Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:
Hey iedereen! :dans:

Ik zou graag een PS3 kopen, maar ik vraag me af of 'ie goedkoper zal worden met de release van GTA IV? Ik kijk er zo naar uit om een PS3 te hebben, maar als het me 100 euro ofzo scheelt door het een maandje later te kopen vind ik dat natuurlijk niet erg. ^_^

Dus, wachten tot GTA IV release voor PS3, of niet?

Volgens dit bericht kunnen we geen PS3 prijsverlaging verwachten in de komende maanden:

http://www.psonly.nl/nieuws/14467/Sony_ond...prijsverlaging/

Geplaatst:

In het bericht staat 'Later in het jaar' Ik denk dat later in het jaar nog zeker 3 maanden of langer gaat duren hoor.

Geplaatst:
In het bericht staat 'Later in het jaar' Ik denk dat later in het jaar nog zeker 3 maanden of langer gaat duren hoor.

Dus niet voor de release van GTA IV.

Geplaatst: (bewerkt)

Hey ik had even een vraagje. Een vriend van mij wil een Playstation 3 kopen, maar nu is het zo dat hij nog geen geld heeft voor een goede televisie. Maar hij heeft wel een HP Pavilion f1703 PC monitor met alleen een D-sub ingang. Is het mogelijk om de PS3 op deze aan te sluiten en zo te kunnen spelen? Of moet hier nog een converterstukje voor gebruikt worden, zo ja welke dan?

Alvast bedankt,

Naudin

Bewerkt: door Naudin
Ik moet jullie helaas teleurstellen, want het is inmiddels ook al bekend geworden dat ten eerste de movie pack Niet in Nederland zal verschijnen en dat het Grand Tourismo 5 Prologue pakket misschien zal verschijnen ons koude kikkerlandje.

Dus voor iedereen die te vroeg heeft gejuicht: Helaas :N .

De Gran Turismo 5 Pack komt toch wel naar Nederland en is beschikbaar vanaf 28 Maart. Voor €400. Die ga ik dus mooi halen na de toetsweek :dans:

http://www.consoleshop.nl/product/50742/pl...5-prologue.html

Ik kwam nog een nieuwe bundel tegen:

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enf...p;Section=GAMES

40 gig PS3+ 1 Sixaxis+ AC+ GTA IV

Bewerkt: door philip14
Geplaatst:

Hey,

2 januari had ik een ps3 gekocht met het spel assassin's creed.

in het begin deed hij het goed maar na een paar dagen bleef het spel haken en bleef het mannetje stil terwijl je het geluid wel hoorde. na een paar keer dit te hebben meegemaakt heb ik de ps3 terug gebracht en mijn geld terug gekregen. Deze zaterdag 15 maart heb ik mijn ps3 weer gekocht en nu blijkt dat het spel het nog steeds niet doet en dat het dus niet aan de ps3 lag. Ik ga deze donderdag naar de winkel voor een nieuw spel. denken jullie dat ik in mijn recht sta.

Mvg The Hague fan

ps: er zitten geen krassen op en heb de bon.

Geplaatst:

Een nieuw spel halen heeft geen zin, dit is een hele bekende bug in Assassins creed. Deze bug is opgelost volgens Ubisoft, maar op sommige ps3 systemen werkt het nog steeds niet goed, vooral op de 40GB systemen volgens mij. Ik heb zelf een 60GB en ik heb geen problemen meer sinds de patch.

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

Heb je de patch wel gedownload en geintaleerd of diet die dat automatisch? (als je internet hebt tenmintse op ps3)

Jongens als ik Insidegamer.nl en PS3Only moet geloven komt Pain woensdag/donderdag in de Europese Store. Enige prijs is nog niet bekend. Maar ik denk dat hij zeker weten de moeite waard is om te kopen.

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:
Jongens als ik Insidegamer.nl en PS3Only moet geloven komt Pain woensdag/donderdag in de Europese Store. Enige prijs is nog niet bekend. Maar ik denk dat hij zeker weten de moeite waard is om te kopen.

In de Amerikaanse PlayStation Store kost Pain volgensmij $10,- dus ik denk dat je van ongeveer 10 euro uit moet gaan. Ondanks dat hij maar ongeveer 85% kreeg in een hoop reviews, is dit toch een hele behoorlijke (PSN) game, waar je lang mee bezig kan zijn. Het enige minpuntje is dat hij precies op het verkeerde moment komt, met de Europese release van Gran Turismo Prologue over 2 weken, en over een maandje GTA IV. Als hij gewoon op hetzelfde moment was uitgekomen als de Amerikaanse versie (begin januari), dan had hij veel succesvoller kunnen worden. De reden dat ik hem niet koop is ook omdat ik Gran Turismo al heb ge pre orderd (ookal is Pain zeker de moeite waard), maar later neem ik hem misschien :)

Geplaatst:

M4X, helaas kan ik geen bron geven, maar ik had ergens gelezen/gehoord dat hij rond de 8 euro zou gaan kosten.

Geplaatst:

Beste,

Ik wil een keer een Warhawk avondje organiseren. Nou is mijn vraag zijn er eventueel mensen die dan langs willen komen en dat ik het dan natuurlijk niet voor niets organiseer. Dus post hier een comment als je graag langs zou willen komen. :)

Rullez

Geplaatst:

wil er iemand mij helpen

ik zoek een ps3 ( in de winkel ) maar waar is het nu het goedkoopst ( provincie West-Vlaanderen )

ik zou jullie echt dankbaar zijn _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...