opzich goed uit, mocht je de maximale kracht uit je Playstation willen halen moet je toch echt minimaal een HD-Ready kopen. Een goed voorbeeld vind ik zelf Motorstorm, op een oude beeldbuis is de tekst niet altijd goed te lezen en op een HD-Ready wel, daarnaast oog alles veel scherper. Het is zo dat als je het nog nooit op een HD-Ready gezien/gespeeld hebt dat het geweldig is, maar als je dat wel gedaan hebt zal je het verschil goed zien. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Ik heb de PS3 één keer gebruikt op een gewone tv, en ik kan het je niet aanraden. Ten eerste krijg je onnodige balken boven en onderin het beeld, en het is erg onscherp. De graphics zijn te vergelijken met de PS2.. Helemaal erg wordt het als je een dvd of blu-ray kijkt, dan blijft er helemaal niets meer van het beeld over.. Ik heb een 20" Samsung LCD-TV gekocht, met HDMI aansluiting. Wegens ruimtegebrek is het (slechts) een 20 inch, maar via HDMI wél een beeldkwaliteit van 1080p. Kost zo rond de 300 euro, maar is het zeker waard.. Ik kan je echt aanraden te investeren in een goede LCD/Plasma tv/monitor mét HDMI (bij voorkeur 1.3) aansluiting, want daarmee haal je echt het maximale uit de PS3. Reageren
thug Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Ik heb de PS3 één keer gebruikt op een gewone tv, en ik kan het je niet aanraden. Ten eerste krijg je onnodige balken boven en onderin het beeld, en het is erg onscherp. De graphics zijn te vergelijken met de PS2.. Helemaal erg wordt het als je een dvd of blu-ray kijkt, dan blijft er helemaal niets meer van het beeld over. nu overdrijf je hoor het verschil tussen ps2 en ps3 is duidelijk te zien ook al met een oude beeldbuis. ik heb geen oude beeldbuis maar ook net geen nieuwe het is meer een plasma tv. ik heb het zelf eens mijn ps3 op mijn oude tv gezet en de graphics zagen er nog altijd scherp uit mischien iets minder dat weet ik ook wel. maar dat vergelijken tussen een ps2 is wat overdreven . Reageren
L-Yah Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 (bewerkt) Bedankt voor de reacties. @Ikkes De Samsung SyncMaster 2032 MW had ik op het oog. En ik heb tot nu toe alleen PS3 gespeelt bij een vriend van mij, hij heeft een 101cm FullHD, dus ik weet wel hoe mooi dat is Bewerkt: 12 maart 2008 door L-Yah Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 (bewerkt) Firmware 2.17 is uit Bewerkt: 13 maart 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Rullez Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Firmware 2.17 is uit Er is weinig aan veranderd hoor, als ik PSOnly moet geloven heeft Sony gezegd dat deze update alleen is sommige games online te verbeteren. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Firmware 2.17 is uit Er is weinig aan veranderd hoor, als ik PSOnly moet geloven heeft Sony gezegd dat deze update alleen is sommige games online te verbeteren. Dat is in mijn ogen juist een van de belangrijkste dingen die ze er aan kunnen verbeteren..? Reageren
Rullez Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Firmware 2.17 is uit Er is weinig aan veranderd hoor, als ik PSOnly moet geloven heeft Sony gezegd dat deze update alleen is sommige games online te verbeteren. Dat is in mijn ogen juist een van de belangrijkste dingen die ze er aan kunnen verbeteren..? Ik zeg toch ook niet dat het een slechten update is, maar nieuwe opties zijn ook wel weer is welkom. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Hey iedereen! Ik zou graag een PS3 kopen, maar ik vraag me af of 'ie goedkoper zal worden met de release van GTA IV? Ik kijk er zo naar uit om een PS3 te hebben, maar als het me 100 euro ofzo scheelt door het een maandje later te kopen vind ik dat natuurlijk niet erg. Dus, wachten tot GTA IV release voor PS3, of niet? Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Hey iedereen! Ik zou graag een PS3 kopen, maar ik vraag me af of 'ie goedkoper zal worden met de release van GTA IV? Ik kijk er zo naar uit om een PS3 te hebben, maar als het me 100 euro ofzo scheelt door het een maandje later te kopen vind ik dat natuurlijk niet erg. Dus, wachten tot GTA IV release voor PS3, of niet? Hey Hanneswasco, Op dit moment is er niets bekend over een prijsverlaging voor de PS3, maar dat kan natuurlijk komen, en zeker nu de Xbox veel in prijs is verlaagd. Anderzijds is het nog maar anderhalf maand tot de release van IV dus kan het ook goed zijn dat er gewoon geen prijsverlaging komt en dat je voor niks hebt gewacht. Het hangt er ook van af als je speciaal op een game aan het wachten bent die je persé nog voor IV gespeeld wilt hebben. Dus denk even na als je de PS3 wilt voor IV te spelen, of als je echt nog een game wilt hebben voor IV uitkomt, met het risico dat er dan misschien een prijsverlaging komt. Ik hoop dat je hier meer mee bent! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.